bewegende AVA's zouden verboden moeten wordenquote:
MIjn langste tvp tot nu toequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:51 schreef stinkie het volgende:
Net naar Vlaardingen geweest om mijn lieve FZR te bepotelen. Accu is echt dood, maar startkabels zijn goed
Lekke band even opgepomp en zelfs even door de straat gereden (om te keren zodat ie de garage weer in kon). Tig keer af laten slaan, te lang niet gereden
En wat vreeme geluiden hier en daarmaar rijden is rijden
@Den_Haag heb hier de onderhoudshandleidin etc. van de FZR, hebben? 14mb. 2e bestand moet ik nog bekijken.
En dan zit ik nog wel in mn rustige periodequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
bewegende AVA's zouden verboden moeten worden
Wat een feestquote:
Ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En dan zit ik nog wel in mn rustige periode
heb nog een soesoeki brikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:56 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar![]()
Misschien toch nog een brik kopen voor een paar weekendritjes
Moet toch iemand oplichten om dit seizoen tot een succes te maken.quote:
Heb je nog niks bij je mooie glimmende knoop en paperclip weten te sprokkelenquote:
Je moet maar laten weten wat je wil ;-)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Moet toch iemand oplichten om dit seizoen tot een succes te maken.![]()
Wat betreft de naam ben ik helemaal aan het twijfelen gegaan.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je nog niks bij je mooie glimmende knoop en paperclip weten te sprokkelen
heb het YZF manual hier al op de laptop staanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:51 schreef stinkie het volgende:
@Den_Haag heb hier de onderhoudshandleidin etc. van de FZR, hebben? 14mb. 2e bestand moet ik nog bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |