Maar als ik het me goed herinner kost het omwisselen geld. daarom maak je nu alleen op materiële zaken winst. Maar met grotere bedragen heen en weer schuiven moet wel rendabel zijn. Vooral als je het op de goede momenten doet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heeft alleen zin als je euro's voor ponden omwisselt en die ponden vervolgens gebruikt om in Engeland die MBP tegen een omgerekend gunstige pondenkoers aanschaft.
omg zo'n noob ben ik nou ook weer niet dat ik dat niet begrijpquote:Dus wel ff erop letten dat de prijs in ponden omgerekend in euro's een stuk lager is dan de prijs die je hier in euro's voor diezelfde MBP betaalt
.
Ligt er idd helemaal aan waar je wisselt. Ik denk dat met creditcard in UK betalen of pinnen in UK het goedkoopste is. Check iig ff de site van je bank voor pin-tarievenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:06 schreef ikJur het volgende:
[..]
Maar als ik het me goed herinner kost het omwisselen geld. daarom maak je nu alleen op materiële zaken winst. Maar met grotere bedragen heen en weer schuiven moet wel rendabel zijn. Vooral als je het op de goede momenten doet.
Is er trouwens ook een site die meteen die wisselkosten erbij uitrekend? of verschilt dat per wisselkantoor?
quote:[..]
omg zo'n noob ben ik nou ook weer niet dat ik dat niet begrijp
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:12 schreef FastFox91 het volgende:
1.07363
Ik moest voor informatica een beetje programmeren en heb besloten om een valuta tracker te maken. Daarnaast heb ik ook een site gemaakt over de pondkoers en onze opdracht. Pondkoers.nl.
Nieuws over werkloosheid in UK denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef FastFox91 het volgende:
1.06520
Wat is er aan de hand?
edit: 1.05771
Schommelingen ftw.
Gewoon 0,3 cent binnen een minuut erbij.
Ty.quote:
Ok, dat zal het wel zijn idd. Wel jammer dat de pond weer omhoog gaat daarna. 1.06395 is die nu weer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef jmac het volgende:
[..]
Nieuws over werkloosheid in UK denk ik.
Daar hebben jullie turken al langer ervaring mee nietwaar?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:52 schreef HiZ het volgende:
het 'bijdrukken' van geld.
In Turkije kennen ze dat inderdaad vrij goed, van de jaren 80 en 90. De praktijk was dat je geld per paar dagen omwisselde omdat de Turkse Lira zo hard achteruitging tegenover harde valuta dat het echt een verschil uitmaakte. Grote bedragen werden ook nooit in Liras afgesproken maar in dollars of DM.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:54 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Daar hebben jullie turken al langer ervaring mee nietwaar?
Nu maakt 't niet uit; ben net terug uit Edinburghquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:03 schreef knep het volgende:
En het pond zit weer flink in de lift, 1.09 momenteel.
Mazzelaarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nu maakt 't niet uit; ben net terug uit Edinburgh.
De VAT?quote:Op maandag 30 maart 2009 08:53 schreef FastFox91 het volgende:
1 april gaat de belasting in Engeland wat omhoog. Zouden jullie nu inkopen, of wachten tot de pond verder gedaald is dan de belasting omhoog?
Behalve wat standaard dingen in UK (postzegels/medicijnen/telefoonlijn) veranderd er niets voor jouw als toerist hoor.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:53 schreef FastFox91 het volgende:
1 april gaat de belasting in Engeland wat omhoog. Zouden jullie nu inkopen, of wachten tot de pond verder gedaald is dan de belasting omhoog?
Ik heb contact genomen met een webshop waar ik mogelijk iets (dj set) wil gaan kopen, en die zegt dat hun prijzen omhoog gaan door de '1 April increase'. Ik heb eventjes op google gezocht, maar niet echt goed doorgelezen. Het kan best dat je gelijk hebt, maar dat betekent dat mijn webshop dus niet gelijk heeft?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:23 schreef jmac het volgende:
[..]
Behalve wat standaard dingen in UK (postzegels/medicijnen/telefoonlijn) veranderd er niets voor jouw als toerist hoor.
Welke belasting gaat omhoogquote:Op maandag 30 maart 2009 08:53 schreef FastFox91 het volgende:
quote:In last year's
pre-Budget report, the government announced a temporary cut in the rate of VAT to 15% from 17.5% which is intended to last until 31 December 2009.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |