Dat vakantiegeld heb ik blijkbaar in mei al gehad. Ik kreeg nu 1 maand vakantiegeld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt vakantiegeld uitbetaald van juni 2008 tot en met februari 2009. Dat gaat in mei wel even tegenvallen. Dan krijg je alleen vakantiegeld van maart 2009 tot en met mei 2009.
Maar dat is van je oude bedrijf neem ik aan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef Q. het volgende:
Oh, AirwiN, even een oude koe uit de sloot halen:
[..]
Dat vakantiegeld heb ik blijkbaar in mei al gehad. Ik kreeg nu 1 maand vakantiegeld.
Ja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dat is van je oude bedrijf neem ik aan?
Als ik het zo lees lijkt het alsof Airwin het over je nieuwe baas heeft.quote:
Dit was mijn vraag:quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik het zo lees lijkt het alsof Airwin het over je nieuwe baas heeft.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:09 schreef Q. het volgende:
Wie weet hoe het zit met vakantiegeld? Ik heb nu in mei 2008 gewoon volledig vakantiegeld gehad over 2008 maar heb ik daar nu ook oa achteraf voor betaald van januari t/m december of geldt dat van mei tot mei? Of is dat weer bedrijfsafhankelijk? De CAO is er niet echt duidelijk over.
Ik wil weten wat ik nog aan vakantiegeld krijg bij mijn uitdiensttreding zometeen.
te ver teruglezenquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
* JB windt zich teveel op op het moment
Met regelmaat ook de maand erop pas, ook met redenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, de vakantiegelduitbetaalmaand is meestal ook de maand dat mensen uit dienst treden, met reden
Ze zijn alleen niet in staat dat begrijpelijk in de personeelsgids te zetten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:27 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, de vakantiegelduitbetaalmaand is meestal ook de maand dat mensen uit dienst treden, met reden
Volgens mij klopt dat niet en heb je recht op vakantiegeld van juni 2008 tot en met januari 2009.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:09 schreef Q. het volgende:
Oh, AirwiN, even een oude koe uit de sloot halen:
[..]
Dat vakantiegeld heb ik blijkbaar in mei al gehad. Ik kreeg nu 1 maand vakantiegeld.
Volgens dat mannetje van HRM niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet en heb je recht op vakantiegeld van juni 2008 tot en met januari 2009.
Advocaten zijn stomquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
het feit dat de advocate maar niet terugbelt
Ik zou het toch nog maar eens navragen.quote:
^^ eens met plateau.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het toch nog maar eens navragen.
Bij mijn weten gaan je vakantiedagen per kalenderjaar (en krijg je nu dus bij je nieuwe werkgever maar 11/12e van je vakantiedagen) en vakantiegeld van (meestal) mei tot mei. Oftewel, vakantiedagen krijg je van tevoren, vakantiegeld achteraf. Dit in scherp contrast tot wat HRM je probeert te vertellen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet en heb je recht op vakantiegeld van juni 2008 tot en met januari 2009.
Ben nu op weg naar de HR afdeling in Utrecht, zal het daar vragen. Volgens mij heeft ie wel gelijk trouwens, als ik de personeelsgids mag geloven. Maar er staat me wel bij dat ik in mijn eerste volledige jaar hier ook maar de helft uitbetaald kreeg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het toch nog maar eens navragen.
Hoi Rhuquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Advocate gebeld, ze zegt dat ik in mn recht sta
En nu?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klopt, nu krijgt hij een brief (dat de regeling gehandhaaft dient te worden) en moeten we ws in mrt nogmaals naar de kantonrechter.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En nu?
Niet vervelend bedoeld maar ookal sta je in je recht dan moet je dat nog wel krijgen
Hey B
Nou dat is al wat idd!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, nu krijgt hij een brief (dat de regeling gehandhaaft dient te worden) en moeten we ws in mrt nogmaals naar de kantonrechter.
En dan hoor ik wel hoe of wat
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klopt, nu krijgt hij een brief (dat de regeling gehandhaaft dient te worden) en moeten we ws in mrt nogmaals naar de kantonrechter.
En dan hoor ik wel hoe of wat
w00t! En nu?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Allebei en indien hij ze minder wil, recht op meer geld.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Je staat in je recht, maar welk recht. Dat je meer tijd hebt om het te regelen of dat de kinderen meer recht hebben op tijd bij hun vader?
Goed nieuws dus!quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Allebei en indien hij ze minder wil, recht op meer geld.
En nu duik ik echt de kelder in
Schiet opquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
Hm, mijn ruit is doorgescheurd zie ik net. 3 weken geleden gerepareerd bij Carglass
.
Hebben ze goed werk geleverd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
Hm, mijn ruit is doorgescheurd zie ik net. 3 weken geleden gerepareerd bij Carglass
.
HPX oid is dus niet echt goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
.
Slimmerikken dat het zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, en het lullige is: ze zeggen dat je garantie hebt, maar ze geven duidelijk aan dat het niet geld op doorscheuren e.d. en de kans dat het gebeurd nog steeds aanwezig is.
Dus, even afwachten of de garage tijd heeft vanavond.
Dat is inmiddels duidelijkquote:
Ha!quote:
Is dit Singles?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:00 schreef Kuwaro het volgende:
Ik kwam achter dat ik net in het verkeerde topic post:+![]()
Hallo iedereen![]()
Dit is de afvalbak van Singles. Als je echt nooit aan de man / vrouw komt, dan kom je hier terecht...quote:
Nu weet ik helemaal niet meer waar ik thuis hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is de afvalbak van Singles. Als je echt nooit aan de man / vrouw komt, dan kom je hier terecht...
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is de afvalbak van Singles. Als je echt nooit aan de man / vrouw komt, dan kom je hier terecht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |