Vandaar dat hij al zijn interviews zeker in Nederlands aflegtquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Enoh wilde misschien WEL gewoon NL leren.
Hij studeerde geneeskunde (of overwoog dit?), dus die zal inderdaad wel capabel genoeg zijn om Nederlands in no-time te leren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:58 schreef KirkLazarus het volgende:
Enoh spreekt perfect Engels, daar heeft Gabri toch ook problemen mee?
Het zou me trouwens niets verbazen als Enoh het Nederlands vrij snel onder de knie heeft, hij heeft immers in Zuid-Afrika gespeeld, volgens mij zelfs Zuid-Afrikaanse roots. En hij lijkt me erg leergierig.
Dat weet ik niet. Maar zoals je kunt lezen botste het tussen van Basten en Gabri omdat hij NL MOEST leren, niet omdat hij totaal geen NL kon. (wat ook al wel belachelijk is nl)quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vandaar dat hij al zijn interviews zeker in Nederlands aflegt
Bij Groningen krijg je na je eerste training ook NL les.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kan hij NL zijn gaan leren als hij pas net bij de selectie zat toen hij zijn debuut maakte. Kan me niet voorstellen dat zo'n speler na een week al nederlands moet leren.
Bovendien is de moedertaal van Enoh Engels en die van Gabri Spaans. Met Engels redt je je binnen Ajax over het algemeen beter.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar zoals je kunt lezen botste het tussen van Basten en Gabri omdat hij NL MOEST leren, niet omdat hij totaal geen NL kon. (wat ook al wel belachelijk is nl)
Enoh toont waarschijnlijk wel goede wil door NL te leren en kreeg snel de voorkeur.
Communiceert ongetwijfeld ook een stuk eenvoudiger.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Bovendien is de moedertaal van Enoh Engels en die van Gabri Spaans. Met Engels redt je je binnen Ajax over het algemeen beter.
quote:Sno uit selectie gezet
wo 28 jan 2009, 17:39
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Evander Sno wordt door trainer Marco van Basten met ingang van donderdag teruggezet naar de selectie van Jong Ajax. Deze mededeling deed de Ajaxcoach aan de 21- jarige speler bij een gesprek dat beiden vandaag hadden.
Dit gesprek vond plaats nadat de speler naar de mening van Ajax afspraken met de technische en medische staf niet was nagekomen. De maatregel geldt in beginsel voor een periode van een week.
zoals in het stuk staatquote:
quote:nadat de speler naar de mening van Ajax afspraken met de technische en medische staf niet was nagekomen.
Wat doet Henk "Pils" Timmer in vredesnaam nog in die voorselectiequote:Op woensdag 28 januari 2009 18:03 schreef Dvm86 het volgende:
Steek in de voorselectie van Oranje:
Doel: Stekelenburg (Ajax), Timmer (Feyenoord), Vorm (FC Utrecht)
Verdediging: Boulahrouz (VfB Stuttgart, Dui), Braafheid (FC Twente), Van Bronckhorst, De Cler (beiden Feyenoord), Heitinga (Atlético Madrid, Spa), Marcellis (PSV), Mathijsen (Hamburger SV, Dui), Ooijer (Blackburn Rovers, Eng).
Middenveld: Afellay (PSV), Van Bommel (Bayern München, Dui), Engelaar (Schalke 04, Dui), De Jong (Manchester City, Eng), Mendes da Silva, Schaars (beiden AZ), Sneijder, Van der Vaart (beiden Real Madrid, Spa), De Zeeuw (AZ).
Aanval: Babel (Liverpool, Eng), Huntelaar (Real Madrid, Spa), Kuijt (Liverpool, Eng), Van Persie (Arsenal, Eng), Robben (Real Madrid, Spa).
Voor welke positie, in het 4-2-3-1 systeem zou hij hoogstens als linker aanvallende middenvelder uit de voeten kunnen en daar zijn genoeg betere opties.quote:
Voorselectie hoort hij mijn inziens sowieso in.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Voor welke positie, in het 4-2-3-1 systeem zou hij hoogstens als linker aanvallende middenvelder uit de voeten kunnen en daar zijn genoeg betere opties.
Pak dan Verhoeven!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat doet Henk "Pils" Timmer in vredesnaam nog in die voorselectie.
Val jij helemaal niet op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:00 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ja zojuist Suarez gekregen
Dat zou idd beter zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:03 schreef Voltreffer het volgende:
Gewoon Vermeer ipv Timmer. Lijkt me vrij redelijk... Maar dat kan vast niet.
Timmer en Gio wel uiteraard. Wie is die derde ook alweer? Weet het echt ff niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat moet Emanuelson in Oranje? Dat niveau heeft hij echt niet.
Timmer niet nee. Maar als reserve keeper komt hij toch niet in aanmerking voor speelminuten. Voor de rest kun je hem wel goed in de groep hebben. Van Bronckhorst wel ja! Of wilde je beweren van niet?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:14 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Timmer en Gio wel uiteraard. Wie is die derde ook alweer? Weet het echt ff niet.
Puur omdat hij soms aanvoerder is. Maar Gio is echt niet onmisbaar ofzo. En waarom ligt Timmer zo goed in de groep? Hij kan beter goed in de hoek liggen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Timmer niet nee. Maar als reserve keeper komt hij toch niet in aanmerking voor speelminuten. Voor de rest kun je hem wel goed in de groep hebben. Van Bronckhorst wel ja! Of wilde je beweren van niet?
Als jij vindt dat Urby niet in Oranje hoort, hoort Gio er absoluut niet inquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Timmer niet nee. Maar als reserve keeper komt hij toch niet in aanmerking voor speelminuten. Voor de rest kun je hem wel goed in de groep hebben. Van Bronckhorst wel ja! Of wilde je beweren van niet?
Hebben we een betere linksback tot onze beschikking? Niemand is onmisbaar. Gio niet, maar Emanuelson al helemaal niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Puur omdat hij soms aanvoerder is. Maar Gio is echt niet onmisbaar ofzo.
quote:En waarom ligt Timmer zo goed in de groep? Hij kan beter goed in de hoek liggen.
Vind je? Ik vind Gio wel een degelijke kracht hoor, veel ervaring. Speelde ook geen slecht EKquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als jij vindt dat Urby niet in Oranje hoort, hoort Gio er absoluut niet in
Check.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog mensen morgen naar Jong Feyenoord - Jong Ajax?
Laat ik hopen voor jou dat je dit niet serieus bedoeltquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als jij vindt dat Urby niet in Oranje hoort, hoort Gio er absoluut niet in
Zijn ook de enige twee wedstrijden geweest dat hij eens nuttig was. Tevens reactie op DK.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:21 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind Gio wel een degelijke kracht hoor, veel ervaring. Speelde ook geen slecht EK
Laten we Urby maar weer proberen op linksback danquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zijn ook de enige twee wedstrijden geweest dat hij eens nuttig was. Tevens reactie op DK.
Nee, dat is niet zijn positie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laten we Urby maar weer proberen op linksback dan
Dude doe rlx. Er staat een knipoog achterquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
-
Doe toch maar niet, ondanks die knipoog. Je weet dat je reacties uitloktquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dude doe rlx. Er staat een knipoog achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |