Wat je niet hebt, hoef je ook niet af te stoffen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn huis was leeg gerukt.. Ik had nog wel de wasmachine en een bed . Maar alles was weg. Ik was nog wel zo allert dat ik mijn auto nog kon behouden
Heb je je shag alweer gevonden?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Boeide me ook geen fuck die spullen, ben nu toch bijna alles kwijt.
Avond SJquote:Op maandag 26 januari 2009 23:37 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heb je je shag alweer gevonden?
Zoeiets Lies.. We hadden twee auto's. En nog werd het gemeen, terwijl we dat allebij niet wilde. Derde gingen zich ermee bemoeienquote:Op maandag 26 januari 2009 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je de autosleutel doorgeslikt?
Stof me weer een ongeluk hoor !! Haaaiiquote:Op maandag 26 januari 2009 23:36 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Wat je niet hebt, hoef je ook niet af te stoffen.
Goedenavond allen
Kan hij het wel hebben dat jij rookt dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Avond SJ![]()
Mijn vader heeft voor zijn hartaanval flink gerookt dus hij weet hoe het is om zonder te zitten, dus vanochtend gaf ie hem
Mja, dat is kut, als je het zo bekijkt gaat het hier nog wel goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoeiets Lies.. We hadden twee auto's. En nog werd het gemeen, terwijl we dat allebij niet wilde. Derde gingen zich ermee bemoeien... Dat was echt vervelend. En niet nodig. De auto heb ik gewonnen in de strijd.. Belachelijk ik werkte net zo hard plus dat was mijne
Gelukkig maar, anders mocht je hier wel komen stoffen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Stof me weer een ongeluk hoor !! Haaaii
Hoi SpiekerJozef!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:36 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Wat je niet hebt, hoef je ook niet af te stoffen.
Goedenavond allen
Neequote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Kan hij het wel hebben dat jij rookt dan?
Laat gewoon geen derde toe in de onderhandelingen. Die kiezen bewust of onbewust toch partij.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, dat is kut, als je het zo bekijkt gaat het hier nog wel goed.Terecht dat je je auto zelf wilde hebben lijkt mij.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoeiets Lies.. We hadden twee auto's. En nog werd het gemeen, terwijl we dat allebij niet wilde. Derde gingen zich ermee bemoeien... Dat was echt vervelend. En niet nodig. De auto heb ik gewonnen in de strijd.. Belachelijk ik werkte net zo hard plus dat was mijne
kunnen Lies en jij niet samen een rookhok huren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. We hadden het goed geregeld. Komt er zo'n dickhead tussen (zijn vader in dit geval).quote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Laat gewoon geen derde toe in de onderhandelingen. Die kiezen bewust of onbewust toch partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |