abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65619620
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:37 schreef henkway het volgende:

[..]

Ja maar nu wel de financiėle wereld weer goed krijgen , dat zal niet makkelijk zijn en vele jaren gaan duren
Voor pensioenfondsen ziet het er slecht uit zoals met het ABP die 30 miljard heeft belegd in fanny mae

Willem Middelkoop zei al dat 30% lagere pensioenen tot onrust zou leiden
Elk welkend mens weet wel dat hij zelf z´n pensioen bij elkaar moet sparen. Wat mij betreft schaffen we het verplichte pensioen direct af en laten we het aan elk individu zelf over om het pensioen te regelen. Als men het dan collectief wil doen, zijn er altijd partijen die daar wel in mee willen gaan.

Ik heb er nu net iets te weinig invloed op en dat bevalt me niet.
pi_65620266
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Elk welkend mens weet wel dat hij zelf z´n pensioen bij elkaar moet sparen. Wat mij betreft schaffen we het verplichte pensioen direct af en laten we het aan elk individu zelf over om het pensioen te regelen. Als men het dan collectief wil doen, zijn er altijd partijen die daar wel in mee willen gaan.

Ik heb er nu net iets te weinig invloed op en dat bevalt me niet.
Je bent vrij om aan Banksparen te doen, dat is fiscaal vriendelijk sparen voor ondernemers of mensen met een pensioengat
Dank voor dit initiatief de Pvda
quote:
Het wetsvoorstel regelt dat individueel pensioensparen (lijfrenteproducten) ook bij banken fiscaal wordt ondersteund. Zo wordt er een einde gemaakt aan de gedwongen winkelnering bij verzekeraars voor mensen die zelf willen (bij-) sparen voor hun oude dag.

Staf Depla: 'Uit onderzoek blijkt dat verzekeraars hoge kosten in rekening brengen. Daar moet een einde aan komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')