Ik ken jou ookquote:
Grapje sweetiequote:
mij ook wel tochquote:
Check.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
Hyves niet meer rendabel!
Remlof snel slotje!
Doe ik toch meestal?quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:01 schreef cablegunmaster het volgende:
doe eens lief!
Wat niet is kan nog komen, hihiquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ken jou ook![]()
Behalve intiem dan
Jij bent zo'n nijmegenaar. Ik ga je nog wel eens zien in een vaag establisement ergens ten zuiden van de Rijn.quote:
Hoop doet leven toch?quote:
Je hart... wat doe je?quote:
* PrintScreen stiekem dus hopen doet.quote:
Blijf dan ook eens ver uit de buurt van Paultjuhhh.quote:
Die moest naar bed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Blijf dan ook eens ver uit de buurt van Paultjuhhh.
For ever?quote:
Alsof types zoals Paultjuhhs ook maar luisteren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat niet. maar daar kan jij wel wat aan doen.
Heej... onderscheid moet er zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:34 schreef Olep het volgende:
En dat remlof mij niet herkent, dat is ook een kwalijke zaak.
Naar mij luistert hij welquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alsof types zoals Paultjuhhs ook maar luisteren.
Maar goed... hoe kan ik je daarmee helpen?
Ach, ik ben ook nog een newbie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej... onderscheid moet er zijn
Jij bent echt stoer dan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:36 schreef Olep het volgende:
[..]
Naar mij luistert hij wel
Als jij voor olijfolie zorgt, zorg ik voor de rest.
Goed, nu moeten we even op remlof wachten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij bent echt stoer dan.![]()
* PrintScreen olijfolie passed aan Olep.
* PrintScreen popcorn pakken doet.
Maar wel een hele lieve.quote:
ff tussen haakjes.quote:
GE-FE-LI-CI-TEEERD!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ff tussen haakjes.
( Afgelopen maandagavond is mijn kleinzoon Sven geboren)
Let op de haakjes
Thanks sweetiequote:Op woensdag 28 januari 2009 02:45 schreef Olep het volgende:
[..]
GE-FE-LI-CI-TEEERD!!!![]()
Dat je er nog maar veel plezier mee mag hebben.
Tijd voor beschuit met muisjes!quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thanks sweetie
Dat zal zeker gebeuren.
OT... wat zijn je bedoelingen hier op Fok! ?
Ik heb geen zin om terug te lezen.
Zodat ik zal stikken in dat beschuitje?quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:50 schreef Olep het volgende:
[..]
Tijd voor beschuit met muisjes!
Mijn bedoelingen?
Niet echt iets bijzonders, zie mijn tagje.
Nee, niet stikken, ik kan je hier toch niet missen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zodat ik zal stikken in dat beschuitje?![]()
Frontpage is niet een opstapje naar meer?
Damn.. hier schiet ik helemaal van volquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:54 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, niet stikken, ik kan je hier toch niet missen!![]()
Frontpage zou een opstapje kunnen zijn, alleen op het forum willen ze mij niet.
Ach, in bepaalde subfora zou ik best willen modden, maar die kans is aardig klein, omdat ik een baggeruser ben, blijkbaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn.. hier schiet ik helemaal van vol![]()
Moet mezelf dus bijeen rapen
Heb je er wel zin in om op het forum Modje te worden?
Laten we dat dan ook maar zo houdenquote:Op woensdag 28 januari 2009 03:01 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, in bepaalde subfora zou ik best willen modden, maar die kans is aardig klein, omdat ik een baggeruser ben, blijkbaar
Maar als mod zou ik baggeren ook niet afleren denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2009 03:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laten we dat dan ook maar zo houden
Bagger is okay.
Voorbeeldfunctie is dus op Fok! gebied niets voor je.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:11 schreef Olep het volgende:
[..]
Maar als mod zou ik baggeren ook niet afleren denk ik
Jij nog FOK! ambities?
Voorbeeldfunctie? Ach, ik ken een paar mods...quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie is dus op Fok! gebied niets voor je.
Niet echt... tong 80 en yvonne zal ik nooit inhalen qua posts.
Ik heb zelfs FA's gekendquote:Op woensdag 28 januari 2009 03:17 schreef Olep het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie? Ach, ik ken een paar mods...
Ik bedoelde eigenlijk of jij niet nog graag ergens wilde modden.
Zo hard gaat er hier toch niet aan toe?quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb zelfs FA's gekend
Ik ben te soft voor een modfunctie... ben het btw wel op een ander forum.
Vergelijk mij met een Cerror of Snakey en je ziet dat ik echt ongeschikt ben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:24 schreef Olep het volgende:
[..]
Zo hard gaat er hier toch niet aan toe?
Ach, ze vallen best mee. Het is gewoon hun houding op FOK!quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vergelijk mij met een Cerror of Snakey en je ziet dat ik echt ongeschikt ben.
Daar ga ik dus de fout in... ik ben IRL precies zoals ik op Fok! ben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, ze vallen best mee. Het is gewoon hun houding op FOK!![]()
Ga maar eens naar de dierentuin, daar vechten de mannetjes toch ook voor een hogere plek in de hiėrarchie?
Trusten! Slaap lekker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar ga ik dus de fout in... ik ben IRL precies zoals ik op Fok! ben.
Maar hoe dan ook... mijn oogjes vallen toe.
Ik ga maffen
Trusten voor strax Olep![]()
Modereren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:13 schreef Paul het volgende:
Zo Olep wat heb je gedaan tot nu toe allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |