ok.. maar ik snap ook niet dat al die mensen hun privegegevens op internet gooien, beetje voorzichtig daarmee zijn lijkt me niet verkeerdquote:
Nee, maar wat dat betreft heeft die van Ballengooyen het wel getroffen. Ze passen op de één of andere manier wel bij elkaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:29 schreef blomst het volgende:
[..]
maar jij maakt mij niet wijs dat jij zou staan juichen met zulke familieleden.
Ja, maar 't valt mij echt nog mee dat ze zo lang bij elkaar blijven. Er zal toch wel sprake zijn van enige chemie tussen die twee!quote:En laten we eerlijk zijn die scheiding komt er heus wel een keer.
neuh dat heb ik ook nooit gesnapt........maar goed...het is nu paybacktime...laten we het zo zeggen...alle gedupeerden van dhr Slaai hebben elkaar wieder gevonden op RM....en ik geloof dat het geen happy ending gaat wordenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ok.. maar ik snap ook niet dat al die mensen hun privegegevens op internet gooien, beetje voorzichtig daarmee zijn lijkt me niet verkeerd
Vijf vingersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan iemand samenvatten wat er aan de hand is?
Whatever, maar dan vind ik het weer raar dat Fok! zich daarvoor ook laat gebruiken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh dat heb ik ook nooit gesnapt........maar goed...het is nu paybacktime...laten we het zo zeggen...alle gedupeerden van dhr Slaai hebben elkaar wieder gevonden op RM....en ik geloof dat het geen happy ending gaat worden
Het is ook al anderhalf topic offtopicquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Whatever, maar dan vind ik het weer raar dat Fok! zich daarvoor ook laat gebruiken.
neuh heb je gelijk inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Whatever, maar dan vind ik het weer raar dat Fok! zich daarvoor ook laat gebruiken.
Edit: want dit topic heet "Ex DGk'ers en BB'ers in de media", en dat is Sly volgens mij toch echt niet!
Dus ehm, waar is die blauwe hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook al anderhalf topic offtopic
Oh nee![]()
hoezo gebruiken??quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Edit: want dit topic heet "Ex DGk'ers en BB'ers in de media", en dat is Sly volgens mij toch echt niet!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ehm, waar is die blauwe hier
Een rode heeft gekeken en zag dat het goed wasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ehm, waar is die blauwe hier
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Een rode heeft gekeken en zag dat het goed was
bart jij weer meer dan ons allenmaal was de brief van bram en de sms van wie was diequote:
Ik denk niet dat Bart Bram zo zal afvallen als Bram zijn zus deed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:09 schreef Copycat het volgende:
Nou! Hup! Vertel! Dat ben je aan ons verplicht.
En Fiona stond óók al in dit topic! Das heul geun DGK of BB.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, was jij nog maar blauw, dan was het wel anders gegaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En Fiona stond óók al in dit topic! Das heul geun DGK of BB.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef blomst het volgende:
Ik denk niet dat Bart Bram zo zal afvallen als Bram zijn zus deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |