Pak een streamquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:13 schreef northernlight81 het volgende:
Heeft geen andere zender de uitzendrechten? Echt irritant veel reclame en die commentatrice is zwaar slaapverwekkend.
Nee, niet op tv iig. Van 9.30 tot 12.00 op Sporza wel. Vanaf donderdag ook bij de NOS.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:13 schreef northernlight81 het volgende:
Heeft geen andere zender de uitzendrechten? Echt irritant veel reclame en die commentatrice is zwaar slaapverwekkend.
Z'n hardste tot nu toe was 'slechts' 205 km/h.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:10 schreef FJD het volgende:
Tering wat een klap zegHoe snel was die laatste service van Federer? Iemand kunnen zien?
Leek veel harder.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:18 schreef wimderon het volgende:
Z'n hardste tot nu toe was 'slechts' 205 km/h.
Masters Cup 2005, vs Nalby.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:18 schreef TubewayDigital het volgende:
Fed geeft wel eens een break weg maar een 2-0 voorsprong in sets heb ik hem nog nooit zien doen, ik ga maar weer eens studeren
Grand Slam Federer is gewoon een volstrekt andere Federer, ik zie hem buiten de grand slams niet meer zo dominant worden als vroegah....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:31 schreef northernlight81 het volgende:
Wel erg mooi dat Federer weer helemaal terug op zijn oude niveau komt. Zo wordt het echt een prachtig seizoen met Nadal tegen Federer.
Heeft tie al.quote:
Het mooie is dat hij tegen Roddick exact hetzelfde mag gaan doen. Die gaat hem ook echt niet onder druk zettenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef XL het volgende:
Fed speelt bizar goed hoor, maar del potro maakt het hem niet moeilijk. Hij zet geen druk met zijn service en blokt de service van fed alleen maar terug tot hij half court valt.
Hij heeft zich wel uit de naat gewerkt hoor, wat een gezweetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:36 schreef FJD het volgende:
T heeft wel wat sneus voor Del Potro jaHij hoeft niet eens te douchen
Die lag waarschijnlijk gewoon te slapen, het is toch al bijna middernacht namelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef Mr_DG het volgende:
Ben benieuwd hoe Nadal deze wedstrijd heeft gekeken. Die zal ook wel klamme handjes hebben gekregen.
Wat denk je als je de reacties ziet..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:44 schreef kapiteinhoken het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, Speelde Del Potro zo slecht, of was federer weer zoals we van hem gewend zijn?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat denk je als je de reacties ziet..
Wow.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:46 schreef TheGeneral het volgende:
En natuurlijk 19e halve finale achter elkaar
Helaas. Eurosport 2 zond het uit...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wow.![]()
Heb het nog niet gezien. 'k Ga vanavond kijken.Eurosport zond het gewoon uit neem ik aan? Dat heb ik namelijk opgenomen...
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Helaas. Eurosport 2 zond het uit...
Het was gewoon op ES natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Is het nog wel ergens te zien? Of alleen de hoogtepunten?
Geintjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Is het nog wel ergens te zien? Of alleen de hoogtepunten?
JMDPquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:35 schreef Ambrosius het volgende:
8 punten voor JMDP in set 2, 6 punten in set 3.
quote:
Zag t wel vaker volgens mij, maar het wisseld constant. Dan is powertennis dominant, en zoeken ze een manier om daarmee om te gaan. Dat is dan chip & charge en serve & volley en dan word dat weer dominant.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:13 schreef XL het volgende:
Fed speelde ontzettend aanvallend. Kwam veel naar het net en dat is nieuw. Ik vraag me nu ineens af. Tot zo'n 10 jaar geleden had je veel meer spelers die veel naar het net kwamen. Powertennis kwam daarvoor in de plaats en chip 'n charge stierf uit. Nu zie je eigenlijk dat iedereen elkaar vanaf de baseline bestookt en dat powertennissers slice met slice gaan beantwoorden. Er komt toch niemand naar het net? Heeft Federer vandaag de wedergeboorte van chip 'n charge laten zien?
Tsonga doet het al.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:13 schreef XL het volgende:
Fed speelde ontzettend aanvallend. Kwam veel naar het net en dat is nieuw. Ik vraag me nu ineens af. Tot zo'n 10 jaar geleden had je veel meer spelers die veel naar het net kwamen. Powertennis kwam daarvoor in de plaats en chip 'n charge stierf uit. Nu zie je eigenlijk dat iedereen elkaar vanaf de baseline bestookt en dat powertennissers slice met slice gaan beantwoorden. Er komt toch niemand naar het net? Heeft Federer vandaag de wedergeboorte van chip 'n charge laten zien?
Op gravel gewoon alles relax terugslaan en zich niet bezig houden met winnen/verliezen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:27 schreef LaTiNo het volgende:
Federer past zich gewoon perfect aan aan zijn tegenstanders. Als gewoon rammen niet gaat werken dan doet hij het zo. Nu nog een antwoord vinden op het spel van Nadal....
quote:
roddick zou daar gezien zijn lichaamsbouw meer last van moeten hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:35 schreef sven2345 het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Djokovic, maar het is toch wel een grote schande dat die kwartfinale afgewerkt word met 40 graden...
Net of je tegen Nadal alles relaxed kunt terugslaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:35 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Op gravel gewoon alles relax terugslaan en zich niet bezig houden met winnen/verliezen.
Goeie oefening dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of je tegen Nadal alles relaxed kunt terugslaan. Daarnaast heb je er vrij weinig aan, want dan duurt iedere rally 10 minuten.
Oefenen doet 'ie maar tegen Rochus ofzo, tegen Nadal moet je met een enigszins gefundeerd plan de baan op komen.quote:
Hebben toch beide spelers last van? Als ie 's avonds moet spelen en midden in de nacht klaar is heeft ie te weinig tijd om voor te bereiden op de volgende wedstrijd en als ie 's middags moet spelen is t te warm? Dus wanneer moet ie dan spelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:35 schreef sven2345 het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Djokovic, maar het is toch wel een grote schande dat die kwartfinale afgewerkt word met 40 graden...
Ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:29 schreef Deceit het volgende:
Rod Laver Arena
11:00 Start
euhm betekent hier dus 1 uur 's nachts of'?
Ik mag toch wel hopen Tsonga - Verdascoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:20 schreef TubewayDigital het volgende:
Zou eurosport voor tsonga - verdasco kiezen of wordt het vrouwentennis
Gelijktijdig beginnen er twee wedstrijden uit het damesschema dus ik weet het niet hoor?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hopen Tsonga - Verdasco
Uhmm nee?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:28 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Gelijktijdig beginnen er twee wedstrijden uit het damesschema dus ik weet het niet hoor?
Denk dat ze gaan switchen
Oh, het is pas de 3e partij. Dan zenden ze het dus sowieso uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uhmm nee?
11.00 QF dames
daarna QF dames
daarna Tsonga-Verdasco
19.30 Nadal-Simon
Ik zou je aanraden dat nu alvast te doen. Waarom zou je midden in de nacht je wekker gaan zetten?quote:
Maakt toch niet uit. Je kunt sowieso kijken op http://atdhe.net/.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:20 schreef TubewayDigital het volgende:
Zou eurosport voor tsonga - verdasco kiezen of wordt het vrouwentennis
Bedankt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Maar waarop baseer je dat hij van Nadal wint als hij overtuigend wint van Roddick? Federers H2H tegen Roddick is 15-2. Federers H2H tegen Nadal is 6-12. Nadal is een behoorlijke angstgegner voor Federer. Ik zie gewoon niet hoe Federer in een best-of-fivepartij opkan tegen Nadal, zeker wegens Nadals crosscourtforehand op Federers backhand. Maar misschien onderschat ik het voordeel dat Federer ten opzichte van Nadal heeft op deze ondergrond(?)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:26 schreef Norrage het volgende:
Als fed ook overtuigend wint van Roddick, dan wint ie van Nadal. [...]
Vraag me inderdaad ook af of de ondergrond niet te "langzaam" is, zodat Nadal weer voordeel krijgt. Maar als ik zie hoe Federer vandaag speelde, schat ik de kans dat Federer van Nadal zou winnen hoger in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waarop baseer je dat hij van Nadal wint als hij overtuigend wint van Roddick? Federers H2H tegen Roddick is 15-2. Federers H2H tegen Nadal is 6-12. Nadal is een behoorlijke angstgegner voor Federer. Ik zie gewoon niet hoe Federer in een best-of-fivepartij opkan tegen Nadal, zeker wegens Nadals crosscourtforehand op Federers backhand. Maar misschien onderschat ik het voordeel dat Federer ten opzichte van Nadal heeft op deze ondergrond(?)
Maar goed, misschien wint Simon, Verdasco of Tsonga nog van Nadal. Ik denk alleen wel dat het extra veel glans aan Federers overwinning zou geven als hij in de finale van Nadal wint.
Als Fed zo speelt als vandaag, wint hij van iedereen. De vraag is of hij dat niveau weer kan halen. Als hij dat bijvoorbeeld tegen Roddick weer doet dan kan ie het dus waarschijnlijk ook in de finale. Daar baseer ik het opquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waarop baseer je dat hij van Nadal wint als hij overtuigend wint van Roddick? Federers H2H tegen Roddick is 15-2. Federers H2H tegen Nadal is 6-12. Nadal is een behoorlijke angstgegner voor Federer. Ik zie gewoon niet hoe Federer in een best-of-fivepartij opkan tegen Nadal, zeker wegens Nadals crosscourtforehand op Federers backhand. Maar misschien onderschat ik het voordeel dat Federer ten opzichte van Nadal heeft op deze ondergrond(?)
Maar goed, misschien wint Simon, Verdasco of Tsonga nog van Nadal. Ik denk alleen wel dat het extra veel glans aan Federers overwinning zou geven als hij in de finale van Nadal wint.
Nadal speelt je de ballen natuurlijk wel wat minder makkelijk aan dan del Potro.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als Fed zo speelt als vandaag, wint hij van iedereen. De vraag is of hij dat niveau weer kan halen. Als hij dat bijvoorbeeld tegen Roddick weer doet dan kan ie het dus waarschijnlijk ook in de finale. Daar baseer ik het op
Alhoewel hij vaker geniaal speelt om het dan tegen Nadal op te bokken....
Als je kijkt in welke wedstrijden hij altijd opgeeft lijkt het meer op weglopen van een nederlaag.quote:
Ik ga voor 5:00 uur.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:01 schreef Ambrosius het volgende:
01.15 begint de eerste match, zeker 1.15, 20-25 min. wissel maakt al 2.55. Dan nog zeker 1.15 en weer 20-25 min wissel maakt zeker 04.45.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef XL het volgende:
[..]
Nadal speelt je de ballen natuurlijk wel wat minder makkelijk aan dan del Potro.
Roddick vergelijken met de Del Potro van 27 januari 2009quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij tegen Roddick exact hetzelfde mag gaan doen. Die gaat hem ook echt niet onder druk zetten
Mee eens, Djokovic kan die paar games toch nog wel uitspelen, al is het maar voor zijn tegenstander en het publiek. Kwestie van sportiviteit Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je echt niet verder kunt, maar Djokovic overkomt het wel érg vaak.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:32 schreef XL het volgende:
[..]
Als je kijkt in welke wedstrijden hij altijd opgeeft lijkt het meer op weglopen van een nederlaag.
Vaak is het lastig om te bepalen door wie het komt dat een wedstrijd een bepaalde kant op gaat, maar hier leek het me wel duidelijk. Del Potro sloeg genoeg binnen de lijnen maar Federer zette hem continu enorm onder druk en dan maakte Del Potro de fout. Federer overklaste Del Potro vandaag gewoon totaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:45 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Roddick vergelijken met de Del Potro van 27 januari 2009![]()
.
Federer speelde geweldig maar vergeet vooral niet dat Del Potro niks maar dan ook helemaal niks binnen de lijnen sloeg. Het was een regelrechte afgang, en ik zeg niet dat Roddick een grote kans maakt maar als Roddick gewoon normaal blijft spelen dan zal hij er echt niet met dikke cijfers vanaf vliegen.
Roddick is nog eendimensionaler dan del potro man....potro sloeg tenminste nog een winner in de eerste set, Roddick heeft GEEN ENKELE winner geslagen in die eerste set tegen Djoko.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:45 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Roddick vergelijken met de Del Potro van 27 januari 2009![]()
.
Federer speelde geweldig maar vergeet vooral niet dat Del Potro niks maar dan ook helemaal niks binnen de lijnen sloeg. Het was een regelrechte afgang, en ik zeg niet dat Roddick een grote kans maakt maar als Roddick gewoon normaal blijft spelen dan zal hij er echt niet met dikke cijfers vanaf vliegen.
Absoluut waar. Daarom zeg ik ook dat Federer geweldig speelde.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vaak is het lastig om te bepalen door wie het komt dat een wedstrijd een bepaalde kant op gaat, maar hier leek het me wel duidelijk. Del Potro sloeg genoeg binnen de lijnen maar Federer zette hem continu enorm onder druk en dan maakte Del Potro de fout. Federer overklaste Del Potro vandaag gewoon totaal.
Niet qua houding, maar vergeet niet die halve finale op de AO uit 2007. Was ook een behoorlijke afstraffing.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:51 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Absoluut waar. Daarom zeg ik ook dat Federer geweldig speelde.
Al vond ik de lichaamshouding na de 3/6 0-1* van Del Potro gewoonweg onprofessioneel.
Hij stond er maar wat, schelde hier en daar met puta puta puta, en sloeg nog een keer een vervelende half court bal recht op Federer.
Ik kan mij iig niet voorstellen dat Andy het zo ver zal laten komen.
mjah dat dacht ik ook van grasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
Ik denk dat dit het wordt
SF
Nadal-Tsonga
Federer-Roddick
F
Nadal-Federer
W
Nadal
Ziet iemand Federer van Nadal winnen? Als er al een ondergrond is waarop Federer van Nadal kan winnen is het we hardcourt lijkt me.
Daarbij vermeldend dat Federer de laatste wedstrijd op hardcourt heeft gewonnen, maar dat was al weer in 2007. Nadal is sinds die tijd weer vooruit gegaan en wist de vier opeenvolgende wedstrijden daarna te winnen (3 gravel, 1 gras). Aan de hand van deze statistiek is Nadal favoriet lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:48 schreef UtrechtSlim het volgende:
Misschien moeten we de H2H Nadal vs Federer nog even nader bekieken per surface
Hardcourt: 3-2 voor Federer
Gras: 2-1 voor Federer
Baksteen: 9-1 voor Nadal
Je kunt ook zeggen: Federer is normaal gesproken onderling net de betere van de twee, tenzij er op gravel gespeeld wordt. Want dan is Nadal verreweg superier. Maar Nadal is wel in grote vorm. Het kan gewoon weer een klassieker worden als beide heren in de finale komen.
Ik denk niet dat Tsonga beter staat te spelen dan vorig jaar, Nadal daarentegen een stuk beter tot nu toe.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:17 schreef TubewayDigital het volgende:
laten we niet vergeten dat tsonga vorig jaar nadal billenkoek gaf. Beide zijn gegroeid dus ik schaal tsonga nog steeds het hoogst in.
Maar Tsonga heeft nu pas weer zijn niveau terug. Dus of hij al echt gegroeid is vraag ik me nog afquote:Op woensdag 28 januari 2009 00:17 schreef TubewayDigital het volgende:
laten we niet vergeten dat tsonga vorig jaar nadal billenkoek gaf. Beide zijn gegroeid dus ik schaal tsonga nog steeds het hoogst in.
Precies. Ik denk niet dat ik Nadal eerder zó vroeg in het jaar zó goed heb zien spelen. Vond hem eerder koudbloedig. Ontdooit als het lente wordt, geselt de concurrentie in het late voorjaar en de zomer en koelt dan weer af richting het najaar. Maar niet dit jaar, althans zo lijkt het voorlopig. Ook hij zal zijn zinnen inmiddels hebben gezet op het career Grand Slam.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tsonga beter staat te spelen dan vorig jaar, Nadal daarentegen een stuk beter tot nu toe.
Die van Djokovic ging ook als een nachtkaars uit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:48 schreef tong80 het volgende:
Saaie wedstrijd dit.
Over een half uur ga ik pitten.
Zal je zien dat er een wereldpartij bezig is
Tsonga, Santoro, Baghdatis, Tipsarevic, vijfde laat ik openquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
In afwachting van het echte tennis, wat zijn je 5 favoriete spelers die op dit moment top-100 staan?
Jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die van Djokovic ging ook als een nachtkaars uit.![]()
Kutnetzova moet door.quote:Op woensdag 28 januari 2009 03:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopen dat Serena een vierde Russin de toegang tot de halve finale weigert.
Tip: ga pitten. Om 9.30 de wekker en je mist niks.quote:Op woensdag 28 januari 2009 04:44 schreef TubewayDigital het volgende:
Schiet eens op kutznekut, wil nadal tegen simon zien
Zo simpel is het niet. Het heeft ook met match-up te maken en Del Potro is gewoon een ideale tegenspeler van Federer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:47 schreef FJD het volgende:
Zo'n partij maakt overigens wel weer duidelijk hoe ver Federer en Nadal boven de rest uitstijgen. De nummer 5 en 15 staan een echte wedstrijd uit te vechten terwijl Federer de nummer 8 met drie tegengames naar huis stuurt
Ja, om 2 dagen eerder door het oog van de naald te gaan tegen Berdych :-).quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:47 schreef FJD het volgende:
Zo'n partij maakt overigens wel weer duidelijk hoe ver Federer en Nadal boven de rest uitstijgen. De nummer 5 en 15 staan een echte wedstrijd uit te vechten terwijl Federer de nummer 8 met drie tegengames naar huis stuurt
Tsonga raakte de bal nog net aan, maar kon 'm eigenlijk onmogelijk normaal slaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom werd dat punt overgespeeld
Waarom is dat dan geen winner? Geldt dat alleen als de tegenstander er niet meer bij kan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tsonga raakte de bal nog net aan, maar kon 'm eigenlijk onmogelijk normaal slaan.
Volgens mij wel ja. Op zich is het wel een logische regel, omdat je nooit 100% zeker weet of iemand de bal terug kan slaan als hij er nog wel bij kan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom is dat dan geen winner? Geldt dat alleen als de tegenstander er niet meer bij kan?
Zit wat in ja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Op zich is het wel een logische regel, omdat je nooit 100% zeker weet of iemand de bal terug kan slaan als hij er nog wel bij kan.
En in hoeverre hij/zij afgeleid is door de call van de lijnrechter.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Op zich is het wel een logische regel, omdat je nooit 100% zeker weet of iemand de bal terug kan slaan als hij er nog wel bij kan.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:42 schreef Ambrosius het volgende:
09.30: Federer-Roddick.
Die moeten eerst? En weer in de warmte.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:42 schreef Ambrosius het volgende:
Het programma voor morgen is er:
03.30: Dementieva-Serena
Daarna: Safina-Zvonareva
09.30: Federer-Roddick.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:42 schreef FJD het volgende:
Simon actually beat Nadal the last time, was it on clay or hardcourt, I can't really remember.
-It was indoor on carpet![]()
Flauw! Wat loopt die presentatrice trouwens enorm raar met haar mond te trekken op Eurosport.
Ik gok dat het 6-3 6-0 6-0 wordt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:57 schreef XL het volgende:
Nadal wil natuurlijk Federer beantwoorden met een afstraffing voor Simon
Hij slaat ook met spin, dat doet hij normaal nooit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:05 schreef TheGeneral het volgende:
Simon slaat wel erg veel in het net tot nu toe. Maar hij is vaker een slow starter.
Ik weet niet hoor, maar Simon creeert best wel wat snelheid hoor....Hij probeert alleen maar uit te halen tegen Nadal, met de rally aangaan maakt ie totaal geen kans...En omdat hij zo vlak slaat gaat alleen alles in het net....Simon maakt absoluut 0% kans...1 setje kan ie misschien bijblijven als zijn strakke ballen toevallig een tijdje goed vallen, maar als dat gebeurt choket ie toch welquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:10 schreef kevinoz het volgende:
weet simon dat hij in de kwartfinale van de australian open staat? en dat hij tegen nadal staat te tennissen en misschien wel een stapje harder moet lopen en niet zo ongeinspireerd op de baan moet staan. Lijkt me toch dat hij del potro gister ook heeft gezien.....
Ook totaal geen wapens en alleen maar prikken....zit zelfs nog meer tempo in mijn forehand, maar goed....
Nadal doet federer na....6-3 6-2 6-1
Jij ook van de klas Nederlands of niet? Tering zeg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:22 schreef kevinoz het volgende:
strakke ballen zonder enige vaart, knal die ballen toch over het net man....anders word ie er helemaal uit gespeeld! maar goed laten we hopen dat het nog enigzins spannend word...
Mooie commentator trouwens....Kneusje van de klas....Nadal kloeg over de bal of ie in of uit was...30-50....keep on going kerel..
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:24 schreef kevinoz het volgende:
lezen is een vak amborsius;)
'Nadal vs Federer Epic final part II'quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:28 schreef kevin_ het volgende:
Kloeg?.
Ik voel trouwens een epische finale aankomen.
Dat mag, al wordt er meestal klaagde gebruikt idd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:28 schreef kevin_ het volgende:
Kloeg?.
Ik voel trouwens een epische finale aankomen.
Toen ik je post de eerste keer las, dacht ik dat je Nadal bedoelde.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:09 schreef XL het volgende:
[..]
Hij slaat ook met spin, dat doet hij normaal nooit.
Ja, graag, maar wie wint er dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:29 schreef franklop het volgende:
[..]
'Nadal vs Federer Epic final part II'
Ik ben voor Federer!: dan 6-7 6-7 7-6 7-5 16-14 ofzoquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, graag, maar wie wint er dan?
Dat laatste wil niet altijd wat zeggen bij Roddickquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:33 schreef Norrage het volgende:
Roddick wint gewoon morgen van Fed, in 3 sets!
....in een andere dimensie, waar federer geen benen heeft, en 2 handen mist, en een vrouw is.
Dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:32 schreef kevinoz het volgende:
Volgens mij word het tijd dat we een geluksbrenger moeten zoeken en zo dicht mogelijk bij de tv moeten gaan zitten. En dan heel hard SIMON SIMON SIMON roepen...
Daar kan ik ook wel mee leven ja. Ik hoop echt dat Federer wint.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ben voor Federer!: dan 6-7 6-7 7-6 7-5 16-14 ofzo, kan ik zondag nog uitslapen ook zonder de climax te missen
Gek trouwens dat de eerste halve finale van de heren morgen is en de andere op vrijdag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:37 schreef kevinoz het volgende:
Federer rustig in 3 setjes. De hardhitters maken weinig kans meer. Roddick mag blij zijn dat hij nog in het toernooi zit.
Doet het ook niet, maar goed je moet wat over hebben voor een beetje goede partijquote:Volgens mij word het tijd dat we een geluksbrenger moeten zoeken en zo dicht mogelijk bij de tv moeten gaan zitten. En dan heel hard SIMON SIMON SIMON roepen...
Dat slaat nergens op.
Ja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:43 schreef kevinoz het volgende:
Heeft Nadal nou glitters op zijn broek...???????
volgens mij is dat bij zo'n beetje elke grand slam zo, behalve natuurlijk als het regent op wimbledon en op de US openquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gek trouwens dat de eerste halve finale van de heren morgen is en de andere op vrijdag.
Als zowel Nadal als Federer in de finale komen halen ze beiden extra punten binnen ten opzichte van vorig jaar, dus federer schiet weinig opquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:46 schreef kevinoz het volgende:
Dat is speciaal voor Federer, zo heeft hij een extra dag rust om nadal te verslaan!Want Federer moet weer naar de nummer 1 positie
Nou ja, ik vind het wel leuk moet ik zeggen. Misschien (nog) niet heel spannend, maar Simon tikt 'm nu zelfs af en toe wegquote:
en daar kan hij dit jaar veel punten winnen (maar fed ook)quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:49 schreef Norrage het volgende:
Nadal zal nog wel eventjes niet verdwijnen van de #1 hoor..straks hebben we ook weer een gravelseizoen
Je zou bijna vergeten dat dat Nadals beste ondergrond is![]()
Nou, volgens mij zijn de halve finales bij GS'en normaal gesproken op 1 dag. op RG en Wimbledon zijn ze op vrijdag en op de US Open op zaterdag (Super Saturday).quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:44 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij is dat bij zo'n beetje elke grand slam zo, behalve natuurlijk als het regent op wimbledon en op de US open
quote:
Dat is nog de vraag natuurlijk. Daarmee zijn de wereldtoppers op een GS altijd in een voordeel, je kunt je een slow-start of een mindere set veroorloven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
De vraag is of Simon dit nog drie sets vol kan houden. Ik hoop het voor hem maar ik twijfel er aan.
En op RG ook...Meestal wordt alles vanaf de kwartfinales zo goed als gelijk geschakeld, dat je een dag vrouwenkwartfinales hebt en dan een dag mannenkwartfinales etc....quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn de halve finales bij GS'en normaal gesproken op 1 dag. op RG en Wimbledon zijn ze op vrijdag en op de US Open op zaterdag (Super Saturday).
dat klopt ik was fout, my badquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn de halve finales bij GS'en normaal gesproken op 1 dag. op RG en Wimbledon zijn ze op vrijdag en op de US Open op zaterdag (Super Saturday).
Ik noemde RG ook. Alleen de AO noemde ik niet omdat ik daarvan niet wet hoe dat in eerdere jaren ging.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
En op RG ook...Meestal wordt alles vanaf de kwartfinales zo goed als gelijk geschakeld, dat je een dag vrouwenkwartfinales hebt en dan een dag mannenkwartfinales etc....
Ik vergeef het je.quote:
Nummer 8, Del Potro staat 6quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:58 schreef kevinoz het volgende:
[quote][Tegen Nadal in Madrid stond hij ook een set en een break achter.
Tegen Federer in Toronto stond hij ook een set en een break achter.
Tegen Federer in Shanghai stond hij ook een set en een break achter.
Hij won alledrie de partijen./quote]
Laten we het hopen, hij staat natuurlijk niet voor niets op nummer 6, al heb ik me dat wel afgevraagd de 1e 1 1/2 set..
Simon maakt hoeken, Del Potro slaat alles hard naar het middenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:05 schreef sven2345 het volgende:
beetje lastig om Simon met Del Potro te vergelijken:P ....Federer verliest doorgaans van Simon terwijl Del Potro de meest 1 dimensionale speler ooit is
Waarom klote? Hij maakt er tenminste nog een match van. Had je liever 6-2 6-2 6-2 gezien? Ik niet hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:11 schreef sven2345 het volgende:
klote simon
Als het op de manier van Federer was van gister met geweldig spel natuurlijk wel! Maar laat Nadal maar lekker zweten :pquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom klote? Hij maakt er tenminste nog een match van. Had je liever 6-2 6-2 6-2 gezien? Ik niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |