In Duitsland blijkbaar wel hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:25 schreef fathank het volgende:
Op bijzondere verrichtingen alleen kun je niet zakken.
Ik heb een fietser over het hoofd gezien met een ingreep als gevolg en toch ben ik geslaagd. Ligt waarschijnlijk heel erg aan de situatie en natuurlijk of de rest van de rit goed verloopt, wat bij mij wel het geval was. Ik kwam uit een uitrit, keek goed naar links en rechts en zag dat ik kon gaan. Op het moment dat ik heel rustig begon te rollen kwam er opeens een fietser van rechts over de stoep aangereden die ik dus pas zag toen de examinator al op de rem had getrapt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:10 schreef blup het volgende:
Ben het enigzins met je eens, maar ook niet.. Een fietser over het hoofd zien in een ritje van 40 minuten mag gewoon niet. Als je dat elke dag zou doen om de 40 minuten is er iets niet in orde.
Ja, dat klopt ook inderdaad (met name 's avonds laat in het weekend is het natuurlijk oppassen geblazen, want dan zie je regelmatig dronken mensen rondrijden), maar dat heeft op zich niet zo veel met de rijopleidingen te maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:47 schreef Becherovka het volgende:
In curacao wordt ook stelselmatig dronken gereden weet ik toevallig, dus ook al heb je daar een gedegen rijopleiding, dan ben je vaak nog niet eens in staat om na te denken waar je mee bezig bent.
iemand die aan zn 3e les zit, let nou eenmaal nog niet zo goed op z'n snelheid. En als je als instructeur blijft corrigeren leren ze het nooitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:29 schreef Fer het volgende:
27 lessen 1x geslaagd. Ik reed zeker niet perfect, dat zei de examinator ook maar toch gefeliciteerd, je red je wel in het verkeer.
Vooral te danken aan mijn goeie instructeur denk ik.
Erger me nog altijd dood als ik sommige lesauto's zie rijden, 25 rijden op een 50km voorrangsweg of 10 meter voor de streep stilstaan bij een stoplicht zonder dat de instructeur er iets aan doet.
Je zou eens moeten afvragen wie hier nu de echte zakkenvullers zijn, CBR of de rijscholen?
Ze zien gewoon niet in hoe lang de leercurve is. Ik denk dat het merendeel van de mensen dat wel gehad hebben hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:32 schreef Becherovka het volgende:
Wel mooi dat mensen gaan zeiken dat ze echt wel konden rijden en absoluut geen gevaar op de weg waren, terwijl ze net een km of 300 ervaring hebbenAls of alle examinatoren criminelen zijn die op ieders geld af zijn...
Ik de eerste les al 120quote:
Als je 115 lessen nodig hebt dan is de samenleving genaaid met weer een klapmongool die niet kan rijden en binnen de kortste keren zichzelf of een ander in de vangrail parkeert.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef timbosie het volgende:
nee tis geen grapje ik ben gewoon dik genaait maarja ik heb hem ( automaat dan ) ooit komt er E achter b ( dan vervalt de automaat namelijk automatisch).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |