Je vergeet ze weg te gooien.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:06 schreef Breach het volgende:
Ik heb er pas 2 van Ajax![]()
En Feyenoord en ADO bijna compleet, Lurling en Hofs dubbel. Wat doe ik verkeerd?
Bovendien is Heerenveen uit en thuis ook een wereld van verschil. Uit spelen ze vaak ook zwaar ondermaats en krijgen ze zoals gewoonlijk dit seizoen 2/3 doelpunten om de oren. Nou was dit de laatste wedstrijden niet het geval maar toen hadden ze ook twee bedroevende tegenstanders (Feyenoord en Roda dus).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:18 schreef superjood het volgende:
[..]
Ajax had Heerenveen uit een gezamelijke offday ik verwacht niets minder dan een overwinning zaterdag.
Daar teken ik voorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Zaterdag een zuinige 1-0 uit het vuur slepen.
Die counters gaan nog gevaarlijk worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:18 schreef superjood het volgende:
[..]
Ajax had Heerenveen uit een gezamelijke offday ik verwacht niets minder dan een overwinning zaterdag.
Jij woont ook in A'dam toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:06 schreef Breach het volgende:
Ik heb er pas 2 van Ajax![]()
En Feyenoord en ADO bijna compleet, Lurling en Hofs dubbel. Wat doe ik verkeerd?
Heb Vermaelen, Gabri, Ajax logo en Sulejmani in 5 pakjes gekregen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij woont ook in A'dam toch?
Heb ook amper van Ajax, volgens mij hebben we alle boeren pakkies gekregen hier in de AH.
Was het maar zo'n feest. Je theorie is bij deze ook ontkrachtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb ook amper van Ajax, volgens mij hebben we alle boeren pakkies gekregen hier in de AH.
Ik ga liever voor een 2-0.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Zaterdag een zuinige 1-0 uit het vuur slepen.
Ik heb Huntelaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb Vermaelen, Gabri, Ajax logo en Sulejmani in 5 pakjes gekregen.
Nee hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Teringlijerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik heb truwens ook de rechterkant!
Ik denk dat je bij alledrie te laag zit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:13 schreef RayMania in het Feyenoordtopic het volgende:
[..]
Volgens mij verdiende Luque het meeste (twee miljoen), maar spelers als Sneijder of Huntelaar hebben volgens mij altijd iets meer dan een miljoen gehad. Weet het niet zeker.
Luque was 3 en Sneijder en KJH zullen in hun laatste periode de 2 ook wel aangetikt hebben denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij alledrie te laag zit.
Ik kreeg de rechterkant 2x in 3 pakjes vandaag, en Urbyquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik heb truwens ook de rechterkant!
Neh, thuis hebben jullie gewonnen. Wij doen hetzelfdequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:26 schreef SCH het volgende:
Oh ja, we gaan toch wel lekker ruzie maken in de aanloop naar de wedstrijd van zaterdag???
Je glazen bol is nog steeds kapoet???quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Neh, thuis hebben jullie gewonnen. Wij doen hetzelfde
Nee net geupdate.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |