18 minuten later..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Orealo het volgende:
ik ben bezig in photoshop! 2 minutjes en hij staat erop!
Top!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef Starzky het volgende:
done. weer is elk vakje 100x 100
[ afbeelding ]
kan in de opAls je wilt mag je er ook bij zetten dat je even moet melden welke je maakt, want bij vorige waren een aantal hokjes meerdere keren gemaakt...
mooi, ik kan nu dit topique met eengerust hart verlatenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef Orealo het volgende:
ZO! En nu aan het werk! Thanks Starzky.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Kunnen we niet heel democratisch stemmen op een aantal foto' s ofzo en daarna pas beginnen?
Ik heb wel beter dingen te doen als een roze varken die een zandkasteel bouwt te painten...
Wij hebben ook wel wat beters te doen dan naar jou te luisteren en weer opnieuw te beginnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Kunnen we niet heel democratisch stemmen op een aantal foto' s ofzo en daarna pas beginnen?
Ik heb wel beter dingen te doen als een roze varken die een zandkasteel bouwt te painten...
Ikke!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:58 schreef Manjana het volgende:
Neeeeee man. Kom op, beter maken we gewoon de nachtwacht.
[ afbeelding ]
Kan prima als we bovenste gedeelte eraf snijden.
Wie is voor?
stemmingsronde hebben we al gehad in deel 1 einde en begin van dit topic (inmiddels opgeruimd). NAchtwacht vond ik ook een goed idee, maar is idd wel een beetje donker. Miss ideetje voor topic 3 als die er komt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:58 schreef Manjana het volgende:
Neeeeee man. Kom op, beter maken we gewoon de nachtwacht.
[ afbeelding ]
Kan prima als we bovenste gedeelte eraf snijden.
Wie is voor?
Zonder mijn medewerking is de kans een stuk groter dat dit topic doodbloedt dus ik zou mijn advies maar volgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:59 schreef Starzky het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel wat beters te doen dan naar jou te luisteren en weer opnieuw te beginnenOpen maar een topic in KLB ofzo
Man, je kan dat varken een varkensstaart geven als je wil, je hoeft het echt niet precies over te painten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef KeFFuR1208 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Man, je kan dat varken een varkensstaart geven als je wil, je hoeft het echt niet precies over te painten.
ik moest eigenlijk toch wel vreselijk lachenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Zonder mijn medewerking is de kans een stuk groter dat dit topic doodbloedt dus ik zou mijn advies maar volgen![]()
nicequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:55 schreef Siniti het volgende:
B5:
[ afbeelding ]
Ik had echt geen zin 6 verschillende hoofden te painten dus is er een super sayan voor in de plaats gekomen
Dat stuk rechtsboven kon ik ook geen touw aan vastknopen
Mijn inspiratie was opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef Starzky het volgende:
[..]
nice! alleen dat hakenkruis op de schouder
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef Starzky het volgende:
[..]
is dat niet de broer van Meneer Krabs van Spongebob
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:27 schreef speedy_kevin het volgende:
Ik doe D1 welGa er gelijk aan beginnen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:55 schreef Siniti het volgende:
B5:
[ afbeelding ]
Ik had echt geen zin 6 verschillende hoofden te painten dus is er een super sayan voor in de plaats gekomen
Dat stuk rechtsboven kon ik ook geen touw aan vastknopen
c2 heb ik al geclaimd/gemaaktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef Starzky het volgende:
Al gemaakt/geclaimt:
A1, A2, A4
B5
C2, C3, C5
D3, D5
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:10 schreef Starzky het volgende:
Al gemaakt/geclaimt:
A1, A2, A4
B5
C2, C3, C4, C5
D3, D5
oh lol, ik dacht die claimt hijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat bedoelt hij ook, zodat niet iemand anders hem gaat maken
Moet je die huidskleuren op die vorige bekijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:03 schreef superjojo het volgende:
Het strand heeft ook in elk vakje een andere kleur
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik begin er maar niet aan omdat ik dan het hele plaatje verneuk
Kvind et jammer dat er teveel mensen zijn die een plaatje napainten, maar er niet op letten waar de lijntjes aan de zijkant horen te zitten zodat alles in elkaar kan overgaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond dit topic zo leuk, alleen deze foto niet meer zo.![]()
D6
[ afbeelding ]
Ja maar dat viel met die vorige best mee toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kvind et jammer dat er teveel mensen zijn die een plaatje napainten, maar er niet op letten waar de lijntjes aan de zijkant horen te zitten zodat alles in elkaar kan overgaan.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:51 schreef Muchachooo het volgende:
sorry voor de kick, maar wordt dit nog afgemaakt?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil best nog eens een poging wagen ik vond dit een leuk painttopic!
Wat doe je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |