quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:56 schreef fathank het volgende:
Niet goed gelezen.
En ik geef Sno geen ongelijk. Voor 1,1 miljoen euro per jaar ga je toch zeker geen krachttraining doen.
Sno verdient minder dan een miljoen en Wielaert verdient juist meer dan dat daar staat. Sno's eerste halfjaar is op basis van zijn salaris bij Celtic en Wielaert is zo goed als helemaal op basis van wat hij bij FC Twente verdiende.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:57 schreef Silenus het volgende:
Staat in Sportweek volgens mij, maar al die salarissen is ook speculatie hoor. Suarez die minder verdient dan Gentenaar? Ze kunnen beter als een gek dan van salaris ruilen met bijv. een Evander Sno.
Je koopt Sno voor 1 miljoen om hem een jaarsalaris van 1,1 mljn aan te bieden, en dan koop je Sulejmani voor 16,25 mljn om hem een jaarsalaris van <420.000 euro aan te bieden. Vaag, vaag.
edit: Oh, ik hou m'n bek al.![]()
Ongeveer duizend euro al dit seizoen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En vanuit supporters standpunt gezien kost het ons ook steeds meer geld.
"Vroeger draagde hij nooit iets van Ajax"quote:
Zit wel een kern van waarheid in.quote:‘Huntelaar bekijkt de Champions League op televisie’, kopt de krant Marca (foto) woensdag in chocoladeletters op de voorpagina. Nu Real Madrid afziet van een poging om via een zaak bij het sporttribunaal CAS zowel Huntelaar als Diarra in te schrijven voor de Champions League, kan er een kruis door het Europese seizoen van ‘El Cazador.’
Marca weet dat Real Madrid-coach Juande Ramos de voorkeur geeft aan Diarra omdat de spoeling op het middenveld van Madrid dun is. ’27 miljoen euro voor niets, Lass is de uitverkorene’ verwijst Marca naar de transfersom die Real overmaakte aan Ajax voor Huntelaar. (MA)
Ik ook en hoop dat hij tegen de zomer voldoende gewend is om uiteindelijk weer op zijn oude niveau terug te komen.quote:AMSTERDAM - Oleguer ziet nog voldoende toekomst bij Ajax. De Spanjaard denkt niet dat hij buiten de boot valt doordat nieuweling Robbie Wielaert zijn plaats in de defensie inneemt.
“De komst van Wielaert zie ik niet als een nederlaag voor mij”, zegt Oleguer tegenover Metro. De van FC Twente overgenomen Wielaert was in zijn eerste twee duels voor de Amsterdammers basisspeler.
Oleguer was weliswaar even geblesseerd, trainer Marco van Basten lijkt voor het duo Wielaert/Vertonghen te kiezen. Dat de Catalaan opbouwend de minste is van de drie, werd met name in de laatste weken voor de winterstop duidelijk.
Creatieve oplossingen
“Zo slecht was ik niet”, meent Oleguer. “Bij Barcelona hoefde ik me enkel op mijn defensieve taken te richten. Hier moet ik ook creatieve oplossingen zoeken en soms druk naar voren zetten. Het kost tijd om te wennen aan een andere speelstijl.”
En die tijd wil hij nemen. “Er is voor mij nog voldoende perspectief bij Ajax. Ook nu Wielaert er is, zal ik zat speelminuten krijgen.”
Ik heb altijd redelijk goedkope kaartenquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ongeveer duizend euro al dit seizoen.
Dat van Vermeer is niet zo gek. Gentenaar is destijds binnengehaald als 2e keeper. En wil je zo'n goede 2e keeper op de bank hebben zitten zul je hem toch een flink contract aan moeten bieden. En Vermeer komt net pas kijken, die moet zich eerst bewijzen om een dergelijk contract te verdienen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vermeer minder dan Gentenaar? En Sno zo veel joh...
Zoals hij al zegt deed hij bij Barcelona alleen aan verdedigen dus zijn oude niveau zal niks toevoegen aan ajax.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:44 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ook en hoop dat hij tegen de zomer voldoende gewend is om uiteindelijk weer op zijn oude niveau terug te komen.
Die losse kaarten zijn op zich het punt ook niet zo. Maar SCC, Villa-uit, Hamburg-uit en Fiorentina-uit zorgt ervoor dat het wel aardig oploopt. Plus al tien uitwedstrijden voor zo'n 25 euro per keer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb altijd redelijk goedkope kaarten
Je vergeet de broodjes frikandel etc die je altijd voor een bizarre prijs aanschaft met uitwedstrijden. Als ik op zondagmiddag thuiszit eet ik wel een billige boterham.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die losse kaarten zijn op zich het punt ook niet zo. Maar SCC, Villa-uit, Hamburg-uit en Fiorentina-uit zorgt ervoor dat het wel aardig oploopt. Plus al tien uitwedstrijden voor zo'n 25 euro per keer.
Als hij dat goed doet, dan kan hij zeker een meerwaarde zijn. Marco heeft hem uiteraard niet gehaald voor zijn opbouwende kwaliteiten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zoals hij al zegt deed hij bij Barcelona alleen aan verdedigen dus zijn oude niveau zal niks toevoegen aan ajax.
Daar wil ik nog ff niet aan denken. Als was NEC best goedkoop. Twintig euro voor tien broodjes ofzo. Moest trakteren en stond al met veertig euro klaar. Was helemaal verbaasd dat dat kind maar een briefje wilde hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je vergeet de broodjes frikandel etc die je altijd voor een bizarre prijs aanschaft met uitwedstrijden. Als ik op zondagmiddag thuiszit eet ik wel een billige boterham.
Vermeer gaat ook nog onderhandelen over een nieuw contract. Die zal dan wel behoorlijk wat meer gaan verdienen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat van Vermeer is niet zo gek. Gentenaar is destijds binnengehaald als 2e keeper. En wil je zo'n goede 2e keeper op de bank hebben zitten zul je hem toch een flink contract aan moeten bieden. En Vermeer komt net pas kijken, die moet zich eerst bewijzen om een dergelijk contract te verdienen.
En terecht, Vermeer heeft het gewoon uitstekend gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vermeer gaat ook nog onderhandelen over een nieuw contract. Die zal dan wel behoorlijk wat meer gaan verdienen.
Hé, een nieuwe! Welkom.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En terecht, Vermeer heeft het gewoon uitstekend gedaan
Ik doe het wel voor 42.000. Ook nog een goede manier om lekker fit te blijven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hé, een nieuwe! Welkom.![]()
Het zou voor Gentenaar wel beter zijn als 'ie ergens anders gaat kijken. 420.000 voor een derde keeper is toch wel redelijk veel geld.
Uiteraard.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vermeer gaat ook nog onderhandelen over een nieuw contract. Die zal dan wel behoorlijk wat meer gaan verdienen.
Maar kijk wat voor 'n derde keeper je hebt. Eentje die bij iedere Eredivisieclub aan de slag zou kunnen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hé, een nieuwe! Welkom.![]()
Het zou voor Gentenaar wel beter zijn als 'ie ergens anders gaat kijken. 420.000 voor een derde keeper is toch wel redelijk veel geld.
quote:Bruno Silva en Rasmus Lindgren werkten apart met fysiotherapeut Jos Kortekaas. Silva herstelt van een liesblessure en Lindgren van een enkelkwetsuur.
quote:In tegenstelling tot Lindgren en Silva deed Eyong Enoh nog geen oefeningen met de bal. De aan zijn hamstring geblesseerde Kameroener deed wel veel loopwerk.
quote:Dario Cvitanich toont zich tijdens de partijtjes weer van zijn meest trefzekere kant. Zijn schorsing zit er op, dus zaterdag kan hij tegen sc Heerenveen op jacht naar zijn zevende competitietreffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |