abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:26:16 #76
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_65568990
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:25 schreef fathank het volgende:
Op bijzondere verrichtingen alleen kun je niet zakken.
In Duitsland blijkbaar wel hoor Had dat er miss ff bij moeten schrijven dat het in DLD was
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
pi_65575957
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:10 schreef blup het volgende:
Ben het enigzins met je eens, maar ook niet.. Een fietser over het hoofd zien in een ritje van 40 minuten mag gewoon niet. Als je dat elke dag zou doen om de 40 minuten is er iets niet in orde.
Ik heb een fietser over het hoofd gezien met een ingreep als gevolg en toch ben ik geslaagd. Ligt waarschijnlijk heel erg aan de situatie en natuurlijk of de rest van de rit goed verloopt, wat bij mij wel het geval was. Ik kwam uit een uitrit, keek goed naar links en rechts en zag dat ik kon gaan. Op het moment dat ik heel rustig begon te rollen kwam er opeens een fietser van rechts over de stoep aangereden die ik dus pas zag toen de examinator al op de rem had getrapt.
Tok.
pi_65576276
ik heb over mijn rijbewijs exact 23uur gedaan, (auto) en ook in 1x geslaagd.
Je kan rijden, of je kan niet rijden

En m'n motor ook iets van 25 lessen.
Back to the 70's
pi_65578469
27 lessen 1x geslaagd. Ik reed zeker niet perfect, dat zei de examinator ook maar toch gefeliciteerd, je red je wel in het verkeer.

Vooral te danken aan mijn goeie instructeur denk ik.

Erger me nog altijd dood als ik sommige lesauto's zie rijden, 25 rijden op een 50km voorrangsweg of 10 meter voor de streep stilstaan bij een stoplicht zonder dat de instructeur er iets aan doet.

Je zou eens moeten afvragen wie hier nu de echte zakkenvullers zijn, CBR of de rijscholen?
.
pi_65578594
Wel mooi dat mensen gaan zeiken dat ze echt wel konden rijden en absoluut geen gevaar op de weg waren, terwijl ze net een km of 300 ervaring hebben Als of alle examinatoren criminelen zijn die op ieders geld af zijn...
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_65578910
Op zich ben ik het ermee eens dat het systeem in Nederland wel heel erg absurd is en een rijbewijs véél te veel geld kost, maar aan de andere kant ben ik toch blij m'n rijopleiding gewoon in Nederland te hebben gehad.

Ik woon nu tijdelijk op Curaçao en weet dat het hier véél gemakkelijker (en vooral goedkoper) is om je rijbewijs te halen, maar dat kun je ook duidelijk zien aan de mensen hier op de weg. Het is echt niet normaal hoe ongelofelijk veel mensen hun auto gewoon lukraak de weg opgooien zonder ook maar even te kijken. Dan vraag je je dus serieus af waar die mensen hun rijbewijs gekocht hebben...

Vandaag had ik ook weer bijna een aanrijding door een of andere doos die mij helemaal niet had gezien en zomaar de weg opdraaide. Net zoals er vorige week iemand achterop mij knalde toen ik voor een stopbord stond te wachten. Nou heb ik het geluk (of eigenlijk had ZIJ het geluk) dat er een enorme stalen bumper achterop m'n auto zit en ik dus geen schade had, maar 't geeft wel aan hoe debiel veel mensen hier rijden.

In Nederland maak je zulke situaties veel minder vaak mee. Natuurlijk heb je er altijd mensen tussen zitten die even niet goed kijken of even hun aandacht verliezen, maar het verschil in de kwaliteit van rijopleidingen is duidelijk merkbaar.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:43:52 #82
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65578984
Aan de ene kant is het goed dat het duur is, zo kan nl niet elke klojo de weg op en zul je mensen in laten zien dat ze hard er voor moeten werken om op de weg te komen. Aan de andere kant overdrijft het CBR wel alles.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_65579065
In curacao wordt ook stelselmatig dronken gereden weet ik toevallig, dus ook al heb je daar een gedegen rijopleiding, dan ben je vaak nog niet eens in staat om na te denken waar je mee bezig bent.

En die miemelaar over dat wijf uit India... Als of je mag concluderen dat iemand die in een apenland als India een paar jaar schadevrij heeft gereden, ook meteen geschikt is om hier de weg op te gaan. Dan gaat ze zeker ook lekker triple-lanen op de provinciale wegen en geeft ze koeien voorrang in de achterhoek?
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_65579535
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:47 schreef Becherovka het volgende:
In curacao wordt ook stelselmatig dronken gereden weet ik toevallig, dus ook al heb je daar een gedegen rijopleiding, dan ben je vaak nog niet eens in staat om na te denken waar je mee bezig bent.
Ja, dat klopt ook inderdaad (met name 's avonds laat in het weekend is het natuurlijk oppassen geblazen, want dan zie je regelmatig dronken mensen rondrijden), maar dat heeft op zich niet zo veel met de rijopleidingen te maken.
  Redactie Frontpage vrijdag 30 januari 2009 @ 21:06:46 #85
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65579726
Ik ging lessen voor 50 piek de les, ik was toen net 18. Na een moeizame theorie de eerste keer dik gezakt voor praktijk. Ik was er nog niet echt aan toe, en werd te veel gepusht. Toen heb ik het laten rusten, en twee jaar later op kosten van de baas ben ik weer gaan lessen. Toen was ik er wel aan toe, en was ik dan ook na twee examens geslaagd.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_65613163
Eens, het CBR is kut.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_65615820
NO fucking way dat je in India 20 jaar schade vrij rond rijdt. Er zijn hier wel verkeersregels maar daar houdt niemand zich aan. Verkeer is 1 zware puinhoop waarbij inhalen over de stoep zelfs heel normaal is. Spiegels zijn lastig en je kijkt alleen opzij als iemand de claxon gebruikt -> iedereen claxonneert continue. Op de snelweg met gescheiden banen, is het erg gebruikelijk dat een bus met passagiers op jouw strook je tegemoet komt omdat het korter is. Als je dat overleeft dan moet je uitkijken dat je niet op een kudde geiten inrijdt.

In India is een rijexamen een blokje om in je eentje en je daarna weer melden. Handsignalen zijn het belangrijkste punt. Maar aangezien 80% van de mensen het rijbewijs koopt voor ongeveer 15 euro zal de examinator raar kijken als je hem niet gewoon geld geeft.

Oftewel..Indiërs kun je niet in NL op de weg toelaten en de kans op een succesvol examen is na 20 jaar India dus redelijk nihil.

Maar ik vind het systeem in Nederland ook zwaar overdreven. Als er maar 40% slaagt dan is er eerder iets mis aan het systeem dan aan de capaciteiten van de kandidaten dunkt me. Vraag me niet hoe maar ik ben 6 keer op examen geweest voor mijn B rijbewijs terwijl ik toch elke keer het idee had dat het goed ging. Vreemdgenoeg mijn A, C, CE allemaal in 1 keer gehaald.
pi_65625284
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:29 schreef Fer het volgende:
27 lessen 1x geslaagd. Ik reed zeker niet perfect, dat zei de examinator ook maar toch gefeliciteerd, je red je wel in het verkeer.

Vooral te danken aan mijn goeie instructeur denk ik.

Erger me nog altijd dood als ik sommige lesauto's zie rijden, 25 rijden op een 50km voorrangsweg of 10 meter voor de streep stilstaan bij een stoplicht zonder dat de instructeur er iets aan doet.

Je zou eens moeten afvragen wie hier nu de echte zakkenvullers zijn, CBR of de rijscholen?
iemand die aan zn 3e les zit, let nou eenmaal nog niet zo goed op z'n snelheid. En als je als instructeur blijft corrigeren leren ze het nooit En bij stoplichten rij ik ook vaak niet tot de streep hoor.. Ik ga mezelf niet tegen de voorruit plakken omdat ze hier in Nederland niet in staat zijn stoplichten fatsoenlijk neer te zetten.
pi_65625359
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:32 schreef Becherovka het volgende:
Wel mooi dat mensen gaan zeiken dat ze echt wel konden rijden en absoluut geen gevaar op de weg waren, terwijl ze net een km of 300 ervaring hebben Als of alle examinatoren criminelen zijn die op ieders geld af zijn...
Ze zien gewoon niet in hoe lang de leercurve is. Ik denk dat het merendeel van de mensen dat wel gehad hebben hoor In het begin maak je nog wat foutjes, als dat voorbij is voel je je de man natuurlijk Het kost ook wat ervaring om écht bewust te worden van de risico's
pi_65637938
[/quote]iemand die aan zn 3e les zit, let nou eenmaal nog niet zo goed op z'n snelheid. En als je als instructeur blijft corrigeren leren ze het nooit En bij stoplichten rij ik ook vaak niet tot de streep hoor.. Ik ga mezelf niet tegen de voorruit plakken omdat ze hier in Nederland niet in staat zijn stoplichten fatsoenlijk neer te zetten.
[quote]

Ik reed bij de 3e les snelweg 100km/u.

Hier in Amsterdam-West rijden echt een heleboel instructeurs die geen les kunnen geven, zelf niet kunnen rijden of de regels niet kennen.
.
  zondag 1 februari 2009 @ 21:58:00 #91
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65638310
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:46 schreef Fer het volgende:
Ik reed bij de 3e les snelweg 100km/u.
Ik de eerste les al 120
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_65663626
mensen die zeuren over die prijs daar kan het cbr niets aan doen.
Kijk ik was 32 lessen a 40 euro kwijt
plus theorie 30 euro (geloof ik)
en een praktijkexamen van 200 euro.
dat is dus samen 1500 euro.
dat er mensen zijn die er tig lessen overdoen dat is niet de schuld van het cbr. en als je een auto gaat rijden is 1500 euro of 3000 euro niets.
een eigen auto plus een jaar rijden kost al gauw een veelvoud.
pi_65760671
CBR FUCK YOU ASSHOLE'S :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@ echt het zijn allemaal teringlijertjes ALLEMAAL maar ik ben vollopig van ze af ik heb mn rijbewijs B met een aantekening voor automaat ( slaat nergens op mn rijschool is daar nog steeds pissig over ) maar ik heb wel mazzel met mn rijbewijs hou zou maar 5 jaar geldig mogen zijn maar ze hebben er 1 afgegeven die 10 jaar geldig is tnx CBR net goed voor ze na 115 rijlessen pas geslaagd stelletje geldwolfen.
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:28:59 #94
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_65760737
ik mag hopen dat je een grapje maakt .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_65761028
nee tis geen grapje ik ben gewoon dik genaait maarja ik heb hem ( automaat dan ) ooit komt er E achter b ( dan vervalt de automaat namelijk automatisch ).
pi_65761064
maar ik heb wel mazzel met mijn geldigheidsduur van 10 jaar dat hoor ik nie te hebben of ik krijg nog een hele leuke brief thuis waarin staat waarom hij gewoon 10 jaar geldig is.
pi_65762193
geen codes bij vakje 12? en wat staat bij de geldigheidsdatum? (vak 11) Die brief is leuk, maar het gaat uiteindelijk om hetgeen dat op je roze kaartje staat.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Moderator donderdag 5 februari 2009 @ 13:17:19 #98
45833 crew  Fogel
pi_65764099
115 lessen????? Da's wel heel erg veel!

Mijn rijbewijs is geldig tot 2078
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:03:42 #99
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_65765678
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef timbosie het volgende:
nee tis geen grapje ik ben gewoon dik genaait maarja ik heb hem ( automaat dan ) ooit komt er E achter b ( dan vervalt de automaat namelijk automatisch ).
Als je 115 lessen nodig hebt dan is de samenleving genaaid met weer een klapmongool die niet kan rijden en binnen de kortste keren zichzelf of een ander in de vangrail parkeert.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_65765690
Een rijbewijs is toch altijd 10 jaar geldig? En waarom zou je automaat aantekening vervallen als je E haalt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')