Het viel me ook erg meequote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, welkom Dipkip!Al 2,5 kilo kwijt, dat gaat lekker!
Het is wel begrijpelijk dat je er steeds meer voor moet doen. Je stofwisseling past zich aan aan de nieuwe hoeveelheid calorieën die er binnenkomt en als je lichter bent verbrand je ook minder energie met je dagelijkse bezigheden. Maar goed, zo kun je eerst rustig wennen aan het minder snoepen en dan eens kijken wat je aan je maaltijden kunt veranderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het viel me ook erg meeik had gedacht dat als ik stopte met die zak chips per dag plus al het andere (ja, het was echt heel ernstig) dat ik gewoon zou stoppen met aankomen maar niet zou gaan afvallen. Omdat ik dus niet sport en mn maaltijden zijn zeker niet mager ofzo.
Ik denk ook niet dat het zo blijft, zal er denk ik steeds meer voor moeten doen. Ik weet niet of dat fysiologisch gezien logisch is zeg maarmaar het lijkt me dat het niet zo makkelijk blijft nou vind ik het helemaal niet makkelijk geen chips te eten maar ik bedoel in vergelijking met jullie lijstjes eet ik echt veel
Ik eet nu af en toe 's avonds van die cassave chips. Die zijn wel zout en knagerig maar ik lust daar niet veel van achter elkaar dus dan ga ik niet door eten zoals met aardappelchips. En ik gooi regelmatig 's avonds de blender aan voor een yoghurt fruit smoothie, daarna zit ik dan weer vol en vergeet ik gewoon te snoepenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Het is wel begrijpelijk dat je er steeds meer voor moet doen. Je stofwisseling past zich aan aan de nieuwe hoeveelheid calorieën die er binnenkomt en als je lichter bent verbrand je ook minder energie met je dagelijkse bezigheden. Maar goed, zo kun je eerst rustig wennen aan het minder snoepen en dan eens kijken wat je aan je maaltijden kunt veranderen.
Op zich zijn er best wat dingen die je kunt doen waardoor je niet eens het gevoel hebt dat je minder eet. Als je gewoon net wat gezondere maaltijden neemt die je ook lekker vindt, heb je daar misschien nog minder het gevoel dat je iets mist dan met die chips. Die zou je trouwens ook kunnen vervangen door iets minder slechts voor als je écht zin hebt in iets zouts, snack-a-jacks ofzo, of door wat fruit of groente zodat je toch wat te knagen hebt. De tip die iemand anders net gaf van om de 2 uur iets gezonds eten is ook wel een goeie, dan heb je toch niet het gevoel dat je je heel lang moet inhouden voor je weer iets mag eten.
Dat is ook zeker niet handig. Daarmee verpest je je stofwisseling alleen maar, en geestelijk is het ook niet fijn. Als je het gevoel hebt dat je constant te weinig mag eten werkt het op lange termijn toch niet, als je dan weer 'mag' ga je uit frustratie alles eten wat je al die tijd moest laten staan en dan zit je gewicht er zo weer aan. Je moet gewoon een patroon zien te vinden dat je langdurig vol zou kunnen houden en jezelf ook dingen toestaan die je echt heel lekker vindt, alleen wat beter nadenken of het wel de moeite waard is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:12 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb vandaag alleen nog maar een beker magere yoghurt en een schijf verse ananas op, maar dat is vooral omdat ik griep heb. En sowieso, overdag gaat het meestal wel aardig, alleen met avondeten eet ik ongeveer 2x teveel kcal.
Maar ja als ik nu zoals jullie zou eten dan zit ik ineens op 1/3 van wat ik at en ergens lijkt me dat ook niet optimaal (jojo enzulks).
Heb je een handy met agendafunctie (of wekker?). Gewoon iedere 2 uur een signaaltje laten afgeven. En een dagplanning maken werkt ook. Of zelfs een weekplanning, waar je natuurlijk wel een beetje van af kan wijken of onderling ruilen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:16 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb zo lang helemaal geen enkel ritme gehad, qua eten niet en qua slapen enzo ook niet. Ik zou eigenlijk wekkers moeten zetten ofzo
Welke hoeveelheden bedoel je? De kcal? Of aantal opscheplepels zeg maar?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
Maar Dip, je kunt de hoeveelheden wel aardig aanhouden om te beginnen, ook voor 's avonds, maar dan bepaalde dingen vervangen door iets gezondere dingen, die je toch lekker vindt!
We gaan het wel een beetje uitpluizen voor je - als je dat wilt hoor - wat er misschien ook ideetjes voor je kunnen zijn!
Dat heb ik al wel eens gedaan, maar ik zet dan doodleuk de wekker uit en blijf doen wat ik deed ('even dit afmaken'). Het moet nog ff doordringen dat het echt beter is, zeg maar. Vaak voel ik me nog schuldig over het avondeten van de dag ervoor en eet ik de hele dag zo min mogelijk, en zo blijf ik in dat cirkeltje hangen. Ik hoop door jullie voorbeeldfunctie te wennen aan het idee dat je juist vaker op een dag wat moet eten, zolang het maar wat lichts is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:32 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je een handy met agendafunctie (of wekker?). Gewoon iedere 2 uur een signaaltje laten afgeven.
*slaat link op om later aan vriend te laten zien*quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:06 schreef Dipkip het volgende:
Wat super!! Houten vloer kun je inderdaad zo leggen. Ik heb dat hier ook gedaan, was mn eerste keer maar hij ligt er mooi in. Wij hebben onze van www.eerlijkhout.nl echt een goeie vonden wij dat, en niet duur.
Ik merk wel dat ik vrij weinig armspieren heb iigquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*slaat link op om later aan vriend te laten zien*Merci!
En go Ewelina, go Ewelina! Muscle-training galore!![]()
Ik heb wii fit! En ik word er af en toe inderdaad behoorlijk moe vanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb zo weinig armspieren over, ik kan geeneens een krat bier tillen_!
Dan zeggen ze dat de wii fit niks voor je doet, nou als je zo'n slappe vaatdoek bent als ik volgens mij dus echt wel he
Ik denk dat ie bij mij ook wel goed zou doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb zo weinig armspieren over, ik kan geeneens een krat bier tillen_!
Dan zeggen ze dat de wii fit niks voor je doet, nou als je zo'n slappe vaatdoek bent als ik volgens mij dus echt wel he
Ik zou maar gauw afkloppenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:28 schreef AKnynke het volgende:welkom dipkip, en feli Maria!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe hier niets anders dan over ijs fietsen, ik glibber en glij alle kanten op, maar ben nog nooit gevallen, en daar ben ik wel trots op!
Vorige week heb ik nog wel een zakje weten te bemachtigen, maar ik heb al vaker voor niets lopen zoeken de laatste tijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vergeetmewelletje: die spinazie kun je lang naar zoeken! Verse is er momenteel niet door een slechte oogst.
Verse?quote:
Stimmt! Voor en na-foto's!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
Gefeliciteerd mariawat tooooooofffffff
en ik ben erg nieuwsgierig hoe het eruit ziet enzo? maar foto's zullen binnenkort volgen begreep ik al?
Als Mark boodschappen doet (en dat is vaak) dan moet ik heel precies omschrijven wat hij moet meenemen: waar hij het kan vinden, wat het merk is, hoe het eruit zietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor, jullie wel!.
.
Ik vind het trouwens heerlijk om boodschappen te doen.. 't Zou ook niet goed komen als m'n vriend dat deed, denk ik.
.
Als jij kookt of ook als hij zelf kookt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als Mark boodschappen doet (en dat is vaak) dan moet ik heel precies omschrijven wat hij moet meenemen: waar hij het kan vinden, wat het merk is, hoe het eruit ziet. Best irritant zo af en toe
.
Hij kookt bijna nooit zelfquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:03 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als jij kookt of ook als hij zelf kookt?
Eens!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
En VMW: de Wii is relatief minder duur als je hem:
1: vaak gebruikt
Samenwonend, geen kindjes.quote:2. deelt met anderen (kindertjes? man? Ik weet niet meer of jij nou getrouwd was of kindjes had!)
De enige computerspelletjes die ik leuk vind zijn Lemmings en Incredible Machine, en die zijn antiek.quote:3. gebruikt om ook andere spelletjes op te spelen (wij hebben ook MORTAL KOMBAT! Harrr. En diverse Mario-games en Zelda! Als ik er meer tijd voor zou hebben....)
Oh, hij doet bijna het hele huishouden hoor! Maar als ik hem boodschappen laat doen komt er véél te veel lekkers in huis, en hij neemt altijd de dure merken mee en dat vind ik onzin. Koken lukt 'm wel (soms moet 'ie wel, als ik werk), maar dat vind ik zelf leuk om te doen. En zo doe ik toch nog iets.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heb ik nou serieus de enige vent aan de lijn geslagen die gewoon zelfstandig kan schoonmaken, boodschappen doen en koken?![]()
Nee hoor, de mijne kan dat ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heb ik nou serieus de enige vent aan de lijn geslagen die gewoon zelfstandig kan schoonmaken, boodschappen doen en koken?![]()
Nee hoor. Met dat verschil dat ik het leuk vind om uren in de keuken te staan en hij meestal niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn vriendje kan het allemaal wel, hij vindt het gewoon niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Timing!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh. De mijne heeft alleen wel echt nèt twee glazen gebroken..
Oh herkenbaarheidquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kan dat ook niet aan mijn vent toevertrouwen. Als ik prei bestel, neemt ie paksoi mee.
En hij pakt alleen de dure A-merken (want dat staat op ooghoogte) etc. etc. etc.
die van mij doet ook veeeeeel uit zichzelf, soms meer dan ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:23 schreef Tinkepink het volgende:
De mijne kan en doet alles. Vrijwillig. Zonder dat ik iets hoef te zeggen of aanwijzigingen hoef te geven. Sommige dingen zelfs beter. Alleen de wc en de badkamer schoonmaken "vergeet" hij steeds.
Koken doe ik liever zelf, net zoals boodschappen doen. Beide vind ik veel te leuk om af te geven.
Ik weet heel zeker dat je niet de enige hebt; mijn vader kan (en doet) het allemaal: koken, strijken, naaien, ramen zemen, etc. En als een soort van 'met de paplepel ingegoten' kan en doet mijn broer het ook allemaalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
ik ben ook wel eens bij zo'n arts geweest, en ze gaan gewoon vragen waarom je ziek bent geweest.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:31 schreef Muis006 het volgende:
Wat gaat ie dan vragen eigenlijk? Iemand hier die weet hoe het in zijn werk gaat?
Ohh dan! Ik neem gewoon alle lijsten van het VUmc mee waar mijn afspraken op staan, maar ik denk ergens dat het woordje bestraling wel afdoende zal zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik ben ook wel eens bij zo'n arts geweest, en ze gaan gewoon vragen waarom je ziek bent geweest.
en bekijken of er misschien iets werkgerelateerds ofzo aan vast zit.
denk in jouw geval, dat je je vooral geen zorgen moet maken, jij hebt een zeer goede reden, en ik vind het al onwijs knap dat je tussendoor nog gewoon werkt enzo.
ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh dan! Ik neem gewoon alle lijsten van het VUmc mee waar mijn afspraken op staan, maar ik denk ergens dat het woordje bestraling wel afdoende zal zijn
Okee mooiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik weet het wel zekeren anders het woord hersentumor wel
denk dat je er heel snel weer vandaan bent
met mij is het goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee mooi![]()
En hoe is het verder met iedereen? Ik lees verhalen over kerels die al dan niet schoonmaken.
De mijne doet dat wel, maar dat is ook meer noodzaak want hij woont op zichzelfen als hij het niet doet, doet niemand het!
Hij is alleen wel een ramp met nieuwe kleren kopen: vind nooit dat ie iets nieuws nodig heeft, ook al vallen de gaten erin.
Ja het is verplicht. In het CAO voor horeca staat dat mijn werkgever het bij de Arbodienst moet melden als ik me ziek meld. En Arboned vindt het dan weer nodig om me op gesprek te laten komen. Ach gelukkig zitten ze hier vijf minuten vandaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:46 schreef Sugar het volgende:
Muis, inderdaad gewoon een simpel controlegesprekje is dat.Vind het gek dat ze dat in jouw situatie doen zelfs. Lijkt me met één zin duidelijk.
Ja heerlijk, die bureaucratie hier! Vooral omdat mijn baas absoluut niet moeilijk doet over het feit dat ik er de afgelopen twee zondagen niet was en dan komt de Arbodienst aanhuppelenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:49 schreef Sugar het volgende:
Ja, nee, melden snap ik. Maar zo'n afspraak.
Maar goed, Ne-der-land!
Herkenbaar! Totdat ik hem naar de winkel stuur om wat kleding bij te kopenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is alleen wel een ramp met nieuwe kleren kopen: vind nooit dat ie iets nieuws nodig heeft, ook al vallen de gaten erin.
Ja en dan vindt ie het na één trui en twee t-shirts wel weer genoegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Herkenbaar! Totdat ik hem naar de winkel stuur om wat kleding bij te kopen
Ik moet altijd mee om kleren te kopen, want ik weet goed wat hem staatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Herkenbaar! Totdat ik hem naar de winkel stuur om wat kleding bij te kopen
Jup, ook dat trekje heeft meneerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja en dan vindt ie het na één trui en twee t-shirts wel weer genoeg
Ik vind het prima hoor, maar dan moet ie ook niet chagrijnig doen als zijn moeder opmerkingen over zijn kleren maakt![]()
en wanneer gingen jullie trouwen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet altijd mee om kleren te kopen, want ik weet goed wat hem staat. En hij weet zelf wanneer 'ie nieuwe kleren nodig heeft. Na m'n operatie gaan we weer even shoppen iig
. En hij is zo lekker snel klaar: hop C&A in voor een paar truien, naar de V&D voor een paar shirts en een paar broeken en meneer is klaar
. En ik ben ook altijd snel klaar, dus wij kunnen geweldig winkelen samen
.
Ze krijgen betaald voor dit soort gesprekjes. Vandaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Dipkip het volgende:
Die arbobureaucratie is echt erg. op mn vorige werk had ik eens 3 dagen griep. Twee weken later (ik was dus al lang weer aan het werk) werd ik opgebeld en ik móest op gesprek komen om te bespreken hoe ik weer aan het werk zou gaan. Ze wilden zelfs dat ik vrij nam van mn werk om te praten over dat ik weer moest gaan werken.
Wait, what?
Het klinkt vast heel vals, maar dan JUIST zou ik ze als ik jou was even flink om d'r oren slaan met termen als tumoren en bestralingquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja heerlijk, die bureaucratie hier! Vooral omdat mijn baas absoluut niet moeilijk doet over het feit dat ik er de afgelopen twee zondagen niet was en dan komt de Arbodienst aanhuppelen
Dit gaat natuurlijk ook helemaal nérgens overquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Dipkip het volgende:
Die arbobureaucratie is echt erg. op mn vorige werk had ik eens 3 dagen griep. Twee weken later (ik was dus al lang weer aan het werk) werd ik opgebeld en ik móest op gesprek komen om te bespreken hoe ik weer aan het werk zou gaan. Ze wilden zelfs dat ik vrij nam van mn werk om te praten over dat ik weer moest gaan werken.
Wait, what?
Gaat lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
Oh en sorry hoor, jullie worden het vast zat en hoeven er echt niets op te zeggen, maar ik moet weer even met mezelf patsen!Gewoon omdat ik stiekem heel trots ben dat het lukt, zonder kauwgommetjes en pleisters.
One week, one day, 15 hours, 4 minutes and 21 seconds. 155 cigarettes not smoked, saving ¤ 34,94. Life saved: 12 hours, 55 minutes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Het is de eerste. Maar ik vind het alleen niet zo mooi klinken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef Tinkepink het volgende:
Hé Vik, is het " het 40 m² grote bad..." of " het 40 m² grootte bad" ?
Ik ben tegenwoordig zo onzeker over mijn spelling
Dank je . Ik ook niet, maar het kan even niet anders vertaald worden vanwege ruimtegebrek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is de eerste. Maar ik vind het alleen niet zo mooi klinken.
Is vooral vet, hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:10 schreef Laureline het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds aan het patsen met die cheeseckes? Zo kom ik natuurlijk nooit van mijn koolhydratenverslaving af!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gaat lekker
Welke site kun je dat trouwens uitrekenen?Op SilkQuit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik vind mn BMI te confronterendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:12 schreef Laureline het volgende:
O, en welkom Dipkip!![]()
Ik kan me niet voorstellen hoe je over een drugsverslaving heen kan komen, mij lukt dat niet eens met drank & eten, dus vind het echt een ongelofelijke prestatie van je! Ga je ook in het lijstje?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vind mn BMI te confronterend![]()
Heb net kleding binnengekregen van de H&M webshop. Wie oh wie in het H&M design team denkt toch steeds dat vrouwen zwanger worden op hun onderrugja, ok, ik heb een maatje meer (nou ja 3 maatjes meer) maar het slaat toch nergens op dat een broek normaal zit op mn bovenbenen, normaal zit op mn heupen, goed aansluit bij mn buik, en ik er op mn rug onze noorse boskat bij in kan proppen zonder dat het dierenmishandeling wordt?
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vind mn BMI te confronterenden ik vind het geen prestatie, ik vind het falen van mijn kant dat ik verslaafd ben geraakt, maar die discussie heb ik van Greys ook al verloren laatst
dus ik zeg maar gewoon dankjewel.
Heb net kleding binnengekregen van de H&M webshop. Wie oh wie in het H&M design team denkt toch steeds dat vrouwen zwanger worden op hun onderrugja, ok, ik heb een maatje meer (nou ja 3 maatjes meer) maar het slaat toch nergens op dat een broek normaal zit op mn bovenbenen, normaal zit op mn heupen, goed aansluit bij mn buik, en ik er op mn rug onze noorse boskat bij in kan proppen zonder dat het dierenmishandeling wordt?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, ik ga een cheesecake met witte chocolade en frambozen maken zo.
Het is allemaal Shining d'r schuld. Sorry. Ik kan er niets aan doen!
Ik ben niet zwanger, maar als ik de broek achterstevoren aan doe kan je er zeker tot je derde trimester in zwangerenquote:
Dat is Modequote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger, maar als ik de broek achterstevoren aan doe kan je er zeker tot je derde trimester in zwangeren
Plooisel? De broek steekt 15 centimeter naar achteren uitquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:33 schreef Laureline het volgende:
Dat is Mode, speelse plooisels waar ze niet nodig zijn! (en meestal ook niet flatterend)
De eerste, zoals Ewelina al zeiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:07 schreef Tinkepink het volgende:
Hé Vik, is het " het 40 m² grote bad..." of " het 40 m² grootte bad" ?
Ik ben tegenwoordig zo onzeker over mijn spelling
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:36 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb blijkbaar een enorm dikke reet dikke buik slanke rug!!
Gelukkig Vik!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:00 schreef Viking84 het volgende:
Zo, terug vd specialist en ik heb een ander hoorapparaat mee gekregen. Hoor er wel minder goed mee dan met m'n eigen, maar soit. Ik hoor iig iets.
11:30 of 10:30quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig Vik!
Hoe laat moet je er morgen zijn?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
Dan is het een mooie tussenoplossing Vikje, dat je egaMark je brengt!
Ik doe meequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:29 schreef loveli het volgende:
Vik, sterkte en ik zal duimen voor een geslaagde operatie!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Met Anneque?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb net mijn soep laten overkoken in de magnetron
En net heel lang koffie gedronken met de buurvrouw. Was erg gezellig
Nee, ik weet niet eens wie dat isquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:38 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net mijn soep laten overkoken in de magnetron
Ik heb geen keuze op m'n werkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga daarom zometeen een soepje opwarmen in een pannetje![]()
Eigenlijk omdat ik mijn magnetron niet snap, maar dat terzijde![]()
Ik wel, maar ik ben lui.quote:
Ik heb op mijn werk geen magnetron en geen koelkast. Ik ben jaloers op jequote:
Dan eet ik toch juist nog méér slecht eten?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef P.F het volgende:
Tip voor kip: Misschien een idee om twee keer per dag warm te eten?
Warm eten is juist hartstikke gezond! (Als je niet te veel vlees eet en niet te veel jus/bak en braadproducten))quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan eet ik toch juist nog méér slecht eten?
Waarom? Niets mis met warm eten, toch? Volgens mij raak je juist eerder verzadigd als het warm is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan eet ik toch juist nog méér slecht eten?
Ik ben heel lastig met eten en de dingen die ik eet qua warm eten, zijn niet gezond en best wel vet. Meestal dingen als gebakken aardappeltjes met vlees. Dus ik denk dat het voor mij niet zo'n slim idee is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:03 schreef P.F het volgende:
Warm eten is juist hartstikke gezond! (Als je niet te veel vlees eet en niet te veel jus/bak en braadproducten))
Schrijf anders eens op wat je lust/mag en wat je niet lust/niet mag..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben heel lastig met eten en de dingen die ik eet qua warm eten, zijn niet gezond en best wel vet. Meestal dingen als gebakken aardappeltjes met vlees. Dus ik denk dat het voor mij niet zo'n slim idee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |