abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65461400
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:44 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Om deze reden wil ik dus geen glazen tafel. Ook al vind ik het nog zo mooi.
Hier lopen twee poezen en die glazen tafel ziet er nog prima uit!
pi_65461664
Komen die van jouw er niet op? die van mij scheppen eerst uitgebreid water in de waterbak. Lopen naar de salontafel en gaan dan tikkertje spelen.
pi_65461737
Dit is wel wat voor mij.

Ik laat altijd alles liggen, totdat het echt moet..
Misschien gewoon bijhouden, elke dag een beetje.

Deze post is al het begin.
pi_65461819
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Komen die van jouw er niet op? die van mij scheppen eerst uitgebreid water in de waterbak. Lopen naar de salontafel en gaan dan tikkertje spelen.
Ik heb ook geen last van pootafdrukken op mijn glazen tafel, wel van neusafdrukken op het raam overigens.
pi_65462005
Kom ik mijn katten bij jullie in de heropvoeding doen goed?. Natte neuzen op de ramen heb ik gelukkig niet. Wel haren En de ramen zijn al zo makkelijk schoon te maken .
pi_65462302
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou, ze lopen er wel eens overheen maar met droge poten.. En ze weten dat ze niet op de tafels mogen dus dat doen ze meestal niet of heel stiekem..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 17:37:29 #32
163650 Greys
pi_65462392
Boris loopt er nooit overheen eigenlijk, over de glazen tafel. Mazzel misschien? Misschien komt het nog?

Ik voel me enorm Stepford Wife!
De gehaktballen liggen al in de pan te pruttelen en de frambozen-witte-chocolade-cheesecake staat al in de koelkast! Wat zal Heer G blij met me zijn!

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 27-01-2009 17:53:22 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65462512
Ja je bent geweldig Mijn vriendje komt hierheen en dan gaan we samen koken, ik heb mijn kamer al opgeruimd dus misschien kan ik zijne nog even doen
pi_65462631
Zo, ben ook weer in huize Lani. Was gisteren heel even thuis maar was toen vergeten het vlees uit de vriezer te halen. Zal nog wel even duren voor het een beetje ontdooid is (heb nog geen magnetron) en dus heb ik wat tijd over voordat ik kan gaan koken.

De boodschappen zijn al gedaan voor deze week (37.50 euro deze keer, tof). Het bed is opgemaakt. Ik heb net ook nieuwe glorix doekjes aangeschaft dus die gaan nu even over het toilet.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 17:54:05 #35
163650 Greys
pi_65462869
Wat leuk PF, wat gaan jullie koken?

Lani, goed bezig! Ook qua boodschappencentjes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65462917
Tips Vind Post
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65463232
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef P.F het volgende:

[..]

Hier lopen twee poezen en die glazen tafel ziet er nog prima uit!
Mijn mormels komen zo ongeveer overal (behalve op het aanrecht, al verdenk ik ze ervan dat ze daar ook stiekem komen ), zijn lomp en spelen nogal eens met de waterbak, ik tref nu al overal natte pootafdrukken aan. Ik zou continu aan het schoonmaken zijn als ik een glazen tafel zou hebben
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65463483
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
Ik voel me enorm Stepford Wife!
De gehaktballen liggen al in de pan te pruttelen en de frambozen-witte-chocolade-cheesecake staat al in de koelkast! Wat zal Heer G blij met me zijn!
Greys, wat goed van je. Frambozen-witte-chocolade-cheesecake klinkt wel ontzettend verrukkelijk!

Mijn toilet + badkamer is nu vlug even gedaan, hulde aan de Glorix doekjes. Het eten staat ook al op. Vanavond zie ik wel een beetje op tegen het stofzuigen en stofraggen, maar het moet echt... Misschien dan maar in etappes, de woonkamer moet nu echt. Heb wel wat support nodig.
pi_65463988
Succes lani je kunt het.
Mijn vriend gaat zo naar de kapster. Hij kwam net met een wasmand beneden.Ik zo van wat goed doe je het ook in de wasmachine? hij keek zo Ik keek nog eens naar de wasmand is het strijkgoed. Ja neem ik mee naar mijn mama jij hebt al zo'n last van je schouder. Ik mag morgen voor mijn andere arm/schouder naar de fysio. het is nl echt niet meer te houden en straks heb ik rechts ook al niet meer. Hij denkt al mee ben benieuwd hoe hij straks minimaal 14 dagen het huishouden gaat doen met mij thuis die zich stierlijk verveeld.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 18:50:04 #40
163650 Greys
pi_65464558
Lani je hebt al zoveel gedaan! Na het eten even lekker uitbuiken ( ) en dan hol je even met de stofzuiger door het huis. De stofdraden die evt. hoog hangen zuig je gewoon met de stofzuiger op en voordat je gaat zuigen, ren je even met een stofdoek/swiffer langs de randjes en plankjes. Voor je het weet ben je klaar en dan voel je je goehoeddddddddd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65464846
Ik ben heel fanatiek begonnen aan klussen! Ik had gisteren een ladekast gekocht:

en die ben ik nu in elkaar aan het zetten (poging tot iniedergeval). Dat vind ik wel leuk om te doen en het is stiekem ook een klusje... Als ik nog puf over heb dan probeer ik het stofzuigen nog wel. Maaar... ik ben morgen ook vrij en heb er dan wellicht meer zin en puf in. Beetje schuiven met dat schema mag best toch?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 19:21:11 #42
163650 Greys
pi_65465549
Jaaaaa joh! Dan schuif je toch wat naar morgen als je dan vrij hebt? Of kijk even om je heen, is het heel erg stoffig en vies op de grond? Nee? Dan sla je het over tot de volgende keer dat er stofzuigen in je schema staat. Als je het maar niet drie weken laat liggen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 19:25:16 #43
163650 Greys
pi_65465670
Leuke kast trouwens! Waar komt hij te staan? Gang? Woonkamer? Slaapkamer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:36:41 #44
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_65466118
Terug vind poetspost
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_65466129
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
Leuke kast trouwens! Waar komt hij te staan? Gang? Woonkamer? Slaapkamer?
Voor de slaapkamer. Ik heb nu al mijn kleren nog in de boekenkast liggen aangezien ik bij mijn verhuizing mijn oude kledingkast meteen weggedaan heb. Zo een ladekast vind ik stukken makkelijker en je kan er leuke dingen op zetten. Blijkt echter dat ik nog wat gereedschap nodig heb dat in Breda ligt. Morgen dus maar even ophalen en dan kan het kreng echt helemaal in elkaar gezet worden.

Dan kan de boekenkast gewoon weer lekker in de woonkamer komen staan met al mijn andere prulletjes. Zo kom ik er nog wel... ooit.

Ik weet het stiekem wel goed gemaakt aangezien de woonkamer nu vol ligt met zooi... Ik kan wel even de slaapkamer zuigen en raggen. Muziekje op, lekker hard mee bleren en schoonmaken maar.
pi_65467257
Mijn schoonmaakprobleem met betrekking tot mn katten is dat er steeds mensen tegen mn ramen tikken omdat ze denken dat mijn katten in de erker een soort dierentuin vormen. Sommigen tillen ook hun hond op zodat die tegen het raam kan krabbelen, om te kijken hoe de katten daarop reageren. Onwijs gore ramen krijg je daarvan, en schoonmaken is ondankbaar werk want het is binnen 3 dagen weer enorm goor zo.

Vraag me af wat die mensen bezielit af en toe. Ik zit gewoon op de bank, een meter van dat raam af, en dan gaan sommigen zo 5 minuten staan tikken en doen. Hallo ik woon hier, doe normaal ofzo.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 20:10:19 #47
163650 Greys
pi_65467374
Serieus?
Wat heb jij voor bijzondere katten dan? Wat doen ze voor speciale trucjes voor het raam, hangen ze aan een trapeze? Wáárom hangen die mensen voor jouw ramen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 27-01-2009 20:15:42 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65467441
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:07 schreef Dipkip het volgende:
Mijn schoonmaakprobleem met betrekking tot mn katten is dat er steeds mensen tegen mn ramen tikken omdat ze denken dat mijn katten in de erker een soort dierentuin vormen. Sommigen tillen ook hun hond op zodat die tegen het raam kan krabbelen, om te kijken hoe de katten daarop reageren. Onwijs gore ramen krijg je daarvan, en schoonmaken is ondankbaar werk want het is binnen 3 dagen weer enorm goor zo.

Vraag me af wat die mensen bezielit af en toe. Ik zit gewoon op de bank, een meter van dat raam af, en dan gaan sommigen zo 5 minuten staan tikken en doen. Hallo ik woon hier, doe normaal ofzo.
Plaatje van je katten? Ik weet dat je een noorse boskat hebt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 20:16:20 #49
163650 Greys
pi_65467678
Ja ze heeft prachtige katten, maar dat die mensen dat dan als een soort dierentuin zien zeg?
Ik ben blij dat ik hier geen mensen voor de ramen heb die Boris aanzien voor een luipaard
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65467750
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
Ja ze heeft prachtige katten, maar dat die mensen dat dan als een soort dierentuin zien zeg?
Ik ben blij dat ik hier geen mensen voor de ramen heb die Boris aanzien voor een luipaard
Misschien is poeslief erg aaibaar? Ik vind het ook vreemd, daar niet van Ik ga niet bij iemand op de ruiten tikken omdat ik de kat zo mooi vind die daar zit, dat vind ik onbeleefd.

Ik heb wel ooit een kwartier ofzo naar een Birmaan zitten kijken die op de vensterbank zat Maar toen waren de gordijnen dicht. Het is wel enorm onbeleefd om nota bene een hond tegen het raam te drukken, Dipkip, zeg je daar dan nooit wat van? Ik zou echt woedend naar buiten lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')