Ja dat was een beetje jammer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, er stond: ik haal mezelf weg.
Maar de quotes blijkbaar niet.
Vind jij 'Een nieuwe wereld' ook zo`n vrolijk nummer?quote:
Ik vind niet zoveel van haar, maar het gegeven dat iemand een liedje voor haar heeft geschreven vind ik heel mooi.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[paint] Een plaatje namaken
Vind jij het meisje uit blauw ook zo blij en grappig en lief?
Nee, misschien moeten we maar de namaakemoties van Marco Borsato gaan posten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga mee in Blauw en zusje!![]()
We stellen ons zo niet echt open naar de lurkers he?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, misschien moeten we maar de namaakemoties van Marco Borsato gaan posten.
Ik denk dat het de TT is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:34 schreef Peter6000 het volgende:
Vandaaaaaaaaaaaaaag is rooooooooooddddddddddd![]()
![]()
Ik heb al een TR verzonden voor het nummer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
Aan dat nummer kan het niet liggen he?
Ja want stel je voor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb al een TR verzonden voor het nummer.
Ik ga namelijk nummer 6000 openen, en dan moet alles wel kloppen.
Maar 1 topic per dag duurt het nog ruim 16 jaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
JIj denkt dat deze reeks tot 6000 komt voordat er weer een RLS komt?
DGK FTW!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar 1 topic per dag duurt het nog ruim 16 jaar.
Een Big Brother zie ik er nog weleens komen.
Maar zo leuk als de eerst BB (voor mij nummer 5), of DGK kan het niet meer worden.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met Tanja en Lieske.
En Roel en Dido.
En Ingrid.
En natuurlijk de onbegrepen grootheid Rikkert.
[ afbeelding ]
Ik zal je niet uitzwaaien!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik voel slaap opkomen, dus ik verdwijn zwaailoos de nacht in.
Ik ga ook slapen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:12 schreef HiDiHo het volgende:
Weltruste Peter
Toch handig z'n mobieltje
jezus wat is het donker hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 03:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen!
Mag ik je in het donker zetten?
In de ijdele hoop dat Manu het licht weer aan doet?
![]()
Manu!! Kom er weer eens in! ?![]()
[ afbeelding ]
quote:Dear Sir/Madam,
We are please to inform you that your email just won £500,000
British Pounds in our just concluded 10th anniversary giveaway
promo.Participants for this promotion were randomly selected
from worldwide range of web searchers who uses Google search
engine(Googler) and other Google ancillary services.
For more info/how to claim your prize,send your winning Ticket
number:00869575733664,CGPN:7-22-71-00-66-12,Serial
numbers:BTD/8070447706/06,Lucky Numbers:12 -12-23-35-40-41(12)
and personal details to Mr.Francis Henson,
Ik wil graag nieuwe eetkamerstoelen. Mag jij kiezen want ik kom er toch niet uit. Al maaaaanden niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:08 schreef Copycat het volgende:
Neehee! Het is van Google zelf, dus haske betrouwbaar.
Ik ga zo meneer of mevrouw Francis Henson maar eens een mail sturen. Zou het familie van Jim Henson zijn?
Wat wil je hebben? Ik trakteer!
ja echt wel een bofkont.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:06 schreef Smash-it het volgende:
Morgen! Cc, wat ben jij een ongelooflijke bofkont! Wow! Mag ik een nieuwe fiets?
Ja dat moet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:59 schreef Copycat het volgende:
Shit, moet ik dat geld met jou delen?
Gelukkig doet de verwarming het weer, zit ik er toch nog warmpjes bij.
Alles is van plastic en bordkarton.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
Goffer. Dacht ik eindelijk eens een appeltje voor de dorst weg te kunnen zetten, is het weer een scam.
Is niks dan meer echt in deze wereld???
Ik was ff nieuwsgierigquote:
Moet ik nu bang worden? Onderduiken? Een andere identiteit aannemen? Of met de Noorderzon vertrekken?quote:
Waar is zij eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:45 schreef CarOnline het volgende:
Aagjekat ook nog, en wie ben jij dan?
Goed om je heen kijken!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet ik nu bang worden? Onderduiken? Een andere identiteit aannemen? Of met de Noorderzon vertrekken?
Elke keer over je schouder moeten kijken is ook zo tijdrovend.
Ik zeg noorderzon!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet ik nu bang worden? Onderduiken? Een andere identiteit aannemen? Of met de Noorderzon vertrekken?
Elke keer over je schouder moeten kijken is ook zo tijdrovend.
Jij hebt haar bang gemaakt denk ik.quote:
Dat moet ik delen met Dementor. En met waarschijnlijk nog miljoenen anderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:46 schreef CarOnline het volgende:
Ik zeg noorderzon!
Je hebt toch poen zat.
We hadden het al zo goed als direct bijgelegd naar mijn weten, dus mij treft geen blaam, vind ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:47 schreef CarOnline het volgende:
Jij hebt haar banggemaakt denk ik.
Nee, ik weet het niet. Als ik eerlijk ben.
Ja, mij bevobbeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet ik delen met Dementor. En met waarschijnlijk nog miljoenen anderen.
Ja, dan wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
We hadden het al zo goed als direct bijgelegd naar mijn weten, dus ik tref geen blaam, vind ik.
En als je oneerlijk bent, weet je het dan wel?
Repelsteeltje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Aagjekat ook nog, en wie ben jij dan?
Nee de rekening van de reparaties aan de auto was een hele bevalling voor haar dochter in Spanje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
Okay, ik geloof je.
Misschien zit ze wel in Spanje, haar dochter moet geloof ik ergens volgende maand bevallen en toen was er iets met welke auto eerst naar de garage ging of zo. Oh ja, en toen barstte ineens de bom.
Anywayz, als ze hier nog leest: ik hoop op een voorspoedige bevalling, een blakend kleinkind en een schitterend huis in Spanje waar we onze meet kunnen houden. Ik begreep dat Bart voor popcorn, bier en BB dvdtjes zorgt.
Ach, ik neem niet aan dat het dat zal zijn, toch? Het was ook onduidelijk, en daar kan je niet over vallen denk ik toch.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
Okay, ik geloof je.
Misschien zit ze wel in Spanje, haar dochter moet geloof ik ergens volgende maand bevallen en toen was er iets met welke auto eerst naar de garage ging of zo. Oh ja, en toen barstte ineens de bom.
Anywayz, als ze hier nog leest: ik hoop op een voorspoedige bevalling, een blakend kleinkind en een schitterend huis in Spanje waar we onze meet kunnen houden. Ik begreep dat Bart voor popcorn, bier en BB dvdtjes zorgt.
22.15 uur op Canvas.quote:How mad are you (Deel 1)
Tweedelige BBC-documentaire (uit de reeks Horizon) over een wetenschappelijk experiment dat bewijst hoe moeilijk het is om een onderscheid te maken tussen ‘normale’ en ‘geesteszieke’ mensen.
Zo willen de programmamakers het stigma en het taboe doorbreken dat het leven van mensen met psychische problemen vaak nog meer bemoeilijkt dan hun ziekte zelf.
Tien vrijwilligers worden uitgenodigd om twee weken lang samen te leven en een aantal tests te ondergaan. Vijf van hen kunnen als ‘normaal’ worden beschouwd, de andere vijf hebben last van psychische stoornissen.
Zo bevat het verscheiden gezelschap een schizofrene schilder, een extraverte zakenman, een depressieve marketeer en een schuchtere huisvrouw. Zij worden samen op de proef gesteld: geconfronteerd met stresserende situaties, met angsten en fobieën.
De testgroep wordt geobserveerd door een team van internationale experten. Met hun jarenlange ervaring moeten zij een diagnose stellen, louter op basis van het gedrag van de individuen in de groep.
Zullen de manisch depressieve mensen en die met dwangneurosen zich binnen de kortste keren laten kennen? Of gedragen de gewone mensen zich nog het vreemdst? Vertonen wij misschien allemaal symptomen van geestesziekten? Zijn wij allemaal een beetje gek?
Het is zo makkelijk. Maar ja, jij bent nu rijk dus je kunt nu elke dag uit eten gaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
Dat is ook echt een gerecht waar ik me nooit aan zal wagen. Teveel hassle, dus dat eet ik of niet of bij mijn moeder of broer.
Of bij jou, als het je nu wel lukt.
En en en en?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef Aagjekat het volgende:
vlees aan twee kanten bakken en water erbij, nu ongeveer 3 uur laten sudderen.
vlees gaar, op bord doen en in stukkies snijden.
ondertussen uien snijden, in de pan doen.
als ze bruin zijn, , zakje ,,maggi hachee ..erbij doen(geweld met water)
afblussen met kleintje ..bruin bier.
3 scheppen suiker en laurierbladen
na ongeveer drie kwartier, vlees erbij, en klaar is kees.
Zie hem dan eens guitig de boontjes bewerken met een ding.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ga gewoon een kok kopen!
[ afbeelding ]
Wanneer is je dochter uitgerekend?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:28 schreef Aagjekat het volgende:
niks, nada noppes...
afwachten , ze komt wanneer ze zelf wilt, maar van mij mag het nu..
Oh heb ik dus verkeerd vlees gekocht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:15 schreef Noek het volgende:
Hallo middagploeg!
Lies, sucade gaat hier altijd goed met een flinke scheut wijn.
Dat bedoel ik! Zo goed worden mijn boontjes in de regel niet gedopt!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:29 schreef Noek het volgende:
Zie hem dan eens guitig de boontjes bewerken met een ding.
neen joh, hachee kan je overal mee maken, als het maar lang genoeg suddert.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:33 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Oh heb ik dus verkeerd vlees gekocht.
Die zal er toch wel standaard aan vast zitten?quote:
Ontbijtkoek erdoor heen? oke die had ik dus ook nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
GEwoon lang opzetten, inderdaad met azijn, en echt een paar uur stoven. En natuurlijk een stukje ontbijtkoek door de sju!![]()
En goeiemiddag!
haal die uien er maar uit, die vindt je na drie uur nooit meer terug.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ontbijtkoek erdoor heen? oke die had ik dus ook nog nooit gehoord.
Heb wel gelijk de uien erbij gegooid. Dat is toch wel goed he.
Jezus lijk wel of ik net uit huis ben. Eigenlijk wel zielig voor mijn gezin he ben echt een kneus wat koken aangaat.
Gister was mijn man gewoon blij dat de aardappelen helemaal gaar waren. Heb ik maar niet verteld dat ik een zak bij AH gekocht had met aardappels erin die al voorgekookt waren.
Daarom ben ik tegenwoordig zo blij met de ovenschotel van maggi.
Kan er niets verpest worden en lijkt het heel wat als ik het voorzet.
Waar ik wel heel goed in ben is wokken enzo maar dat vind ik zelf heel lekker om te eten denk dat dat ook scheelt.
Nee, daar had ik het niet over. Maar ik zie nu pas dat ie in zn blote bips staatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zal er toch wel standaard aan vast zitten?
Oh wacht, je had het niet over mijn keukenhulp.
Worst in je Hachee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, daar had ik het niet over. Maar ik zie nu pas dat ie in zn blote bips staat![]()
Maar goed, daar zal ook wel een worst aan zitten. Gok ik, helemaal zeker weten doe je dat niet.
Ik heb eigenlijk wel zin in worst![]()
Dat is mn lieverlings.
Oke foutje dus. Ach haal ik wel hutspot doen we het op de leidse manier hutspot met klapstuk zeg ik dan maar dat het is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:39 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
haal die uien er maar uit, die vindt je na drie uur nooit meer terug.
Oh je bent vast niet zo erg als ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ontbijtkoek erdoor heen? oke die had ik dus ook nog nooit gehoord.
Heb wel gelijk de uien erbij gegooid. Dat is toch wel goed he.
Jezus lijk wel of ik net uit huis ben. Eigenlijk wel zielig voor mijn gezin he ben echt een kneus wat koken aangaat.
Gister was mijn man gewoon blij dat de aardappelen helemaal gaar waren. Heb ik maar niet verteld dat ik een zak bij AH gekocht had met aardappels erin die al voorgekookt waren.
Daarom ben ik tegenwoordig zo blij met de ovenschotel van maggi.
Kan er niets verpest worden en lijkt het heel wat als ik het voorzet.
Waar ik wel heel goed in ben is wokken enzo maar dat vind ik zelf heel lekker om te eten denk dat dat ook scheelt.
Ja maar mn Hachee... sja, kweenie.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Worst in je Hachee.
uhm, ja oké, dat klinkt sex.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef CarOnline het volgende:
Dat ging al niet zo lekker en nadat de kinderen al wenend hun hap hadden uitgespuugd bedacht ik dat het misschien wel gekookt had moeten worden
o, ik ben ook hachee aan het maken, maar ik heb alles tegelijk in de pan gedaanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:25 schreef Aagjekat het volgende:
vlees aan twee kanten bakken en water erbij, nu ongeveer 3 uur laten sudderen.
vlees gaar, op bord doen en in stukkies snijden.
ondertussen uien snijden, in de pan doen.
als ze bruin zijn, , zakje ,,maggi hachee ..erbij doen(geweld met water)
afblussen met kleintje ..bruin bier.
3 scheppen suiker en laurierbladen
na ongeveer drie kwartier, vlees erbij, en klaar is kees.
Oh dat had mij ook kunnen overkomen hoor,alleen ik heb een dochter die lust alleen maar rauwe groenten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh je bent vast niet zo erg als ik.
Ik dacht dat als je hutspot ging maken, je alleen de aardappels hoefde te koken en dat de wortels en ui en rauw bij in konden en dan stampen maar!
Dat ging al niet zo lekker en nadat de kinderen al wenend hun hap hadden uitgespuugd bedacht ik dat het misschien wel gekookt had moeten worden
het is nog een kindquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ga gewoon een kok kopen!
[ afbeelding ]
Nee joh. Die is echt wel 18+.quote:
He dus ik ben niet zo heel stom bezig geweest. Zeker ook zo geleerd he van huis uit.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:49 schreef blomst het volgende:
[..]
o, ik ben ook hachee aan het maken, maar ik heb alles tegelijk in de pan gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |