Ik geloof je meteen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef Cachoutje het volgende:
Dat is voor ons een vraag en voor die hond een weet !!!
Het was op een stuk snelweg, midden in de nacht, op een stuk waar geen verlichting is en plots stond hij voor de auto.
Echt wel shitten hoor!!!
Ja, hij is toch verantwoordelijk voor z'n hondquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef Ynske het volgende:
wacht even. jij rijd een hond aan, en dan is de eigenaar van die hond degene die met geld over de brug moet komen?
ja en degene die rijd moet kijken waar hij rijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, hij is toch verantwoordelijk voor z'n hond
Eigenaar is stafbaar voor de daden van zn hond, staat gewoon in het wetboek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef Ynske het volgende:
wacht even. jij rijd een hond aan, en dan is de eigenaar van die hond degene die met geld over de brug moet komen?
Ja, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja en degene die rijd moet kijken waar hij rijd.
Jij hebt vast je rijbewijs niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
op t moment dat t een fiets was geweest, was die fietser dan ook aansprakelijk gesteld?
quote:Nederlandse politie en de dierenambualance
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen.
Maar hoe ben je achter de eigenaar gekomen?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
op t moment dat t een fiets was geweest, was die fietser dan ook aansprakelijk gesteld?
Foutje bedankt....quote:
Honden horen aan de lijn ,dus ja de eigenaar van de hond is aansprakelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja ik vind iig wel dat als je zelf iets aanrijd/overrijd je daar iig zelf ook verantwoordelijk voor bent.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:55 schreef Serinde het volgende:
[..]
![]()
Vind je nou werkelijk dat degene die een hond doodrijdt op de snelweg daar zelf schuldig aan is?
Je woont in China?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:56 schreef Wheelgunner het volgende:
Als jij mijn hond dood had gereden, was geld wel het laatste wat je had moeten vragen van mij.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:56 schreef _Administr8or_ het volgende:
Honden horen aan de lijn ,dus ja de eigenaar van de hond is aansprakelijk.
En die hond hoorde sowieso niet op de snelweg thuis
Hij vraagt het ook niet, hij eist het.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:56 schreef Wheelgunner het volgende:
Als jij mijn hond dood had gereden, was geld wel het laatste wat je had moeten vragen van mij.
net zo min als hondenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je woont in China?
In Nederland zie ik vrij weinig fietsen op de snelweg.
De eigenaar is aansprakelijk. Hij had ervoor moeten zorgen dat de hond niet los ( weg ) kon lopen. Ik kon niet veel vinden op het inet maar overal blijkt wel dat de eigenaar aansprakelijk is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:51 schreef Ynske het volgende:
Een hond hoort niet op de snelweg, een fiets evenmin trouwens. Dus als je een fietser had aangereden in het holst van de nacht, geloof me, dan had die fietser inderdaad de schade mogen vergoeden op grind van roekeloos rijgedrag. De eigenaar van de hond moet ervoor zorgen dat die hond niet gaat wandelen, zelfde verhaal dus...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja ik vind iig wel dat als je zelf iets aanrijd/overrijd je daar iig zelf ook verantwoordelijk voor bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |