draaien rond het concert? ervoor en erna? wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:40 schreef mouzzer het volgende:
Voor degene die naar het concert in de melkweg gaan: De dj's van Noisia draaien rond het concert.
Geen idee zo staat het op de site van de Melkweg, lijkt me ernaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:43 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
draaien rond het concert? ervoor en erna? wat bedoel je precies?
Maar Noisia sowieso relaxed!
Heb het hele album in .flac formaat en heb het nu een paar keer beluisterd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:25 schreef RadioSlut het volgende:
TVP
Ik heb net de previews van het nieuwe album zitten aanhoren en het klinkt best goed![]()
En als iemand nog een kaartje beschikbaar heeft voor de melkweg, hier een belangstellende 14.gif
Bij de boxset inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:52 schreef Kahlen het volgende:
ik heb ook de lost beats cd gedownload, maar die kende ik niet. Zat die bij de LP ofzo? Dit stond erbij: Bonus CD that is part of the limited 7" box.
Ik ken die box niet, maarja... straks maar even luisteren.
Omdat kaarten vrijwel onmogelijk te krijgen waren voor de melkweg rijden we een dag eerder lekker naar Keulen om daar helemaal los te gaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:10 schreef Thijsssss het volgende:
Onbeschrijfelijk veel zin in woensdag...
meer van dat zulk tracksquote:Op zondag 1 maart 2009 11:51 schreef Hexagon het volgende:
Wat ik zo mooi vind is dat die oude rave feeling hier en daar de kop op steekt zonder echt retro te zijn zo ook in het geweldige warrio's dance.
Commanche = The Big Gundown van de Lost Beats ep.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:33 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en ik ben benieuwd naar comanche!
ah ok! Maar IVM track mag wat mij betreft wel wegblijven, als Out of Space maar langskomt hoor, die mag niet ontbrekenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:12 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Commanche = The Big Gundown van de Lost Beats ep.
Gister geen Out of Space gespeeld![]()
Het is inderdaad lokale tijd, ze zullen zo'n 1 uur en 20 minuten spelen denk ik gezien de huidige set list.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:51 schreef Thijsssss het volgende:
22.00 lokale tijd blijft kut, denk dat ik een slaapplaats ergens in de buurt moet gaan regelen, laatste trein vertrekt om 23.27
Nieuwendijk, Flying Pig heet het geloof ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Er is een youthhostel in adam volgensmij echt voor 15 eu's heb je dan een slaapplek... 24u open incl ontbijtje. Opzich wel een optie dus. Moet even aan wat vrienden vragen hoe 't precies heet mocht je geinteresseerd zijn.
PEACE
The Prodigy 100% zeker niet op Pinkpop.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:05 schreef Tourniquet het volgende:
Hebben ze nog "see you at Pinkpop" of iets dergelijks gezegd?
Laat ze dan maar op Lowlands komen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef mouzzer het volgende:
[..]
The Prodigy 100% zeker niet op Pinkpop.
ik ga eens op youtube zoeken naar filmpjes. Heb jij ook wat gefilmd met je mobiel ofzo? Zo ja, kan je het hier ergens posten? Ben benieuwd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren geweest in Köln en ik zou zo weer gaan vanavond!
Wat een retegoede show, iedereen ging helemaal los, zowel op als voor het podium....
In een woord FANTASTISCH!
Veel plezier voor de mensen die kaarten hebben voor in de Melkweg!
Het is alweer tijd terug, maar ik ben eens bij Moby geweest en die begon uiteindelijk pas om 01:00 of 01:30 met zijn optreden. Maar de Melkweg blijft toch open tot 05:00 of 06:00? Ik kon redelijk snel na sluitingstijd weer naar Zwolle waar ik toen woonde. Maarja, wie leest dit nog...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef Thijsssss het volgende:
Ik bel morgen nog wel even met De Melkweg, kijken of zij The Prodigy kunnen overtuigen iets eerder te spelen
Comanche is idd The Big Gun Down van de Lost Beats ep. Op de ep vond ik hem een beetje tegenvallen maar live WOW wat een bass!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:20 schreef RedGuy het volgende:
Is Comanche niet The Big Gun Down van de Lost Beats?
Het was iig wel een heerlijk nummer, met een snoeiharde bass..
Ohja, het was echt te vet, wel een groot drugshol.
Same here!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:42 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik ben echt gesloopt. Hoe zeiknat was mijn tshirt na afloop zeg, blij dat ik nog andere bij me had
Hij was gruwelijk live he? vond ik ook! En het einde van take me ot the hospital was ook ERG HARD.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:00 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Comanche is idd The Big Gun Down van de Lost Beats ep. Op de ep vond ik hem een beetje tegenvallen maar live WOW wat een bass!!
TMTTH was ook heerlijk ja, zie 3:17 in het take me to the hospital filmpje wat ik net poste dat moment was zo gaafquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Hij was gruwelijk live he? vond ik ook! En het einde van take me ot the hospital was ook ERG HARD.
Geweldige show
Lachen filmpje. Wat is die Keith ook veranderd zeg als je 1992 weer voor je haalt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:00 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Comanche is idd The Big Gun Down van de Lost Beats ep. Op de ep vond ik hem een beetje tegenvallen maar live WOW wat een bass!!
Prodigy heeft een nieuw filmpje op hun youtube gezet:
This film is dedicated to everyone affected by the bush fires in Australia, summer 2009. Love and respect The Prodigy
Nice! Wij stonden ook daar rechts vooraan. Stoer toen Maxim ineens ertussen kwam staan...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef mouzzer het volgende:
Eerste van mijn filmpjes:
Voodoo People
Bekijk deze YouTube-video
Op dat nummer ging ik helemaal losquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef mouzzer het volgende:
Eerste van mijn filmpjes:
Voodoo People
Bekijk deze YouTube-video
SMS is zonder hun al de moeite waard man!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo, kaartjes gekocht voor SMS festival in Duitsland waar ze ook komen, we passen er onze road trip in Europa voor aan...
Denk dat er wel een goeie kans is dat ze op Lowlands komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:56 schreef ProdigalSon het volgende:
Zouden ze dit jaar nog op een festival in Nederland staan of weer in een 'venue'?
*hoopt op het laatste*
Ik vind het een leuke mix, even wat anders dat de IMD stijl.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Nieuwe single van Oasis met de Prodigy remix van Falling Down is uit vandaag.
Oh ja, die moet ik nog effe downloaden. Ben benieuwd of die remix zich kan meten met de Chemical Brothers remix.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Nieuwe single van Oasis met de Prodigy remix van Falling Down is uit vandaag.
Beetje late reactie, maar het was GAAAAAAF!!!!quote:
En jullie hadden Out of Space las ik!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar het was GAAAAAAF!!!!
We hebben ook nog ergens filmpjes en foto's, maar die moet ik nog even online zetten.
Zou je mij een link naar de desbetreffende board, het liefst de post, kunnen geven? Wil dat wel 's zienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef PDOA het volgende:
[..]
Jij doet net alsof alles wat die bands doen te herleiden is naar The Prodigy. Dat is dus flauwekul.
Alsof Pendulum geen bestaansrecht zou hebben omdat ze volgens jou de sound kopieren van The Prodigy. Zoals Pendulum zelf al ooit eens zei in respons op een forumpost op een d&b-forum:
[..]
En waar denk je dat Liam Howlett de mosterd vandaan heeft gehaald? Check zijn Back To Mine compilatie eens voordat je onzin gaat verkopen.
Jaquote:
Goed om te horenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:12 schreef mouzzer het volgende:
The Prodigy staat dit jaar op Lowlands!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |