Dan is ie natuurlijk gelijk afgeschrevenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als je nu een leuke man van 21 tegen komt?
Nuance is niet voor iedereen een vanzelfsprekendheid natuurlijk...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:34 schreef Techno het volgende:
Dat is wel weer heel drastisch, die TT.
Ik loop toch voor.. herhaling zien is niet echt leuk hehequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef vencodark het volgende:
Dat is snel.
Oei, bedenk net dat ik Prison Break ben vergeten.![]()
Het is gewoon een beetje leren balanceren. Komt vanzelf goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap hem. Ik zal dat ook zeker blijven doen, maar iets voorzichtiger zijn met de boodschap die ik uitstraal. En nogmaals, dat telefoonnummers uitwisselen was in mijn ogen gewoon onschuldig (in de manier waarop het ging, en dat hij wist dat ik met scharrel naar huis ging/was) maar volgende keer zal ik niet zo naief zijn.
Correct.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef AirwiN het volgende:
Nuance is niet voor iedereen een vanzelfsprekendheid natuurlijk...
Volgens mij is er ook weer een nieuwe ep van Scrubs of 24 uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef vencodark het volgende:
Dat is snel.
Oei, bedenk net dat ik Prison Break ben vergeten.![]()
Discrimineren op leeftijd is strafbaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is ie natuurlijk gelijk afgeschreven
Nee, dan is ie blijkbaar leuk genoeg
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik loop toch voor.. herhaling zien is niet echt leuk hehe
John Legend - Everybody knowsquote:
Nee klopt, maarja we zijn natuurlijk wel neiuwsgierig naar het eindequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik vind dit hele seizoen vrij saai
Dat is niet geheel waar natuurlijk. Er zijn gevallen waar er wettelijk op leeftijd wordt gediscrimineerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
Discrimineren op leeftijd is strafbaar
Boven de 16 is niets een probleem meer hoor. Tenzij de 16-jarige een aanklacht indient. Maar ouders oid. kunnen niets meer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is niet geheel waar natuurlijk. Er zijn gevallen waar er wettelijk op leeftijd wordt gediscrimineerd.
24 daar zou toch nog een seizoen van komen en daarna zou het toch stoppen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook weer een nieuwe ep van Scrubs of 24 uit
Dat je gewoon met iemand hebt gezoend die 12 jaar ouder isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef Tegan het volgende:
Toen ik 16 was heb ik ooit paar maanden lang met iemand die 12 jaar ouder was gezoend. Maar nooit meer dan dat. Toen vond ik dat wel gaaf. Binnen mijn vriendinnengroep was zijn bijnaam 'opa'. En nu weet ik niet wat ik ervan moet denken.
Dat hoorde ik op de radio van 24quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
24 daar zou toch nog een seizoen van komen en daarna zou het toch stoppen.
Inderdaad hehe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:41 schreef Ludootje het volgende:
Valt me trouwens wel op dat de meeste mensen hier naar mensen die ouder dan zichzelf zijn kijken
Is ze leuk?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:42 schreef CecilBDemented het volgende:
heb vandaag wel mijn nummer uitgewisseld.ben nu 40 sms-jes en 1 telefoon gesprek verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |