Dat dus ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of interessante linkjes en/of foto's posten etc.
Hyves is echt het grootste dieptepunt mogelijk wat betreft Web 2.0.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:03 schreef Sgele het volgende:
Wat moet je nou met Twitter? Mensen laten weten dat je zit te schijten? Ik weet niet wat ik erger vind...Hyves of Twitter
Je moet zelf ook op zoek gaan en mensen gaan volgen hè!quote:Op zondag 5 april 2009 10:57 schreef RHCPeter het volgende:
Tot nu toe is twitter wel leuk. Alleen heb ik nog maar weinig mensen die mij volgen. ;-(
Dat, en reageer op mensen, vinden anderen ook leuk namelijk waardoor ze je misschien gaan volgenquote:Op zondag 5 april 2009 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet zelf ook op zoek gaan en mensen gaan volgen hè!
Kijk eens bij anderen wie zij volgen bv.
En doe actief mee, het is leuk iemand te volgen die ook daadwerkelijk iets zegt/linkt/plaatst
Maar als ik op hen reageer zien ze dat niet omdat ze mij niet volgen ;-)quote:Op zondag 5 april 2009 11:16 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat, en reageer op mensen, vinden anderen ook leuk namelijk waardoor ze je misschien gaan volgen
jawel, dat zien ze, net als jij, bij hun repliesquote:Op zondag 5 april 2009 11:22 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Maar als ik op hen reageer zien ze dat niet omdat ze mij niet volgen ;-)
Psies. Ik kom nieuwe interessante mensen ook vaak tegen in replies van anderenquote:Op zondag 5 april 2009 11:16 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat, en reageer op mensen, vinden anderen ook leuk namelijk waardoor ze je misschien gaan volgen
Ahaa ok dacht dat ze je moesten volgen. Thnxquote:Op zondag 5 april 2009 11:32 schreef Misan het volgende:
[..]
jawel, dat zien ze, net als jij, bij hun repliesen dan maakt het dus niet uit of ze je volgen of niet zeg maar
waar zie je dat dan?quote:Op zondag 5 april 2009 18:30 schreef laura_90 het volgende:
Volgens mij zijn ze bezig om het ook in het nederlands te krijgen...
Zie namelijk steeds "minder dan een minuut ago.." en dat stond er eerst helemaal in het engels
fuck die chick is bone-able.quote:
Ik heb beiden niet nodig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:30 schreef MoneyTalks het volgende:
Gebruik dan gewoon de Wie Wat Waar van Hyves, want Hyves heeft iedereen al. Twitter is gewoon een hype.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:50 schreef Simon191 het volgende:
[..]
Beetje laat na de Eerste Wereld oorlog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |