quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga over een paar weken naar de Eagles of Death Metal.
Lees eens terug.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, totaal niet deelnemen in het topic, enkele opmerkingen daargelaten, maar wel de LAPO pakken!!
True, donder dan meteen een eind opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, totaal niet deelnemen in het topic, enkele opmerkingen daargelaten, maar wel de LAPO pakken!!
Ik zei niet waar ik ging.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
http://www.eaglesofdeathmetal.com/pages/tour/280
mini meet.
Nee, ik heb wel gelijk.quote:
De laatste pagina zat je alleen maar te F5'en zodat je een orgasme kon krijgen op de LAPO.quote:
Ik heb er een paar gemist, nu volg ik er geen zak meer vanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:25 schreef Silentalarm het volgende:
prisonbreak begint zo.
Ik hoop zo erg dat jouw internet er nu uitflikkert.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ok doe je victory dansje maar.
Dat is niet serieus te nemenquote:
Nog nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat jouw internet er nu uitflikkert.
Maar 1 concert in nl.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ok doe je victory dansje maar.
Wie weet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:28 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Maar 1 concert in nl.![]()
Je gaat toch niet naar pauper België als je niet moet.
Je maakte trouwens in een van de vorige topics een d/t foutquote:
Hijs gelukkig wel af, maar ligt nog bij de drukkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is niet serieus te nemenpaar uur werk en een presentatie van 10 minuten waarin ik alleen maar slap liep te ouwehoeren en te lachen.
Dank je voor het melden!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je maakte trouwens in een van de vorige topics een d/t fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |