Dit zie ik nu pasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zullen we hier maar verder gaan, dat geeft Soury de illusie dat ze eindelijk een keertje de eerste was.
Laat mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Posten in een illusie heeft ook wel wat sprookjesachtigs
Piccolo topolino, zo was het helemaal niet bedoeldquote:
Het wiite paard is al in aantochtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Piccolo topolino, zo was het helemaal niet bedoeldSprookjesprinsesje
![]()
Pas maar op anders staat er straks een paard in de gang.quote:
Ik heb een rothekel aan boodschappen doen. Dat gesjouw met al die spullen, en voor het allemaal in je kast staat. Van het rek in je kar, van de kar op de band, van de band in de kar, van de kar in de auto en vanuit de auto je keuken inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom laten bezorgen?
Ok, als je slecht ter been bent of zoals nu in de griep zit.
Maar wat is er nu gezelliger om in de buurtsuper je schootbappies te doen?
Owja, en bedankt dames over jullie draadjesvlees. Water liep me in de mond bij die hachee-posts. Heb nu dus ook runderlappen aan de pruttel.
Ik sla ff overquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Pas maar op anders staat er straks een paard in de gang.![]()
Oh, leukquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een rothekel aan boodschappen doen. Dat gesjouw met al die spullen, en voor het allemaal in je kast staat. Van het rek in je kar, van de kar op de band, van de band in de kar, van de kar in de auto en vanuit de auto je keuken in![]()
En het was allemaal nog te doen toen ik mijn wekelijkse boodschappen bij dezelfde super deed, dat ging op automatische piloot want daar kon ik alles vinden, maar die super brandde af en moest ik naar een nieuwe superWat een drama was dat, ik kon er niets vinden, liep dus 10 keer die super in de rondte en was 2 x zolang bezig.
Nu brengt Albert 1 x per week mijn grote boodschappen in mijn keuken en ga ik zelf voor het weekend nog even voor verse dingetjes. Heerlijk!
Eigenlijk heb je gelijk. Ik heb maanden laten bezorgen maar ik werd er gek van.. Was dit en dat niet op voorraad.Plus 60 euro is het min. Daar werd ik ook gek vanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een rothekel aan boodschappen doen. Dat gesjouw met al die spullen, en voor het allemaal in je kast staat. Van het rek in je kar, van de kar op de band, van de band in de kar, van de kar in de auto en vanuit de auto je keuken in![]()
En het was allemaal nog te doen toen ik mijn wekelijkse boodschappen bij dezelfde super deed, dat ging op automatische piloot want daar kon ik alles vinden, maar die super brandde af en moest ik naar een nieuwe superWat een drama was dat, ik kon er niets vinden, liep dus 10 keer die super in de rondte en was 2 x zolang bezig.
Nu brengt Albert 1 x per week mijn grote boodschappen in mijn keuken en ga ik zelf voor het weekend nog even voor verse dingetjes. Heerlijk!
Zal ik doen. Albert is leuk hequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, leuk. Ik kom ook altijd in een van zijn winkels. Doe hem de groeten van mij.
Tis frietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Het is patat!![]()
En het smaakt me prima!
Ik vind het echt ideaal voor die 5,95quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk. Ik heb maanden laten bezorgen maar ik werd er gek van.. Was dit en dat niet op voorraad.Plus 60 euro is het min. Daar werd ik ook gek vanMaar ik had geen keus. Maar eens per week de zware dingen ..(blikken flessen) laten bezorgen is wel een goed plan.
Paint?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Soury, had je nog het eindresultaat van de paint gezien?![]()
Ja er is weer een nieuwe zag ik.. Als het rustig is op mijn werk morgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Soury, had je nog het eindresultaat van de paint gezien?![]()
Dan pak ik toch maar Photoshop stiekumquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja er is weer een nieuwe zag ik.. Als het rustig is op mijn werk morgen
Ola wat een welkoms commiteequote:
Van een maand oudquote:
Ja, ik kwam niet meer bij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
[paint] Een plaatje namaken
Ik ging weer heerlijk de mist in![]()
Echt serieus, je kon me hier opvegen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:54 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Kunnen we niet heel democratisch stemmen op een aantal foto' s ofzo en daarna pas beginnen?
Ik heb wel beter dingen te doen als een roze varken die een zandkasteel bouwt te painten...
quote:
Ik heb deel twee ook al bekeken maar deze gemistquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam niet meer bij.![]()
En vanmiddag rolden de tranen over mijn wangen van het lachen om deze quote. Echt na heel veel gedoe, eindelijk besloten wat het nieuwe plaatje wordt, zegt iemand dit:
[..]
Echt serieus, je kon me hier opvegen!![]()
Naja had je bij moeten zijn denk ik.
Zijn ze er nog dan ik vind ze verrekte lekkerquote:
Niet zo'n appelflap, wacht...ik upload hem wel even voor jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn ze er nog dan ik vind ze verrekte lekker
Heb je dat nu al voor mekaar.. Ik doe dat altijd op 31 maart onlinequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef lies1958 het volgende:
Zo wij krijgen weer lekker geld terug van dhr of mevr. belasting.
Altijd zo fijn om van de zomer je geld terug te krijgen van wat je aan de belastingdienst geleend had.
Alleen het rentepercentage is niet zo hoog wat ze uitkeren.
Maar toch leuk spaarpotje. Zelfde als electriciteitsrekening. Je schiet het ze voor, maar de eindafrekening is dan toch weer lekker.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef lies1958 het volgende:
Zo wij krijgen weer lekker geld terug van dhr of mevr. belasting.
Altijd zo fijn om van de zomer je geld terug te krijgen van wat je aan de belastingdienst geleend had.
Alleen het rentepercentage is niet zo hoog wat ze uitkeren.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je dat nu al voor mekaar.. Ik doe dat altijd op 31 maart online
En volgens mij mis ik nog wat aan post
Bij de action heb je hele handige archiefbakjes, vind je alles zo weer terug.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had laatst mij contract ergens voor nodig.
Heb denk ik 5 uur lopen zoeken ofzo.
Ik heb 10 jaar administratie weggepleurt. Zal je zien dat ik het nodig heb. Was het zat al dat papier werkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had laatst mij contract ergens voor nodig.
Heb denk ik 5 uur lopen zoeken ofzo.
Geloof me, als ik zeg dat ik zelfs daar te chaotisch voor ben!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij de action heb je hele handige archiefbakjes, vind je alles zo weer terug.
Ik zal wel iets fout doen, krijg nooit iets terug (Ī10,50 tel ik nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar toch leuk spaarpotje. Zelfde als electriciteitsrekening. Je schiet het ze voor, maar de eindafrekening is dan toch weer lekker.
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:59 schreef Gert het volgende:
Nee je mag spaghetti niet breken want dat doen ze in Italië ook niet.![]()
En dan de pasta met een vork in je lepel draaien, want dat hoort zo. Da's authentiek!
Ja dahag! Aan gort snijden die hap en lekker oplepelen!![]()
Wél die fles chianti p.p erbij overigens, een béétje authentiek is wel leuk.![]()
En met stokjes vreten is óók zwaar onhandig, of doen jullie dat ook bij de chinees?
Moet je die lui zélf eens zien nassen. Nek hélemaal naar voren, zo ver mogelijk naar de kom, om de overbrugbare afstand maar zo klein mogelijk te maken. Anders wordt het zo'n geklieder met die klote stokjes.
Maar ook hier geldt weer: een béétje authentiek heeft z'n charme. Bord leeg? BŲŲŲRPP!!!!!
quote:
Kan jij met stokjes eten dan?quote:
Ok, ik geloof je.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me, als ik zeg dat ik zelfs daar te chaotisch voor ben!
Kaarsjes op tafel vind ik leuk hoor!quote:
Ik ben lekker hoog gaan zitten met Ī212 per maand. Gewoon op veilig "spelen".quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zal wel iets fout doen, krijg nooit iets terug (Ī10,50 tel ik niet) Maar de bankgiroloterij begint me te snappen (nog niet helemaal maar het begin is gemaakt met een LCD-tv en een GSM met een jaar beltegoed
)
Nee dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan jij met stokjes eten dan?
Ik moest het wel eens bij mijn schoonouders, nou na 3 minuten kreeg ik dan al kramp in mijn vingers.
Je handen zijn gewoon niet gemaakt om stokjes tussen te vouwen.
Althans mijn handen niet, want ik kon dat starwars teken ook al niet met mijn vingers.![]()
Ja of zo'n parapluutjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En sterretjes in het ijs, als er iemand jarig is.
Klem op je tepel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet.maar verdomme spagettie is niet voor niets spagettie. Dat zijn lange slierten DAT HOORT ZO. Gewoon draaien in je lepel
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Pas maar op anders staat er straks een paard in de gang.![]()
Ach het meeste is hetzelfde alleen inkomen wordt meer. Verder kan ik wat hypotheek enzo overnemen van vorig jaar. En wat andere posten aanpassen en het is weer klaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je dat nu al voor mekaar.. Ik doe dat altijd op 31 maart online
En volgens mij mis ik nog wat aan post
Jijj komt hier niet te eten..quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet.maar verdomme spagettie is niet voor niets spagettie. Dat zijn lange slierten DAT HOORT ZO. Gewoon draaien in je lepel
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan jij met stokjes eten dan?
Ik moest het wel eens bij mijn schoonouders, nou na 3 minuten kreeg ik dan al kramp in mijn vingers.
Je handen zijn gewoon niet gemaakt om stokjes tussen te vouwen.
Althans mijn handen niet, want ik kon dat starwars teken ook al niet met mijn vingers.![]()
Ik vind dat zo'n duf plaatje en was blij dat ik het lang niet had gezienquote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Ik zou je dan wel een keer willen zien met castagnetten...
[ afbeelding ]
Jij als vrijgezel met je middelvinger een ritmegevoel zien te doen.quote:
Bummer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Jijj komt hier niet te eten..![]()
Oh dat was al bekend
Goed planquote:
Patatje danquote:
Die benne om te bellequote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed plan
bytheway, tinypic op je mobieltje zuigt![]()
Yep, schoorsteen moet wel blijven rokenquote:
Echt niet, foto's en mp3tjesquote:
quote:
Hetzelfdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |