Vorige week ook 2 dagen thuis geweest en dat was ook voor mij echt jaren(!) geleden. 't begon donderdag/vrijdag en het duurde zeker wel tot woensdag. Merk zelfs nu nog dat het niet helemaal over is. Qua conditie is het echt een drama en heb ook wel verdomd veel slaap nodigquote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef Againzender het volgende:
ik ben ook al aan de beurt geweest. Gewoon een week eruit, is mij echt nog nooit gebeurd
Overigens toen wel weer met m'n zieke hoofd een leuke request bij AV op de radio gekregen
Ik heb al 3 Guinness op. Heerlijk!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef antiroos het volgende:
@hans Hoe bedoel je? Hij staat hier te stuiteren!! :-)
EN het bier gaat zo open!
Hehe, en het is bij jou nog een uur vroeger ookquote:Op maandag 26 januari 2009 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb al 3 Guinness op. Heerlijk!
Hej L - L ! denk je wel een beetje om het buikjequote:Op maandag 26 januari 2009 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
die komen nog welquote:Op maandag 26 januari 2009 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb jij een foto van jou en Noor samen?
Prioriteiten héquote:Op maandag 26 januari 2009 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die komen nog welelke x als we samen zijn vergeten we fotos te maken
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Alcoholist!quote:Op maandag 26 januari 2009 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had de hele nacht liggen 'slapen' met tegen de 40 graden koorts, en dan droom je rare dingen. Ik droomde over aardbeienquote:Op maandag 26 januari 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alweer een request van je op de radio?! hoeveel betaal je die Ekdom.
Ik denk dat ik als enige van het land de Guiness niet leuk ga vindenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
Gebeurt bijna nooit, maar gisteren zat ik voetbal te kijken. Speelt er bij (volgens mij) Sparta iemand die Poepon heet.
"Moet jij ook zo nodig schijten? Sms dan..."
ik moest lachenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
Gebeurt bijna nooit, maar gisteren zat ik voetbal te kijken. Speelt er bij (volgens mij) Sparta iemand die Poepon heet.
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |