Dat heeft er niks mee te maken, het ligt aan zijn "moslimbrein". Alleen moslims hebben een "moslimbrein", dat is genetisch aangelegd. Moslims zijn namelijk genetisch minderwaardig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Je hebt het over een kind van 9.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Het kind zegt dat een volwassen man hem haat. En hij heeft helaas nog gelijk ook nog.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja juist een kind van 9 die haat uitroept naar iemand met een politieke voorkeur ...
Genetisch zijn ze zoals ieder ander mens op de wereld maar wat zo jammer is dat ze wat vaker een "blinde vlek" in hun kop hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, het ligt aan zijn "moslimbrein". Alleen moslims hebben een "moslimbrein", dat is genetisch aangelegd. Moslims zijn namelijk genetisch minderwaardig.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ook de scholieren van basisschool De Augustinus hebben hem herkend. ,,Hij is die man die ons haat,’’ zegt de 9-jarige Mamoun. Waarop een ander jongetje roept: ,,Wilders! Hij is poep onder mijn schoen! Als mijn vader hem onder handen zou krijgen...’’
Juist, een blinde vlek. Je denkt laat ik het anders omschrijven? Het eerste gedeelte van jouw zin en het einde ervan zijn tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Genetisch zijn ze zoals ieder ander mens op de wereld maar wat zo jammer is dat ze wat vaker een "blinde vlek" in hun kop hebben.
Bullshit. Dat is gewoon aangeleerd door de ouders.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, het ligt aan zijn "moslimbrein". Alleen moslims hebben een "moslimbrein", dat is genetisch aangelegd. Moslims zijn namelijk genetisch minderwaardig.
Is wel zo ja, ik heb ook altijd geleerd dat de kinderen van de basisschool naast ons slechte heidenen waren, met die kinderen mochten we niks te maken hebben en dat deden we dan ook niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bullshit. Dat is gewoon aangeleerd door de ouders.![]()
Kun je nagaan, hoeveel effect religieuze indoctrinatie vanaf de geboorte heeft op de hersenen van zo'n kind.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
My point exactly. Er is niet zoiets als een moslimbrein (wat Lemmeb wel beweert.) De ouders en omgeving van een kind bepalen hoe dat kind opgroeit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bullshit. Dat is gewoon aangeleerd door de ouders.![]()
Er is wel zoiets als een moslimbrein. Dat is het brein van een moslim, dat tot stand is gekomen onder de invloed van jarenlange islamitische indoctrinatie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
My point exactly. Er is niet zoiets als een moslimbrein (wat Lemmeb wel beweert.)
My point exactly. Vandaar: "het moslimbrein".quote:De ouders en omgeving van een kind bepalen hoe dat kind opgroeit.
Nee hoor, gaat vanzelf wel weer over. En die beinvloeding geldt voor alles en iedereen, ook voor kinderen die zonder religie worden grootgebracht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Kun je nagaan, hoeveel effect religieuze indoctrinatie vanaf de geboorte heeft op de hersenen van zo'n kind.
Levensgevaarlijk.
Jij onderschat het gevaar van dit soort indoctrinatie.quote:
Inderdaad. En het is maar net wat je erin giet. Gezellige, sociaal-liberale normen en waarden, zoals bij moderne autochtone kindertjes. Of islamitische haat en agressie jegens andersdenkenden, geheel in stijl van de Koran.quote:En die beinvloeding geldt voor alles en iedereen, ook voor kinderen die zonder religie worden grootgebracht.
En in de puberteit zetten ze zich doorgaans weer tegen af.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij onderschat het gevaar van dit soort indoctrinatie.
[..]
Inderdaad. En het is maar net wat je erin giet. Gezellige, sociaal-liberale normen en waarden, zoals bij moderne autochtone kindertjes. Of islamitische haat en agressie jegens andersdenkenden, geheel in stijl van de Koran.
Of ze radicaliseren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:16 schreef SCH het volgende:
[..]
En in de puberteit zetten ze zich doorgaans weer tegen af.
Of ze worden gewoon moslim. Dat radicaliseren is echt heel incidenteel en een beetje een modeterm geworden.quote:
Bij moslims meestal dit inderdaad. Kijk maar eens naar het hoge gehalte hoofddoeken bij jonge moslima's. Volledig van het padje.quote:
Volgens mij gaat dat in dit geval niet heel erg eenvoudig; van je geloof afvallen.quote:
Het komt anders steeds vaker in de media.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Of ze worden gewoon moslim. Dat radicaliseren is echt heel incidenteel en een beetje een modeterm geworden.
Je hoeft toch ook niet van je geloof te vallen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:20 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat in dit geval niet heel erg eenvoudig; van je geloof afvallen.
Steeds minder juist, het is een tijdje even een hype geweest en het leek er op dat talloze jongeren radicaliseerden maar dat blijkt niet het geval. Er zijn er juist steeds meer die het geloof minder belangrijk vinden naarmate ze ouder worden. De secularisatie onder moslims groeit. Dat past alleen niet zo in het straatje van de Wiilders-aanhangers natuurlijk, die leggen liever de aandacht op ieder klein misstandje of incidentje, dat komt ze politiek beter uit. Maar dat is niet volgens de realiteit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:20 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Het komt anders steeds vaker in de media.
Ja, da's waar, een hoofddoekje is een ernstig geval van radicalisering.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Bij moslims meestal dit inderdaad. Kijk maar eens naar het hoge gehalte hoofddoeken bij jonge moslima's. Volledig van het padje.
Waarom trapt die jongen zomaar in de poep vraag ik me dan af.quote:,,Wilders! Hij is poep onder mijn schoen! Als mijn vader hem onder handen zou krijgen...
Omdat het hondenpoepbeleid van de PVV mislukt isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom trapt die jongen zomaar in de poep vraag ik me dan af.
Wat een nonsens probeer je te verkopen door je aannames als feiten te presenteren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Steeds minder juist, het is een tijdje even een hype geweest en het leek er op dat talloze jongeren radicaliseerden maar dat blijkt niet het geval. Er zijn er juist steeds meer die het geloof minder belangrijk vinden naarmate ze ouder worden. De secularisatie onder moslims groeit. Dat past alleen niet zo in het straatje van de Wiilders-aanhangers natuurlijk, die leggen liever de aandacht op ieder klein misstandje of incidentje, dat komt ze politiek beter uit. Maar dat is niet volgens de realiteit.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat een nonsens probeer je te verkopen door je aannames als feiten te presenteren.
quote:In korte tijd is het moskeebezoek onder zowel Turkse als Marokkaanse moslims flink teruggelopen. Ging in 1998 nog 44 procent van de Turken en 38 procent van de Marokkanen naar de moskee, in 2002 was dat 35 en 23 procent. Dat blijkt uit het onderzoeksrapport Moslim in Nederland dat het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) vandaag heeft aangeboden aan minister Verdonk (Vreemdelingenzaken).
We zijn er in Nederland helaas aan gewend geraakt, doorgedrukt door de Linkse Kerk. Maar inderdaad, zo'n hoofddoek is een ernstig geval van radicalisering. Het maakt een cruciaal onderdeel uit van de radicalisatiespiraal bij jonge moslimvrouwen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, da's waar, een hoofddoekje is een ernstig geval van radicalisering.
Juist, draai lekker een andere kant op. De implicatie dat het aangeboren is zit in het door jouw bedachte "moslimbrein". Daarmee wek je de suggestie op dat moslims een ander soort brein hebben. Aangezien een brein een orgaan is en daarmee niet verandert door het wel of niet aanhangen van de Islam, probeer je moslims zodanig neer te zetten dat zij genetisch inferieure mensen zijn die wegens een gebrek in de genen de Islam aanhangen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:00 schreef Lemmeb het volgende:
Er is wel zoiets als een moslimbrein. Dat is het brein van een moslim, dat tot stand is gekomen onder de invloed van jarenlange islamitische indoctrinatie.
Nergens zeg ik dat het aangeboren zou zijn, dat verzin je toch echt helemaal zelf.
Wat begrijp je daar niet aan?
[..]
My point exactly. Vandaar: "het moslimbrein".
ja doeiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Juist, draai lekker een andere kant op. De implicatie dat het aangeboren is zit in het door jouw bedachte "moslimbrein". Daarmee wek je de suggestie op dat moslims een ander soort brein hebben. Aangezien een brein een orgaan is en daarmee niet verandert door het wel of niet aanhangen van de Islam, probeer je moslims zodanig neer te zetten dat zij genetisch inferieure mensen zijn die wegens een gebrek in de genen de Islam aanhangen.
Je kan het proberen goed te praten, jouw intenties (gezien eerdere posts van jou) zijn mij voldoende duidelijk.
Die vrouwen weten niet wat ze willen? Lemmeb zal wel even voor hen 'willen'?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
We zijn er in Nederland helaas aan gewend geraakt, doorgedrukt door de Linkse Kerk. Maar inderdaad, zo'n hoofddoek is een ernstig geval van radicalisering. Het maakt een cruciaal onderdeel uit van de radicalisatiespiraal bij jonge moslimvrouwen.
Maar dat kan evengoed ook. Vergelijk dat maar eens met de duizenden christenen, en met name Rooms-Katholieken die in de jaren 60,70 en 80 massaal de kerk de rug toe keerden en dit ook actief en publiekelijk uitten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet van je geloof te vallen?
Zwak. Je kan ook toegeven dat het een verkeerde/ongelukkige woordkeuze is geweest. In plaats daarvan probeer je er een andere draai aan te geven om toch enigzins gelijk te krijgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
ja doei
Als je niks beters kan dan mij woorden in de mond leggen, dan ga je maar lekker met iemand anders de discussie aan.
Ze weten precies wat ze willen, namelijk hun complete leven in dienst stellen van Allah. En dat is nu net het grote probleem.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Die vrouwen weten niet wat ze willen?
Als ik de kans kreeg zou ik wel weten hoe dit soort dames aan te pakken.quote:Lemmeb zal wel even voor hen 'willen'?
Je hebt het toch echt zelf in de hand dat mensen jou als een fascist gaan zien. Leg dan even uit hoe je die dames zou aanpakken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ze weten precies wat ze willen, namelijk hun complete leven in dienst stellen van Allah. En dat is nu net het grote probleem.
[..]
Als ik de kans kreeg zou ik wel weten hoe dit soort dames aan te pakken.
Inmiddels zijn we de cartoonrellen gepasseerd, hebben 9/11, Irak en Agfanistan gehad, zijn wat stations gepasseerd in Spanje, Londen en Parijs, hebben we de burkini ingevoerd, T.v.Gogh vermoord, bouwen in NL moskeen zo groot en protserig waar zelfs SA jaloers op is, tekenaars van bed gelicht, cabaret de mond gesnoerd, Wilders en Brinkman aangeklaagd, tenroonstellingen afgezegd...................... en nog eens 11 jaar verder...............quote:
Heb je dat zelf bedacht of heb je daar een bron voor?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Steeds minder juist, het is een tijdje even een hype geweest en het leek er op dat talloze jongeren radicaliseerden maar dat blijkt niet het geval. Er zijn er juist steeds meer die het geloof minder belangrijk vinden naarmate ze ouder worden. De secularisatie onder moslims groeit. Dat past alleen niet zo in het straatje van de Wiilders-aanhangers natuurlijk, die leggen liever de aandacht op ieder klein misstandje of incidentje, dat komt ze politiek beter uit. Maar dat is niet volgens de realiteit.
En dat gaan we de komende decennia bij de islamgemeenschap in Nederland ook zien hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Maar dat kan evengoed ook. Vergelijk dat maar eens met de duizenden christenen, en met name Rooms-Katholieken die in de jaren 60,70 en 80 massaal de kerk de rug toe keerden en dit ook actief en publiekelijk uitten.
Die secularisatie staat hierboven al een bron voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Heb je dat zelf bedacht of heb je daar een bron voor?
Hij verdraait continue alles om het maar politiek in zijn straatje te laten passen, en moslims ermee onterecht te willen ontzien alsof het kleine kleuters zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Heb je dat zelf bedacht of heb je daar een bron voor?
Dit is behoorlijk stellig. Waarop precies baseer je dat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:19 schreef SCH het volgende:
[..]
En dat gaan we de komende decennia bij de islamgemeenschap in Nederland ook zien hoor.
Alsof iemand ze zonder hoofddoek wil zien...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, da's waar, een hoofddoekje is een ernstig geval van radicalisering.
Wanneer ga jij nou eens serieuze argumenten gebruiken in dit soort discussies?
Vertel............Ik luister.....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ze weten precies wat ze willen, namelijk hun complete leven in dienst stellen van Allah. En dat is nu net het grote probleem.
[..]
Als ik de kans kreeg zou ik wel weten hoe dit soort dames aan te pakken.
De secularisatie is nu al ingezet en alle tendensen wijzen er op dat de volgende generaties op hun heel eigen manier met het geloof om zullen gaan: ze zullen eigen vormen van islam en gemeenschapszin introduceren, het zal steeds meer vermengd worden met westerse en Nederlandse waarden, het toekeren van het geloof zal toenemen. Dat is met alle religies zo gegaan en waarom zou het met de islam anders gaan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is behoorlijk stellig. Waarop precies baseer je dat?
Ehhh....waarom niet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:25 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Alsof iemand ze zonder hoofddoek wil zien...
Nee hoor, niet steeds meer. Het wordt alleen altijd lekker pront en geil gemeld door bepaalde media maar waar gaat het in godsnaam over??? Al die aandacht voor van die dingetjes, dan houd je het beeld wel in stand inderdaad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Vind je ?
Als ik dit soort dingen lees betwijfel ik dat.
http://www.geenstijl.nl/m(...)fotogr.html#comments
Het is niet de nieuwe generatie ws maar toch dit soort dingen zie je steeds meer komen...
Wat zijn mensen dan precies zat, het wordt me niet echt duidelijker door je post.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:52 schreef GewoneMan het volgende:
het probleem is dat de islam niet bij iedereen een warm gevoel geeft (understatement) zelf sluit ik me aan bij de visie van Wilders op de koran/islam en datzelfde heb ik zei het iets minder extreem bij de bijbel.
komt bij dat ik een schijthekel heb aan die kut marokanen en nee natuurlijk is niet iedere marokaan dat maar wel erg veel daar kan je niet omheen.
dat word nogmaals versterkt als je de misdaad cijfers bekijkt al die islamitische nationaliteiten staan met kop en schouders bovenaan maar ze zijn in aantallen zwaar in de minderheidan sich best een knappe prestatie
![]()
maar dit alles zegt niet dat ik elke moslim haat, het zegt niet dat ik elke christen of jood haat maar wel dat ik meer ellende zie in deze religies dan poitieve zaken.
wat ook niet bevordelijk werkt is het feit dat het probleem al jaren bekend is maar niet opgelost wordt, sterker nog er is nog niets serieus ondernomen om het probleem in te dammen en dan staat er vanzelf iemand op zoals Pim Fortuin of Geert Wilders vroeger toen we deze problemen nog niet hadden maar de buitenlanders wel kreeg een Jan Maat ook geen poot aan de grond, dat is nu veranderd en dat kan je mijnziens de moslim gemeenschap wel aanrekenen.
het is simpel veel mensen zijn het zat!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |