Welke je ook pakt, je gaat er geen spijt van krijgen!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:51 schreef Vyoo het volgende:
Het nieuwe model staat in de winkel voor 190 tegen 100-130 voor de "oude" variant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tips van dingen waar ik geen spijt van ga krijgen (wil er ook eentje)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:15 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Welke je ook pakt, je gaat er geen spijt van krijgen!!!
stel maar een vraag danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:22 schreef KaMo het volgende:
[..]
Tips van dingen waar ik geen spijt van ga krijgen (wil er ook eentje)
Don't bother. Heb zonet gebeld, en ze gaan er vanuit dat ze deze week binnen komen. Echte zekerheid is er dus nog niet. Ze hebben geprobeerd om Huub te bellen, maar die was niet te bereiken. Morgen zou dat echter wel gaan lukken, dus dan is er waarschijnlijk meer nieuws.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:15 schreef Aresdreams het volgende:
vnadaag maar eens bellen of me gitaar eindelijk eens binnen gaat zijn...
zag dat ze gister gesloten waren ivm familie omstandigheden, dus had dan toch niet echt kunnen bellenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef Aikara het volgende:
[..]
Don't bother. Heb zonet gebeld, en ze gaan er vanuit dat ze deze week binnen komen. Echte zekerheid is er dus nog niet. Ze hebben geprobeerd om Huub te bellen, maar die was niet te bereiken. Morgen zou dat echter wel gaan lukken, dus dan is er waarschijnlijk meer nieuws.
Nou een apparaat voor PC waarmee ik mijn guitar/bas/microfoon kan aansluiten. Ik wil er fatsoenlijke demo's mee kunnen opnemen en lekker kunnen experimenteren met effecten en amps.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
stel maar een vraag danhet 'orakel' zal zijn best doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |