Jij doet net alsof alles wat die bands doen te herleiden is naar The Prodigy. Dat is dus flauwekul.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben wel benieuwd of mensen ook zo overkritisch waren geweest als Liam & the Gang onder de alias Pipo in het geheim een album hadden uitgebracht. Ik weet niet waarom mensen altijd acts overdreven idealiseren tot het punt dat ze geen enkele verwachting waar kunnen maken
Music for the Jilted Generation en Experience hadden ook echt mindere tracks en mindere momenten. Ik ben allang blij dat Prodigy weer op een fatsoenlijke manier terug is. Dat ze daarbij een beetje tegen Justice en een beetje Freestylers aanschuren, soit, maar bedenk dat beide eerdergenoemde acts geen bestaansrecht zouden hebben zonder de prodigy.
Hetzelfde argument lees ik keer op keer op andere fora, het zou op Pendulum lijken. Vergeten wordt echter dat the Prodigy de grondlegger is van de sound met dikke drums en ravey synths en dat Pendulum nu bezig is een stadiumrockact op te zetten. Dat doet de prodigy al jaren met groot succes!
Mijns inziens doet Prodigy gewoon waar hun roots liggen en waar ze goed in zijn. Pompende drums, ravey synths, voicesamples. En dat daarbij weleens een nummertje wat minder is, soit. Ik vond Diesel Power ooit ook verschrikkelijk, nu vind ik het 1 van de vetste tracks van het album. Laat het even inzinken mensen en verwacht geen onmogelijke dingen.
En waar denk je dat Liam Howlett de mosterd vandaan heeft gehaald? Check zijn Back To Mine compilatie eens voordat je onzin gaat verkopen.quote:if you want to blame anyone for our change in direction, blame led zeppelin, the shadows, the surf coasters, dead kennedys, dick dale, howlin wolf, weather report, tool, in flames, herb alpert, underoath and all the other stuff i've been listening to instead of drum and bass.
Ik heb Rob zelf gesproken, die gaf ronduit toe dat zijn grote inspiratiebron the Prodigy(naast allerlei punk) was. Natuurlijk hebben ze bestaansrecht, daar GAAT het niet om. Het gaat erom dat zij weer verder bouwen op the prodigy. Daar is niets mis mee, maar het is niet zo dat Prodigy Pendulum 'nadoet'. Dan snap je het dus echt niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef PDOA het volgende:
[..]
Jij doet net alsof alles wat die bands doen te herleiden is naar The Prodigy. Dat is dus flauwekul.
Alsof Pendulum geen bestaansrecht zou hebben omdat ze volgens jou de sound kopieren van The Prodigy. Zoals Pendulum zelf al ooit eens zei in respons op een forumpost op een d&b-forum:
[..]
En waar denk je dat Liam Howlett de mosterd vandaan heeft gehaald? Check zijn Back To Mine compilatie eens voordat je onzin gaat verkopen.
Dan doen we een testjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:57 schreef Aanvoerder het volgende:
De beats van Liam vond ik anders altijd aardig herkenbaar, dus al was het onder de naam Pipo geweest.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:16 schreef ikookhier het volgende:
Ik hoop dat ze op Lowlands gaan komen
Eens. Op het punt na dat Jilted Gen. mindere nummers bevat. Beschouw het als een van de allerbeste albums ooit!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben wel benieuwd of mensen ook zo overkritisch waren geweest als Liam & the Gang onder de alias Pipo in het geheim een album hadden uitgebracht. Ik weet niet waarom mensen altijd acts overdreven idealiseren tot het punt dat ze geen enkele verwachting waar kunnen maken
Music for the Jilted Generation en Experience hadden ook echt mindere tracks en mindere momenten. Ik ben allang blij dat Prodigy weer op een fatsoenlijke manier terug is. Dat ze daarbij een beetje tegen Justice en een beetje Freestylers aanschuren, soit, maar bedenk dat beide eerdergenoemde acts geen bestaansrecht zouden hebben zonder de prodigy.
Hetzelfde argument lees ik keer op keer op andere fora, het zou op Pendulum lijken. Vergeten wordt echter dat the Prodigy de grondlegger is van de sound met dikke drums en ravey synths en dat Pendulum nu bezig is een stadiumrockact op te zetten. Dat doet de prodigy al jaren met groot succes!
Mijns inziens doet Prodigy gewoon waar hun roots liggen en waar ze goed in zijn. Pompende drums, ravey synths, voicesamples. En dat daarbij weleens een nummertje wat minder is, soit. Ik vond Diesel Power ooit ook verschrikkelijk, nu vind ik het 1 van de vetste tracks van het album. Laat het even inzinken mensen en verwacht geen onmogelijke dingen.
Niet mee eens, afgezien van het feit dat ieder Prodigy album kritiek heeft gekregen van een bepaald deel van de fans is het Liam zeker niet te doen om die mensen die AONO niks vonden nu te plezieren. Liam is niet iemand die muziek maakt vanwege kritiek of om mensen te pleasen. Anders had hij allang FOTL deel 2 gemaakt (die was er ook wel deels maar is in de prullenbak verdwenen) of gelijk een nieuwe plaat na AONO gemaakt en niet 4.5 jaar gewacht. AONO heeft hij gemaakt toen er eigenlijk bijna geen Prodigy was, band lag zo goed als uit elkaar. Dus ja IMD zal deels een bekende oude sound hebben maar dat is zeker niet om krampachtig mensen proberen te plezieren, het is de muziek die zij op dit moment willen maken als band.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:54 schreef PDOA het volgende:
En dat is het hele probleem. Vroeger was The Prodigy een inspiratiebron, maar nu lopen ze achter de feiten aan. Het lijkt erop dat Liam zich de kritiek die iedereen had op de vorige pla(a)t(en) enorm heeft aangetrokken, en nu al die mensen krampachtig probeert te plezieren door terug te grijpen op hun oude bekende sound.
en owe als men die links hier post he!quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:26 schreef Radioheader het volgende:
Al reviews en previews. Het wordt tijd dat hij gaat lekken
De promo's zijn watermarked in de audio daarom is hij blijkbaar nog niet gelekt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:26 schreef Radioheader het volgende:
Al reviews en previews. Het wordt tijd dat hij gaat lekken
Neko heeft er meer een track beschrijving dan een echte review van gemaakt, ze mocht ook maar een keer luisteren.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:13 schreef frank07 het volgende:
nog een review, een review zonder kritiek welteverstaan
alweer wegquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:34 schreef mouzzer het volgende:
http://www.7digital.com/artists/the-prodigy/invaders-must-die/
1 minuut previews van alle album tracks.
Ja helaas was websherrif er weer erg snel bij. Maar nog maar 11 dagen tot de officiele release in Japanquote:
quote:It’s a really exciting and optimistic way to end a record that largely earns its stripes by slightly sidestepping familiar footsteps, and leaves the listener certain that The Prodigy still matter. Put simply, nobody does The Prodigy like The Prodigy, and it’s a joy to have them back on all cylinders. Pendulum, don’t let the door smack you on the arse on your way out.
Oh mijn god, deze cd is zoooooo goed, deze ga ik na het downloaden ABSOLUUT kopen, eindelijk is de oude prodigy terug!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:31 schreef mouzzer het volgende:
En hij is gelekt (heb hem zelf nog niet)
Warningquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:32 schreef Kahlen het volgende:
Even een terugvindpost, zag van de week opeens een erg heftige oude style nieuw prodigy nummer en moet er meer van weten, maar heb geen zin om 3 topics te gaan doorlezen, dus ben in het weekeinde hier weer terug.
[..]
Jup, heb hem gedownload, ga hem zo even snel branden en nog beluisteren. Staat in onder meer de nieuwsgroepen sinds een uurtje of wat.
heb al wat zitten editten, jullie hebben meer aan mijn positieve reviewquote:
edit 2: mijn vermoeidheid is weg, ik voel me weer 20 en wil naar Amsterdam om te dansen, wat deze cd niet met mij doetquote:Geachte Kahlen,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelnummer: ***
Nieuw:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Invaders Must Die (speciale uitgave) -
Prodigy
1 ¤ 14,99 ¤ 14,99 Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
Bestelbedrag ¤ 14,99
Verzendkosten ¤ 1,95
Subtotaal ¤ 16,94
Totaalbedrag ¤ 16,94
Ik welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:31 schreef mouzzer het volgende:
En hij is gelekt (heb hem zelf nog niet)
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:43 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Ik wel![]()
![]()
Deze ga ik zeker aanschaffen
Hier kom ik dus even heel hard op terug, met het volume zo hard dat je de bass voelt zijn het supernummers, wat een ritme zit erin! Inderaad experience gevoel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:45 schreef Kahlen het volgende:
vind de nummers colours en thunder op het eerste oor wat minder
Ik heb er een bescheiden mening onder gezet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:31 schreef PDOA het volgende:
[Recensie] The Prodigy - Invaders Must Die (album)
Ik zie het nut niet helemaal in om in dat andere topic verder te gaan, dus even hier een quote van jouw reactie waarbij ik mij helemaal wil aansluiten:quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:44 schreef timbob het volgende:
Ik heb er een bescheiden mening onder gezet.
Maar dan wel met een aanvulling: dit is gewoon een mooi vervolg op de experience cd, maar had jaren geleden moeten uitkomen (naar mijn mening had de prodigy nooit die rock kant op moeten gaan). Dus voor wie wat nostalgie heeft is dit een dikke aanrader.quote:Mensen die van the experience sound van the prodigy houden moeten gewoon dat album luisteren. mensen die van het nieuwe rockpendulemelctro geluid houden moeten maar naar hun vorige album luisteren.
Natuurlijk hoeft niet alles vernieuwend te zijn, maar als je het dan zoals vanouds wilt doen, doe het dan goed. De rave rifjes die hier gebruikt worden klinken voor 1991 nog primitief. Als ze een vervolg willen maken op de experience periode, dan hadden ze dat moeten doen, maar dat is dit niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:02 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet helemaal in om in dat andere topic verder te gaan, dus even hier een quote van jouw reactie waarbij ik mij helemaal wil aansluiten:
[..]
Maar dan wel met een aanvulling: dit is gewoon een mooi vervolg op de experience cd, maar had jaren geleden moeten uitkomen (naar mijn mening had de prodigy nooit die rock kant op moeten gaan). Dus voor wie wat nostalgie heeft is dit een dikke aanrader.
Daarom kan ik mij ook niet echt vinden in de recensie. Ik zou het album een dikke 5 sterren geven, maar geef ook niks om vernieuwing. Dit is de sound die ik waardeer van de prodigy en ik wil eigenlijk helemaal geen vernieuwing![]()
The Chemical Brothers waren eerder.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:48 schreef mouzzer het volgende:
En voor het eerst in ruim 10 jaar komt er een officiele Prodigy remix uit:
Oasis - Falling Down (The Prodigy Version)
The Prodigy have twisted the track into new sonic forms
The.Prodigy.Their.Law.The.Singles.1990.2005quote:Op zondag 8 februari 2009 20:24 schreef Kahlen het volgende:
Is er al eens een DVD van de prodigy uitgekomen (met clips of live optreden)? Ben ik nooit tegengekomen.
Ja. eat me.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:35 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Wat? Pardon? Van het gehele Prodigy oeuvre?!
ow man. die Noisia remix is echt veul lekkerder. maja .. smaken verschillenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:43 schreef RemCOW het volgende:
Bekijk nu pas de clip van Omen... wat een te gek nummer!! Ben super benieuwd naar single/album versies van de andere nummers. De Noisia remix van Omen klinkt wel oke maar niet super, maar ben toch niet zo'n remix fan..
kan je niet beter even zoeken op marktplaats? Ben je stukken goedkoper uit, 22 euro voor zo'n cd is echt teveel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:48 schreef ebeaydojraes het volgende:
reminds me.. eens kijken of ik ergens de cd van Dune kan krijgen
http://www.bol.com/nl/p/m(...)005531342/index.html lol hir doe ik het ook wel voor
Festivals in de zomer en in het najaar een tour in grotere zalen en als het goed is komen ze dan ook terug naar Nederland.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:18 schreef AgeEll het volgende:
kan je toch ook downloaden, happy hardcore classics
nieuwe clip is echt gruwelijk, gaan ze nog uitgebreid touren dit jaar, of houden het bij de melkweg in ons kikkerlandje
Reserveer nu Invaders Must Diequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:50 schreef ProdigalSon het volgende:
Kom'tie IMD de 20ste in Nederland uit?
Reply van Prodigy op een opmerking van iemand dat de tickets voor melkweg wel erg snel weg waren:quote:Op maandag 16 februari 2009 11:16 schreef matthewz het volgende:
Prodigy op lowlands.. mijn droomwens dit jaar denk ik
Mijn Deluxe box staat op sent for packaging dus die zal begin volgende week binnen zijnquote:
Deze twee tracks zijn voor mij weer een zwaar dieptepuntje en Prodigy onwaardigquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:45 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Tevens staan er twee bonus tracks op Black Smoke en Fighter Beat, beide instrumentaal en totaal anders dan de IMD tracks. Ben erg blij dat deze niet op IMD staan, vind beide maar matige tracks.
draaien rond het concert? ervoor en erna? wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:40 schreef mouzzer het volgende:
Voor degene die naar het concert in de melkweg gaan: De dj's van Noisia draaien rond het concert.
Geen idee zo staat het op de site van de Melkweg, lijkt me ernaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:43 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
draaien rond het concert? ervoor en erna? wat bedoel je precies?
Maar Noisia sowieso relaxed!
Heb het hele album in .flac formaat en heb het nu een paar keer beluisterd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:25 schreef RadioSlut het volgende:
TVP
Ik heb net de previews van het nieuwe album zitten aanhoren en het klinkt best goed![]()
En als iemand nog een kaartje beschikbaar heeft voor de melkweg, hier een belangstellende 14.gif
Bij de boxset inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:52 schreef Kahlen het volgende:
ik heb ook de lost beats cd gedownload, maar die kende ik niet. Zat die bij de LP ofzo? Dit stond erbij: Bonus CD that is part of the limited 7" box.
Ik ken die box niet, maarja... straks maar even luisteren.
Omdat kaarten vrijwel onmogelijk te krijgen waren voor de melkweg rijden we een dag eerder lekker naar Keulen om daar helemaal los te gaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:10 schreef Thijsssss het volgende:
Onbeschrijfelijk veel zin in woensdag...
meer van dat zulk tracksquote:Op zondag 1 maart 2009 11:51 schreef Hexagon het volgende:
Wat ik zo mooi vind is dat die oude rave feeling hier en daar de kop op steekt zonder echt retro te zijn zo ook in het geweldige warrio's dance.
Commanche = The Big Gundown van de Lost Beats ep.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:33 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en ik ben benieuwd naar comanche!
ah ok! Maar IVM track mag wat mij betreft wel wegblijven, als Out of Space maar langskomt hoor, die mag niet ontbrekenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:12 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Commanche = The Big Gundown van de Lost Beats ep.
Gister geen Out of Space gespeeld![]()
Het is inderdaad lokale tijd, ze zullen zo'n 1 uur en 20 minuten spelen denk ik gezien de huidige set list.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:51 schreef Thijsssss het volgende:
22.00 lokale tijd blijft kut, denk dat ik een slaapplaats ergens in de buurt moet gaan regelen, laatste trein vertrekt om 23.27
Nieuwendijk, Flying Pig heet het geloof ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Er is een youthhostel in adam volgensmij echt voor 15 eu's heb je dan een slaapplek... 24u open incl ontbijtje. Opzich wel een optie dus. Moet even aan wat vrienden vragen hoe 't precies heet mocht je geinteresseerd zijn.
PEACE
The Prodigy 100% zeker niet op Pinkpop.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:05 schreef Tourniquet het volgende:
Hebben ze nog "see you at Pinkpop" of iets dergelijks gezegd?
Laat ze dan maar op Lowlands komen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef mouzzer het volgende:
[..]
The Prodigy 100% zeker niet op Pinkpop.
ik ga eens op youtube zoeken naar filmpjes. Heb jij ook wat gefilmd met je mobiel ofzo? Zo ja, kan je het hier ergens posten? Ben benieuwd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren geweest in Köln en ik zou zo weer gaan vanavond!
Wat een retegoede show, iedereen ging helemaal los, zowel op als voor het podium....
In een woord FANTASTISCH!
Veel plezier voor de mensen die kaarten hebben voor in de Melkweg!
Het is alweer tijd terug, maar ik ben eens bij Moby geweest en die begon uiteindelijk pas om 01:00 of 01:30 met zijn optreden. Maar de Melkweg blijft toch open tot 05:00 of 06:00? Ik kon redelijk snel na sluitingstijd weer naar Zwolle waar ik toen woonde. Maarja, wie leest dit nog...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef Thijsssss het volgende:
Ik bel morgen nog wel even met De Melkweg, kijken of zij The Prodigy kunnen overtuigen iets eerder te spelen
Comanche is idd The Big Gun Down van de Lost Beats ep. Op de ep vond ik hem een beetje tegenvallen maar live WOW wat een bass!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:20 schreef RedGuy het volgende:
Is Comanche niet The Big Gun Down van de Lost Beats?
Het was iig wel een heerlijk nummer, met een snoeiharde bass..
Ohja, het was echt te vet, wel een groot drugshol.
Same here!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:42 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik ben echt gesloopt. Hoe zeiknat was mijn tshirt na afloop zeg, blij dat ik nog andere bij me had
Hij was gruwelijk live he? vond ik ook! En het einde van take me ot the hospital was ook ERG HARD.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:00 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Comanche is idd The Big Gun Down van de Lost Beats ep. Op de ep vond ik hem een beetje tegenvallen maar live WOW wat een bass!!
TMTTH was ook heerlijk ja, zie 3:17 in het take me to the hospital filmpje wat ik net poste dat moment was zo gaafquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Hij was gruwelijk live he? vond ik ook! En het einde van take me ot the hospital was ook ERG HARD.
Geweldige show
Lachen filmpje. Wat is die Keith ook veranderd zeg als je 1992 weer voor je haalt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:00 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Comanche is idd The Big Gun Down van de Lost Beats ep. Op de ep vond ik hem een beetje tegenvallen maar live WOW wat een bass!!
Prodigy heeft een nieuw filmpje op hun youtube gezet:
This film is dedicated to everyone affected by the bush fires in Australia, summer 2009. Love and respect The Prodigy
Nice! Wij stonden ook daar rechts vooraan. Stoer toen Maxim ineens ertussen kwam staan...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef mouzzer het volgende:
Eerste van mijn filmpjes:
Voodoo People
Bekijk deze YouTube-video
Op dat nummer ging ik helemaal losquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef mouzzer het volgende:
Eerste van mijn filmpjes:
Voodoo People
Bekijk deze YouTube-video
SMS is zonder hun al de moeite waard man!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo, kaartjes gekocht voor SMS festival in Duitsland waar ze ook komen, we passen er onze road trip in Europa voor aan...
Denk dat er wel een goeie kans is dat ze op Lowlands komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef ProdigalSon het volgende:
Zouden ze dit jaar nog op een festival in Nederland staan of weer in een 'venue'?
*hoopt op het laatste*
Ik vind het een leuke mix, even wat anders dat de IMD stijl.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Nieuwe single van Oasis met de Prodigy remix van Falling Down is uit vandaag.
Oh ja, die moet ik nog effe downloaden. Ben benieuwd of die remix zich kan meten met de Chemical Brothers remix.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Nieuwe single van Oasis met de Prodigy remix van Falling Down is uit vandaag.
Beetje late reactie, maar het was GAAAAAAF!!!!quote:
En jullie hadden Out of Space las ik!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar het was GAAAAAAF!!!!
We hebben ook nog ergens filmpjes en foto's, maar die moet ik nog even online zetten.
Zou je mij een link naar de desbetreffende board, het liefst de post, kunnen geven? Wil dat wel 's zienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef PDOA het volgende:
[..]
Jij doet net alsof alles wat die bands doen te herleiden is naar The Prodigy. Dat is dus flauwekul.
Alsof Pendulum geen bestaansrecht zou hebben omdat ze volgens jou de sound kopieren van The Prodigy. Zoals Pendulum zelf al ooit eens zei in respons op een forumpost op een d&b-forum:
[..]
En waar denk je dat Liam Howlett de mosterd vandaan heeft gehaald? Check zijn Back To Mine compilatie eens voordat je onzin gaat verkopen.
Jaquote:
Goed om te horenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:12 schreef mouzzer het volgende:
The Prodigy staat dit jaar op Lowlands!!
Uhuh. Daar wil ik eerst wel even een bron van zienquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:12 schreef mouzzer het volgende:
The Prodigy staat dit jaar op Lowlands!!
Luister vanavond maar naar 3FMquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Uhuh. Daar wil ik eerst wel even een bron van zien.
Ik had gedacht dat het een clip zou worden met toch wat meer snelheid en energie, het is een leuke clip maar past niet echt bij het nummer. Liam heeft ook iets teveel in het nummer gesneden waardoor de single versie is wel erg kort is geworden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:29 schreef TheSeeker_NL het volgende:
grappig maar totaal niet wat ik er bij in mijn gedachte had
quote:
Ik ook en voor dit jaar teken ik voor de setlist van gisterquote:
van alle jaren dat ik naar lowlands ben geweest is het mooiste moment 2de concert van the prodigy.quote:Op maandag 6 april 2009 15:08 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ik ook en voor dit jaar teken ik voor de setlist van gister:
Invaders Intro
Worlds On Fire
Their Law
Breathe + Breathe dub
Omen
Warrior's Dance
Firestarter + Action link
Run With the Wolves
No Good
Invaders Must Die
Death of the Prodigy Dancers
Voodoo People
---
Take Me to the Hospital
Diesel Power
Smack My Bitch Up
Out of Space
Spitfire is dan ook gewoon een zeer okay nummer van dat afschuwelijk albumquote:Op maandag 6 april 2009 15:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
van alle jaren dat ik naar lowlands ben geweest is het mooiste moment 2de concert van the prodigy.
stonden we daar met vrienden vrij vooraan in de alpha en waren ze bezig met spitfire.
bij de 2:30 krijg je die vrouwenstem en daarna klapte die bass er zo hard in dat er allemaal condents(/zweet) druppels van de tent naar beneden vielen... dat was zon gaaf moment
![]()
Benga remix is wel erg chill.quote:Warrior's Dance Video
CD Single:
1. Warrior's Dance (Edit)
2. Warrior’s Dance (South Central Remix)
12" Single:
A. Warrior's Dance (Benga Remix)
AA. Warrior's Dance (South Central Remix)
Downloads:
1. Warrior's Dance (Edit)
2. Warrior's Dance (Album Version)
3. Warrior's Dance (South Central Remix)
4. Warrior's Dance (Benga Remix)
5. Warrior's Dance (Kicks Like A Mule Remix)
Daar krijg je kippenvel vanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:36 schreef mouzzer het volgende:
Die circle pit in het tweede vak als de beat bij Smack er in knalt
Zoek eens op London Electricity en live. Daar speelt een drummer ook drum&bass live mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:24 schreef Ixnay het volgende:
Ik vraag me toch altijd af wat die drummer doet bij de live set van The Prodigy.
Je hoort gewoon de electronische beats en geen enkele drummer houdt dat vol en speelt dat zo na.
Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor die basgitarist die er bij staat. Wel vet optreden btw.
De drummer hoor je vooral in de breaks en fills tussen de tracks, zie bijv de intro van Out of Space op lowlands 2005. Als de beats echt los gaan is het idd moeilijk te horen wat hij doet al hoor je tegenwoordig de drummer en gitarist al veel bter dan zeg tussen 2001en 2005. Toen was het af en toe echt van hmm is de mix zo slecht, staan ze uberhaupt ingeplugged of is het alleen maar voor de show.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:24 schreef Ixnay het volgende:
Ik vraag me toch altijd af wat die drummer doet bij de live set van The Prodigy.
Je hoort gewoon de electronische beats en geen enkele drummer houdt dat vol en speelt dat zo na.
Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor die basgitarist die er bij staat. Wel vet optreden btw.
Vergelijk de huidige versie van Firestarter maar eens met die van 1996quote:It’s all about the performance side of things, and not about what you’re actually playing. It’s more about jumping around and giving a good performance, which I understand is part of the whole thing. I think they’re very happy with who they’ve got now; he’s a great lad and he’s a really good performance based guitarist which is what they need. I always felt a bit awkward on stage with them because I always felt I had all these ideas and I was up there playing a bar chord. But, you know, that’s what they needed; they need a performance based guitarist, not someone up there who can go “look, I’ve got this, and I can do this”.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:36 schreef mouzzer het volgende:
Die circle pit in het tweede vak als de beat bij Smack er in knalt
Inderdaad, dat optreden vergeet ik echt nooit meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:30 schreef Thijsssss het volgende:
Zooo, als je ziet hoe ze een compleet festival uit hun dak kunnen laten gaan, wordt het steeds specialer dat ik ze van een paar meter afstand de Melkweg heb zien afbreken
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:37 schreef Thijsssss het volgende:
THE PRODIGY
+ support act Enter Shikari
Maandag 23 november 2009
Heineken Music Hall - Amsterdam
Entree: ¤ 36 (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
Alleen telefonisch en via internet, niet gezellig voor de deur liggen dusquote:Evenement Alert:
De officiële kaartverkoop voor dit concert start zaterdag 27 juni om 10:00u. Koop géén kaarten via niet-officiële voorverkoopkanalen. De geldigheid van deze kaarten kan niet door ons worden gegarandeerd.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:00 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Alleen telefonisch en via internet, niet gezellig voor de deur liggen dus
And there it is! gelukkig vvk voordat ik op vakantie ga! Dat wordt weer stressen zaterdag voor kaarten, al zal het niet zo erg zijn als de bijna hartstilstand met de vvk van de Melkwegquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:37 schreef Thijsssss het volgende:
THE PRODIGY
+ support act Enter Shikari
Maandag 23 november 2009
Heineken Music Hall - Amsterdam
Entree: ¤ 36 (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
nee ze zijn leuker dan Gordon en Paul de Leeuw samen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:49 schreef AgeEll het volgende:
[..]
is geen flikker aan, onsamenhangende meuk, vond alleen de drummer wel leuk.
vin ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nee ze zijn leuker dan Gordon en Paul de Leeuw samen.
Voor mij ook, 4x als ik ook naar Brussel ga. Maar wacht de bekendmaking van rest van de najaars tour nog even af.quote:
jaquote:
U heeft de mogelijkheid om te betalen met iDeal of Creditcard.quote:
Nee, SMS festival...quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:56 schreef Thijster het volgende:
ook sziget?
Bedankt voor de tip! Vanavond 20:00 Pendulum op de BBC3.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:56 schreef mouzzer het volgende:
Zondagavond wordt trouwens een deel van het Prodigy concert op Glastonbury live uitgezonden op BBC3!
Ik denk dat het heel snel uitverkoopt dus als je nu toch online bent zou ik gelijk maar kaartjes bestellen als ik jou wasquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:52 schreef kavorka het volgende:
Zal dit concert binnen 10 minuten uitverkocht zijn, of heb ik ook nog kans om morgen kaarten te bestellen?
ja-neequote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:52 schreef kavorka het volgende:
Zal dit concert binnen 10 minuten uitverkocht zijn, of heb ik ook nog kans om morgen kaarten te bestellen?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:52 schreef kavorka het volgende:
+ Muse & Rammsteinquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:53 schreef theclansman het volgende:
ja idd doe ik ook direct op de site van eventim.
nu maar hopen dat niet weer het het hele zooitje vast loopt
zo als met metallica ac/dc en u2 wel was
4quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:54 schreef RedGuy het volgende:
Hoeveel max kaarten per persoon eigenlijk?
Kijk even op eventim.nlquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Best beschikbaar:
tijdelijk niet beschikbaar
?? hoe zit dat ?
quote:
Meer mensen die dit hebben? ;'(quote:*Fout bij ticketreservering. De kaarten kunnen momenteel niet worden gereserveerd. Probeer het later opnieuw a.u.b.
Beste klant!
Tot onze spijt heeft er zich een storing voorgedaan en konden wij uw transactie niet afronden. Log eerst met de aan u opgestuurde inloggegevens in bij Mijn Eventim op Eventim.nl om te kijken of uw bestelling goed is verwerkt. Klik hier om terug te keren naar Livenation.nl.
Inderdaad primaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:09 schreef TomHoofd het volgende:
En wat ging het soepel bij livenation voor de verandering!
Ja dat had ik ook, ik schrok ervan hoe soepel het ging en ook zomaar in 1 keer. Volgens mij kwam ik er ook om 9:59 doorheen want de transactietijd was precies 10:00quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik kwam er om klokslag 10 uur ook meteen doorheen, nog nooit meegemaakt...
Bah ik kan hier zo boos om worden he, gewoon om 10:13 advertentie live gezetquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:15 schreef theclansman het volgende:
marktplaats is ook alweer van de partij
http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D2%26fs%3D1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |