abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65454243
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:23 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Je hebt het over een kind van 9.
Dat heeft er niks mee te maken, het ligt aan zijn "moslimbrein". Alleen moslims hebben een "moslimbrein", dat is genetisch aangelegd. Moslims zijn namelijk genetisch minderwaardig.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:28:22 #102
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_65455287
quote:

[..]

ja juist een kind van 9 die haat uitroept naar iemand met een politieke voorkeur ...
POLITIEK mag je pas over mee praten als je 18 ben .. eerder niet
wat moet zo'n jong meisje op die leeftijd al zich gaan bemoeien met wereld problemen en zo.

Dat hoort geloof ik nog met poppen te spelen.

Dus hier kan ik alleen maar WEER!!! concluderen dat de HAAT naar niet moslims er standaard wordt ingebracht bij de opvoeding.
Dus zeggen dat een Moslim geen haat dragend geloof is .. is hier mee weer ontkracht.
Helaas voor alle goed willen de mensen ,maar de waarheid zit toch echt anders in elkaar dat de meeste van ons je willen doen geloven.

zelf ik zie het geloof in welke vorm dan ook alleen maar als dekmantel om iemand zijn of haar slechte kanten mee te bedekken
En willen dus via het geloof alleen maar proberen te laten zien dat ze zulke lieve mensen zijn .... maar onder tussen .....
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_65455546
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:28 schreef RAVW het volgende:

[..]

ja juist een kind van 9 die haat uitroept naar iemand met een politieke voorkeur ...
Het kind zegt dat een volwassen man hem haat. En hij heeft helaas nog gelijk ook nog.
pi_65455744
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:02 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat heeft er niks mee te maken, het ligt aan zijn "moslimbrein". Alleen moslims hebben een "moslimbrein", dat is genetisch aangelegd. Moslims zijn namelijk genetisch minderwaardig.
Genetisch zijn ze zoals ieder ander mens op de wereld maar wat zo jammer is dat ze wat vaker een "blinde vlek" in hun kop hebben.
pi_65455918
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ook de scholieren van basisschool De Augustinus hebben hem herkend. ,,Hij is die man die ons haat,’’ zegt de 9-jarige Mamoun. Waarop een ander jongetje roept: ,,Wilders! Hij is poep onder mijn schoen! Als mijn vader hem onder handen zou krijgen...’’
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_65455967
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Genetisch zijn ze zoals ieder ander mens op de wereld maar wat zo jammer is dat ze wat vaker een "blinde vlek" in hun kop hebben.
Juist, een blinde vlek. Je denkt laat ik het anders omschrijven? Het eerste gedeelte van jouw zin en het einde ervan zijn tegenstrijdig.
pi_65456033
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:02 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Bullshit. Dat is gewoon aangeleerd door de ouders.
pi_65456136
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:47 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Is wel zo ja, ik heb ook altijd geleerd dat de kinderen van de basisschool naast ons slechte heidenen waren, met die kinderen mochten we niks te maken hebben en dat deden we dan ook niet.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:54:07 #109
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65456314
quote:

[..]

Kun je nagaan, hoeveel effect religieuze indoctrinatie vanaf de geboorte heeft op de hersenen van zo'n kind.

Levensgevaarlijk.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65456495
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:47 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

My point exactly. Er is niet zoiets als een moslimbrein (wat Lemmeb wel beweert.) De ouders en omgeving van een kind bepalen hoe dat kind opgroeit.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:00:59 #111
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65456602
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:58 schreef Meh7 het volgende:

[..]

My point exactly. Er is niet zoiets als een moslimbrein (wat Lemmeb wel beweert.)
Er is wel zoiets als een moslimbrein. Dat is het brein van een moslim, dat tot stand is gekomen onder de invloed van jarenlange islamitische indoctrinatie.

Nergens zeg ik dat het aangeboren zou zijn, dat verzin je toch echt helemaal zelf.

Wat begrijp je daar niet aan?
quote:
De ouders en omgeving van een kind bepalen hoe dat kind opgroeit.
My point exactly. Vandaar: "het moslimbrein".
pi_65456801
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:54 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Kun je nagaan, hoeveel effect religieuze indoctrinatie vanaf de geboorte heeft op de hersenen van zo'n kind.

Levensgevaarlijk.
Nee hoor, gaat vanzelf wel weer over. En die beinvloeding geldt voor alles en iedereen, ook voor kinderen die zonder religie worden grootgebracht.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:10:09 #113
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65456948
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, gaat vanzelf wel weer over.
Jij onderschat het gevaar van dit soort indoctrinatie.
quote:
En die beinvloeding geldt voor alles en iedereen, ook voor kinderen die zonder religie worden grootgebracht.
Inderdaad. En het is maar net wat je erin giet. Gezellige, sociaal-liberale normen en waarden, zoals bij moderne autochtone kindertjes. Of islamitische haat en agressie jegens andersdenkenden, geheel in stijl van de Koran.
pi_65457169
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:10 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jij onderschat het gevaar van dit soort indoctrinatie.
[..]

Inderdaad. En het is maar net wat je erin giet. Gezellige, sociaal-liberale normen en waarden, zoals bij moderne autochtone kindertjes. Of islamitische haat en agressie jegens andersdenkenden, geheel in stijl van de Koran.
En in de puberteit zetten ze zich doorgaans weer tegen af.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:18:59 #115
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_65457272
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:16 schreef SCH het volgende:

[..]

En in de puberteit zetten ze zich doorgaans weer tegen af.
Of ze radicaliseren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_65457318
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Of ze radicaliseren.
Of ze worden gewoon moslim. Dat radicaliseren is echt heel incidenteel en een beetje een modeterm geworden.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:20:33 #117
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65457335
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Of ze radicaliseren.
Bij moslims meestal dit inderdaad. Kijk maar eens naar het hoge gehalte hoofddoeken bij jonge moslima's. Volledig van het padje.
pi_65457339
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, gaat vanzelf wel weer over.
Volgens mij gaat dat in dit geval niet heel erg eenvoudig; van je geloof afvallen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_65457343
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Of ze worden gewoon moslim. Dat radicaliseren is echt heel incidenteel en een beetje een modeterm geworden.
Het komt anders steeds vaker in de media.
pi_65457368
FOTO SANNE DONDERS
pi_65457536
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:20 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dat in dit geval niet heel erg eenvoudig; van je geloof afvallen.
Je hoeft toch ook niet van je geloof te vallen?
pi_65457593
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:20 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Het komt anders steeds vaker in de media.
Steeds minder juist, het is een tijdje even een hype geweest en het leek er op dat talloze jongeren radicaliseerden maar dat blijkt niet het geval. Er zijn er juist steeds meer die het geloof minder belangrijk vinden naarmate ze ouder worden. De secularisatie onder moslims groeit. Dat past alleen niet zo in het straatje van de Wiilders-aanhangers natuurlijk, die leggen liever de aandacht op ieder klein misstandje of incidentje, dat komt ze politiek beter uit. Maar dat is niet volgens de realiteit.
pi_65457633
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:20 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Bij moslims meestal dit inderdaad. Kijk maar eens naar het hoge gehalte hoofddoeken bij jonge moslima's. Volledig van het padje.
Ja, da's waar, een hoofddoekje is een ernstig geval van radicalisering.

Wanneer ga jij nou eens serieuze argumenten gebruiken in dit soort discussies?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:30:51 #124
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_65457692
quote:
,,Wilders! Hij is poep onder mijn schoen! Als mijn vader hem onder handen zou krijgen...
Waarom trapt die jongen zomaar in de poep vraag ik me dan af.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_65457736
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:30 schreef popolon het volgende:

[..]

Waarom trapt die jongen zomaar in de poep vraag ik me dan af.
Omdat het hondenpoepbeleid van de PVV mislukt is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')