quote:Op maandag 26 januari 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
Gebeurt bijna nooit, maar gisteren zat ik voetbal te kijken. Speelt er bij (volgens mij) Sparta iemand die Poepon heet.
"Moet jij ook zo nodig schijten? Sms dan..."
Ik moet bij hem altijd aan Triumph the Insult Comic Dog denken...quote:Op maandag 26 januari 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
Gebeurt bijna nooit, maar gisteren zat ik voetbal te kijken. Speelt er bij (volgens mij) Sparta iemand die Poepon heet.
"Moet jij ook zo nodig schijten? Sms dan..."
Leuk gevondenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had de hele nacht liggen 'slapen' met tegen de 40 graden koorts, en dan droom je rare dingen. Ik droomde over aardbeienAffijn, dat idee zat dus nog in mijn kop toen ik uit bed stapte, en dan kom je bij muziek uit die iets met aardbeien te maken heeft. En in mijn situatie heb je dan een 80's flasback, en zit opeens een nummer van Strawberrie Switchblade in je kop
En laat Gerard dat nummer nou toevallig kennen
Ja, had ook gekund, maar ik moest gelijk aan dit nummer denken. Since Yesterday heet het. Misschien is het wel ergens te koopquote:Op maandag 26 januari 2009 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk gevonden! Ken de plaat trouwens niet
. Maaruh, Strawberry Fields Forever zou natuurlijk ook best een leuke optie zijn geweest
.
wat hebben die belgen toch marc dutroux ging ook al in honger stakingquote:Op maandag 26 januari 2009 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk gevonden! Ken de plaat trouwens niet
. Maaruh, Strawberry Fields Forever zou natuurlijk ook best een leuke optie zijn geweest
.
Kim de Gelder in hongerstaking/
Zit nou net even de clip via Youtube te bekijken maar de plaat is toch wel een beetje van voor mijn tijdquote:Op maandag 26 januari 2009 21:02 schreef Againzender het volgende:
Ja, had ook gekund, maar ik moest gelijk aan dit nummer denken. Since Yesterday heet het. Misschien is het wel ergens te koop
is voor mij ook lagere school, dus er zit wel wat stof opquote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit nou net even de clip via Youtube te bekijken maar de plaat is toch wel een beetje van voor mijn tijd.
juistquote:
Hij inderdaad wel erg muis stil, zal hij stiekem een date hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is Roel als er leuke muziek is
Een lafbek is het.. 20 jaar en dan al zo de kluts kwijt zijn, treurig.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat hebben die belgen toch marc dutroux ging ook al in honger staking
oh jah!! nieuwschierig!!!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
over dates gesproken waar is thevulture ?
zou ik ook doen, als gestoord voordoen en dan strafvermindering krijgen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een lafbek is het.. 20 jaar en dan al zo de kluts kwijt zijn, treurig.
De herhaling van de herhalingquote:Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ga zometeen Deadliest catch kijken....
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De herhaling van de herhaling
Een paar weken terug was ik bij de lokale platenboer, toen ik vroeg om het album van Fleet Foxes (cadeautje uiteraard) keken ze of ik een oneerbaar voorstel deed... Toen moest ik van binnen wel even huilen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
was vandaag weer is bij de freerecordshop , het valt mij te veel op dat steeds meer bakken cds vervangen worden door dvds
liegertquote:Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij bent echt een swinger
hey is al bezigquote:Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jah!! nieuwschierig!!!
ik ga zometeen Deadliest catch kijken....
Mag hopen dat de rechters daar niet intrappen. De samenleving in elk geval nietquote:Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou ik ook doen, als gestoord voordoen en dan strafvermindering krijgen.
Downloaden is over 2jaar zn beetje de enige optie die we krijgenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een paar weken terug was ik bij de lokale platenboer, toen ik vroeg om het album van Fleet Foxes (cadeautje uiteraard) keken ze of ik een oneerbaar voorstel deed... Toen moest ik van binnen wel even huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |