Ja dat was een beetje jammer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, er stond: ik haal mezelf weg.
Maar de quotes blijkbaar niet.
Vind jij 'Een nieuwe wereld' ook zo`n vrolijk nummer?quote:
Ik vind niet zoveel van haar, maar het gegeven dat iemand een liedje voor haar heeft geschreven vind ik heel mooi.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[paint] Een plaatje namaken
Vind jij het meisje uit blauw ook zo blij en grappig en lief?
Nee, misschien moeten we maar de namaakemoties van Marco Borsato gaan posten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga mee in Blauw en zusje!![]()
We stellen ons zo niet echt open naar de lurkers he?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, misschien moeten we maar de namaakemoties van Marco Borsato gaan posten.
Ik denk dat het de TT is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:34 schreef Peter6000 het volgende:
Vandaaaaaaaaaaaaaag is rooooooooooddddddddddd![]()
![]()
Ik heb al een TR verzonden voor het nummer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
Aan dat nummer kan het niet liggen he?
Ja want stel je voor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb al een TR verzonden voor het nummer.
Ik ga namelijk nummer 6000 openen, en dan moet alles wel kloppen.
Maar 1 topic per dag duurt het nog ruim 16 jaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
JIj denkt dat deze reeks tot 6000 komt voordat er weer een RLS komt?
DGK FTW!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar 1 topic per dag duurt het nog ruim 16 jaar.
Een Big Brother zie ik er nog weleens komen.
Maar zo leuk als de eerst BB (voor mij nummer 5), of DGK kan het niet meer worden.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met Tanja en Lieske.
En Roel en Dido.
En Ingrid.
En natuurlijk de onbegrepen grootheid Rikkert.
[ afbeelding ]
Ik zal je niet uitzwaaien!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voel slaap opkomen, dus ik verdwijn zwaailoos de nacht in.
Ik ga ook slapen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:12 schreef HiDiHo het volgende:
Weltruste Peter
Toch handig z'n mobieltje
jezus wat is het donker hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen!
Mag ik je in het donker zetten?
In de ijdele hoop dat Manu het licht weer aan doet?
![]()
Manu!! Kom er weer eens in! ?![]()
[ afbeelding ]
quote:Dear Sir/Madam,
We are please to inform you that your email just won Ģ500,000
British Pounds in our just concluded 10th anniversary giveaway
promo.Participants for this promotion were randomly selected
from worldwide range of web searchers who uses Google search
engine(Googler) and other Google ancillary services.
For more info/how to claim your prize,send your winning Ticket
number:00869575733664,CGPN:7-22-71-00-66-12,Serial
numbers:BTD/8070447706/06,Lucky Numbers:12 -12-23-35-40-41(12)
and personal details to Mr.Francis Henson,
Ik wil graag nieuwe eetkamerstoelen. Mag jij kiezen want ik kom er toch niet uit. Al maaaaanden niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:08 schreef Copycat het volgende:
Neehee! Het is van Google zelf, dus haske betrouwbaar.
Ik ga zo meneer of mevrouw Francis Henson maar eens een mail sturen. Zou het familie van Jim Henson zijn?
Wat wil je hebben? Ik trakteer!
ja echt wel een bofkont.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:06 schreef Smash-it het volgende:
Morgen! Cc, wat ben jij een ongelooflijke bofkont! Wow! Mag ik een nieuwe fiets?
Ja dat moet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Shit, moet ik dat geld met jou delen?
Gelukkig doet de verwarming het weer, zit ik er toch nog warmpjes bij.
Alles is van plastic en bordkarton.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
Goffer. Dacht ik eindelijk eens een appeltje voor de dorst weg te kunnen zetten, is het weer een scam.
Is niks dan meer echt in deze wereld???
Ik was ff nieuwsgierigquote:
Moet ik nu bang worden? Onderduiken? Een andere identiteit aannemen? Of met de Noorderzon vertrekken?quote:
Waar is zij eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:45 schreef CarOnline het volgende:
Aagjekat ook nog, en wie ben jij dan?
Goed om je heen kijken!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet ik nu bang worden? Onderduiken? Een andere identiteit aannemen? Of met de Noorderzon vertrekken?
Elke keer over je schouder moeten kijken is ook zo tijdrovend.
Ik zeg noorderzon!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet ik nu bang worden? Onderduiken? Een andere identiteit aannemen? Of met de Noorderzon vertrekken?
Elke keer over je schouder moeten kijken is ook zo tijdrovend.
Jij hebt haar bang gemaakt denk ik.quote:
Dat moet ik delen met Dementor. En met waarschijnlijk nog miljoenen anderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik zeg noorderzon!
Je hebt toch poen zat.
We hadden het al zo goed als direct bijgelegd naar mijn weten, dus mij treft geen blaam, vind ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:47 schreef CarOnline het volgende:
Jij hebt haar banggemaakt denk ik.
Nee, ik weet het niet. Als ik eerlijk ben.
Ja, mij bevobbeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet ik delen met Dementor. En met waarschijnlijk nog miljoenen anderen.
Ja, dan wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
We hadden het al zo goed als direct bijgelegd naar mijn weten, dus ik tref geen blaam, vind ik.
En als je oneerlijk bent, weet je het dan wel?
Repelsteeltje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Aagjekat ook nog, en wie ben jij dan?
Nee de rekening van de reparaties aan de auto was een hele bevalling voor haar dochter in Spanje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
Okay, ik geloof je.
Misschien zit ze wel in Spanje, haar dochter moet geloof ik ergens volgende maand bevallen en toen was er iets met welke auto eerst naar de garage ging of zo. Oh ja, en toen barstte ineens de bom.
Anywayz, als ze hier nog leest: ik hoop op een voorspoedige bevalling, een blakend kleinkind en een schitterend huis in Spanje waar we onze meet kunnen houden. Ik begreep dat Bart voor popcorn, bier en BB dvdtjes zorgt.
Ach, ik neem niet aan dat het dat zal zijn, toch? Het was ook onduidelijk, en daar kan je niet over vallen denk ik toch.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
Okay, ik geloof je.
Misschien zit ze wel in Spanje, haar dochter moet geloof ik ergens volgende maand bevallen en toen was er iets met welke auto eerst naar de garage ging of zo. Oh ja, en toen barstte ineens de bom.
Anywayz, als ze hier nog leest: ik hoop op een voorspoedige bevalling, een blakend kleinkind en een schitterend huis in Spanje waar we onze meet kunnen houden. Ik begreep dat Bart voor popcorn, bier en BB dvdtjes zorgt.
22.15 uur op Canvas.quote:How mad are you (Deel 1)
Tweedelige BBC-documentaire (uit de reeks Horizon) over een wetenschappelijk experiment dat bewijst hoe moeilijk het is om een onderscheid te maken tussen ‘normale’ en ‘geesteszieke’ mensen.
Zo willen de programmamakers het stigma en het taboe doorbreken dat het leven van mensen met psychische problemen vaak nog meer bemoeilijkt dan hun ziekte zelf.
Tien vrijwilligers worden uitgenodigd om twee weken lang samen te leven en een aantal tests te ondergaan. Vijf van hen kunnen als ‘normaal’ worden beschouwd, de andere vijf hebben last van psychische stoornissen.
Zo bevat het verscheiden gezelschap een schizofrene schilder, een extraverte zakenman, een depressieve marketeer en een schuchtere huisvrouw. Zij worden samen op de proef gesteld: geconfronteerd met stresserende situaties, met angsten en fobieën.
De testgroep wordt geobserveerd door een team van internationale experten. Met hun jarenlange ervaring moeten zij een diagnose stellen, louter op basis van het gedrag van de individuen in de groep.
Zullen de manisch depressieve mensen en die met dwangneurosen zich binnen de kortste keren laten kennen? Of gedragen de gewone mensen zich nog het vreemdst? Vertonen wij misschien allemaal symptomen van geestesziekten? Zijn wij allemaal een beetje gek?
Het is zo makkelijk. Maar ja, jij bent nu rijk dus je kunt nu elke dag uit eten gaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
Dat is ook echt een gerecht waar ik me nooit aan zal wagen. Teveel hassle, dus dat eet ik of niet of bij mijn moeder of broer.
Of bij jou, als het je nu wel lukt.
En en en en?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef Aagjekat het volgende:
vlees aan twee kanten bakken en water erbij, nu ongeveer 3 uur laten sudderen.
vlees gaar, op bord doen en in stukkies snijden.
ondertussen uien snijden, in de pan doen.
als ze bruin zijn, , zakje ,,maggi hachee ..erbij doen(geweld met water)
afblussen met kleintje ..bruin bier.
3 scheppen suiker en laurierbladen
na ongeveer drie kwartier, vlees erbij, en klaar is kees.
Zie hem dan eens guitig de boontjes bewerken met een ding.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ga gewoon een kok kopen!
[ afbeelding ]
Wanneer is je dochter uitgerekend?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:28 schreef Aagjekat het volgende:
niks, nada noppes...
afwachten , ze komt wanneer ze zelf wilt, maar van mij mag het nu..
Oh heb ik dus verkeerd vlees gekocht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:15 schreef Noek het volgende:
Hallo middagploeg!
Lies, sucade gaat hier altijd goed met een flinke scheut wijn.
Dat bedoel ik! Zo goed worden mijn boontjes in de regel niet gedopt!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:29 schreef Noek het volgende:
Zie hem dan eens guitig de boontjes bewerken met een ding.
neen joh, hachee kan je overal mee maken, als het maar lang genoeg suddert.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oh heb ik dus verkeerd vlees gekocht.
Die zal er toch wel standaard aan vast zitten?quote:
Ontbijtkoek erdoor heen? oke die had ik dus ook nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
GEwoon lang opzetten, inderdaad met azijn, en echt een paar uur stoven. En natuurlijk een stukje ontbijtkoek door de sju!![]()
En goeiemiddag!
haal die uien er maar uit, die vindt je na drie uur nooit meer terug.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ontbijtkoek erdoor heen? oke die had ik dus ook nog nooit gehoord.
Heb wel gelijk de uien erbij gegooid. Dat is toch wel goed he.
Jezus lijk wel of ik net uit huis ben. Eigenlijk wel zielig voor mijn gezin he ben echt een kneus wat koken aangaat.
Gister was mijn man gewoon blij dat de aardappelen helemaal gaar waren. Heb ik maar niet verteld dat ik een zak bij AH gekocht had met aardappels erin die al voorgekookt waren.
Daarom ben ik tegenwoordig zo blij met de ovenschotel van maggi.
Kan er niets verpest worden en lijkt het heel wat als ik het voorzet.
Waar ik wel heel goed in ben is wokken enzo maar dat vind ik zelf heel lekker om te eten denk dat dat ook scheelt.
Nee, daar had ik het niet over. Maar ik zie nu pas dat ie in zn blote bips staatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zal er toch wel standaard aan vast zitten?
Oh wacht, je had het niet over mijn keukenhulp.
Worst in je Hachee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, daar had ik het niet over. Maar ik zie nu pas dat ie in zn blote bips staat![]()
Maar goed, daar zal ook wel een worst aan zitten. Gok ik, helemaal zeker weten doe je dat niet.
Ik heb eigenlijk wel zin in worst![]()
Dat is mn lieverlings.
Oke foutje dus. Ach haal ik wel hutspot doen we het op de leidse manier hutspot met klapstuk zeg ik dan maar dat het is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:39 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
haal die uien er maar uit, die vindt je na drie uur nooit meer terug.
Oh je bent vast niet zo erg als ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ontbijtkoek erdoor heen? oke die had ik dus ook nog nooit gehoord.
Heb wel gelijk de uien erbij gegooid. Dat is toch wel goed he.
Jezus lijk wel of ik net uit huis ben. Eigenlijk wel zielig voor mijn gezin he ben echt een kneus wat koken aangaat.
Gister was mijn man gewoon blij dat de aardappelen helemaal gaar waren. Heb ik maar niet verteld dat ik een zak bij AH gekocht had met aardappels erin die al voorgekookt waren.
Daarom ben ik tegenwoordig zo blij met de ovenschotel van maggi.
Kan er niets verpest worden en lijkt het heel wat als ik het voorzet.
Waar ik wel heel goed in ben is wokken enzo maar dat vind ik zelf heel lekker om te eten denk dat dat ook scheelt.
Ja maar mn Hachee... sja, kweenie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Worst in je Hachee.
uhm, ja oké, dat klinkt sex.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef CarOnline het volgende:
Dat ging al niet zo lekker en nadat de kinderen al wenend hun hap hadden uitgespuugd bedacht ik dat het misschien wel gekookt had moeten worden
o, ik ben ook hachee aan het maken, maar ik heb alles tegelijk in de pan gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef Aagjekat het volgende:
vlees aan twee kanten bakken en water erbij, nu ongeveer 3 uur laten sudderen.
vlees gaar, op bord doen en in stukkies snijden.
ondertussen uien snijden, in de pan doen.
als ze bruin zijn, , zakje ,,maggi hachee ..erbij doen(geweld met water)
afblussen met kleintje ..bruin bier.
3 scheppen suiker en laurierbladen
na ongeveer drie kwartier, vlees erbij, en klaar is kees.
Oh dat had mij ook kunnen overkomen hoor,alleen ik heb een dochter die lust alleen maar rauwe groenten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh je bent vast niet zo erg als ik.
Ik dacht dat als je hutspot ging maken, je alleen de aardappels hoefde te koken en dat de wortels en ui en rauw bij in konden en dan stampen maar!
Dat ging al niet zo lekker en nadat de kinderen al wenend hun hap hadden uitgespuugd bedacht ik dat het misschien wel gekookt had moeten worden
het is nog een kindquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ga gewoon een kok kopen!
[ afbeelding ]
Nee joh. Die is echt wel 18+.quote:
He dus ik ben niet zo heel stom bezig geweest. Zeker ook zo geleerd he van huis uit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:49 schreef blomst het volgende:
[..]
o, ik ben ook hachee aan het maken, maar ik heb alles tegelijk in de pan gedaan
een collega heeft eens alle blaadjes van de spinazie afgehaald en de steeltjes gekooktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik dacht dat als je hutspot ging maken, je alleen de aardappels hoefde te koken en dat de wortels en ui en rauw bij in konden en dan stampen maar!
ja hoor, en smaakt altijd goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
He dus ik ben niet zo heel stom bezig geweest. Zeker ook zo geleerd he van huis uit.
Borsthaar is zó 1965quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ach als hij maar kan koken toch. Voor de rest, jammer geen borsthaar.
Allebei goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
Ik ben wel te porren voor de Seychellen!
[ afbeelding ]
En voor de dagelijkse docutip:
[..]
22.15 uur op Canvas.
Een beetje Pokon door de groenten doet wonderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef lies1958 het volgende:
Ach als hij maar kan koken toch. Voor de rest, jammer geen borsthaar.
Volgens mij heb jij een justitieel enkelbandje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Borsthaar of geen borsthaar is mij verder om het even.
Omdat ik graag een groen blaadje eet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:04 schreef Coos het volgende:
Volgens mij heb jij een justitieel enkelbandje.![]()
Wil je een gekopieerde ingekleurde kleurplaat thuis ontvangen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Als het maar een Foster Parents kindje is.
Nee, die kost maar een piek per dag. Voor een kok!! Dat is een koopje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wil je een gekopieerde ingekleurde kleurplaat thuis ontvangen?
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef Smash-it het volgende:
'Daten in het donker', nieuw programma waar Huub kandidaten voor zoekt. Drie mannen en drie vrouwen vier dagen in een enorm huis. In het donker.
Vier dagen lang blindenmannetje spelen?
Ben benieuwd naar de streamsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef Smash-it het volgende:
'Daten in het donker', nieuw programma waar Huub kandidaten voor zoekt. Drie mannen en drie vrouwen vier dagen in een enorm huis. In het donker.
Waarom zou je dat in godsnaam willen? Maar ze zijn er, let maar op!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef Smash-it het volgende:
quote:Op dit moment zijn we bij Talpa Producties bezig met een nieuw programma voor RTL 5; Daten in het Donker. En als je nog single bent, is dit misschien écht iets voor jou! In Daten in het Donker verblijven drie mannen en drie vrouwen vier dagen in een enorm huis. De mannen en vrouwen ontmoeten elkaar op een originele manier... namelijk in het donker! Daten in het Donker wordt vanaf maart uitgezonden op RTL 5 en Renate Verbaan presenteert het programma.
Ja, heel origineel. Volgende datingprogramma moeten ze verkleed als een krododil tussen de nijlpaarden gaan liggen in de Serengeti. Dat hebben we ook nog nooit gezien hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef beequeen het volgende:
@Smash, ik zie het al. Nou, lijkt me een geweldig programma. Je ziet dan toch geen flikker?![]()
[..]
Zal de screening ook in het donker plaatsvinden, op de tast zeg maar? Leuk voor Huub.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef Noek het volgende:
Ja, heel origineel. Volgende datingprogramma moeten ze verkleed als een krododil tussen de nijlpaarden gaan liggen in de Serengeti. Dat hebben we ook nog nooit gezien hoor!
Staat mij ook iets van bij inderdaad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Er was toch ook al een keer zo'n soort programma?
Nog een rel erbij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal de screening ook in het donker plaatsvinden, op de tast zeg maar? Leuk voor Huub.
Ja, je bent de enige. Dus geen praatgroep voor jou.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik de enige die het echt zal jeuken hoe anderen elkaar vinden? Al die datingshows.Alleen boer zoekt vrouw vind ik dan nog leuk. Maar waarom al die jonge mensen daaraan meedoen. En dan nu in het donker.Zó wanhopig is J de M nou toch ook weer niet op zoek naar kijkcijfers?
Deed daar de vriend van Lieke ook niet aan meequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
Een vriend van me heeft afgelopen jaar een keer meegedaan aan daten en eten of zoiets. Volgens mij na drie afleveringen al geflopt.
Was wel grappig om te zien. Vooral omdat vriendlief met precies dezelfde chocoladetaart kwam aanzetten als de laatste keer dat ie bij mij op bezoek kwam. Alhoewel ... ik kreeg er toen wel twee flessen Moët bij. Die hij vervolgens bijna alleen soldaat maakte, de schat.
Ja, dat klopt. Maar dat was een andere aflevering. Ik heb alleen deze gezien omdat ik een sms kreeg met RTL4 NU! KIJKEN!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:45 schreef blomst het volgende:
Deed daar de vriend van Lieke ook niet aan mee
Daar kan ik dan het nut nog van inzien. van BzV. maar voor de rest....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, je bent de enige. Dus geen praatgroep voor jou.
Nee hoor, ik heb er helemaal niks mee. Zelfs boer zoekt vrouw vond ik te dom voor woorden.
Ik dacht dat echt iedereen dat leuk vond? Op mijn werk raken ze er nooit over uitgepraat!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Zelfs boer zoekt vrouw vond ik te dom voor woorden.
Op Mtv volgens mij, heb ik wel eens zoiets gezien. En dan stond er ook een hele dikke tussen en dan ging die gast zo voelen en nou ja, dat is dan televisie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Er was toch ook al een keer zo'n soort programma?
Wie gaat ie liggen sandwichen dan?quote:
Eric, die wil dit keer wel winnen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie gaat ie liggen sandwichen dan?![]()
ff kindjes halen, houdoe
en anders gooi je er wat maizena door heenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:35 schreef lies1958 het volgende:
Even een mededeling van mijn kant.
Mijn vlees valt uit elkaar zou het dan nu toch gaan lukken met de hachee.
En inderdaad uien zijn foetsie.
Maar hoe krijg ik het nu ook alweer gebonden dacht met snijkoek toch?
Pfff.. net kernfysica. Ik ben blij dat ik altijd huisgenoten heb die voor me kokenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:35 schreef lies1958 het volgende:
doe de hele troep in een schaalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:35 schreef lies1958 het volgende:
Och hoe moet dat later toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Pfff.. net kernfysica. Ik ben blij dat ik altijd huisgenoten heb die voor me koken!
Van die nachtkijkers, waar iedereen er heel zombie van uit gaat zien.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi Fannie!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:34 schreef FANN het volgende:
o hoi allemaal..... ik liet me even meeslepen door mijn verhaal......
Komt nog een datingshow bij op net 5.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik de enige die het echt zal jeuken hoe anderen elkaar vinden? Al die datingshows.Alleen boer zoekt vrouw vind ik dan nog leuk. Maar waarom al die jonge mensen daaraan meedoen. En dan nu in het donker.Zó wanhopig is J de M nou toch ook weer niet op zoek naar kijkcijfers?
quote:
Nou jullie hebben alle twee het zwarte garen niet uitgevonden!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]
oké sta ik dus met die spagetti in mijn handen voor die pan met
kokend water en ik denk.....hoe the fuck krijg ik die dingen in die pan?????????
hé ! dacht ik ...... weet je wat ik breek die dingen gewoon in tweeën
om dan later te horen van schoonma...... dat dus ook zo moest![]()
Dáár zou ik ook wel aan mee willen doen, met mijn twee linkerhandenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Komt nog een datingshow bij op net 5.
Ik werd net gebeld door EndeMol of ik wilde meedoen aan een nieuwe datingprogramma.
Moeten 5 mannen klussen bij een vrouw thuis en daarvan gaan er 3 door.
En dfan mag ze kiezen of ze iemand vaker wil zien.
Dat dacht ik ook, jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou jullie hebben alle twee het zwarte garen niet uitgevonden!![]()
Je hoeft namelijk niets te breken. Ze zakken er vanzelf in![]()
Zelfs in het kleinste pannetje
Ik baal er zelfs van als mensen het gaan snijden als het op hun bord ligtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:02 schreef Copycat het volgende:
Pasta breken? Ze breken je benen in Italië.
Je ellebogen, zul je bedoelen! Oh nee, die gingen net in de panquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:02 schreef Copycat het volgende:
Pasta breken? Ze breken je benen in Italië.
Zie je het voor je?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:59 schreef Soury het volgende:
http://www.dateninhetdonker.nl/
Dacht dat het een grapje wasWTF
L.S. Grijp je kans
Tis toch in het donker, bijdehand!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Zie je het voor je?![]()
Na vijf minuten gooien ze hem er al uit.
Ja maar verbaal heeft ie zo bonje slimpie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tis toch in het donker, bijdehand!
Daar maken ze macaroni van!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:34 schreef dieenebart het volgende:
Je ellebogen, zul je bedoelen! Oh nee, die gingen net in de pan
Succes Cc!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgenmiddag in de lunchpauze waarschijnlijk even zakelijk praten en een grote opdracht binnenslepen.
Ik weet niet hoe hij ruiktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Zie je het voor je?![]()
Na vijf minuten gooien ze hem er al uit.
Moet je allemaal stemmetjes na gaan doen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja maar verbaal heeft ie zo bonje slimpie.![]()
Lees even negen en een half jaar LekkerSimpel op Fok terug.![]()
Dat is hij wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hij hoeft toch irl niet zo gebekt te zijn.
Maar ruzie krijgt 'ie zeker!
Kutleven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:47 schreef Copycat het volgende:
Maar dan moet ik weer shoppen om het leed van geen vrije tijd hebben te verzachten.
Van ontbijtkoek (is dat het zelfde) word je echt niet dik hoor .. Tis lekker maar verder primaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:48 schreef lies1958 het volgende:
Hoera hoera mijn hachee vonden ze hier lekker, behalve onze rauwe groente freak. Die heeft alleen het vlees eruit gehaald.
Ik had zelfs eigengemaakte aardappelpuree. Knap he.
En inderdaad snijkoek maakt het dikker. Dus weet nu ook waarom ik teveel weeg. Ik eet geen snijkoek meer.
Ja is het zelfde, en ik weet dat je er niet dikker van wordt maar vindt het wel een goed excuus voor me dat het daar door komt. Niet van de fetakaas met walnoten en honing bv.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Van ontbijtkoek (is dat het zelfde) word je echt niet dik hoor .. Tis lekker maar verder prima
Van ontbijtkoek ga je wel lekker naar de wcquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja is het zelfde, en ik weet dat je er niet dikker van wordt maar vindt het wel een goed excuus voor me dat het daar door komt. Niet van de fetakaas met walnoten en honing bv.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van ontbijtkoek ga je wel lekker naar de wc![]()
Jippie, het is weekend
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:Had deze blije smilie altijd al 2 van die staartjes op d'r kop?
Het valt me nu pas op
jaahaa die truck ken ik nu ook...... maar breken is makkelijker, ook met etenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou jullie hebben alle twee het zwarte garen niet uitgevonden!![]()
Je hoeft namelijk niets te breken. Ze zakken er vanzelf in![]()
Zelfs in het kleinste pannetje
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nee das pas sinds gister
Zie je wel, ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nee das pas sinds gister
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je wel, ik dacht dat het aan mij lag![]()
Ik vind jouw muis zo leuk
Maar aagjekat heeft toch een puppie in haar avaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nu nog een eigen smiley voor aagjekat en dan kan je zeggen
ik vind jouw poes zo leuk![]()
![]()
![]()
![]()
oké ik ben stom.....vin ik grappig......
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar aagjekat heeft toch een puppie in haar ava
Ik had er wel interesse in. Ook om het klussen, want ik heb geen 2 linkerhanden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dáár zou ik ook wel aan mee willen doen, met mijn twee linkerhanden![]()
Zal wel bij het vastschroeven van een deurkruk blijven, verder heb je niet veel aan mij in huis.
Ga je mee doen?
Nachtzuster he !!! Deze ook die gebruik ik niet meerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je wel, ik dacht dat het aan mij lag![]()
Ik vind jouw muis zo leuk
Dan had je dat laatste beter niet kunnen doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had er wel interesse in.
Ik heb haar uitgelegd dat ik al een keer een gesprek met Hummie en BB heb gehad en daarna ook met Desiree en Patricia.
Dus ze gaat nu eerst info inwinnen bij hun en ze zal me terugbellen.
Nee, want ik ben niet teruggebeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan had je dat laatste beter niet kunnen doen.![]()
Dan moet ik er alsnog uit want ik moet pinnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn hier nog users die André Rieu wel leuk vinden?
Ik vind het dus wel ontspannend en las ooit ergens dat omroep Max opgezadeld zit met 15.000 dvd's, omdat de TROS het had verboden om die weg te geven als je lid werd bij omroep MAX.quote:
ws hoor je dat klapvee ook op die dvdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel ontspannend en las ooit ergens dat omroep Max opgezadeld zit met 15.000 dvd's, omdat de TROS het had verboden om die weg te geven als je lid werd bij omroep MAX.
Dus nu hoef je alleen maar te bellen (je hoeft geen lid te worden, dus dit is geen spam) en dan sturen ze je die DVD op, omdat ze er toch vanaf moeten.
En is een heule leuke DVD.
Het is wel live he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
ws hoor je dat klapvee ook op die dvd
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet ik er alsnog uit want ik moet pinnen.Ja kan vaak pinnen bij de bezorgersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Volgens mij kan je alleen maar pinnen bij die gasten.quote:
Daar heb ik ooit es een leuk topic van gezien in ONZ die hadden bergen schijfjes waar ze geen raad mee wisten .. Iemand leek het wel grappig op ze op auto wielen te plakken.. Als coole velgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
ws hoor je dat klapvee ook op die dvd
Staat erbij op de site ..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen maar pinnen bij die gasten.
Bij Albert in ieder geval wel
Waarom laten bezorgen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen maar pinnen bij die gasten.
Bij Albert in ieder geval wel
Dit zie ik nu pasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zullen we hier maar verder gaan, dat geeft Soury de illusie dat ze eindelijk een keertje de eerste was.
Laat mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Posten in een illusie heeft ook wel wat sprookjesachtigs
Piccolo topolino, zo was het helemaal niet bedoeldquote:
Het wiite paard is al in aantochtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Piccolo topolino, zo was het helemaal niet bedoeldSprookjesprinsesje
![]()
Pas maar op anders staat er straks een paard in de gang.quote:
Ik heb een rothekel aan boodschappen doen. Dat gesjouw met al die spullen, en voor het allemaal in je kast staat. Van het rek in je kar, van de kar op de band, van de band in de kar, van de kar in de auto en vanuit de auto je keuken inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom laten bezorgen?
Ok, als je slecht ter been bent of zoals nu in de griep zit.
Maar wat is er nu gezelliger om in de buurtsuper je schootbappies te doen?
Owja, en bedankt dames over jullie draadjesvlees. Water liep me in de mond bij die hachee-posts. Heb nu dus ook runderlappen aan de pruttel.
Ik sla ff overquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Pas maar op anders staat er straks een paard in de gang.![]()
Oh, leukquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een rothekel aan boodschappen doen. Dat gesjouw met al die spullen, en voor het allemaal in je kast staat. Van het rek in je kar, van de kar op de band, van de band in de kar, van de kar in de auto en vanuit de auto je keuken in![]()
En het was allemaal nog te doen toen ik mijn wekelijkse boodschappen bij dezelfde super deed, dat ging op automatische piloot want daar kon ik alles vinden, maar die super brandde af en moest ik naar een nieuwe superWat een drama was dat, ik kon er niets vinden, liep dus 10 keer die super in de rondte en was 2 x zolang bezig.
Nu brengt Albert 1 x per week mijn grote boodschappen in mijn keuken en ga ik zelf voor het weekend nog even voor verse dingetjes. Heerlijk!
Eigenlijk heb je gelijk. Ik heb maanden laten bezorgen maar ik werd er gek van.. Was dit en dat niet op voorraad.Plus 60 euro is het min. Daar werd ik ook gek vanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een rothekel aan boodschappen doen. Dat gesjouw met al die spullen, en voor het allemaal in je kast staat. Van het rek in je kar, van de kar op de band, van de band in de kar, van de kar in de auto en vanuit de auto je keuken in![]()
En het was allemaal nog te doen toen ik mijn wekelijkse boodschappen bij dezelfde super deed, dat ging op automatische piloot want daar kon ik alles vinden, maar die super brandde af en moest ik naar een nieuwe superWat een drama was dat, ik kon er niets vinden, liep dus 10 keer die super in de rondte en was 2 x zolang bezig.
Nu brengt Albert 1 x per week mijn grote boodschappen in mijn keuken en ga ik zelf voor het weekend nog even voor verse dingetjes. Heerlijk!
Zal ik doen. Albert is leuk hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, leuk. Ik kom ook altijd in een van zijn winkels. Doe hem de groeten van mij.
Tis frietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Het is patat!![]()
En het smaakt me prima!
Ik vind het echt ideaal voor die 5,95quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk. Ik heb maanden laten bezorgen maar ik werd er gek van.. Was dit en dat niet op voorraad.Plus 60 euro is het min. Daar werd ik ook gek vanMaar ik had geen keus. Maar eens per week de zware dingen ..(blikken flessen) laten bezorgen is wel een goed plan.
Paint?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Soury, had je nog het eindresultaat van de paint gezien?![]()
Ja er is weer een nieuwe zag ik.. Als het rustig is op mijn werk morgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Soury, had je nog het eindresultaat van de paint gezien?![]()
Dan pak ik toch maar Photoshop stiekumquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja er is weer een nieuwe zag ik.. Als het rustig is op mijn werk morgen
Ola wat een welkoms commiteequote:
Van een maand oudquote:
Ja, ik kwam niet meer bij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
[paint] Een plaatje namaken
Ik ging weer heerlijk de mist in![]()
Echt serieus, je kon me hier opvegen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Kunnen we niet heel democratisch stemmen op een aantal foto' s ofzo en daarna pas beginnen?
Ik heb wel beter dingen te doen als een roze varken die een zandkasteel bouwt te painten...
quote:
Ik heb deel twee ook al bekeken maar deze gemistquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam niet meer bij.![]()
En vanmiddag rolden de tranen over mijn wangen van het lachen om deze quote. Echt na heel veel gedoe, eindelijk besloten wat het nieuwe plaatje wordt, zegt iemand dit:
[..]
Echt serieus, je kon me hier opvegen!![]()
Naja had je bij moeten zijn denk ik.
Zijn ze er nog dan ik vind ze verrekte lekkerquote:
Niet zo'n appelflap, wacht...ik upload hem wel even voor jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn ze er nog dan ik vind ze verrekte lekker
Heb je dat nu al voor mekaar.. Ik doe dat altijd op 31 maart onlinequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef lies1958 het volgende:
Zo wij krijgen weer lekker geld terug van dhr of mevr. belasting.
Altijd zo fijn om van de zomer je geld terug te krijgen van wat je aan de belastingdienst geleend had.
Alleen het rentepercentage is niet zo hoog wat ze uitkeren.
Maar toch leuk spaarpotje. Zelfde als electriciteitsrekening. Je schiet het ze voor, maar de eindafrekening is dan toch weer lekker.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef lies1958 het volgende:
Zo wij krijgen weer lekker geld terug van dhr of mevr. belasting.
Altijd zo fijn om van de zomer je geld terug te krijgen van wat je aan de belastingdienst geleend had.
Alleen het rentepercentage is niet zo hoog wat ze uitkeren.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je dat nu al voor mekaar.. Ik doe dat altijd op 31 maart online
En volgens mij mis ik nog wat aan post
Bij de action heb je hele handige archiefbakjes, vind je alles zo weer terug.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had laatst mij contract ergens voor nodig.
Heb denk ik 5 uur lopen zoeken ofzo.
Ik heb 10 jaar administratie weggepleurt. Zal je zien dat ik het nodig heb. Was het zat al dat papier werkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had laatst mij contract ergens voor nodig.
Heb denk ik 5 uur lopen zoeken ofzo.
Geloof me, als ik zeg dat ik zelfs daar te chaotisch voor ben!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij de action heb je hele handige archiefbakjes, vind je alles zo weer terug.
Ik zal wel iets fout doen, krijg nooit iets terug (Ī10,50 tel ik nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar toch leuk spaarpotje. Zelfde als electriciteitsrekening. Je schiet het ze voor, maar de eindafrekening is dan toch weer lekker.
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:59 schreef Gert het volgende:
Nee je mag spaghetti niet breken want dat doen ze in Italië ook niet.![]()
En dan de pasta met een vork in je lepel draaien, want dat hoort zo. Da's authentiek!
Ja dahag! Aan gort snijden die hap en lekker oplepelen!![]()
Wél die fles chianti p.p erbij overigens, een béétje authentiek is wel leuk.![]()
En met stokjes vreten is óók zwaar onhandig, of doen jullie dat ook bij de chinees?
Moet je die lui zélf eens zien nassen. Nek hélemaal naar voren, zo ver mogelijk naar de kom, om de overbrugbare afstand maar zo klein mogelijk te maken. Anders wordt het zo'n geklieder met die klote stokjes.
Maar ook hier geldt weer: een béétje authentiek heeft z'n charme. Bord leeg? BŲŲŲRPP!!!!!
quote:
Kan jij met stokjes eten dan?quote:
Ok, ik geloof je.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me, als ik zeg dat ik zelfs daar te chaotisch voor ben!
Kaarsjes op tafel vind ik leuk hoor!quote:
Ik ben lekker hoog gaan zitten met Ī212 per maand. Gewoon op veilig "spelen".quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zal wel iets fout doen, krijg nooit iets terug (Ī10,50 tel ik niet) Maar de bankgiroloterij begint me te snappen (nog niet helemaal maar het begin is gemaakt met een LCD-tv en een GSM met een jaar beltegoed
)
Nee dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan jij met stokjes eten dan?
Ik moest het wel eens bij mijn schoonouders, nou na 3 minuten kreeg ik dan al kramp in mijn vingers.
Je handen zijn gewoon niet gemaakt om stokjes tussen te vouwen.
Althans mijn handen niet, want ik kon dat starwars teken ook al niet met mijn vingers.![]()
Ja of zo'n parapluutjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En sterretjes in het ijs, als er iemand jarig is.
Klem op je tepel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet.maar verdomme spagettie is niet voor niets spagettie. Dat zijn lange slierten DAT HOORT ZO. Gewoon draaien in je lepel
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Pas maar op anders staat er straks een paard in de gang.![]()
Ach het meeste is hetzelfde alleen inkomen wordt meer. Verder kan ik wat hypotheek enzo overnemen van vorig jaar. En wat andere posten aanpassen en het is weer klaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je dat nu al voor mekaar.. Ik doe dat altijd op 31 maart online
En volgens mij mis ik nog wat aan post
Jijj komt hier niet te eten..quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet.maar verdomme spagettie is niet voor niets spagettie. Dat zijn lange slierten DAT HOORT ZO. Gewoon draaien in je lepel
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan jij met stokjes eten dan?
Ik moest het wel eens bij mijn schoonouders, nou na 3 minuten kreeg ik dan al kramp in mijn vingers.
Je handen zijn gewoon niet gemaakt om stokjes tussen te vouwen.
Althans mijn handen niet, want ik kon dat starwars teken ook al niet met mijn vingers.![]()
Ik vind dat zo'n duf plaatje en was blij dat ik het lang niet had gezienquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Ik zou je dan wel een keer willen zien met castagnetten...
[ afbeelding ]
Jij als vrijgezel met je middelvinger een ritmegevoel zien te doen.quote:
Bummer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Jijj komt hier niet te eten..![]()
Oh dat was al bekend
Goed planquote:
Patatje danquote:
Die benne om te bellequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed plan
bytheway, tinypic op je mobieltje zuigt![]()
Yep, schoorsteen moet wel blijven rokenquote:
Echt niet, foto's en mp3tjesquote:
quote:
Hetzelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |