Hier lopen twee poezen en die glazen tafel ziet er nog prima uit!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Om deze reden wil ik dus geen glazen tafel. Ook al vind ik het nog zo mooi.
Ik heb ook geen last van pootafdrukken op mijn glazen tafel, wel van neusafdrukken op het raam overigens.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Komen die van jouw er niet op? die van mij scheppen eerst uitgebreid water in de waterbak. Lopen naar de salontafel en gaan dan tikkertje spelen.
Nou, ze lopen er wel eens overheen maar met droge poten.. En ze weten dat ze niet op de tafels mogen dus dat doen ze meestal niet of heel stiekem..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Komen die van jouw er niet op? die van mij scheppen eerst uitgebreid water in de waterbak. Lopen naar de salontafel en gaan dan tikkertje spelen.
Mijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Hier lopen twee poezen en die glazen tafel ziet er nog prima uit!
Greys, wat goed van je. Frambozen-witte-chocolade-cheesecake klinkt wel ontzettend verrukkelijk!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
Ik voel me enorm Stepford Wife!
De gehaktballen liggen al in de pan te pruttelen en de frambozen-witte-chocolade-cheesecake staat al in de koelkast! Wat zal Heer G blij met me zijn!
Voor de slaapkamer. Ik heb nu al mijn kleren nog in de boekenkast liggen aangezien ik bij mijn verhuizing mijn oude kledingkast meteen weggedaan heb. Zo een ladekast vind ik stukken makkelijker en je kan er leuke dingen op zetten. Blijkt echter dat ik nog wat gereedschap nodig heb dat in Breda ligt. Morgen dus maar even ophalen en dan kan het kreng echt helemaal in elkaar gezet worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Leuke kast trouwens! Waar komt hij te staan? Gang? Woonkamer? Slaapkamer?
Plaatje van je katten?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:07 schreef Dipkip het volgende:
Mijn schoonmaakprobleem met betrekking tot mn katten is dat er steeds mensen tegen mn ramen tikken omdat ze denken dat mijn katten in de erker een soort dierentuin vormen. Sommigen tillen ook hun hond op zodat die tegen het raam kan krabbelen, om te kijken hoe de katten daarop reageren. Onwijs gore ramen krijg je daarvan, en schoonmaken is ondankbaar werk want het is binnen 3 dagen weer enorm goor zo.
Vraag me af wat die mensen bezielit af en toe. Ik zit gewoon op de bank, een meter van dat raam af, en dan gaan sommigen zo 5 minuten staan tikken en doen. Halloik woon hier, doe normaal ofzo.
Misschien is poeslief erg aaibaar? Ik vind het ook vreemd, daar niet vanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Ja ze heeft prachtige katten, maar dat die mensen dat dan als een soort dierentuin zien zeg?
Ik ben blij dat ik hier geen mensen voor de ramen heb die Boris aanzien voor een luipaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |