abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:28:57 #61
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_65447325
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Bekenden:
Esma Choho, Ahmed Aboutaleb, Sadik Harchaoui, Ahmed Marcouch en zo kan ik nog wel even doorgaan tot je een lijst van duizenden namen hebt.

en nog een rits namen die je niet zal zeggen.

Jij denkt toch niet echt dat iedere moslim, of zelfs de meeste moslims, niet-moslims haten?
Het gaat er niet om of men al dan niet 'niet-moslims' haat.
Het gaat om iets dat wezenlijk dieper ligt.
Het gaat erom dat als puntje bij paaltje komt, als het er om gaat spannen, dat moslims dan niet meer voor het land kiezen waar zij leven, maar klakkeloos voor mede moslims omdat hun religie dat voorschrijft.

Het is erg dom van westerlingen te denken dat moslims die 'an sich' best goed integreren minder gevaarlijk zouden zijn dan de niet geïntegreerde variant. Het zijn en blijven door hun geloof volkomen verknipte figuren, wandelende tijdbommen die als het er op aan komt zonder na te denken zaken doen die ik me liever niet voor de geest wens te halen, en dat alles uit naam van een profeet waar wij in dit land geen enkele boodschap aan hebben.
Als je moslim bent, dan ben je gebrainwashed, en hoe vriendelijk je je ook gedraagt, je bent en blijft een geindoctrineerd uilskuiken.
.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:31:09 #62
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_65447394
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:41 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

"Grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden van 24 augustus 1815

Hoofdstuk 1. Grondrechten

Artikel 1

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."

Fail .
Er staat nergens in die grondwet dat ie er geen probleem mee mag hebben .
Verder heeft ie een dikke plaat voor zijn kop, maar goed.
pi_65447534
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:18 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Bij Aboutaleb moet je wat verder teruggaan. Tot zijn tijd bij Forum. Toen uitte hij de ene fundamentalistische uitspraak na de andere. Hij lijkt nu z'n leven te hebben gebeterd, maar volgens mij is hij het prototype voorbeeld van een 'wolf in schaapskleren'.
Inderdaad, er moet wel iets fout zijn aan die mensen, anders heb jij ongelijk. En dat kan natuurlijk niet.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:36:23 #64
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65447570
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:35 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Inderdaad, er moet wel iets fout zijn aan die mensen, anders heb jij ongelijk. En dat kan natuurlijk niet.
Als je er echt zo over denkt, dan zou ik dat wel mooi vinden.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65447615
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:30 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Achja tuurlijk. Iedere moslim haat alles en iedereen die niet in de Islam gelooft

Lekker simpel oordelen weer.
En dat van iemand die de genocide op Palestijnen goed praat
Zeikwijf
pi_65447616
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:01 schreef SCH het volgende:

Ik ken zo al tien moslims die niet alles en iedereen haten maar gewoon bevriend zijn met Nederlanders, en met mensen die niet in de islam geloven. Hoe verklaar je dat dan?

Het is prima dat je Arlandson leest, maar lees ook eens wat artikelen van mensen die er anders over denken dan hij.
Zelf ken ik ook verschillende moslims via de sportvereniging en ik heb er ook bij een paar in de klas gezeten. Allemaal prima gasten, daar kun je prima een glaasje sprite meer drinken. En alleen al het stellen van de vraag dat die jongens haat zouden hebben tegen niet-moslims is al bevreemdend. Toch zijn er een aantal zaken, ik zou bijvoorbeeld als onbesnedene en geen één moeten vragen of ik een keertje een avondje mag gaan stappen met zijn zus. Zoiets is totaal onmogelijk terwijl andersom toch heel gek wordt opgekeken als ik hardop zeg dat ik mijn zus voor geen goud zou zien verkering krijgen met een marokkaan. Als je zoiets opmerkt dan ben je ineens racist.

"Haat" is een vreemd woord in deze. Een slavenhouder (waarvan er in de islamitische landen genoeg rondlopen) haat ook zijn slaven niet. Hij zal dat ook nooit toegeven. Toch heeft de slaaf het recht om te stellen dat hij gehaat wordt, louter vanwege de behandeling die hem ten deel valt.
pi_65447654
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:36 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Als je er echt zo over denkt, dan zou ik dat wel mooi vinden.
De moslims zaaien verwarring door aardig te doen. Zulke vrouwen als Albayrak die doen wel heel leuk, maar thuis eten die moslims baby's alsof het Nibbits zijn. Het is net als met fossielen. Die heeft God in de aarde gestopt om ons geloof op de proef te stellen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:40:58 #68
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65447717
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

De moslims zaaien verwarring door aardig te doen. Zulke vrouwen als Albayrak die doen wel heel leuk, maar thuis eten die moslims baby's alsof het Nibbits zijn. Het is net als met fossielen. Die heeft God in de aarde gestopt om ons geloof op de proef te stellen.
Je komt in de buurt. Al eten ze natuurlijk geen baby's, want dan hadden we dat allang gemerkt.
pi_65447831
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:40 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Je komt in de buurt. Al eten ze natuurlijk geen baby's, want dan hadden we dat allang gemerkt.
Natuurlijk merken we dat niet. Ze willen dat we denken dat het niet gebeurd.

Ik zie het al, jij staat aan de kant van de moslims.
pi_65447859
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:03 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Noem ze eens op, wie zijn dat dan, die "tien moslims"? Want dit kan iedereen beweren.
Geen argument
pi_65447865
quote:

[..]

geen argument
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:46:00 #72
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65447888
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:44 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij dan dat er vrijwel geen baby's verdwijnen? Of eten ze alleen hun eigen baby's?
quote:
Een ietwat voorbarige conclusie.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:47:10 #73
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65447918
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:45 schreef Chadi het volgende:

[..]

Geen argument
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:45 schreef Chadi het volgende:

[..]

geen argument
Nee, dat zijn inhoudelijke reacties op argumenten van anderen. Dat is ook toegestaan.
pi_65447941
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:44 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

De slechtste poging tot vergelijken ooit.
pi_65448037
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Het punt dat iedere moslim niet-gelovigen zou haten, is in ieder geval finaal onderuit gehaald.
Ik lees dat dit het punt helemaal niet was, namelijk: de religie die ze aanhangen ervoor zorgt dat ze zelf vol zitten met haat tegen alles en iedereen dat een broertje dood heeft aan hun religie.
Volgens mij staat er dat wanneer iemand zich op de een of andere manier onwelgevallig over de islam uitlaat zich door de moslimaanhangers scherp wordt veroordeeld weet.
Dat vind ik niet zo'n heel rare stelling, omdat in de V.N. de Arabische landen onlangs nog voor elkaar hebben gekregen dat kritiek op de islam (verkapt in een resolutie over godsdienstkritiek) strafbaar moet zijn.
Dat lijkt me niet voor niks.
quote:
The United Nations General Assembly, passed by a vote of 108 to 51; 25 members abstaining, a resolution 'Combating defamation of religions'.
(klik)
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_65448092
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:47 schreef Specularium het volgende:

[..]

De slechtste poging tot vergelijken ooit.
Ah, nog zo'n moslimfundamentalist die net doet alsof hij het niet is.
pi_65448123
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:50 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik lees dat dit het punt helemaal niet was, namelijk: de religie die ze aanhangen ervoor zorgt dat ze zelf vol zitten met haat tegen alles en iedereen dat een broertje dood heeft aan hun religie.
Volgens mij staat er dat wanneer iemand zich op de een of andere manier onwelgevallig over de islam uitlaat zich door de moslimaanhangers scherp wordt veroordeeld weet.
Dat vind ik niet zo'n heel rare stelling, omdat in de V.N. de Arabische landen onlangs nog voor elkaar hebben gekregen dat kritiek op de islam (verkapt in een resolutie over godsdienstkritiek) strafbaar moet zijn.
Dat lijkt me niet voor niks.
[..]

(klik)
Maar wat heeft dat met een willekeurige moslim in Nederland te maken?

Waarom weten velen van jullie dat niet te scheiden, dat vind ik zoiets onnozels hebben.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:55:02 #78
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_65448180
quote:

[..]

Dat verklaart een hoop! Die Kim de Gelder (van dat Belgische kinderdagverblijf) was dus gewoon maaltijden aan het voorbereiden (halal slachten enzo)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_65448182
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:52 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ah, nog zo'n moslimfundamentalist die net doet alsof hij het niet is.
_!
pi_65448321
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik ben tot deze "wijsheid" gekomen door de artikelen van James M. Arlandson te lezen + door dagelijks de krant te lezen en het nieuws te volgen + door hele felle reacties van moslims op deze site bijvoorbeeld tegen israel + door de situatie in islamitische landen (een aantal landen kent 0% niet-moslims). Mijn leeftijd is 31 jaar.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_65448338
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat met een willekeurige moslim in Nederland te maken?

Waarom weten velen van jullie dat niet te scheiden, dat vind ik zoiets onnozels hebben.
Niets. Dit heeft te maken met jouw opmerking over een citaat die jij verkeerd overneemt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:28:02 #82
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_65449240
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee meer dat hij in de wijken gaat kijken wat er speelt, zullen velen in zijn geval niet doen denk ik.
Ik denk dat meer politici dat wel doen. Maar die hebben niet de reputatie en media aandacht die Geert Wilders heeft.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_65449332
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:28 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk
dat meer politici dat wel doen. Maar die hebben niet de reputatie en media aandacht die Geert Wilders heeft.
Denk je dat, of weet je dat zeker?
Want met aannames werken kan iedereen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:50:58 #84
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_65449941
De meeste moslims zijn best ok!

Alleen dat geloof, dat slaat natuurlijk nergens op!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_65450435
Heerlijk topic, tvp.
pi_65450548
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef buachaille het volgende:

[..]

"Haat" is een vreemd woord in deze. Een slavenhouder (waarvan er in de islamitische landen genoeg rondlopen) haat ook zijn slaven niet. Hij zal dat ook nooit toegeven. Toch heeft de slaaf het recht om te stellen dat hij gehaat wordt, louter vanwege de behandeling die hem ten deel valt.
Vergelijk jij jezelf met een slaaf?
pi_65450553
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:28 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Als je moslim bent, dan ben je gebrainwashed, en hoe vriendelijk je je ook gedraagt, je bent en blijft een geindoctrineerd uilskuiken.
.
Als je christen bent, dan ben je gebrainwashed, en hoe vriendelijk je je ook gedraagt, je bent en blijft een geindoctrineerd uilskuiken.

Als je jood bent, dan ben je gebrainwashed, en hoe vriendelijk je je ook gedraagt, je bent en blijft een geindoctrineerd uilskuiken.

Als je hindoe bent, dan ben je gebrainwashed, en hoe vriendelijk je je ook gedraagt, je bent en blijft een geindoctrineerd uilskuiken.
pi_65450698
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ik ben tot deze "wijsheid" gekomen door de artikelen van James M. Arlandson te lezen + door dagelijks de krant te lezen en het nieuws te volgen + door hele felle reacties van moslims op deze site bijvoorbeeld tegen israel + door de situatie in islamitische landen (een aantal landen kent 0% niet-moslims). Mijn leeftijd is 31 jaar.
Als ik mijn mening over mensen alleen moet basseren op wat ik lees in kranten of hoor op de radio blijft er weinig goeds over.

Welke landen kennen volgens jou alleen maar moslims als populatie?
pi_65450856
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef Chadi het volgende:
Als ik mijn mening over mensen alleen moet basseren op wat ik lees in kranten of hoor op de radio blijft er weinig goeds over.

Welke landen kennen volgens jou alleen maar moslims als populatie?
Nogmaals: ik ken ook een paar moslims via de sportvereniging en ik heb er bij op school gezeten. Niks mis mee met die gasten maar zoals gezegd is men wel religieus racistisch omdat een hollander niet met een moslima mag verkering krijgen.

Je vraag wordt hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sjiieten_per_land beantwoord.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:24:06 #90
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65450931
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:10 schreef Jestrovic het volgende:

[..]

Als je christen bent, dan ben je gebrainwashed, en hoe vriendelijk je je ook gedraagt, je bent en blijft een geindoctrineerd uilskuiken.

Als je jood bent, dan ben je gebrainwashed, en hoe vriendelijk je je ook gedraagt, je bent en blijft een geindoctrineerd uilskuiken.

Als je hindoe bent, dan ben je gebrainwashed, en hoe vriendelijk je je ook gedraagt, je bent en blijft een geindoctrineerd uilskuiken.
Precies, jij hebt het door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')