quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vind het wel lachen dit soort recensies. Bij AONO was het te vernieuwend en bij dit album is het weer 'geen durf'. Mensen nemen de manier van recenseren over van de Q,'s/OOR's van deze wereld:vergelijken als het negatief is anderzijds van albums zeggen dat je ze niet moet vergelijken omdat ze op zich staan Ophemelen als een malle en dan neersabelen op een basis van onrealistische verwachtingen. Laten we wel zijn, ook Experience en Music for the Jilted Generation werden niet overal goed ontvangen, maar nu is opeens alles geniaal (???) Dingen afdoen als simpel (en zelf nog geen beat kunnen bakken) en slechtgevonden en beter gedaan.. Niet willen beseffen dat zo'n band gewoon doet waar het goed in is en niet waar het niet goed in is. Kortom, niet iedereen kan innoveren met ieder album. Je kunt ook gewoon een stijl goed doen. Pop/rock is ook al jaren niet vernieuwd... maar soms wel gewoon goed.
The Prodigy levert gewoon een goed album op, met naar mijn mening 1 grote uitschieter. Ze pakken van ieder album iets mee in een nieuwe energieke mix.Dit is de Prodigy zoals we ze kennen. Agressief, vuig en punk. Het enige minpunt van het album vind eigenlijk het totale gebrek aan ook maar enig rustpunt. Ik wacht rustig de limited edition af en ga eens rustig dat album echt luisteren.
Inderdaad. Ben het compleet met je eens!quote:Op zondag 8 februari 2009 02:34 schreef Verloren_onschuld het volgende:
320 encoding zegt werkelijk niets over de kwaliteit van de bron. Ik mag hopen dat je kortzichtigheid niet te aanstekelijk werkt.Ik heb exact dezelfde promo-rip en genoeg kwaliteitsaudio in huis om te kunnen zeggen dat het een hele slechte is.
Dat vind ik altijd zo'n kut argument.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:Dingen afdoen als simpel (en zelf nog geen beat kunnen bakken) en slechtgevonden en beter gedaan..
Wat begrijp je niet aan de zin 'maar de mijne is een directe promo cd-rip'? Ik heb deze zelf van de promo cd geript, en niet zoals jij van een of andere torrentsite gedownload. Dus de bron was de promo cd. Begrijpend lezen is moeilijk voor sommigen.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:34 schreef Verloren_onschuld het volgende:
320 encoding zegt werkelijk niets over de kwaliteit van de bron. Ik mag hopen dat je kortzichtigheid niet te aanstekelijk werkt.Ik heb exact dezelfde promo-rip en genoeg kwaliteitsaudio in huis om te kunnen zeggen dat het een hele slechte is.
Zucht, moet dat nu weer zo?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:20 schreef PDOA het volgende:
Begrijpend lezen is moeilijk voor sommigen.
Ben jij het lek dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:20 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik heb deze zelf van de promo cd geript,
Het gaat mij er niet om of je wel of niet een mening mag hebben over iets wat je niet per se zelf kunt. Het gaat mij om de zuurtegraad van dit soort, blijkbaar zelf niet geslaagde, personen. Zodra ik vooral eigen frustratie lees, neem ik het al een stuk minder serieus. En laten we wel wezen, er lopen een hoop gefrustreerde recensenten rond.quote:Op zondag 8 februari 2009 12:01 schreef timbob het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n kut argument.
Omdat ik iets niet kan, mag ik niet zeggen dat iemand anders het ook niet kan?
Ik kan bijvoorbeeld helemaal niet zuiver zingen. En jij misschien ook niet. Maar als jij dan ineens gaat zingen mag ik daar niks van zeggen omdat ik het niet doe omdat ik weet dat ik het niet kan?
Als mensen iets proberen en er enorm in zuigen mag ik daar echt wel wat van zeggen zonder het zelf beter te hoeven kunnen.
Alsof jij nooit een mening hebt over iets wat je zelf ook nooit gedaan hebt.
Ik heb totaal geen problemen met kritiek. maar dan moet het wel gegrond zijn. Ik heb er wel problemen mee als mensen kritiek leveren waarmee ik het niet eens ben en daardoor maar zeggen dat ik niet tegen kritiek kan terwijl ik gewoon contra-kritiek geef.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:18 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om of je wel of niet een mening mag hebben over iets wat je niet per se zelf kunt. Het gaat mij om de zuurtegraad van dit soort, blijkbaar zelf niet geslaagde, personen. Zodra ik vooral eigen frustratie lees, neem ik het al een stuk minder serieus. En laten we wel wezen, er lopen een hoop gefrustreerde recensenten rond.
Overigens, lastig he kritiek.![]()
De essentie.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:31 schreef timbob het volgende:
Ik heb er wel problemen mee als mensen kritiek leveren waarmee ik het niet eens ben
Wanneer is dat?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:41 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Nu weer terug naar waar het echt om gaat, wachten tot de cd-versie er is.
Bol.com zegt mij 20 februari ( en wee hun gebeente...)quote:
Daar hou ik je aan.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:56 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Bol.com zegt mij 20 februari ( en wee hun gebeente...)
Ik weet het goed gemaakt. Ik schrijf dan ook wel een review.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |