je dikke moeder met een pot augurken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:54 schreef padlarf het volgende:
droeftoeter
ik had een vlieg gevangen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die TT is wel triest.
Do eet!quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:00 schreef reetveter het volgende:
Als er lekkere chicks worden gepost blijf ik ook hier.
opdonderen nsb'erquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:00 schreef reetveter het volgende:
Als er lekkere chicks worden gepost blijf ik ook hier.
Yeah eten eten eten !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
kontje van de bovenstequote:Op woensdag 28 januari 2009 00:02 schreef reetveter het volgende:
NG ik zal je topic redden.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
kwaliteitspostquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:02 schreef reetveter het volgende:
NG ik zal je topic redden.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
post ze dan goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Van B&H, hoe lekker
KANKERDING, DOE HET EENSquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Van B&H, hoe lekker
Ik ga wss niet weg deze zomerquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:03 schreef CylonNL het volgende:
GEBOEKT !
http://www.beachmasters.nl/jongerenreizen/spanje/costas/lloret-de-mar/appartementen-blau-dor.html?omitxmldecl=yes&fh_lister_pos=0&fh_eds=%C3%9F&fh_refview=search&fh_location=%2F%2Faccommodaties%2Fnl_NL%2F%24s%3DAppartementen\u0020Blau\u0020d\u0027Or%2Fb%3D1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QUOTE FOR FUCKING TRUTHquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:05 schreef reetveter het volgende:
Eerst faal je in de LAPO en dan in het posten van chicks![]()
![]()
![]()
![]()
handig dat het urls zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Van B&H, hoe lekker
HOLY SMOKIN' ACES !quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Van B&H, hoe lekker
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik ga wss niet weg deze zomerIk na indonesie en naar bulgarije of albufeiraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Wat heb je in Bulgarije te doen? :|quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik na indonesie en naar bulgarije of albufeira
Ja, ik weet niet mengquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:07 schreef McFearless het volgende:
NG, wat ben je emo vanavond.
Ja, ik heb het niet mee vandaagquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ik wou net zeggen. Met je krijserige TT
Ome remlof.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet meng
wie heeft mn TT veranderd.
Sunny Beach moet daar helemal leip zijn, maar waarom ga je niet? Geen vrienden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat heb je in Bulgarije te doen? :|
hoeren zijn idd wel goedkoop daar ja.
nee echt.
Ja het wordt Sunny beach omdat het daar fucking mooi moet zijn en goedkoopquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:09 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Sunny Beach moet daar helemal leip zijn, maar waarom ga je niet? Geen vrienden?
zeverlijke, achterlijke, en negerlijke faal-fietsende modder-eter !quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:07 schreef remlof het volgende:
Deze: [KLB SC 813] NG had hem, ja, yes
whehehehehheheeeequote:Op woensdag 28 januari 2009 00:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
zevenlijke, achtenlijke, en negerlijke faal-fietsende modder-eter !
je kent wel de regels hequote:Op woensdag 28 januari 2009 00:11 schreef The_12oach het volgende:
leuke foto's hiero zeg![]()
en weet je ik ben nieuw![]()
wie hier heeft een peuk voor mij ben mijne weer is kwijt
Die liggen op de coma-afdelingquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:14 schreef gers het volgende:
[..]
je kent wel de regels he
noren mogen hier niet komen
Ik heb lucky strike nog. En een dikke jongo maar die is voor mijquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:11 schreef The_12oach het volgende:
leuke foto's hiero zeg![]()
en weet je ik ben nieuw![]()
wie hier heeft een peuk voor mij ben mijne weer is kwijt
quote:
ik zou der doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:15 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pardon?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
zeverlijke, achterlijke, en negerlijke faal-fietsende modder-eter !
tienerlikken![]()
Die zou ik zelfs doen als ze m'n dochter was.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:15 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat NG postquote:
Ik liet mij even gaanquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die zou ik zelfs doen als ze m'n dochter was.
van opstal uit almere-buiten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:17 schreef The_12oach het volgende:
Ik doe geen wiet
Maaruhm jua wat valt er voor te stellen behalve dat ik niet super vaak in het forum kom (nog) en ik Sebastiaan heet
Waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:17 schreef The_12oach het volgende:
Ik doe geen wiet
Maaruhm jua wat valt er voor te stellen behalve dat ik niet super vaak in het forum kom (nog) en ik Sebastiaan heet
Die kleren zijn zo uit als jij met der praatquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat NG post. Ik vraag me ook af wie ze is. Tering wat een lekker ding, al heeft ze wel een foute smaak
.
ja, je hyvesquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:19 schreef The_12oach het volgende:
jua klopt je checkt toch niet me hyves he xD of je kent me natuurlijk ikke weet het allemaal niet meer of het staat gewoon op me profiel
staat 1 post boven je reetveter
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:19 schreef The_12oach het volgende:
jua klopt je checkt toch niet me hyves he xD of je kent me natuurlijk ikke weet het allemaal niet meer of het staat gewoon op me profiel
quote:
je komt wel uit almerequote:Op woensdag 28 januari 2009 00:19 schreef The_12oach het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:19 schreef gers het volgende:
[..]
Die kleren zijn zo uit als jij met der praat
Gadverdamme, nee.quote:
ja, nu je het zegt..quote:
maar vroegah was je toch een vrouwelijke loverboyquote:
op FOK! jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:22 schreef The_12oach het volgende:
nou ik durf tenminste me kop ergens te laten zien
groot gelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:22 schreef The_12oach het volgende:
Wij niet?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:22 schreef The_12oach het volgende:
Weet je moeder dat je blowt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb lucky strike nog. En een dikke jongo maar die is voor mij
hoe bedoel je, miss ben ik nog ietsjes te newb voor de slowchat hieroquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:23 schreef reetveter het volgende:
Tevens betwijfel ik ten zeerste of die 12oach geen relkloon is.
Ik woon niet meer thuisquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Weet je moeder dat je blowt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik woon niet meer thuisDie White Widow fokt met je manggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat heb ik nu niet hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die White Widow fokt met je mangggg
Doet me er aan denken... de Purple Haze in Tilburg gaat sluitenquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die Silver Haze fokt met je manggg.
Is dat explosief nu een woordspeling?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja het wordt Sunny beach omdat het daar fucking mooi moet zijn en goedkoopOf albufeira villa
Waarschijnlijk 2e.
Maar ga ook al maand nar Indonesië; Jakarta & Bali. Bali kan je ook fucking vet uitgaan en moet er zwaar explosief aan toe gaan.
vooral zeggen jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:28 schreef The_12oach het volgende:
Nog nooit geweest maarja, ik kom al weinig het huis uit
onwetendequote:Op woensdag 28 januari 2009 00:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Haha dicht gooien die verlepte junkhutten, RAUSCH!!!!
welke?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de coffeeshops in Putten echt spang zijn.
Ah, u bent zo'n cultureel instelt persoon zeker?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:31 schreef Acinonyx het volgende:
mensen die alleen maar op vakantie gaan voor het uitgaan, dat kan je in holland ook doen
die heb je niet he, in ossquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:34 schreef gers het volgende:
ik wil eigenlijk een weekend naar het buitenland om een real propah voetbalwedstrijd te zien
Gezien je signature kan ik me dat héél goed voorstellen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:34 schreef gers het volgende:
ik wil eigenlijk een weekend naar het buitenland om een real propah voetbalwedstrijd te zien
we hebben wel binnenkort een interlandquote:
wtf?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:28 schreef The_12oach het volgende:
Nog nooit geweest maarja, ik kom al weinig het huis uit
Dat ook, daarvoor ga ik op vakantie, uitgaan is bijzaakquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:33 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Ah, u bent zo'n cultureel instelt persoon zeker?
Vroeg je net ook al noob, maar bulgarije kan het ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:37 schreef gers het volgende:
waar moet ik op vakantie te gaan om smaatjes te husselen ?
alleen wanneer ik naar school moet en moet werken voor de rest zit ik lekker binnen proberen geld te sparen voor een leuke auto xDquote:
Zweden !quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:37 schreef gers het volgende:
waar moet ik op vakantie te gaan om smaatjes te husselen ?
Jajaj, dat anime Hentai achtige avatar plaatje van me zegt enough bro..quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat ook, daarvoor ga ik op vakantie, uitgaan is bijzaak![]()
Je hebt zojuist onderovnden dat je beter niet gegevens op Fok kan zettenquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:38 schreef The_12oach het volgende:
[..]
alleen wanneer ik naar school moet en moet werken voor de rest zit ik lekker binnen proberen geld te sparen voor een leuke auto xD
leuk leven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:38 schreef The_12oach het volgende:
[..]
alleen wanneer ik naar school moet en moet werken voor de rest zit ik lekker binnen proberen geld te sparen voor een leuke auto xD
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:44 schreef reetveter het volgende:
WTF ZIE IK MIJN VRIENDIN BIJ JAILBAIT GALLERY STAAN
Hij is gewoon een doorsnee Fok!kerquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je hebt zojuist onderovnden dat je beter niet gegevens op Fok kan zettenNja kan wel
maar niet in de SC.
En nee, ik heb niet die tubgirl geplaatst.
wat is een tubgirl?quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:44 schreef The_12oach het volgende:
zag het ja gadverdamme ben ik blij dat ik me eten al een tijdje op heb
anyway slaap lekker allen.
ik heb hem snel gedeleted de kenners weten de tubgirl wel
Jah laat eens zien wat het is, we hebben hier nog nooit een tubgirl ofzo gezienquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:44 schreef The_12oach het volgende:
zag het ja gadverdamme ben ik blij dat ik me eten al een tijdje op heb
anyway slaap lekker allen.
ik heb hem snel gedeleted de kenners weten de tubgirl wel
what u gonna do when KLB comes to you.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:47 schreef reetveter het volgende:
bad boy bad boys, what u gonna do.
Fappen !quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
what u gonna do when KLB comes to you.
yumquote:
Ik denk dat onze definitie van die term nogal verschiltquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:02 schreef NoelGallagher het volgende:
remlof zullen wij een wijf regelen op e meet?
Goed in de shitquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Uiteraad, na een kleine 10min was het weer goed. En bij jou?
Jij bedoelt ermee GHB gebruiken en haar naar een steegje leidenquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat onze definitie van die term nogal verschilt
Wehhequote:Op woensdag 28 januari 2009 01:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Goed in de shit![]()
Maar het komt morgen goed, die bevestiging heb ik al
Maar man man, op dit moment heb ik al 4 liter bier en 1 gram wiet in mn lichaam
Ik heb vakantie en morgen Amstel Live, waar ook weer meters bier zullen vloeienquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wehhe, kwa wiet lig ik naast je, maar ik hou het rustig met bier omdat ik morgen presentatie heb
Ik kreeg trouwens ook de sms dat ze elke dag het liefst bij me wil zijn maar dat het niet kan door de afstandquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en morgen Amstel Live, waar ook weer meters bier zullen vloeien
Met chick uiteraard !
Ik schat hem niet hoog in, maar ik hoop toch niet dat ie zo ver zal gaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij bedoelt ermee GHB gebruiken en haar naar een steegje leiden?
Nu pasquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens ook de sms dat ze elke dag het liefst bij me wil zijn maar dat het niet kan door de afstand![]()
Nu pasquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens ook de sms dat ze elke dag het liefst bij me wil zijn maar dat het niet kan door de afstand![]()
Nja krijg het vaak genoeg te horenquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nu pas
Die krijg ik elke dag
Anyway, zit nu heerlijk te ch
Dan zou ik ook echt volledig alle zin kwijt raken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nja krijg het vaak genoeg te horen. Al hoef ik haar niet elke dag te zien want zon type ben ik niet
Het is leuk, maar ook kankerirritant op zn tijdquote:
quote:
Nja maar dan kan ik niet meer chillen enzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan zou ik ook echt volledig alle zin kwijt raken.
Hoewel elke dag sex wel kankerrelaxt is.
QFTquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is leuk, maar ook kankerirritant op zn tijd
Helaas wel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Whehe, ik heb nu geen vriendin, vind het wel effe best zo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
McF, Shay kun je niet tot je vriendin rekenen. Sorrie.
Moet je eens een vriend nemen, zal je weer blij zijn met een vriendin.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hé Gers!quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, ik heb nu geen vriendin, vind het wel effe best zo.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je eens een vriend nemen, zal je weer blij zijn met een vriendin.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je eens een vriend nemen, zal je weer blij zijn met een vriendin.
Was jij niet al lesbisch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sommige lesbo's zijn net mannen.
Bt nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sommige lesbo's zijn net mannen.
Echt niet ze wil me, ik weet het zeker.quote:
BLUFquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:26 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Bt niet![]()
[..]
Echt niet ze wil me, ik weet het zeker.
Best wel heh.quote:
pak ....quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:29 schreef reetveter het volgende:
Mijn pak voor morgen stinkt ook helemaal naar rook enzo
quote:
Ik gebruik mijn galapakquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:34 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
succes
Ben je wel in trek bij de dames.door het pak
ik altijdquote:
''wij'' ?quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:38 schreef reetveter het volgende:
Ik ben trouwens steeds benieuwd hoe de mensen van de SC eruit zien.
je kent me tochquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:38 schreef reetveter het volgende:
Ik ben trouwens steeds benieuwd hoe de mensen van de SC eruit zien.
ja maar wat danquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je er zelf niks aan doet veranderd het ook niet.
Gast weet je hoe ik aan mijn vriendin komquote:
wtf tomatensoepquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gast weet je hoe ik aan mijn vriendin komDoor hopeloos ouwehoeren en een blik tomatensoep
True story.
Oke dit moet ik horen!quote:
ik snap hem nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gast weet je hoe ik aan mijn vriendin komDoor hopeloos ouwehoeren en een blik tomatensoep
True story.
Whehe, om een lang verhaal kort te makenquote:
quote:
Geniaal.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe, om een lang verhaal kort te maken. Zag haar staan en het was pats
Beetje ouwehoeren daarna op msn. En na één of andere weddenschap ( welke ik niet meer weet trouwens ), welke ik had verloren was ik haar een blik tomatensoep (
) verschuldigd. Die heb ik naar haar gebracht en sinsdien ben ik nu al 1,5 jaar met haar samen
Kom laten we een leuk gesprek beginnenquote:
quote:
Wie nietquote:
Jaquote:
ja maar die sletjes zijn lekker jongquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:17 schreef Fascination het volgende:
Dit is toch tien keer beter dan die jailbaitsletjes. Zij straalt klasse uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |