Ik had er een keer 16 in GB staan dat werkte prima, lijkt me dat als je verder een beetje goede Mac hebt dat het wel werktquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:37 schreef Junkie het volgende:
Ik ga vandeweek maar me digicam-library in iPhoto gooien. Heb tot nu toe altijd met mapjes gewerkt. Maar met die nieuwe features is het echt toffer geworden.iPhoto gebruikte ik al wel voor me iPhone foto's
Is iPhoto nog een beetje behandelbaar als ik 10tallen GB's aan foto's erin gooi?
Ik ook , zitten bestleuke nieuwigheden in .quote:
Inderdaad, vermoed dat iedereen die hem nu heeft in dit topic nog niet de officiële versie heeftquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Officieel is wel een erg groot woord hoor
Precies de reactie waar ik op hooptequote:Op woensdag 28 januari 2009 09:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Officieel is wel een erg groot woord hoor
Ja inderdaad....quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:47 schreef Jarno het volgende:
Ja, daar bewaar ik ook liever mijn euro's voor. Je hoort alleen bizar weinig over Snow Leopard vind ik.
Dan hebben ze nog even de tijd dusquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij is er een maandje geleden een nieuwe build uitgegaan (moet ik nog steeds installeren). Ik las ergens dat Apple SL wil uitbrengen voor Windows 7.
In ieder geval exchange ondersteuning in mail.appquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:19 schreef Jarno het volgende:
Daarom zei ik ook, ik ben benieuwd.. Het is allemaal zo onduidelijk nu. Had zelf begrepen dat er in Snow Leopard amper nieuwe features zouden komen. Of heb jij anders ervaren Walter? Jij hebt toch beta's getest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |