Wat heet, de Engelse financials skyrocketen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Nochtans gaan de Duitsers en Fransen een stuk harder omhoog
Van bijna niks naar heel weinigquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:23 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wat heet, de Engelse financials skyrocketen.
Pfff, was ik maar long gegaan op 227...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef pberends het volgende:
Sinds vrijdag al 30 punten gestegen. Je zou bijna short gaan.
Het ligt eigenlijk allemaal aan ING. Als ze genationaliseerd werden stond de AEX nu op 200 punten ofzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Pfff, was ik maar long gegaan op 227...
Ik pin vanaf nu alleen nog maar bij ING, krijg ik tenminste nog wat van zequote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Het ligt eigenlijk allemaal aan ING. Als ze genationaliseerd werden stond de AEX nu op 200 punten ofzo.
Hoe wil je het anders noemen? StaatsBosBeheer heeft zo'n beetje de volledige controle aldaar...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Het ligt eigenlijk allemaal aan ING. Als ze genationaliseerd werden stond de AEX nu op 200 punten ofzo.
of puur risico dekken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:50 schreef pberends het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom het verschil tussen bied en laat bij sprinters de laatste weken zo groot is. Dat was eerst niet het geval. Zouden ze extra winst willen genereren zo?
Ik neem aan dat ze de marges zo willen verhogen. Je kunt altijd zien wat van ING zelf is, dat is vaak de bied en laat die ongeveer 10.000 stuks is. Die liggen standaard 5 cent uit elkaar. Eerst was dat net 1 a 2 cent ofzo. Ik dacht dat ze eerst juist adverteerden met het feit dat het verschil tussen bied en laat minder was dan bij turbo's...quote:
Maar turbo's hebben inderdaad een kleiner verschil nu. Ongeveer 2 cent. Sprinters ongeveer 5.quote:Kenmerken van Sprinters
* Sprinters werken exact hetzelfde als Turbo's en Speeders
* binnen één werkdag uitbetaling van de restwaarde bij het bereiken van het stop loss niveau
* klein verschil tussen de bied- en laatprijs
* goed verhandelbaar, ook in volatiele markten
Jup, vandaar dat lemans zegt dat je vanaf 700 stuks net zo goed turbo's kan kopenquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef ItaloDancer het volgende:
Sprinters zijn toch nog steeds gratis?
ah ja stomquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:46 schreef Gremen het volgende:
[..]
Jup, vandaar dat lemans zegt dat je vanaf 700 stuks net zo goed turbo's kan kopen
Er geldt een hoger advies (outperform) en de verwachte winstdaling is 'maar' 27,8%. Dan zou je vandaag een aardige stijging verwachten, maar die is er bijna niet. De aandelen in m'n schaduwportefeuille doen niks.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef lammegiraf het volgende:
Morgen cijfers RDShell....weegt flnk in AEX...wat verwachten jullie er van?
Mss koop ik vlak voor sluiting een paar shell longs.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:47 schreef lammegiraf het volgende:
Morgen cijfers RDShell....weegt flnk in AEX...wat verwachten jullie er van?
Philips ging ook omhoog op slechtere cijfers dan werd verwacht.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Er geldt een hoger advies (outperform) en de verwachte winstdaling is 'maar' 27,8%. Dan zou je vandaag een aardige stijging verwachten, maar die is er bijna niet. De aandelen in m'n schaduwportefeuille doen niks.
Denk dat het morgen kommer en kwel gaat worden voor shell.
Ja, maar dat was op ING rescue dag. Morgen zal er toch wel een algeheel moment van 'correctie' komen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:02 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Philips ging ook omhoog op slechtere cijfers dan werd verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |