quote:Op maandag 26 januari 2009 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
kunnen Lies en jij niet samen een rookhok huren?
op platonische voorwaarden?Er na roken is natuurlijk wel het summonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Het was MIJN auto .. Betaald en wel !! Opzoutenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, dat is kut, als je het zo bekijkt gaat het hier nog wel goed.Terecht dat je je auto zelf wilde hebben lijkt mij.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
kunnen Lies en jij niet samen een rookhok huren?
op platonische voorwaarden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil voorlopig echt geen man in huis.
(Maar ik moest wel hard lachen!)
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er na roken is natuurlijk wel het summon
Ja dat helpt dan ook niet echt. Toen mijn ouwe heer was gestopt met roken had hij er geen problemen mee dat ik wel bleef roken. Zelfs naast hem op de bank kon ik rustig een shaggie opsteken.quote:
Wel fijn dat je zo meedenkt!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Nah jah........ ut was maar een idee........
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:52 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ja dat helpt dan ook niet echt. Toen mijn ouwe heer was gestopt met roken had hij er geen problemen mee dat ik wel bleef roken. Zelfs naast hem op de bank kon ik rustig een shaggie opsteken.
Hij rookte 5 pakje caballero zonder filter op 1 dag en is van de ene op de andere dag coldturkey gestopt.
Maar nu heeft hij een tuintje op z'n buik.
Yep en die vindt dat hij toch voor zoontje lief moet opkomen . . .quote:Op maandag 26 januari 2009 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Inderdaad. We hadden het goed geregeld. Komt er zo'n dickhead tussen (zijn vader in dit geval).
Ik moest deze zin een paar keer lezen voor het kwartje viel.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:52 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Maar nu heeft hij een tuintje op z'n buik.
Je zegt het maar hoor, wanneer je er aan toe bentquote:Op maandag 26 januari 2009 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil voorlopig echt geen man in huis.
(Maar ik moest wel hard lachen!)
Hij werd er 's nachts voor wakker.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je zegt het maar hoor, wanneer je er aan toe bent
'T is eigenlijk ook niet meer als een grintbak met een zware steen erachter.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest deze zin een paar keer lezen voor het kwartje viel.
Klopt en die had verstand van zaken ik nietquote:Op maandag 26 januari 2009 23:54 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Yep en die vindt dat hij toch voor zoontje lief moet opkomen . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |