quote:
Heb je er een loep bij?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
Ze is niet blij hoor das een angst en pijn reactie[
[ afbeelding ]
Slijmerdquote:
Nee maar als je ooit zo'n ding in je handen heb gehad begrijp je hetquote:
Ben er inmiddels wel aan gewend.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar als je ooit zo'n ding in je handen heb gehad begrijp je het
Met je vinger erin is ook een prima ontharingsmiddelquote:Op maandag 26 januari 2009 22:48 schreef Copycat het volgende:
Zonder stekker in het stopcontact telt zeker niet?
Echt waar heb je zo'n martel werktuigquote:Op maandag 26 januari 2009 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben er inmiddels wel aan gewend.
De eerste keer moest ik huilen.
Ja, dat is toch een epilady? Of zie ik het plaatje gewoon verkeerd?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt waar heb je zo'n martel werktuigHulde
Jaquote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch een epilady? Of zie ik het plaatje gewoon verkeerd?
Dus je ben masochistisch!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch een epilady? Of zie ik het plaatje gewoon verkeerd?
Echt?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
Met je vinger erin is ook een prima ontharingsmiddel
Die rukt je haren eruit.. En de reclame dame vind het niet erg..quote:Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, dan heb ik heb ik het denk ik niet.
Nee, het is niet dat ik denk: joh laat ik eens lekker met mijn epilady spelen nee.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je ben masochistisch!![]()
Er leiden meer wegen naar Rome.
Pijnloosquote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt?![]()
Mes en schuim ftw verder. En welterusten!
Ga je die docu niet kijken?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt?![]()
Mes en schuim ftw verder. En welterusten!
Precies. Ik moet toch ook weer iedere keer die klauw vellen glad zien te krijgen.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die rukt je haren eruit.. En de reclame dame vind het niet erg..Zus had ereen en zette het ff op mijn arm..
Verkocht haar net geen ros voor d'r kop AU !! Laat staan dat je dat op intieme plekken doet
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, het is niet dat ik denk: joh laat ik eens lekker met mijn epilady spelen nee.![]()
Misschien als we ruzie krijgen over de verdeling van de spullen ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Stiekum op je vriend zetten als ie het niet verwacht .. Leuk zou zijn als hij dat kado had gegeven. ...... DZzzzzzzzzzz soooo leuk he ?
Hahahahahaquote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien als we ruzie krijgen over de verdeling van de spullen ofzo.
TV is van mij neem jij de epilady maarquote:Op maandag 26 januari 2009 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien als we ruzie krijgen over de verdeling van de spullen ofzo.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
TV is van mij neem jij de epilady maar
Ik heb nog foto's .. Zit ik op tuinstoelen verder niks ... Maar het boeide me nietquote:Op maandag 26 januari 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat ik dan die epilady naar mijn hoofd krijg.![]()
Ik zit nu mijn best te doen voor een schilderijtje wat we van ZIJN oom en tante hebben gekregen voor ons huwelijk.
Ohw weet ik niet, ik heb het uitgezet toen hij Andre van Duin ging draaien.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef dieenebart het volgende:
Is dat gelul op Nowlive afgelopen? Ik hoor nix meer...
Vooralsnog krijg ik de wii, de tv uit de slaapkamer, de bank, en 1 oude kast. En ik wil dat schilderijtje.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's .. Zit ik op tuinstoelen verder niks ... Maar het boeide me niet
Ik ben afgehaakt bij, van voor naar achter, van links naar rechtsquote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef dieenebart het volgende:
Is dat gelul op Nowlive afgelopen? Ik hoor nix meer...
Mijn huis was leeg gerukt.. Ik had nog wel de wasmachine en een bed . Maar alles was weg. Ik was nog wel zo allert dat ik mijn auto nog kon behoudenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooralsnog krijg ik de wii, de tv uit de slaapkamer, de bank, en 1 oude kast. En ik wil dat schilderijtje.
Verder boeit het me eigenlijk ook niet zo.
Das ook niet mooiquote:
Heb je de autosleutel doorgeslikt?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn huis was leeg gerukt.. Ik had nog wel de wasmachine en een bed . Maar alles was weg. Ik was nog wel zo allert dat ik mijn auto nog kon behouden
Boeide me ook geen fuck die spullen, ben nu toch bijna alles kwijt.quote:
Wat je niet hebt, hoef je ook niet af te stoffen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn huis was leeg gerukt.. Ik had nog wel de wasmachine en een bed . Maar alles was weg. Ik was nog wel zo allert dat ik mijn auto nog kon behouden
Heb je je shag alweer gevonden?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Boeide me ook geen fuck die spullen, ben nu toch bijna alles kwijt.
Avond SJquote:Op maandag 26 januari 2009 23:37 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heb je je shag alweer gevonden?
Zoeiets Lies.. We hadden twee auto's. En nog werd het gemeen, terwijl we dat allebij niet wilde. Derde gingen zich ermee bemoeienquote:Op maandag 26 januari 2009 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je de autosleutel doorgeslikt?
Stof me weer een ongeluk hoor !! Haaaiiquote:Op maandag 26 januari 2009 23:36 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Wat je niet hebt, hoef je ook niet af te stoffen.
Goedenavond allen
Kan hij het wel hebben dat jij rookt dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 23:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Avond SJ![]()
Mijn vader heeft voor zijn hartaanval flink gerookt dus hij weet hoe het is om zonder te zitten, dus vanochtend gaf ie hem
Mja, dat is kut, als je het zo bekijkt gaat het hier nog wel goed.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoeiets Lies.. We hadden twee auto's. En nog werd het gemeen, terwijl we dat allebij niet wilde. Derde gingen zich ermee bemoeien... Dat was echt vervelend. En niet nodig. De auto heb ik gewonnen in de strijd.. Belachelijk ik werkte net zo hard plus dat was mijne
Gelukkig maar, anders mocht je hier wel komen stoffen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Stof me weer een ongeluk hoor !! Haaaii
Hoi SpiekerJozef!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:36 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Wat je niet hebt, hoef je ook niet af te stoffen.
Goedenavond allen
Neequote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Kan hij het wel hebben dat jij rookt dan?
Laat gewoon geen derde toe in de onderhandelingen. Die kiezen bewust of onbewust toch partij.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, dat is kut, als je het zo bekijkt gaat het hier nog wel goed.Terecht dat je je auto zelf wilde hebben lijkt mij.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoeiets Lies.. We hadden twee auto's. En nog werd het gemeen, terwijl we dat allebij niet wilde. Derde gingen zich ermee bemoeien... Dat was echt vervelend. En niet nodig. De auto heb ik gewonnen in de strijd.. Belachelijk ik werkte net zo hard plus dat was mijne
kunnen Lies en jij niet samen een rookhok huren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. We hadden het goed geregeld. Komt er zo'n dickhead tussen (zijn vader in dit geval).quote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Laat gewoon geen derde toe in de onderhandelingen. Die kiezen bewust of onbewust toch partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |