Welke je ook pakt, je gaat er geen spijt van krijgen!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:51 schreef Vyoo het volgende:
Het nieuwe model staat in de winkel voor 190 tegen 100-130 voor de "oude" variant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tips van dingen waar ik geen spijt van ga krijgen (wil er ook eentje)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:15 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Welke je ook pakt, je gaat er geen spijt van krijgen!!!
stel maar een vraag danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:22 schreef KaMo het volgende:
[..]
Tips van dingen waar ik geen spijt van ga krijgen (wil er ook eentje)
Don't bother. Heb zonet gebeld, en ze gaan er vanuit dat ze deze week binnen komen. Echte zekerheid is er dus nog niet. Ze hebben geprobeerd om Huub te bellen, maar die was niet te bereiken. Morgen zou dat echter wel gaan lukken, dus dan is er waarschijnlijk meer nieuws.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:15 schreef Aresdreams het volgende:
vnadaag maar eens bellen of me gitaar eindelijk eens binnen gaat zijn...
zag dat ze gister gesloten waren ivm familie omstandigheden, dus had dan toch niet echt kunnen bellenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef Aikara het volgende:
[..]
Don't bother. Heb zonet gebeld, en ze gaan er vanuit dat ze deze week binnen komen. Echte zekerheid is er dus nog niet. Ze hebben geprobeerd om Huub te bellen, maar die was niet te bereiken. Morgen zou dat echter wel gaan lukken, dus dan is er waarschijnlijk meer nieuws.
Nou een apparaat voor PC waarmee ik mijn guitar/bas/microfoon kan aansluiten. Ik wil er fatsoenlijke demo's mee kunnen opnemen en lekker kunnen experimenteren met effecten en amps.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
stel maar een vraag danhet 'orakel' zal zijn best doen
![]()
wat is je budget als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nou een apparaat voor PC waarmee ik mijn guitar/bas/microfoon kan aansluiten. Ik wil er fatsoenlijke demo's mee kunnen opnemen en lekker kunnen experimenteren met effecten en amps.
Op een gewone gitaar vind ik zoiets altijd heel vetquote:
Vaste klant link van Jimbo is ook niet goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:42 schreef Metaalkop het volgende:
D'r staat een foutje in de OP. Iets met een missende [/url] tag bij bc rich
En ik sta er ook (nog) niet in.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:37 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Vaste klant link van Jimbo is ook niet goed
de nieuwe software kun je gewoon downloaden en gebruiken met je oude toneport! is wel geinig, kun je twee rigs tegelijk draaienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 04:48 schreef The_Dean het volgende:
De interface lijkt me gelijk te zijn gebleven, het verschil zal inderdaad in de software zitten
Net 3 tracking numbers ontvangen het werd tijd...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:15 schreef Aresdreams het volgende:
vnadaag maar eens bellen of me gitaar eindelijk eens binnen gaat zijn...
tja, das handiger, dan weet je dat het zeer binnenkort aankomtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:18 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Net 3 tracking numbers ontvangen het werd tijd...
Nu nog de vraag of ik dan aanwezig kan zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:37 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, das handiger, dan weet je dat het zeer binnenkort aankomt
Cool, wat voor iets heb je gekocht?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:33 schreef Trigalti het volgende:
Wazzap..
Vandaag mijn nieuwe versterker gekauft..
Wat is er eigenlijk valve aan die valvetronic?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
VOX Valvetronix AD-15-VT XL
Ehm, er zit een buis in het circuit die normaal in een preamp gebruikt zou worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk valve aan die valvetronic?
Buisje in de voortrap ofzo?
De Valvestate van Voxquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk valve aan die valvetronic?
Buisje in de voortrap ofzo?
Weet nog nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
wat is je budget als ik vragen mag?
dan zou ik zeker voor de nieuwe toneport ux2 gaan, welke je echt heel veel spullen en kwaliteit voor je geld geeft!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:47 schreef KaMo het volgende:
[..]
Weet nog niet
Gaat variëren tussen 100-300 ofzo
http://www.thomann.de/nl/line6_pod_studio_ux2.htmquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
dan zou ik zeker voor de nieuwe toneport ux2 gaan, welke je echt heel veel spullen en kwaliteit voor je geld geeft!
Waar wordt die nu dan voor gebruikt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:35 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ehm, er zit een buis in het circuit die normaal in een preamp gebruikt zou worden.
Het moet je liggen, maar het is zeker geen rotzooi.quote:
Valvestate al bij optredens gebruikt trouwens?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het moet je liggen, maar het is zeker geen rotzooi.
Yes dat issem! Merk wel op dat hij bij feedback maar een tientje duurder is en waarschijnlijk dat ding in duitsland bestellen/halen dan onhandiger is!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/line6_pod_studio_ux2.htm
Deze?
Ga ik wel naar Keymusic, is uur fietsen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:05 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Yes dat issem! Merk wel op dat hij bij feedback maar een tientje duurder is en waarschijnlijk dat ding in duitsland bestellen/halen dan onhandiger is!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ga ik wel naar Keymusic, is uur fietsen.
Rotterdam is wat ver (zeeland woon ik)
Jep, drie keer inmiddels! Doet het erg goed! Komt lekker door in de mix en drie kanalen switchen werkt perfectquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Valvestate al bij optredens gebruikt trouwens?
Duurt nog wel eventjes gok ik!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:21 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
![]()
let us know what you think about it!!!
Waar heb je het over gedaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:34 schreef Daantke het volgende:
Profielwerkstuk af
nu nog tentamens volgende twee week
Goede!quote:
Je moet toch gewoon kopen wat je zelf vet vind, het is een gitaar voor jou, niet voor hunquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:53 schreef Frankii het volgende:
Over paar weken is mijn Gibson les paul Custom Wine Red binnen!!!! Ik krijg wel commentaar van mensen dat ik voor ebony moet gaan, omdat dat gewoon hoort bij Customs. Maar die heb ik dus al in Epiphone vorm. Vinden jullie Wine Red ook niet ubersjiek?
[ afbeelding ]
nice!!!!! maar idd, helaas is zwart wel vetter, of die diep rode sunburst, ook erg vet....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:53 schreef Frankii het volgende:
Over paar weken is mijn Gibson les paul Custom Wine Red binnen!!!! Ik krijg wel commentaar van mensen dat ik voor ebony moet gaan, omdat dat gewoon hoort bij Customs. Maar die heb ik dus al in Epiphone vorm. Vinden jullie Wine Red ook niet ubersjiek?
[ afbeelding ]
Hoezo? Omdat het de toekomst is? Dan zie ik dat vanzelf, kan me er moeilijk druk om maken. Maar er gaat niks boven een verbrandingsmotorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:55 schreef Daantke het volgende:
over 50 jaar praat je wel anders
dean dus
Dát vind ik echt serieus de meest lelijke kleur voor een gitaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nice!!!!! maar idd, helaas is zwart wel vetter, of die diep rode sunburst, ook erg vet....
[ afbeelding ]
vind ik ookquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat het de toekomst is? Dan zie ik dat vanzelf, kan me er moeilijk druk om maken. Maar er gaat niks boven een verbrandingsmotor
Vetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:53 schreef Frankii het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus, en daarnaast is het gewoon gay om dezelfde gitaar in Epiphone en Gibson vorm te hebben.quote:
Dat heeft toch geen charme manquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
vind ik ookmaar waterstof kan ook als brandstof gebruikt worden natuurlijk
check stan meyers buggy maar
Ja, en dit is gewoon mooier, en ook uniekerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:10 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dat dus, en daarnaast is het gewoon gay om dezelfde gitaar in Epiphone en Gibson vorm te hebben.
Altijd weer die bassisten met minderwaardigheidscomplex die dat proberen weg te wuiven met slecht gemikte slicke onelinersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
Las net ergens:
"Guitarists are just people who could never make it as a Bassist ".
.
Ik denk toch echt dat het in zo'n 80% van de gevallen andersom is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
Las net ergens:
"Guitarists are just people who could never make it as a Bassist ".
.
Volgens mij valt dat eigenlijk wel mee. En daarnaast, de mensen die te kansloos waren voor gitaar zullen ook nooit goede bassisten worden, want als je niet muzikaal bent kun je geen enkel instrument bespelen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat het in zo'n 80% van de gevallen andersom is.
Sja, mijn baslijnen zijn over het algemeen ook makkelijk. Maar helft van de mensen die ik ken (muzikanten) zouden dat nieteens goed kunnen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat eigenlijk wel mee. En daarnaast, de mensen die te kansloos waren voor gitaar zullen ook nooit goede bassisten worden, want als je niet muzikaal bent kun je geen enkel instrument bespelen.
Ja, ik ken ze ook wel, van die figuren die het te moeilijk vinden om 3 snaren tegelijk te bespelen dus pakken ze maar een bas en denken dan er met maar 1 tegelijk af te kunnen. Helaas, daar gaat bas niet over..
Sja, ze zijn geen bas gewendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:04 schreef Cynic het volgende:
Dan zou ik toch echt beter gezelschap gaan zoeken.
Die nummers kon ik echt pas na een maand 5 spelen, misschien wat hoog gegrepen als je net begint.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Under the Bridge/Road trippin - RHCP
Dust in the Wind - Kansas
Nee joh, ik ben vet getalenteerd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:20 schreef Frankii het volgende:
[..]
Die nummers kon ik echt pas na een maand 5 spelen, misschien wat hoog gegrepen als je net begint.
Ja weet ik veel, ik ben nieuw hier.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:36 schreef -Beer- het volgende:
Ik bedoel trouwens niet dat ik net met gitaar begin, speel al een jaar of 5 elektrisch
quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:38 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ben nieuw hier.
Ik ben trouwens Frank
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:04 schreef Cynic het volgende:
Andere bassisten bijv. Dat is soms vrij confronterendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:04 schreef Cynic het volgende:
Dat wil welquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:15 schreef Leatherneck het volgende:
Even een vraagje:
De Roland Cube 30x, in combinatie met een gitaar waar actieve elementen in zitten (EMG81 oid), gaat dat goed uitpakken?
Ik bezit nu een Ibanez met INF3/INF4 elementen, maar aangezien ik vooral metal speel zit ik eraan te denken om er EMG pickups in te laten plaatsen. Of in een ander geval; een nieuwe gitaar kopen waar die elementen al in zitten.
Geloof je het zelfquote:
Tijd om die 5 jaar ervaring eens aan het werk te zetten lijkt me:quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:02 schreef -Beer- het volgende:
Net begonnen met akoustisch gitaar. Gaat redelijk goed, alleen het tokkelen vergt wat aandacht. Weet iemand nog toffe nummers of te spelen? Ben save tonight van eagle eyed cherry nu wel beu.
Volgens mij heeft Feedback die wel....quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand dit boek in een winkel gezien? http://www.bol.com/nl/p/b(...)63DEE98484FCA2.ps203
Wow gaaf, maar eens gaan leren dit.. tnxquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tijd om die 5 jaar ervaring eens aan het werk te zetten lijkt me:
¤ 8,- niet goedkoop genoeg?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef Trigalti het volgende:
Iemand een adresje voor wat goedkopere snaren?
Betaal nu ¤8 voor een setje D'Adarrio 009 - 046 bij lokale muziekwinkel.
Nouja, dezelfde snaren staan op internet voor 4,50 dus vandaar..quote:
Mwoa, dat kan echt wel veel goedkoper hoor. Moet je ze per doosje gaan kopen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef GoodGawd het volgende:
Jeetje dat is echt een oer Hollander. Goedkoper dan 7 euro zullen ze echt niet worden, tenzij je rafelend touw op je gitaar wilt.
Ik betaal hier 3,50 ervoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:26 schreef Trigalti het volgende:
Iemand een adresje voor wat goedkopere snaren?
Betaal nu ¤8 voor een setje D'Adarrio 009 - 046 bij lokale muziekwinkel.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:12 schreef GoodGawd het volgende:
Jeetje dat is echt een oer Hollander. Goedkoper dan 7 euro zullen ze echt niet worden, tenzij je rafelend touw op je gitaar wilt.
Punt gemaakt?quote:
Me too! Jammer genoeg.....quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef Aresdreams het volgende:
net door we-music gebeld... damn, gaat nog 6 weken duren... huub was eerst begonnen aan de dot versie van de gitaar, en gaat nu bezig zijn met de TOL versie...
ach ja, uiteindelijk heb ik wel een mooie gitaar
3,50quote:
MEestal krijg je die wel gratis als je wat koopt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:08 schreef Cynic het volgende:
Ik ben nu wel een beetje benieuwd wat hij voor een plectrum neerlegt.
ben ik wat makkelijkerquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:09 schreef Aikara het volgende:
[..]
Me too! Jammer genoeg.....
Kon nog wel voor een dot versie kiezen, of een 'ikea-kleurige' TOL, maar wil graag een van de nieuwe kleuren. Krijg ik als het goed is vandaag nog foto's van zodat ik kan kiezen welke kleur het definitief gaat worden.
Haha, dan leert ie snel, want ik zei aan de telefoon tegen em dat ie nu wel mag zorgen dat ik dan ook de eerste ben die dan geholpen wordt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en het verkoop praatje van: ja, je bent nu gewoon de eerste...
Ik probeer nog steeds of ik ergens Jazz III in grote hoeveelheden kan kopen. Niet dat die dingen zo hard slijten ofzo, maar is wel makkelijk om er veel van te hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
MEestal krijg je die wel gratis als je wat koopt.
En zo'n zak van 72 van die dingen voor 2 tientjes is ook een aanrader, kan je weer ff vooruit
Gebruikte ze eerst een tijd maar toch weer mee gekapt vind ze maar te klein en niet relax om powerchords mee te rammenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds of ik ergens Jazz III in grote hoeveelheden kan kopen. Niet dat die dingen zo hard slijten ofzo, maar is wel makkelijk om er veel van te hebben.
Ik vind de controle die je met die dingen hebt heerlijk. Heb inderdaad na optredens meestal wel wat bloeduitstortingkjes in mijn nagelriemen omdat ik dan iets steviger aansla.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gebruikte ze eerst een tijd maar toch weer mee gekapt vind ze maar te klein en niet relax om powerchords mee te rammen![]()
blijkt maar weerquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:50 schreef Aikara het volgende:
[..]
Haha, dan leert ie snel, want ik zei aan de telefoon tegen em dat ie nu wel mag zorgen dat ik dan ook de eerste ben die dan geholpen wordt.
zo heb ik een Moonspell plectrum van een vriendin gekregen, maar ik kan er echt niet meer mee spelen, speel dan met de jazz II (iets dunner en minder scherpe punt), dus beina het zelfdequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vind de controle die je met die dingen hebt heerlijk. Heb inderdaad na optredens meestal wel wat bloeduitstortingkjes in mijn nagelriemen omdat ik dan iets steviger aansla.Maar doorgaans ram ik ook niet zo heel erg.
Die grote flapdingen waar ik ooit mee begonnen ben kan ik nu helemaal niks meer mee vrees ik.
Zoals een ronald 15x of nog meer?quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:43 schreef Jorikjet het volgende:
je kunt beter iets meer versterker kiezen...
Heb gister nog een Roland X getest..quote:
Ik geef haar een week hierquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:08 schreef guitarist het volgende:
Vrouw in het topic!
Leuk beginners setje. 10x beter iig als waar ik mee begonnen ben.
Bij Muzikaza is die prijs in één keer van 50 cent naar 75 cent gegaan... Een prijsverhoging van 50%, dat is toch absurd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:08 schreef Cynic het volgende:
Ik ben nu wel een beetje benieuwd wat hij voor een plectrum neerlegt.
Valt te bezien, mits je 50% korting op gitaar krijgtquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bij Muzikaza is die prijs in één keer van 50 cent naar 75 cent gegaan... Een prijsverhoging van 50%, dat is toch absurd?
Supergaaf! 7 snaar, gebruik je dat nou echt veel?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:31 schreef Aikara het volgende:
Deze gaat het worden (maar dan met Tree of Life):
[ afbeelding ]
Ik zal nu wel stom zijn... maar wat is Tree of Life?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:31 schreef Aikara het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:49 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Ik zal nu wel stom zijn... maar wat is Tree of Life?
emo's van 15-16 dan maarquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:56 schreef Daantke het volgende:
Dat awesome zeg doet me denken aan kakkers van 20-30, emo's van 15-16 of roodharige vrouwen van 35-45. Maak je keuze.
Er gaat niks boven bikkelen op een Amusequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:08 schreef guitarist het volgende:
Vrouw in het topic!
Leuk beginners setje. 10x beter iig als waar ik mee begonnen ben.
Ja in Friesland komt dat wat trager doorquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:19 schreef brother52 het volgende:
Zijn we hier alweer? Ik zat nog te F5-en in het vorige topic.
Kun je nagaan, daar zien ze dit topic pas wanneer wij al 2 verder zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja in Friesland komt dat wat trager door
Export productquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, daar zien ze dit topic pas wanneer wij al 2 verder zijn.
Ik woon daar al lang niet meer. Ik doe al ruim 10 jaar aan ontwikkelingshulp
Ja, maar jij bent ook een van de weinigen daar met moderne communicatiemiddelen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:34 schreef The_Dean het volgende:
Hoezo achterlopen? Ik ben, net als jullie, gewoon halverwege topic #275
geil kleurtjequote:Op woensdag 28 januari 2009 20:31 schreef Aikara het volgende:
[ afbeelding ]
waarschijnlijk welquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:34 schreef KaMo het volgende:
[..]
Supergaaf! 7 snaar, gebruik je dat nou echt veel?
en daarom moeten we nog 6 weken wachten, omdat we zo een mooie inlay willen hebbenquote:
of een sunnquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er gaat niks boven bikkelen op een Amuse
Oe doe mij maar de kakkers danquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:56 schreef Daantke het volgende:
Dat awesome zeg doet me denken aan kakkers van 20-30, emo's van 15-16 of roodharige vrouwen van 35-45. Maak je keuze.
Hij komt zeker ook weleens in Delft? Of zou dat echt Dribbel zijn geweest?quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:45 schreef The_Dean het volgende:
Dacht al dat jij dat wel eens geweest zou kunnen zijn
Real men on 11quote:
En het kleurtje?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Het gaat toch zoiets worden: Gitaar
Aangezien ik die Gibson net iets te duur vind.
Zit je nou zomaar wat random dingen van internet te plukken of gaje ook ecth eens goed er een dag voor uit trekken om alles te testen wat je wat lijkt en dan een weloverwoge keuze makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Wow, dat is echt een mooie gitaar!quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Jij bent wel echt in 4 dagen, van een western naar een epiphone, naar een gibson en nu weer naar een startplayer (Nooit van gehoord) gegaan. Whats next?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Dean Evo niks voor je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Zo'n dingen zou ik ook voor elkaar krijgenquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Jij bent wel echt in 4 dagen, van een western naar een epiphone, naar een gibson en nu weer naar een startplayer (Nooit van gehoord) gegaan. Whats next?
Goed ding, alleen erg topzwaar, wat heel erg vervelend is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:37 schreef Leatherneck het volgende:
Iemand (goede) ervaringen met het merk LTD (ESP)?
Ik zit erover na te denken om een nieuwe gitaar erbij te kopen, puur voor de Metal. Op dit moment heb ik deze op 't oog:
http://www.dwmusicstore.com/product_info/products_id-5630.html
Hmm ja, dat lijkt me idd wel vervelend. Maar de gitaar ziet er super uit, en als ie ook nog eens zo klinkt..quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed ding, alleen erg topzwaar, wat heel erg vervelend is.
Hier blijf ik bijquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:18 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Jij bent wel echt in 4 dagen, van een western naar een epiphone, naar een gibson en nu weer naar een startplayer (Nooit van gehoord) gegaan. Whats next?
Ze klinken erg goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:59 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Hmm ja, dat lijkt me idd wel vervelend. Maar de gitaar ziet er super uit, en als ie ook nog eens zo klinkt..
@-Menn0-: vet ding!
Hij is zelfs helemaal niet zwaar, die Jim Root Tele die ik heb is veel zwaarder.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:22 schreef Cynic het volgende:
Ik heb die ec1000 ook wel eens bespeeld, gaaf ding wel inderdaad. Vond hem niet eens zo heel zwaar, vergeleken met een Gibson LP.
Heb je wat dat betreft wel verschil in sound tussen je Tele en je LTD?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hij is zelfs helemaal niet zwaar, die Jim Root Tele die ik heb is veel zwaarder.
Ja zeker! Elke cent meer dan waard!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:09 schreef The_Dean het volgende:
Is die EC-1000 zijn geld waard Menno? Ben half om half op zoek naar een vette gitaar met EMG's.
Bevalt die JR Tele een beetje? Was 'ie duur?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hij is zelfs helemaal niet zwaar, die Jim Root Tele die ik heb is veel zwaarder.
0.009 lijkt me overdreven dunquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:18 schreef Wunny het volgende:
Ik heb het al gevraagd hier volgens mij maar, welke snaren heb ik nodig voor me Dean?
0.10 of 0.009?
Ik ga morgen namelijk de stad in maar wil niet thuiskomen met een verkeerd setje
Het was ook 0.09, andere was typo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
0.009 lijkt me overdreven dun
Ik denk dat 0.10 lekkerder is.
Strap (quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:23 schreef Wunny het volgende:
Trouwens, nog meer accessoires die handig zijn?
Standaard, tas heb ik al.
Ik ben niet zo supervaak ik muziekwinkels, en meestal vind ik het gewoon niet nodig.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:30 schreef The_Dean het volgende:
Stringwinders kosten niks man
En .10 is lekker jad'Addario EXL110
En of die bevaltquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:22 schreef _mimic het volgende:
[..]
Bevalt die JR Tele een beetje? Was 'ie duur?
Dé budget AC/DC gitaar!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef SperZii het volgende:
Nice gear!
Wil binnenkort ook een Epiphone G-400 gaan kopen, dé AC/DC gitaar!
Ik heb die Angus Young altijd maar een vreemde snuiter gevonden, met z'n schooluniformpje en dat korte broekjequote:
Een band.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:23 schreef Wunny het volgende:
Trouwens, nog meer accessoires die handig zijn?
Standaard, tas heb ik al.
Mooie gitaar ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef Xylon het volgende:
[..]
Ik heb die Angus Young altijd maar een vreemde snuiter gevonden, met z'n schooluniformpje en dat korte broekjeMaar gitaar spelen kan ie wel
Minstens 60 euro te duurquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:23 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, Herman....
http://link.marktplaats.nl/223305213
Ghehe, toch moet ik het nog dagelijks vragenquote:
Dan heb ik toch liever deze.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:23 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, Herman....
http://link.marktplaats.nl/223305213
Was ook maar een grappie.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever deze.
http://link.marktplaats.nl/223635626
Maar een explorer of een sg is natuurlijk ook niet verkeerd.
zo'n doorzichtige is wel mooi, zoals bij de darkfirequote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:19 schreef brother52 het volgende:
Waarom hebben les pauls eigenlijk van die verschrikkelijk lelijke slagplaten?
Zonder zien ze er stukken beter uit.
Macaroni ontploftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:04 schreef The_Dean het volgende:
Zit ik net met een bord macaroni op schoot en een koud biertje in de hand naar de TV te kijken... POEF
Ik heb weleens de slagplaat van mn goldtop afgehaald, maar met was ie toch net wat vetter!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:19 schreef brother52 het volgende:
Waarom hebben les pauls eigenlijk van die verschrikkelijk lelijke slagplaten?
Zonder zien ze er stukken beter uit.
Hehe had ik gezien ja, maar ik zou werkelijk niet weten want ik met een F#-snaar moet. Je moet ook allerlei moeite gaan doen om zó laag goed uit te versterken. Een 6-snarige bas lijkt me stiekem wel gaaf.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er staat trouwens ook een leuke bas voor je te koop.
http://link.marktplaats.nl/214729533
Ghehe, klopt er zijn twee After Live'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:02 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Kasper, wat zien jullie er anders uit hier.
wat een slechte band zeg...
Ja, nogal.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Stoeprand het volgende:
En de stand van m'n hand? Zou ik m'n hand anders neer moeten zetten dan bij een A akkoord bijvoorbeeld?
Ik bedoel niet m'n vingers hè.quote:
Wat voor A bedoel je? Een barré of een open A?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik bedoel niet m'n vingers hè.![]()
Zou ik m'n handpalm meer moeten draaien zodat het comfortabeler speelt?
Ik denk een open A (normale A neem ik aan?) maar het was maar een voorbeeld van die A. Ik bedoel gewoon of je echt je hand anders moet houden om de F beter te spelen, aangezien ik er wat moeite mee hebquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat voor A bedoel je? Een barré of een open A?
Tussen een A of een F barré zit weinig verschil, maar tussen een F en een open A wel, dat is een totaal ander akkoord.
Ik treed morgen op in de geweldige zaal (echt!) van de Escape in Veenendaal, met onze goede vrienden Heidevolk en Myrkvar. Yeah!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:55 schreef Aresdreams het volgende:
morgen optreden in Rijen, in De Kroeg (julianastraat 58) begin van de eerste band rond 21.00
dus wie niks te doen heeft, komt naar rijen (ohja, toegang gratis)
Zeker met een cranberry of mangosausje erbijquote:
Goed plan!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeker met een cranberry of mangosausje erbij
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:14 schreef brother52 het volgende:
Ik zie net dat Dragonforce op Waldrock komt.
Ohja immers!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik treed morgen op in de geweldige zaal (echt!) van de Escape in Veenendaal, met onze goede vrienden Heidevolk en Myrkvar. Yeah!
Het is serieus een geweldige zaal en het personeel daar is super.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:14 schreef brother52 het volgende:
Ik zie net dat Dragonforce op Waldrock komt.
Over eten gesproken: ik ga maar 'ns koken.quote:
Heeeeey!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:11 schreef The_Dean het volgende:
Ground
Ik bestel er morgen, dus als je me doorgeeft wat je wil hebben [mits niet té duur] dan regelen we dat toch even
Beeldscherm, gewoon zo'n computer dingquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:21 schreef The_Dean het volgende:
Statische electriciteit
Alles goed aan de aarde? Of zit je voor een beeldscherm te spelen? Of onder een TL bak?
Speel wel eens met pc uitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:35 schreef The_Dean het volgende:
Druk hem morgen eens uit, of draai je gitaar eens weg van je scherm.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:11 schreef The_Dean het volgende:
Ground
Ik bestel er morgen, dus als je me doorgeeft wat je wil hebben [mits niet té duur] dan regelen we dat toch even
Ja, ik moest nodig slapen. Dat heb ik dan ook gedaan van 1:00 tot 11:00quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:27 schreef The_Dean het volgende:
Ja hoor, altijd goed
Zou je net aanspreken op msn hierover, maar je was er niet, dus dan zo maar even
Zou nooit bestellen zonder eerst jou te vragen immers
Nog niet, maar komt wel goedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:33 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook, van 4 tot 11
Klaar om vanavond weer te heerschen?
Donequote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:44 schreef The_Dean het volgende:
PM je de links even? Dan regelen we het meteen even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |