bewegende AVA's zouden verboden moeten wordenquote:
MIjn langste tvp tot nu toequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:51 schreef stinkie het volgende:
Net naar Vlaardingen geweest om mijn lieve FZR te bepotelen. Accu is echt dood, maar startkabels zijn goed
Lekke band even opgepomp en zelfs even door de straat gereden (om te keren zodat ie de garage weer in kon). Tig keer af laten slaan, te lang niet gereden
En wat vreeme geluiden hier en daarmaar rijden is rijden
@Den_Haag heb hier de onderhoudshandleidin etc. van de FZR, hebben? 14mb. 2e bestand moet ik nog bekijken.
En dan zit ik nog wel in mn rustige periodequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
bewegende AVA's zouden verboden moeten worden
Wat een feestquote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En dan zit ik nog wel in mn rustige periode
heb nog een soesoeki brikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:56 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar![]()
Misschien toch nog een brik kopen voor een paar weekendritjes
Moet toch iemand oplichten om dit seizoen tot een succes te maken.quote:
Heb je nog niks bij je mooie glimmende knoop en paperclip weten te sprokkelenquote:
Je moet maar laten weten wat je wil ;-)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Moet toch iemand oplichten om dit seizoen tot een succes te maken.![]()
Wat betreft de naam ben ik helemaal aan het twijfelen gegaan.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je nog niks bij je mooie glimmende knoop en paperclip weten te sprokkelen
heb het YZF manual hier al op de laptop staanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:51 schreef stinkie het volgende:
@Den_Haag heb hier de onderhoudshandleidin etc. van de FZR, hebben? 14mb. 2e bestand moet ik nog bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
@OPM, ff geen mail bij de hand.Veel playzier op 24 mei 2008SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Den Haag, Benelli = Italiaans, minder vermogen dan Moto Morini, net zo veel of meer updates.
Ik lees ook nog geregeld bij in het Aprilia Dorsoduro topic.
Ben wel even klaar met alles buiten Nippon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkomquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef Vince22 het volgende:
Bij deze meld ik me ook maar eens even in het Fok MC topic!![]()
Heb sinds vorig jaar mei mn rbw en sinds eind oktober in het bezit van mn retro 1990 Yamaha FZR 600![]()
Afgelopen weekend het beestje voor het eerst weer uitgelaten maar moet echt nieuwe banden hebben.. die deze week even bestellen en dan kunnen we volgend weekend (als die kutpekel is een keer weg is) weer lekker rijden! Heb er zin in!
@Stinkie ..las ik nou dat jij een onderhoudshandleiding had?
Burgers doen het alleen om de twee weken in het weekend.quote:
Goed opgelet.quote:
Nou heb mn brommert eind oktober gekocht, was nou niet echt weer om hem uit te laten... Eerst volgende foto-op worden de pics meteen gepost!quote:
www.Powerplustools.nl ? Daar heb ik hem ook weg voor iets van 30 incl verzenden. Superkwaliteit voor wenâgquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:00 schreef Den_Haag het volgende:ik ben die link weer kwijt van de paddock-steunenzaak. wou ze ff bestellen. iemand nog een linkje
Thanx, meteen de bestelling gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:50 schreef Vince22 het volgende:
[..]
www.Powerplustools.nl ? Daar heb ik hem ook weg voor iets van 30 incl verzenden. Superkwaliteit voor wenâg
Je moet ze eerst een beetje welkom laten voelen, dan pas tot de grond toe afbranden en banden lek stekenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:49 schreef Cageon het volgende:
wat is iedereen lafjes aardig tegen de new-guy, hoe zit dat met die "traditie" ofzo?
even verbeterdquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je moet ze eerst een beetje welkom laten voelen, dan pas lek steken en banden tot de grond toe afbranden
Wie ben je? Ken ik jou? Hebben we gemeet? In de zandbak gespeeld? Waar zijn de pics van je motor? Van de tieten van je zus/vriendin/desnoods moeder?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef Vince22 het volgende:
@Stinkie ..las ik nou dat jij een onderhoudshandleiding had?
Wil je iets kwijt? UItleg over wat dat stuk staaldraad in mijn voorband doet bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je moet ze eerst een beetje welkom laten voelen, dan pas tot de grond toe afbranden en banden lek steken
Was ik ooknaarop zoek. Deze maar doen denk ikm kan het voorwiel er af en naar motor-mikequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Thanx, meteen de bestelling gedaan
Heb die luxe en die simpele besteldquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
Was ik ooknaarop zoek. Deze maar doen denk ikm kan het voorwiel er af en naar motor-mike
CROSSLIFT PP-T 0323
Duikmaatje heeft complete heftafel en alle andere goodies, dus ik hoef niet het meest luxe te hebbenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb die luxe en die simpele besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |