bewegende AVA's zouden verboden moeten wordenquote:
MIjn langste tvp tot nu toequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:51 schreef stinkie het volgende:
Net naar Vlaardingen geweest om mijn lieve FZR te bepotelen. Accu is echt dood, maar startkabels zijn goed
Lekke band even opgepomp en zelfs even door de straat gereden (om te keren zodat ie de garage weer in kon). Tig keer af laten slaan, te lang niet gereden
En wat vreeme geluiden hier en daarmaar rijden is rijden
@Den_Haag heb hier de onderhoudshandleidin etc. van de FZR, hebben? 14mb. 2e bestand moet ik nog bekijken.
En dan zit ik nog wel in mn rustige periodequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
bewegende AVA's zouden verboden moeten worden
Wat een feestquote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En dan zit ik nog wel in mn rustige periode
heb nog een soesoeki brikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:56 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar![]()
Misschien toch nog een brik kopen voor een paar weekendritjes
Moet toch iemand oplichten om dit seizoen tot een succes te maken.quote:
Heb je nog niks bij je mooie glimmende knoop en paperclip weten te sprokkelenquote:
Je moet maar laten weten wat je wil ;-)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Moet toch iemand oplichten om dit seizoen tot een succes te maken.![]()
Wat betreft de naam ben ik helemaal aan het twijfelen gegaan.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je nog niks bij je mooie glimmende knoop en paperclip weten te sprokkelen
heb het YZF manual hier al op de laptop staanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:51 schreef stinkie het volgende:
@Den_Haag heb hier de onderhoudshandleidin etc. van de FZR, hebben? 14mb. 2e bestand moet ik nog bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
@OPM, ff geen mail bij de hand.Veel playzier op 24 mei 2008SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Den Haag, Benelli = Italiaans, minder vermogen dan Moto Morini, net zo veel of meer updates.
Ik lees ook nog geregeld bij in het Aprilia Dorsoduro topic.
Ben wel even klaar met alles buiten Nippon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkomquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef Vince22 het volgende:
Bij deze meld ik me ook maar eens even in het Fok MC topic!![]()
Heb sinds vorig jaar mei mn rbw en sinds eind oktober in het bezit van mn retro 1990 Yamaha FZR 600![]()
Afgelopen weekend het beestje voor het eerst weer uitgelaten maar moet echt nieuwe banden hebben.. die deze week even bestellen en dan kunnen we volgend weekend (als die kutpekel is een keer weg is) weer lekker rijden! Heb er zin in!
@Stinkie ..las ik nou dat jij een onderhoudshandleiding had?
Burgers doen het alleen om de twee weken in het weekend.quote:
Goed opgelet.quote:
Nou heb mn brommert eind oktober gekocht, was nou niet echt weer om hem uit te laten... Eerst volgende foto-op worden de pics meteen gepost!quote:
www.Powerplustools.nl ? Daar heb ik hem ook weg voor iets van 30 incl verzenden. Superkwaliteit voor wenâgquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:00 schreef Den_Haag het volgende:ik ben die link weer kwijt van de paddock-steunenzaak. wou ze ff bestellen. iemand nog een linkje
Thanx, meteen de bestelling gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:50 schreef Vince22 het volgende:
[..]
www.Powerplustools.nl ? Daar heb ik hem ook weg voor iets van 30 incl verzenden. Superkwaliteit voor wenâg
Je moet ze eerst een beetje welkom laten voelen, dan pas tot de grond toe afbranden en banden lek stekenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:49 schreef Cageon het volgende:
wat is iedereen lafjes aardig tegen de new-guy, hoe zit dat met die "traditie" ofzo?
even verbeterdquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je moet ze eerst een beetje welkom laten voelen, dan pas lek steken en banden tot de grond toe afbranden
Wie ben je? Ken ik jou? Hebben we gemeet? In de zandbak gespeeld? Waar zijn de pics van je motor? Van de tieten van je zus/vriendin/desnoods moeder?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef Vince22 het volgende:
@Stinkie ..las ik nou dat jij een onderhoudshandleiding had?
Wil je iets kwijt? UItleg over wat dat stuk staaldraad in mijn voorband doet bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je moet ze eerst een beetje welkom laten voelen, dan pas tot de grond toe afbranden en banden lek steken
Was ik ooknaarop zoek. Deze maar doen denk ikm kan het voorwiel er af en naar motor-mikequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Thanx, meteen de bestelling gedaan
Heb die luxe en die simpele besteldquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Was ik ooknaarop zoek. Deze maar doen denk ikm kan het voorwiel er af en naar motor-mike
CROSSLIFT PP-T 0323
Duikmaatje heeft complete heftafel en alle andere goodies, dus ik hoef niet het meest luxe te hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb die luxe en die simpele besteld
Vertelquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wil je iets kwijt? UItleg over wat dat stuk staaldraad in mijn voorband doet bijvoorbeeld?
MIjn hagelnieuwe Metzler lekgeredenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wie ben je? Ken ik jou? Hebben we gemeet? In de zandbak gespeeld? Waar zijn de pics van je motor? Van de tieten van je zus/vriendin/desnoods moeder?
Kutn00bs elk jaar weer hier
stelletje lafbekken heeft je al welkom geheten, dus ik sla lekker over![]()
Waarom blur je visual studio en tweakers, bang dat ze op je Hyves ook erachter komen dat je een nerd bent?quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:06 schreef Wifebeater het volgende:
[..]![]()
Waarom pleur je dat wrak van jou niet gewoon weg?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
Deze doet het al sinds mei probleemloos. Een record. Hij mag nog een zomer blijven je klinkt als BE zo
Ratbikequote:Op woensdag 28 januari 2009 20:19 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tis meer de manier waarop je erover post dat ik de opmerking maak, niet de motor zelf
Capaciteit 135 kilogram.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:41 schreef stinkie het volgende:
Was ik ooknaarop zoek. Deze maar doen denk ikm kan het voorwiel er af en naar motor-mike
CROSSLIFT PP-T 0323
Dus die kan je niet meer los verkopen later.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
oh en nog ff die Deeptone vast bakkenheb alleen de ori demper er af geslepen
![]()
[ afbeelding ]
HeeeH gaaf Youtube, staat m'n vriendin ook op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:04 schreef Wifebeater het volgende:
Kudo's voor degene die dit helemaal kijkt
Kudo voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat bedoel ik toch ookquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus die kan je niet meer los verkopen later.
Ik zou een pasbusje maken, vastbakken is zonde, en spulletje moet wel kunnen uitzetten onder warmte.
Ik krik de voorkant op met een spanband van 5 euro of een garagekrik van 9,95 die 1000 kilo aan kan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef stinkie het volgende:
Twijfel tussen http://www.powerplustools(...)tr4s1flsn0gfhm6t.jpg en http://www.powerplustools(...)bi5h5p6c3rm07we6.jpg (500 kilo )
Goed beschouwd heb je ze beide nodig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef stinkie het volgende:
http://www.buitelaar.nl/comasy/templates/product.aspx?contentid=237&productid=2082
Zelfde maar goedkoper. EN op loopafstand
Achterbrug staat er al een onder. Zuinig op het 2e hands bandjequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed beschouwd heb je ze beide nodig.
Eentje onder je achterbrug, eentje aan de voorkant.
Ben alleen ff te moe hoe dat er allemaal onder moet passen.
TLR is in dit geval een lastiger verhaal met die aparte achterbrug.
Geen blurquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:11 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Waarom blur je visual studio en tweakers, bang dat ze op je Hyves ook erachter komen dat je een nerd bent?
Bazziek jump inquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je moet ze eerst een beetje welkom laten voelen, dan pas tot de grond toe afbranden en banden lek steken
Auwquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
MIjn hagelnieuwe Metzler lekgereden
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wie ben je? Ken ik jou? Hebben we gemeet? In de zandbak gespeeld? Waar zijn de pics van je motor? Van de tieten van je zus/vriendin/desnoods moeder?
Klotequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
MIjn hagelnieuwe Metzler lekgereden
Iets gekocht in Harley kleuren en iets met veel carbonquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:14 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Oh
Wat is je huidige motorstatus
Jij maakt van een paar lucifers, lijm en vliegjes nog een vliegtuigquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Capaciteit 135 kilogram.Dat gaat lastig worden.
Voor alleen het voorwiel voldoen een paar luidsprekerboxen.
quote:
No probsquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Thanx, meteen de bestelling gedaan
Euj euj euj! Grond afbranden ok, maar die bandjes hè... nie aan die bandjes!quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kijk zo'n reactie verwachtte ik alquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
stelletje lafbekken heeft je al welkom geheten, dus ik sla lekker over![]()
Moggûh!quote:
de enige correcte reactie!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:21 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Kijk zo'n reactie verwachtte ik al![]()
succesquote:Op donderdag 29 januari 2009 07:20 schreef Cageon het volgende:
morguh!
en weer wegaftrap van 't afstuderen
[popokipquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:14 schreef rib-1 het volgende:
Pittuh![]()
Morgen kraait de haan weer vroeg![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
duwd dit seizoen toch iets meer kunnen rijden dan vorig jaarquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:58 schreef rib-1 het volgende:
Iets gekocht in Harley kleuren en iets met veel carbontelt dat ook
op zijn air-guitar maybe.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
duwd dit seizoen toch iets meer kunnen rijden dan vorig jaar![]()
En de eigenaar ken ik, zeer goed onderhouden. Echt te gekke prijs was dat.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Den_Haag het volgende:
rib, je had laatst die zxr750 moeten kopen op MF. mooi bike'je voor 1400 euro.
Wat zijn die van jou dan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:19 schreef bvvt het volgende:
't is en blijft een kwestie van prioriteiten
Daarom rij ik ook nog altijd mijn SV
Die bedoel ik iddquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En de eigenaar ken ik, zeer goed onderhouden. Echt te gekke prijs was dat.
[ afbeelding ]
Bovendien was die carbon gitaar al bijna een jaar terug.![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben eigenlijk pas dit jaar serieus naar mijn banksaldo gaan kijken.![]()
[ afbeelding ]
En afgelopen weekend besloten dat ik maar eens bankafschriften van ruim 2 jaar geleden ga openen.
Misschien zijn dat nog niet eens de oudste.
Vijf jaar moet je ze bewaren voor de belastingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:50 schreef stinkie het volgende:
Je bewaard ze ook nog eens? Ik pleur ze weg zodra ze op de mat liggen
Moet nog ff wachten tot m'n straatverbod verlopen isquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
HeeeH gaaf Youtube, staat m'n vriendin ook op.
Leuk he.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp niet helemaal hoe ik deze post moet lezen, maar ik vond iig baby's eerste hapjes leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheiße, wat slecht zeg...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Geen blurGewoon een onvaste hand
En geen tweakers![]()
Basecamp
![]()
En die paar mensen op hyves waar de foto niet eens staat weten toch wel beter
Nog weer een beetje werken aan je detective skills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen als je ermee in weekenden op rotondes en bij klaverbladen blijft hangenquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:58 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Iets gekocht in Harley kleuren en iets met veel carbontelt dat ook
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben eigenlijk pas dit jaar serieus naar mijn banksaldo gaan kijken.![]()
En afgelopen weekend besloten dat ik maar eens bankafschriften van ruim 2 jaar geleden ga openen.
Misschien zijn dat nog niet eens de oudste.
WTF!!Vandaar je vakantie in Cuba
+ zhe internet printjes uitdraaien is toch voldoende
Als jij & stinkie nou gewoon even cancellen @ website scheelt een hoop afval
Heb zelf ook nog papieren post maar ik open het tenminste![]()
![]()
Eindelijk thuis... nu nog ff wat werk doen voor morgen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Moet nog ff wachten tot m'n straatverbod verlopen is [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
Ik begrijp niet helemaal hoe ik deze post moet lezen, maar ik vond iig baby's eerste hapjes leuker
[..]
Scheiße, wat slecht zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook lekker actief
quote:[..]
Alleen als je ermee in weekenden op rotondes en bij klaverbladen blijft hangen
[..]
[ afbeelding ]
WTF!! [ afbeelding ] Vandaar je vakantie in Cuba [ afbeelding ]
+ zhe internet printjes uitdraaien is toch voldoende
Heb zelf ook nog papieren post maar ik open het tenminste
![]()
Scherp
![]()
Niet gezienquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Den_Haag het volgende:
rib, je had laatst die zxr750 moeten kopen op MF. mooi bike'je voor 1400 euro.Ben vaker op FOK dan op MF
![]()
![]()
Volgens mij heb ik die sinds een maand of 9quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bovendien was die carbon gitaar al bijna een jaar terug.![]()
![]()
Daarna nog een gitaar en nu nog een nieuwe versterker en gitaarsynthesizer![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door rib-1 op 30-01-2009 00:50:53 ]![]()
Dan telt het nietquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Alleen als je ermee in weekenden op rotondes en bij klaverbladen blijft hangenquote:Ik heb elke maand een soort van loterij trekkingquote:+ zhe internet printjes uitdraaien is toch voldoende
Heb zelf ook nog papieren post maar ik open het tenminsteDe envelop die wordt geopend krijgt betaald
![]()
![]()
![]()
bah heb eigenlijk al geen zin meer om ZAC te gaan rijden als het al zo langmoet duren voor je is een keer reactie krijgt op een e-mail. (nog geen reactie overigens)
gedoe om dat inschrijven heen allemaal. Hoop blabla, maar niks concreets.
Jammer dat er niet wat meer alternatieven zijn. SuperCup 1000 zou kunnen, als daar niet redelijk wat eenmalige kosten boven op zouden komen (25% meer over het hele jaar genomen incl wedstrijden).
Misschien heeft OPM nog wel een circuit buddy dit seizoen.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Schrijf je in Duitsland in danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:45 schreef Cageon het volgende:
bah heb eigenlijk al geen zin meer om ZAC te gaan rijden als het al zo langmoet duren voor je is een keer reactie krijgt op een e-mail. (nog geen reactie overigens)
Jammer dat er niet wat meer alternatieven zijn. SuperCup 1000 zou kunnen, als daar niet redelijk wat eenmalige kosten boven op zouden komen (25% meer over het hele jaar genomen incl wedstrijden).
Misschien heeft OPM nog wel een circuit buddy dit seizoen.![]()
![]()
![]()
dan heb je een euro licentie nodig of extra verzekering/lidmaatschap shit oid.quote:
Maar dan is het allemaal nog verder rijden
Dan zit er niets anders op dan te verhuizen naar Irak en in de woestijn naast je tent een racetrack bouwenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
dan heb je een euro licentie nodig of extra verzekering/lidmaatschap shit oid.
Maar dan is het allemaal nog verder rijden
![]()
.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:17 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan te verhuizen naar Irak en in de woestijn naast je tent een racetrack bouwen
Ja, dat kan ook... filmpjes van rare Arabieren kijken ipv slapen![]()
![]()
Zal het een beetje in de gaten houden. Staan ook een paar YZF 750's opquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:26 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Niet gezienBen vaker op FOK dan op MF
![]()
![]()
Morgenjazeker welquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:52 schreef Den_Haag het volgende:
Nice bike toch OPM?heb zelf een vd opvolgers gereden, rijdt zuperztrak
en idd dat was geen geld
![]()
![]()
quequote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:45 schreef Cageon het volgende:
Jammer dat er niet wat meer alternatieven zijn. SuperCup 1000 zou kunnen, als daar niet redelijk wat eenmalige kosten boven op zouden komen (25% meer over het hele jaar genomen incl wedstrijden).mss valt het nog wel mee allemaal als de boel eenmaal gaat beginnen
alhoewel ik dit niet erg zou vindenquote:Misschien heeft OPM nog wel een circuit buddy dit seizoen.![]()
![]()
maar niet de bedoeling uiteraard..
![]()
trouwens, zijn er hier nog anderen die evt een keertje dagje zirkwie willen doen? nu is het moment om in te schrijvenvoordat alles vol zit..
![]()
Mjeh, misschien moet ik maar gewoon afwachten, maar ik heb zie op motormaf al tig inschrijvingen voorbij komen voor de ZAC dit seizoen en er zitten inschrijvingsnummers bij die ~ 180 zitten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 07:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quemss valt het nog wel mee allemaal als de boel eenmaal gaat beginnen
![]()
Er kunnen er op 1 dag max 200 mee doen, dus waar ligt de grens wat betreft inschrijvingen voor t seizoen?
ik zou nooit meer dan 300 man in laten schrijven (als ik de organisatie was) en dat is al een beetje ruim genomen. ( ?)
Dus ik zie het somber in dat ik daar bij ga zitten, zeker omdat ik ook nog geen c-licentie heb, zullen anderen die al wel een c-licentie hebben voorrang krijgen.Zou het ook niet erg vinden, maar dan moet je wel ander rubber aanschaffenquote:[..]
alhoewel ik dit niet erg zou vinden![]()
maar niet de bedoeling uiteraard..
![]()
![]()
![]()
het circuit is dé ideale plek met omstandigheden om je motor te leren kennenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:29 schreef Den_Haag het volgende:
laat me maar eerst weer eens gewoon rijden voordat ik het circuit op stap![]()
![]()
hmm OK gewoon afwachten dus..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mjeh, misschien moet ik maar gewoon afwachten, maar ik heb zie op motormaf al tig inschrijvingen voorbij komen voor de ZAC dit seizoen en er zitten inschrijvingsnummers bij die ~ 180 zitten.
Er kunnen er op 1 dag max 200 mee doen, dus waar ligt de grens wat betreft inschrijvingen voor t seizoen?
ik zou nooit meer dan 300 man in laten schrijven (als ik de organisatie was) en dat is al een beetje ruim genomen. ( ?)
Dus ik zie het somber in dat ik daar bij ga zitten, zeker omdat ik ook nog geen c-licentie heb, zullen anderen die al wel een c-licentie hebben voorrang krijgen.hehe met jouw materiaal gaat het wel lastig worden om je bij te houden iddquote:Zou het ook niet erg vinden, maar dan moet je wel ander rubber aanschaffen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd, anders had ik nooit zo snel "comfortabel" geworden met de CBR (voorbeeldje)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het circuit is dé ideale plek met omstandigheden om je motor te leren kennen
T circuit is gewoon een dikke playground met 1 richtingsverkeer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
owja en vrij weinig "zondags rijders", geen snelheids limiet.
Daarnaast heb je in alle bochten ook zeeën van ruimte![]()
![]()
Nog niet overtuigd?
[ Bericht 13% gewijzigd door Cageon op 30-01-2009 10:56:23 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Yea, maarja nog euh 2.5 maand voor de eerste race, wil eigenlijk wel graag rijden dan (17 april)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hmm OK gewoon afwachten dus..
sponsor me een CBR600RR dan is dat al een stuk makkelijkerquote:[..]
hehe met jouw materiaal gaat het wel lastig worden om je bij te houden idd
DH wezeloze met al die smilies, die pc hier trekt t niet op t werk![]()
* Cageon moet maar weer is verder werken...Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
En de CV installatie. Kon ook van carbon zijn gezien de prijs.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:33 schreef rib-1 het volgende:
Volgens mij heb ik die sinds een maand of 9![]()
Daarna nog een gitaar en nu nog een nieuwe versterker en gitaarsynthesizer![]()
![]()
Een sereuze vent doet ff bellen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:45 schreef Cageon het volgende:
Misschien heeft OPM nog wel een circuit buddy dit seizoen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:58 schreef Wifebeater het volgende:
WTF!!Vandaar je vakantie in Cuba
![]()
![]()
Het loopt wat uit...............![]()
Ik heb de ketting gesmeerd, velgen afgenomen met siliconenspray, moest nog een liter olie bijvullen, bandenspanning checken, remschijven en achterbandje (moet nog) ontvetten.
En zo tanken met injectiereiniger.
Motorrijden is topsport...![]()
![]()
Eerst ff wat meer rijden dan die 2000km van afgelopen seizoen. misschien op het einde van het jaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het circuit is dé ideale plek met omstandigheden om je motor te leren kennen![]()
![]()
nog gereden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
Het loopt wat uit...............![]()
Ik heb de ketting gesmeerd, velgen afgenomen met siliconenspray, moest nog een liter olie bijvullen, bandenspanning checken, remschijven en achterbandje (moet nog) ontvetten.
En zo tanken met injectiereiniger.
Motorrijden is topsport...![]()
4 in een rij.....
best handig denk ik. wil wel eens met de motor naar de familie.
http://www.motozoom.nl/indexNieuwsbrief.cfm?weeknummer=200904&bestelnummer=10025339![]()
idd, je kan ook heul nie rijden!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Faler... Koos Spee zegt dat ik 3 jaar 25Kw moet rijden
Cageon Sr. heeft ook een oogje op een motor
heeeel verstandigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* reageer niet... reageer niet*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
niiicequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:33 schreef Cageon het volgende:
Cageon Sr. heeft ook een oogje op een motorgaat dat met zen knie?
![]()
Dunno eigenlijk, denk het wel. Al dan niet misschien zo makkelijk in t begin.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niiicegaat dat met zen knie?
Spieren rondom de knie kunnen het misschien wel redelijk op vangen, maar daar moeten ze sterker voor worden eerst denk ik.
Maargoed * Cageon geen expertMotorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerstje ritje op de Kwaak. Proefrit bevallen, ik neem hem.![]()
![]()
20 kilometer gereden, bijna de moeite niet, maar het was de eerste keer.![]()
(en moest voor het avondeten ook nog even sporten..)
Binnen drie kilometer getankt en bijna een auto tegen de rechterkuip.
Ik ging blijkbaar al direct vlotjes de rotonde op.![]()
Maar ding schept dus veel vertrouwen, blok is uiterst potentieel met een rrrrr.
Lekker fel, en toch heel handelbaar. Het zou een Honda kunnen zijn.![]()
Koppeling is na diverse hydraulische modellen weer eens kabelbediend.
En wel de beste van allemaal. Zo licht.![]()
![]()
Maar even afgezien daarvan, dit doet verlangen naar een wat langer ritje.![]()
![]()
mjeh zo makkelijk, omdat het een sportTOUR is voor oude mannen .
TLR zit inderdaad veel extremer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:38 schreef Cageon het volgende:
mjeh zo makkelijk, omdat het een sportTOUR is.
Maar ik denk dat de 12 qua blok weer sportiever is.
Inderdaad ook meer toer.![]()
![]()
De 12 is DE toermotor voor de Eiffel dit jaar.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
TLR zit inderdaad veel extremer.
Maar ik denk dat de 12 qua blok weer sportiever is.
Inderdaad ook meer toer.![]()
![]()
Je gaat er vast een hoop plezier op hebben!![]()
Waarom geen TLR.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:33 schreef Cageon het volgende:
Cageon Sr. heeft ook een oogje op een motor
![]()
En wat wel.![]()
![]()
Pffffffff kan niet wachten tot de zomer, ga ik op dezelfde dag op de 12 en TLR rijden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:43 schreef Cageon het volgende:
Je gaat er vast een hoop plezier op hebben!![]()
Kan ik wat beter vergelijken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De TLR is meer de karakterbike vermoed ik, de 12 om hersenloos hard of zacht zo u wilt op te rijden.![]()
![]()
Staat al op zijn naam...quote:
* Cageon kijkt naar zijn all-risk verzekerings polisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets allread 1 cill 600cc waar mijn wielen mogelijk in kunnen passen + remmerijquote:En wat wel.
ik denk dat de 12 je kan laten schrikken, door het gemak.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pffffffff kan niet wachten tot de zomer, ga ik op dezelfde dag op de 12 en TLR rijden.
![]()
![]()
![]()
![]()
De TLR is meer de karakterbike vermoed ik, de 12 om hersenloos hard of zacht zo u wilt op te rijden.
Maar dat lijkt me idd een mooi vergelijk. Of het nou een eerlijk vergelijk is, is wat anders.
Ik wil een groots rapport/verslag
Ik lees: wat ik kan lenen zo nu en dan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:46 schreef Cageon het volgende:
Iets allread 1 cill 600cc waar mijn wielen mogelijk in kunnen passen + remmerij
![]()
Verzekering.
Het rijdt idd bijna vanzelf.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:47 schreef Cageon het volgende:
ik denk dat de 12 je kan laten schrikken, door het gemak.![]()
Deed me denken aan een zekere proefrit bij Arie Molenaar op twee CBR600's.
OPM was er ook.
Het gaat niet om de winnaarquote:Maar dat lijkt me idd een mooi vergelijk. Of het nou een eerlijk vergelijk is, is wat anders.
Ik wil een groots rapport/verslag
, die ligt voor de hand, maar om het rijplezier/beleving.
![]()
![]()
Ow, dat is idd wel een goed idee!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik lees: wat ik kan lenen zo nu en dan.![]()
je moet wat om te besparenquote:Verzekering.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel vertel! [/vischer]quote:[..]
Het rijdt idd bijna vanzelf.![]()
OPM was er ook.
Vertel vertel! Vertel vertel! [/vischer]quote:[..]
Het gaat niet om de winnaar, die ligt voor de hand, maar om het rijplezier/beleving.
zondagochtend in de regio?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Thnxquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:42 schreef Den_Haag het volgende:
rib-i
http://www.motor-forum.nl(...)1991-EUR-1950-1.html
Dit jaar echt te weinig tijd om te rijden, beter huur ik er een keer één voor een weekend![]()
![]()
Je weet waar mijn huis woontquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerstje ritje op de Kwaak. Proefrit bevallen, ik neem hem.![]()
![]()
blablabla
![]()
Ik wil een 5800 xpressmusic ......quote:Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Morgendan issie nog maar net warm aan het worden in deze tempsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
20 kilometer geredende WB van vroegâh reed dan altijd iets langer door
mooi manquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
in de zomer nog ff wat rondjes meepakken
2 motoren echt goed vergelijken doe je minimaal met zen 2enquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pffffffff kan niet wachten tot de zomer, ga ik op dezelfde dag op de 12 en TLR rijden.
![]()
![]()
![]()
![]()
De TLR is meer de karakterbike vermoed ik, de 12 om hersenloos hard of zacht zo u wilt op te rijden.1e bocht met duo 180+quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
OPM was er ook.![]()
maar das een allermansvriendje, lijkt mij niet vergelijkbaar met het potentieel van de 12
![]()
![]()
beter meer tijd vrij maken om te rijdenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Thnx
Dit jaar echt te weinig tijd om te rijden, beter huur ik er een keer één voor een weekend![]()
Vriendinntje moet helaas zaterdag+zondag werken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:27 schreef Den_Haag het volgende:
Zondagochtend in de regio?![]()
Volgende week zondag kan ik wel.![]()
Dat dacht ik eerst ook, we gaan de lente in op de SZR, en daarna zien we wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:15 schreef rib-1 het volgende:
Echt veel gelegenheid om een duurdere motor te verantwoorden is er niet.![]()
Je mag de TLR wel een keer een weekje lenen.
Kom hem alleen niet halen en brengen, en uiteraard even all risk verzekeren.![]()
![]()
Slipped my mind.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dan issie nog maar net warm aan het worden in deze tempsde WB van vroegâh reed dan altijd iets langer door
![]()
Maar ja, wilde niet het met schema in de war komen, en het werd snel donker.
En met drie kilometer gaf de temp al goed aan.
Het is dan wel koelwater, maar ik vermoed een warmtewisselaar.
De TLR heeft er trouwens wel eentje, behoorlijk zeldzaam.
Anyway, heb nu volsyntheet. Moet toch wel tegen een klein stootje kunnen.
Een enkele keer.![]()
U bent uitgenodigd.quote:2 motoren echt goed vergelijken doe je minimaal met zen 2en
Er zijn 20 km bij gekomenquote:1e bocht met duo 180+maar das een allermansvriendje, lijkt mij niet vergelijkbaar met het potentieel van de 12
![]()
moet alleen aantekenen dat het nog een onbekende duo was ook.
De eerste keer samen rijden.![]()
![]()
Goede service van Arie Molenaar.. welke kopen we .. neem ze alletwee maar even tegelijk mee.
![]()
Mjeh, CBR600, het was dan ook voor een meisje.![]()
![]()
![]()
tijden veranderenquote:acceptedquote:U bent uitgenodigd.
20 ja das direct het verschil ehhquote:Er zijn 20 km bij gekomenmoet alleen aantekenen dat het nog een onbekende duo was ook.
De eerste keer samen rijden.![]()
![]()
Goede service van Arie Molenaar.. welke kopen we .. neem ze alletwee maar even tegelijk mee.
![]()
Mjeh, CBR600, het was dan ook voor een meisje.![]()
leipe servicestaat een groepje rijders klaar om die 6jes tot op het bot te testen
![]()
![]()
![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar even afgezien daarvan, dit doet verlangen naar een wat langer ritje.
quote:quote:*hap hap hap*quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
2 motoren echt goed vergelijken doe je minimaal met zen 2en
![]()
Maar jah, d'r is maar 1 presidente heH
Komt een groepje rijders bij de dealer...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 09:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
leipe servicestaat een groepje rijders klaar om die 6jes tot op het bot te testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook als die niet ken rijdehquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:33 schreef Wifebeater het volgende:
Maar jah, d'r is maar 1 presidente heH![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook als die niet ken rijdeh
>> http://www.addictinggames.com/twowheelertrauma.html![]()
![]()
Heb geen leerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, zijn er hier nog anderen die evt een keertje dagje zirkwie willen doen? nu is het moment om in te schrijvenvoordat alles vol zit..
en momenteel ook geen geld ervoor
Heb ik ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:54 schreef Den_Haag het volgende:
4 in een rij.....
best handig denk ik. wil wel eens met de motor naar de familie.
http://www.motozoom.nl/indexNieuwsbrief.cfm?weeknummer=200904&bestelnummer=10025339
Vond ze op de GS op zich niet heel handig.... die was ook wel heel smal, waardoor het ding voor over je zadel niet goed paste, maar je moet ook iedere tas met 2 dingen nog vastzetten...
Misschien mag je die van mij wel overkopen (ik heb die incl tas bovenop) als je interesse hebt, ff over denken![]()
![]()
breed p00b stuurquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:13 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
>> http://www.addictinggames.com/twowheelertrauma.html![]()
![]()
Als je nuquote:buitenstapt, zeg het dan nog eens.
![]()
Heel ander weer dan gisteren.
Nick moest acht uur op het veld staan.
En de boodschappen daarna was ook lekker luchtig.
Die is vrijwillig uit dienst gegaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:33 schreef Wifebeater het volgende:
Maar jah, d'r is maar 1 presidente heH![]()
![]()
Niemand heeft gesolliciteerd op de openstaande functie.
Rietvaerders emailadres was gelukkig geblokkeerd.![]()
Maar de bike van El Presidente heeft een waardige opvolger.![]()
![]()
![]()
Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je nu [ afbeelding ] buitenstapt, zeg het dan nog eens.![]()
Heel ander weer dan gisteren.
Nick moest acht uur op het veld staan.
En de boodschappen daarna was ook lekker luchtig.![]()
volgens mij was het * om 8 uur.
Ho ho! Rib-1 is El Presidentequote:
[..]
Die is vrijwillig uit dienst gegaan.![]()
Rietvaerders emailadres was gelukkig geblokkeerd.![]()
Maar de bike van El Presidente heeft een waardige opvolger.![]()
Of heb ik onlangs een beëdiging gemist
![]()
![]()
Ik ben voor, maar motorrijden lijkt me wel een vereiste voor de functie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Ho ho! Rib-1 is El PresidenteOf heb ik onlangs een beëdiging gemist
![]()
Om acht uur..![]()
![]()
dan kan ik niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vriendinntje moet helaas zaterdag+zondag werken.![]()
Volgende week zondag kan ik wel.![]()
![]()
![]()
True, maar niemand heeft em nog vervangenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben voor, maar motorrijden lijkt me wel een vereiste voor de functie.![]()
Heb nog wel bewijs van zijn aanstellingHij stond toch niet echt 8 uur op t veld?quote:Om acht uur..anders
![]()
![]()
denk maar eens.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb geen leeren momenteel ook geen geld ervoor
![]()
[..]
Heb ik ookVond ze op de GS op zich niet heel handig.... die was ook wel heel smal, waardoor het ding voor over je zadel niet goed paste, maar je moet ook iedere tas met 2 dingen nog vastzetten...
Misschien mag je die van mij wel overkopen (ik heb die incl tas bovenop) als je interesse hebt, ff over denken![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
True, maar niemand heeft em nog vervangen
Heb nog wel bewijs van zijn aanstelling
[ afbeelding ]
[..]
Hij stond toch niet echt 8 uur op t veld?anders
![]()
![]()
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Wat een drama's.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:45 schreef Roderick2085 het volgende:
Nu stink ik naar rookNet 15 business plannen verbrand
![]()
Die photoshop.![]()
Is Pimber al uit zijn isolement?![]()
![]()
![]()
Daar heb je toch een motorpak voor?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je nubuitenstapt, zeg het dan nog eens.
![]()
En handkappen + handvatverwarming
![]()
![]()
Net zomerhandschoenen + snelweg en nog moest ie een standje omlaagNiemand wou de verantwoordelijkheid op zich nemenquote:Die is vrijwillig uit dienst gegaan.![]()
Rietvaerders emailadres was gelukkig geblokkeerd.
Dat zekersquote:Maar de bike van El Presidente heeft een waardige opvolger.
MartieBash.jpgquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goeie motoriek.![]()
Misschien is een fireblade iets voor u.![]()
300 topics geleden
Componeerde je een post bij het plaatje, of heb je het plaatje bij de post gezochtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heb nog wel bewijs van zijn aanstelling15 van jezelf of 1 van iedere klasgenootquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:45 schreef Roderick2085 het volgende:
Nu stink ik naar rookNet 15 business plannen verbrand
Deze keer heeft ie zelfs geen kerst/nieuwjaarsgratie gekregenquote:Denk dat het voorgoed is
![]()
![]()
8 verschillende van anderequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
15 van jezelf of 1 van iedere klasgenoot
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef Wifebeater het volgende:
Daar heb je toch een motorpak voor?En handkappen + handvatverwarming
![]()
![]()
Net zomerhandschoenen + snelweg en nog moest ie een standje omlaag![]()
bevalt de zadelverwarming ook zo goed
![]()
![]()
Handvatverwarming.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef Wifebeater het volgende:
Daar heb je toch een motorpak voor?En handkappen + handvatverwarming
![]()
![]()
Net zomerhandschoenen + snelweg en nog moest ie een standje omlaag
Kutwoonwerkverkeerbeemerblijfonderdevijfduizentoerenlijers.![]()
![]()
Als ik oud wordt neem ik ook ooit een Beemer.
quote:MartieBash.jpg300 topics geleden
Componeerde je een post bij het plaatje, of heb je het plaatje bij de post gezocht![]()
Zoiets. Old skool effect opgeroepen door uw zoals vanouds innoverend smileygebruik.
Meer haatquote:Deze keer heeft ie zelfs geen kerst/nieuwjaarsgratie gekregenDenk dat het voorgoed is
dan liefde
verhouding met Danny.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo vandaag mn bike maar weer eens uitgelaten
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hij stond toch niet echt 8 uur op t veld?anders
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Goedemiddag
very gay indeedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Handvatverwarming. [ afbeelding ]
![]()
Als ik oud wordt neem ik ook ooit een Beemer. [ \![]()
![]()
Rustig
![]()
Lelijke stink Honda
Iedereen zit in de kroeg. Zoals het hoort.
Ik niet, ik ben getrouwd en heb een kind, ik mag thuisblivenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ga zo ook zuipen op aanraden van Geerd de drank koningquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef stinkie het volgende:
Ik niet, ik ben getrouwd en heb een kind, ik mag thuisbliven
Je kan altijd gears 2 nog een keer uitspelen![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door ikookhier op 31-01-2009 22:24:00 ]Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
"coma zuipen"
"Kapot zuipen"
etc...
Stelletje pubers.
Insanityquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:17 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ga zo ook zuipen op aanraden van Geerd de drank koning
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef stinkie het volgende:
Ik niet, ik ben getrouwd en heb een kind, ik mag thuisbliven
![]()
Ik neem ze gewoon mee.
En heb nu mijn neefje van zes ineens mee terug ook.
Kom net thuis.
Ben jij tegenwoordig moslim.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:26 schreef Cageon het volgende:
"coma zuipen"
"Kapot zuipen"
etc...
Stelletje pubers.
![]()
![]()
cod4 en 5 is ook mooi, nieuwe pc doet goedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:17 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ga zo ook zuipen op aanraden van Geerd de drank koning
,
had ik heel wat kratjes voor kunnen halen
Ik zwaai naar dieren.![]()
Moooi
Optie zat 'r niet opquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
bevalt de zadelverwarming ook zo goed
Gelukkig kan ie wel op massagestand, kom maar op met 1000+ km snelweg
Ik twijfel nog waar ik de 12 volts voeding voor ga gebruiken, een helmvizierruitenwisser of verwarmd vest
Zal vast een patentaanvraag voor het eerste doen
Oh, ik hoef helemaal geen keuze te maken, want ik heb er toch 2
Mijn handen zijn tenminste lekker zacht en op lichaamstemperatuur bij aankomstquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Handvatverwarming.
![]()
Als ik oud wordt neem ik ook ooit een Beemer.![]()
quote:
Beetje jammer van je taalgebruikquote:Ga je mond is spoelen
![]()
![]()
Ook een leuke secretaresse op de zaak.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:10 schreef Wifebeater het volgende:
Mijn handen zijn tenminste lekker zacht en op lichaamstemperatuur bij aankomst![]()
quote:![]()
![]()
Wow! Wat is er gebeurd?!..
De lay out is weg!
[ Bericht 1% gewijzigd door -XX- op 01-02-2009 15:00:28 ]Sowieso schrijf je zo.![]()
![]()
Ik geloof dat ik verkocht ben!
![]()
Eindelijk een andere waterdichte GPS dan die lelijke bak van een Garmin Zumo.
En voor een leuke prijs.
Laat de leuke routes maar komen deze zomer.![]()
![]()
MDF bestandje (film) kan hem wel branden met Nero maar speelt de dvd recorder niet af.
Waar kan ik hem het beste mee converten?Ik zwaai naar dieren.![]()
Kater![]()
Dealquote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:58 schreef Worldbeater het volgende:
Je mag de TLR wel een keer een weekje lenen.![]()
![]()
![]()
[..]
[ Bericht 10% gewijzigd door rib-1 op 01-02-2009 22:27:56 ]![]()
Meestal gebruik ik deze converterquote:Op zondag 1 februari 2009 18:52 schreef Geerd het volgende:
MDF bestandje (film) kan hem wel branden met Nero maar speelt de dvd recorder niet af.
Waar kan ik hem het beste mee converten?![]()
![]()
humoristquote:Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
zo morgen eerste dag @ afstuderen. ben benieuwd.
moet er wel 06:30 uitmaargoed. de dagen erna kan ik wat later vertrekken ivm auto van de zaak ipv ov
![]()
Morgengoed bezigquote:Op zondag 1 februari 2009 23:23 schreef Cageon het volgende:
moet er wel 06:30 uitmaargoed. de dagen erna kan ik wat later vertrekken ivm auto van de zaak ipv ov
![]()
ziekgemeld maar vandaag
![]()
![]()
Toe maar.... vandaag lekker vrijquote:Op zondag 1 februari 2009 23:23 schreef Cageon het volgende:
![]()
Ik ben al lang blij dat ik komend blok maar 1 keer vroeg op de uni hoef te zijn, dan moet ik namelijk om 7 uur weg als ik op tijd wil komen![]()
![]()
Laat je ff weten hoe "das oliefilterschlussel" werkt??
Thnx!"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"![]()
Half zeven opstaan.. bikkel.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:23 schreef Cageon het volgende:
![]()
![]()
![]()
zo hele bedrijf de hand geschud. Nouja, waarschijnlijk nog niet eens de helft.
Maar heb er maar weinig van onthouden.![]()
Eigen werkplekje "ingericht" (software geinstalleerd)
sleutels van de auto gekregen, t is dus een opel corsa geworden, volgens mij uit 2007.
Nu maar beginnen aan de opdracht omschrijving
@ WB Ja dat is vroeg ja!
@OPM/Roderick, ThanksMotorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Link werkte niet (meer)quote:![]()
De motornavi komt eraan.
Uurtje geleden was het laatste vakje nog grijs. :’)![]()
Wow, Still alive.....quote:Op maandag 2 februari 2009 13:46 schreef dribbel79 het volgende:
Laat je ff weten hoe "das oliefilterschlussel" werkt??
Thnx!
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Lijkt me wel handig.quote:![]()
Ik heb zelf liever iets wat overal op past, en heb onderstaande dan ook beidein huis.
De universele 10003406 van 5,95..
..en deze 10003925 van 5,95..
Vooral die laatste werkt voor nagenoeg alle maten super.
Maar die jij hebt gekozen werkt voor de genoemde oliefilters net even fijner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeven uur weg.. bikkel.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Toe maar.... vandaag lekker vrij
Ik ben al lang blij dat ik komend blok maar 1 keer vroeg op de uni hoef te zijn, dan moet ik namelijk om 7 uur weg als ik op tijd wil komen
![]()
![]()
Tip voor je stage: Windowstoets + R, sol <enter>quote:Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef Cageon het volgende:
zo hele bedrijf de hand geschud. Nouja, waarschijnlijk nog niet eens de helft.
Maar heb er maar weinig van onthouden.![]()
Eigen werkplekje "ingericht" (software geinstalleerd)
sleutels van de auto gekregen, t is dus een opel corsa geworden, volgens mij uit 2007.
Nu maar beginnen aan de opdracht omschrijving
@ WB Ja dat is vroeg ja!
@OPM/Roderick, Thanks
GL
Is het te laat om te zeggen dat Pixmania sux the b0x?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Link werkte niet (meer)![]()
De motornavi komt eraan.
Uurtje geleden was het laatste vakje nog grijs. :’)
![]()
![]()
AvondIOH ook weer onder de levenden
Tenzij ze echte systeembeheerder(s) in dienst hebben die de spelletjes er echt uit hebben gehaald zoals bij mij op het werk.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Tip voor je stage: Windowstoets + R, sol <enter>GL
[..]
Is het te laat om te zeggen dat Pixmania sux the b0x?
En wie gaat er nu solitaire spelen op z'n werk als er bergen met werk te doen is
(portableapps.com heeft nog wel een paar leuke spelltjes die je niet hoeft te installeren)Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Ja, ze hebben al het hele huis ingericht.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef Wifebeater het volgende:
Is het te laat om te zeggen dat Pixmania sux the b0x?
zo, internet *OI*
HoiDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
![]()
zo vroeg?Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Gezien zijn auto van de zaak als stagiaire zal ie vast ook wel adminrechten over zijn eigen PC hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
Tenzij ze echte systeembeheerder(s) in dienst hebben die de spelletjes er echt uit hebben gehaald zoals bij mij op het werk.
En wie gaat er nu solitaire spelen op z'n werk als er bergen met werk te doen is
(portableapps.com heeft nog wel een paar leuke spelltjes die je niet hoeft te installeren)
Naja, dan kan ie natuurlijk ook gelijk Quake / The Sims installeren afhankelijk van zijn geaardheidquote:Op maandag 2 februari 2009 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, ze hebben al het hele huis ingericht.Keej, succes met je Franse handleidingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Las er toevallig laatst wat negatieve dingen over, weet er verder het fijne niet van![]()
![]()
Vroeger, toen je nog gewoon Quake kon spelen op het werk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Gezien zijn auto van de zaak als stagiaire zal ie vast ook wel adminrechten over zijn eigen PC hebben
Naja, dan kan ie natuurlijk ook gelijk Quake / The Sims installeren afhankelijk van zijn geaardheid![]()
![]()
Dat zijn mensen die niet de moeite namen om de Pdf te downloaden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef Wifebeater het volgende:
Keej, succes met je Franse handleiding
Las er toevallig laatst wat negatieve dingen over, weet er verder het fijne niet van
Maar idd, standaard zat er een Franstalig boekje bij de dvd/harddisk recorder.
Maar dan pak ik toch de 100 euro.
Zeikers.![]()
![]()
nog een keer rib-i pushen
http://www.motor-forum.nl(...)3373/yzf-750r-1.html
Met een beetje onderhandelen heb je hem voor 1700 euro denk ik.![]()
![]()
Wat een kklijer is iequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:37 schreef Den_Haag het volgende:
Met een beetje onderhandelen heb je hem voor 1700 euro denk ik.
"goed onderhouden"![]()
"een hele gave bike"![]()
Zo te lezen is het vooral de service, zorg ervoor dat je die niet nodig hebtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die niet de moeite namen om de Pdf te downloaden.
Maar idd, standaard zat er een Franstalig boekje bij de dvd/harddisk recorder.
Maar dan pak ik toch de 100 euro.
Zeikers.
![]()
![]()
geen stijl idd om rib zo'n motor aan te smerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:06 schreef Wifebeater het volgende:
Wat een kklijer is ie
"goed onderhouden"![]()
![]()
![]()
echt een slimmert die verkopert![]()
![]()
Rib-i heeft net genoeg geld om zn goudvis te onderhoudenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:37 schreef Den_Haag het volgende:
kan ook niet alles uitzoekenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen stijl idd om rib zo'n motor aan te smeren![]()
echt een slimmert die verkopert![]()
en goudvissen zijn best duur heb ik gehoord![]()
Navi systeem reist momenteel door Duitsland, en is om 14.42 in St. Ingbert aangekomen.
Komt dus niet vandaag thuis.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
Navi systeem reist momenteel door Duitsland, en is om 14.42 in St. Ingbert aangekomen.
Komt dus niet vandaag thuis.![]()
![]()
![]()
Kan ie de weg niet meer vinden??? ~!!!!````11111onene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kaart van Duitsland zit er idd niet op.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef Wifebeater het volgende:
Hoezo niet![]()
Kan ie de weg niet meer vinden??? ~!!!!````11111onene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmpfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kaart van Duitsland zit er idd niet op.![]()
![]()
![]()
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Daar is het internet goed voor.quote:
Heb al een 4 Gb micro CF kaartje liggen.![]()
Wat een oud plaatje hierboven.![]()
![]()
ik heb local admin rechten idd. Moest mijn eigen software installeren etc.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Gezien zijn auto van de zaak als stagiaire zal ie vast ook wel adminrechten over zijn eigen PC hebben
Naja, dan kan ie natuurlijk ook gelijk Quake / The Sims installeren afhankelijk van zijn geaardheid
[..]
Keej, succes met je Franse handleiding
Las er toevallig laatst wat negatieve dingen over, weet er verder het fijne niet van
Mag alleen geen DHCP server draaien of packets sniffen
wat flauwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik heb local admin rechten idd. Moest mijn eigen software installeren etc.
Mag alleen geen DHCP server draaien of packets sniffen
![]()
![]()
net terug van een dagje werken. afspraak in Utrecht liep wat uit. Culinair bij de mac in Nieuwegein
wij konden het wel vinden WB![]()
![]()
2 maanden lang 2 avonden in de week. Met wat mazzel kan ik dat laten halveren. Makkelijk als je de cursuslijers kentquote:
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Zijn er twee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
net terug van een dagje werken. afspraak in Utrecht liep wat uit. Culinair bij de mac in Nieuwegein
wij konden het wel vinden WB
![]()
![]()
Pvdrie ben DomDom aan het patchen in een dos box.
Maar het ID wordt niet geaccepteerd. Op geen enkele manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IJselstein bestaat niet eens.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef Den_Haag het volgende:
Nee, die andere is IJselstein. snap je dat nu nog niet?
![]()
![]()
Woow, gave bikequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:37 schreef Den_Haag het volgende:
Ziet er netjes uitGelukkig heb ik Hichamquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:06 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Wat een kklijer is ie
"goed onderhouden"![]()
![]()
![]()
![]()
Me Triumph Trophy 1200 .. wat doe je!!!!!quote:[message=11597004,noline]Faithy schreef op 03 februari 2009 @ 11:17[/message]:
Gespot!
een groene GSX600F staande bij BoveMij Verzekeringen (Takenhoffplein) in Nijmegen![]()
neem aan dat je er werkt? Ik kwam iig uit mn werk terugfietsen, rond half 6![]()
![]()
En het CJIB sponsorenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Rib-i heeft net genoeg geld om zn goudvis te onderhouden
Omschrijving overtreding:
Overschrijding maximum snelheid
Pleegdatum:
15 jan 2009
Tijdstip:
10:08
Pleegdatum:
15 jan 2009
Tijdstip:
15:37![]()
![]()
Kan ze niets aan doen, andere seksequote:Op woensdag 4 februari 2009 00:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Me Triumph Trophy 1200 .. wat doe je!!!!!![]()
![]()
Korte werktijden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:30 schreef rib-1 het volgende:
[..]
En het CJIB sponsoren
Pleegdatum:
15 jan 2009
Tijdstip:
Pleegdatum:
15 jan 2009
Tijdstip:
15:37
Zelf een GSX-600F gehad.quote:![]()
![]()
Op bezoek bij prospectsquote:hopelijk leveren de bezoeken wat op
Merk/type is ze vast vergeten, vraag naar de kleurquote:[..]
Zelf een GSX-600F gehad.![]()
![]()
![]()
![]()
Google AdSense
AdSense voor inhoud doorzoekt de inhoud van uw pagina's en plaatst advertenties (u kunt kiezen uit tekst- en beeldadvertenties) die relevant zijn voor uw publiek en de inhoud van uw site. De advertenties sluiten zelfs zo goed aan dat uw lezers ze als uitermate nuttig zullen ervaren.
Uitermate nuttig![]()
![]()
schadebedrag heb je er niet bij vermeldquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:30 schreef rib-1 het volgende:
[..]
En het CJIB sponsoren
Pleegdatum:
15 jan 2009
Tijdstip:
Pleegdatum:
15 jan 2009
Tijdstip:
15:37
zo kun je wel stoer doen zonder stoer te zijn.....Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Dan kijk je echt iets te vaak op de verkeerde websites rib ........quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:52 schreef rib-1 het volgende:
Google AdSense
AdSense voor inhoud doorzoekt de inhoud van uw pagina's en plaatst advertenties (u kunt kiezen uit tekst- en beeldadvertenties) die relevant zijn voor uw publiek en de inhoud van uw site. De advertenties sluiten zelfs zo goed aan dat uw lezers ze als uitermate nuttig zullen ervaren.
[ afbeelding ]
Uitermate nuttig
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:23 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Woow, gave bike
Ziet er netjes uit
[..]
Gelukkig heb ik Hicham [ afbeelding ]
http://www.ijsselstein.nl/quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
IJsselstein bestaat niet eens.![]()
Die andere twee kloppen iig welquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:52 schreef rib-1 het volgende:
Google AdSense
[ afbeelding ]
Uitermate nuttig![]()
![]()
Straks m'n examen, ben gelukkig zo pro dat het wel moet lukken.(
)
Sinds vorige week een ZX-6R uit 1998 (rood/zwart met akrapovic), dus wel extra motivatie
![]()
damn dat sucked zeg, beterschap man!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
nog altijd thuiskijk naar buiten..^*&^sneeuw
njah ik kan toch niet rijden
Ziekebezoek dit weekend?
succes!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:28 schreef Jim.Beam het volgende:
Straks m'n examen, ben gelukkig zo pro dat het wel moet lukken.(
)
Sinds vorige week een ZX-6R uit 1998 (rood/zwart met akrapovic), dus wel extra motivatie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: