Dat dus ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of interessante linkjes en/of foto's posten etc.
Hyves is echt het grootste dieptepunt mogelijk wat betreft Web 2.0.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:03 schreef Sgele het volgende:
Wat moet je nou met Twitter? Mensen laten weten dat je zit te schijten? Ik weet niet wat ik erger vind...Hyves of Twitter
Je moet zelf ook op zoek gaan en mensen gaan volgen hè!quote:Op zondag 5 april 2009 10:57 schreef RHCPeter het volgende:
Tot nu toe is twitter wel leuk. Alleen heb ik nog maar weinig mensen die mij volgen. ;-(
Dat, en reageer op mensen, vinden anderen ook leuk namelijk waardoor ze je misschien gaan volgenquote:Op zondag 5 april 2009 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet zelf ook op zoek gaan en mensen gaan volgen hè!
Kijk eens bij anderen wie zij volgen bv.
En doe actief mee, het is leuk iemand te volgen die ook daadwerkelijk iets zegt/linkt/plaatst
Maar als ik op hen reageer zien ze dat niet omdat ze mij niet volgen ;-)quote:Op zondag 5 april 2009 11:16 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat, en reageer op mensen, vinden anderen ook leuk namelijk waardoor ze je misschien gaan volgen
jawel, dat zien ze, net als jij, bij hun repliesquote:Op zondag 5 april 2009 11:22 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Maar als ik op hen reageer zien ze dat niet omdat ze mij niet volgen ;-)
Psies. Ik kom nieuwe interessante mensen ook vaak tegen in replies van anderenquote:Op zondag 5 april 2009 11:16 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat, en reageer op mensen, vinden anderen ook leuk namelijk waardoor ze je misschien gaan volgen
Ahaa ok dacht dat ze je moesten volgen. Thnxquote:Op zondag 5 april 2009 11:32 schreef Misan het volgende:
[..]
jawel, dat zien ze, net als jij, bij hun repliesen dan maakt het dus niet uit of ze je volgen of niet zeg maar
waar zie je dat dan?quote:Op zondag 5 april 2009 18:30 schreef laura_90 het volgende:
Volgens mij zijn ze bezig om het ook in het nederlands te krijgen...
Zie namelijk steeds "minder dan een minuut ago.." en dat stond er eerst helemaal in het engels
fuck die chick is bone-able.quote:
Ik heb beiden niet nodig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:30 schreef MoneyTalks het volgende:
Gebruik dan gewoon de Wie Wat Waar van Hyves, want Hyves heeft iedereen al. Twitter is gewoon een hype.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:50 schreef Simon191 het volgende:
[..]
Beetje laat na de Eerste Wereld oorlog
Oke, maar als bv iemand volg, een artiest ofzo, dan staan daar mijn persoonlijke berichten ook tussen.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:42 schreef Intrepidity het volgende:
Standaard kan iedereen je berichten zien op je profielpagina. Je kunt in je opties "protect my updates" aanzetten, dan kunnen alleen de mensen die je toestemming geeft je berichten zien.
je hebt je eigen 'homepage'. Daar staan jouw tweets én de tweets van mensen die je volgt áán mensen die je volgt. Dus:quote:Op woensdag 8 april 2009 14:48 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Oke, maar als bv iemand volg, een artiest ofzo, dan staan daar mijn persoonlijke berichten ook tussen.
Of zie je die alleen als jij iemand volgt, en deze persoon jou ook?
Twitter newbie.. sorry
Dit is een lastig probleem maar mijn research heeft uitgewezen dat ze je @berichten wel kunnen zien als je op hun reageert.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:14 schreef newyorkcity het volgende:
Ja opzich wel. Als ik bijvoorbeeld Jamie Cullum volg staat mijn bericht daar niet tussen want hij volgt mij niet..
Toch?
Maar berichten van gemeenschappelijke vrienden zie ik wel..
nee, je ziet alle berichten van mensen die je volgt, niet de berichten die aan mensen die je volgt zijn gestuurd als je de mensen niet volgt die de berichten sturenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hebt je eigen 'homepage'. Daar staan jouw tweets én de tweets van mensen die je volgt áán mensen die je volgt. Dus:
Een bericht van Misan aan mij staat daar wel bij, een bericht van Misan aan Roel_Jewel zie ik ook (ik volg Roel_Jewel), maar een bericht van Misan aan Intrepidity zie ik niet (want ik volg Intrepidity niet).
Snap?
Klopt.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:22 schreef Misan het volgende:
[..]
nee, je ziet alle berichten van mensen die je volgt, niet de berichten die aan mensen die je volgt zijn gestuurd als je de mensen niet volgt die de berichten sturen
toestemming geven kan door ze zelf te volgen of door een follow-verzoek goed te keurenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:20 schreef newyorkcity het volgende:
Je kan ook bij settings je updates protcen, maar wie ziet ze dan nog?
Dan kan je mensen toestemming geven, en dan kunnen zij die wel zien, maar hoe geef je toestemming?
Ik vind het een onduidelijke site...
klopt, replies gericht aan jou zie je wel bij je replies staan of je deze personen nu volgt of nietquote:Op woensdag 8 april 2009 15:17 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit is een lastig probleem maar mijn research heeft uitgewezen dat ze je @berichten wel kunnen zien als je op hun reageert.
Dus als Jamie Cullum wat blaat en je doet reply, dan kan hij dat ene bericht wel zien.
Volgens mij
en hoe zit dit?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:20 schreef newyorkcity het volgende:
Je kan ook bij settings je updates protcen, maar wie ziet ze dan nog?
Dan kan je mensen toestemming geven, en dan kunnen zij die wel zien, maar hoe geef je toestemming?
Ik vind het een onduidelijke site...
Als jij je updates dichtzet en iemand jou wil followen krijg je een mailtje met een ja/nee link.quote:
Ok.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Als jij je updates dichtzet en iemand jou wil followen krijg je een mailtje met een ja/nee link.
Bestaande followers blijven wel aanstaan, die moet je dan zelf eruit gooien.
Als ik iets kut vindt is het wel die protected lui.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Als jij je updates dichtzet en iemand jou wil followen krijg je een mailtje met een ja/nee link.
Bestaande followers blijven wel aanstaan, die moet je dan zelf eruit gooien.
bereid je maar voor, eind deze week knikker ik er ook een slotje opquote:Op woensdag 8 april 2009 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik iets kut vindt is het wel die protected lui.
Ja, maar jouw berichtjes ken ik al, ik bedoel, ik weet waarom ik je volg, bij een ander, die je interessant lijkt om te volgen, ga je toch eerst een beetje rondneuzen? En dan is het kut als je op zo'n protected stuit.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:52 schreef Misan het volgende:
[..]
bereid je maar voor, eind deze week knikker ik er ook een slotje op
maar die berichtjes zie je dan wel
jajajajaquote:Op woensdag 8 april 2009 15:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, maar jouw berichtjes ken ik al, ik bedoel, ik weet waarom ik je volg, bij een ander, die je interessant lijkt om te volgen, ga je toch eerst een beetje rondneuzen? En dan is het kut als je op zo'n protected stuit.
Snappu?
http://search.twitter.com/search?tag=schiphol of http://twitterfall.com/schipholquote:Op woensdag 8 april 2009 16:38 schreef Burdie het volgende:
Vraagje. Toen met de 'poldercrash' (sorry, ik blijf het een stom woord vinden) kon je een overzichtje krijgen van alle Tweets die het woord 'schiphol' bevatten. Hoe kan ik zulke overzichten aanroepen?
ja en bij ongeveer alle andere applicaties ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:06 schreef newyorkcity het volgende:
Uhm... ALs je twitterfon op je telefoon hebt zijn de berichtjes toch gratis?
Nee, tenminste niet dat ik weet... Maar er staat op twitter.com blij instellingen dat je het mobiele nummer van te telefoon kan invoeren en dat hiervoor het standaard bericht geldt..quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ja en bij ongeveer alle andere applicaties ook
betaal jij voor je berichtjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |