Urby is linkshalf en Braafheid een centrale verdediger.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:33 schreef N.i.c.k het volgende:
Engelaar en De Cler is toch wel merkwaardig. En Urby in deze vorm moet zich toch ook wel kunnen meten met Braafheid.
Niet als linksback.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:33 schreef N.i.c.k het volgende:
Engelaar en De Cler is toch wel merkwaardig. En Urby in deze vorm moet zich toch ook wel kunnen meten met Braafheid.
Ik lok niks uit. Die knipoog doe ik niet voor niets.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doe toch maar niet, ondanks die knipoog. Je weet dat je reacties uitlokt.
Ja, schiet allemaal nog niet echt op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef Chadi het volgende:
Ik heb huntelaar en de helft van de selectie
Maar nog nieuws over de geblesseerden?
Waar heb je die?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef Chadi het volgende:
Ik heb huntelaar en de helft van de selectie
Maar nog nieuws over de geblesseerden?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Urby is linkshalf en Braafheid een centrale verdediger. linksback
Nog niet geplakt.. Mijn neefje kreeg hem bij de AHquote:
Kutquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, schiet allemaal nog niet echt op.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:48 schreef Jasza het volgende:
Hahahaha ned 3, duitse kakkerlakkk.
Anders doen we Kuijt linksback kan hij lekker stofzuigeren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Urby is linkshalf en Braafheid een centrale verdediger.
Die ado supporters in die auto bij bijlen he?!quote:
Het leek iig erg veel op ADO, en die hooligans uit me bus die eruit gingen die hadden het ook over ADO.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:50 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die ado supporters in die auto bij bijlen he?!
Dat waren gewoon vaantjes van de plaatselijke fcDie zijn ook groen geel
Stond zelfs al een artikel over Ali B. op 410-forum tijdje terug. Ik maak er geen woorden meer vuil aan. Ik wist al jaren terug hoe de vork in de steel steekt bij deze jongen.quote:
HIj komt echt niet al te snugger over in wat ik tot nu toe van hem heb gehoord aan interviews.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:48 schreef kevin6188 het volgende:
- Lekker soepel interview met VD Wiel in het begin
- Legt Blind nu op de achtergrond uit hoe die fles open moet? 'Ff draaien moet je.'
Ja doei. Ophoeren dan en niet meer terugkomen hequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:30 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb na groningen uit al enigszins verwerkt dat ajax geen kampioen wordt. Nu kan het alleen maar mee vallen.
Zijn debuut in de wedstrijd Twente-Ajax.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:48 schreef kevin6188 het volgende:
- Lekker soepel interview met VD Wiel in het begin
- Legt Blind nu op de achtergrond uit hoe die fles open moet? 'Ff draaien moet je.'
Was een stuk van Apfel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Stond zelfs al een artikel over Ali B. op 410-forum tijdje terug. Ik maak er geen woorden meer vuil aan. Ik wist al jaren terug hoe de vork in de steel steekt bij deze jongen.
Over het algemeen zijn dat ook niet de snuggerste gasten, dus die moet je niet al te serieus nemenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het leek iig erg veel op ADO, en die hooligans uit me bus die eruit gingen die hadden het ook over ADO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |