abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 26 januari 2009 @ 22:13:08 #61
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_65437049
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zijn Leeuwarden en Groningen ook Evenals nog meer stations
ja, maar daar kun je nog doorrijden over andere sporen
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 januari 2009 @ 22:15:06 #62
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65437152
True en dat kan in Enschede niet
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_65437197
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
True en dat kan in Enschede niet
Wat niet kan, die stootjuk aan de kant rammen...

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2009 22:16:55 ]
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 januari 2009 @ 22:16:50 #64
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65437245
Er mist een hap spoor uit hoor
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_65437259
Is dat ook nieuw? Of was het altijd al zo?

Dr staat toch alleen maar een stootjuk tussen? Dan zit je zo bij t perron waar die trein naar duitsland staat?

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2009 22:19:45 ]
  maandag 26 januari 2009 @ 22:22:48 #66
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_65437537
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef veldmuis het volgende:
Oh, en
[ afbeelding ]

380 7508!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 januari 2009 @ 22:22:54 #67
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65437540
Nope, er mist echt een stukje spoorrails uit.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_65437684
Deze trekt veel sneller op dan de gemiddelde Skoda.

............................
  maandag 26 januari 2009 @ 22:31:19 #69
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_65437917
Ik wil graag dit tussen Utrecht en Alphen a/d Rijn

Signature.
pi_65437992
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef sander89 het volgende:
Deze trekt veel sneller op dan de gemiddelde Skoda.


Dat ding klinkt een beetje als een voorbij vliegende fluitketel... Of ligt dat aan mij?
pi_65439008
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil graag dit tussen Utrecht en Alphen a/d Rijn

Dat ding is wel vrij vet ja Ik geloof dat ze bij die rit ook nog een TGV met 420+ de andere kant op gestuurd hebben om te kijken wat een snelheidsverschil van 1000 km/h zou doen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_65439438
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat ding is wel vrij vet ja Ik geloof dat ze bij die rit ook nog een TGV met 420+ de andere kant op gestuurd hebben om te kijken wat een snelheidsverschil van 1000 km/h zou doen
Staat er iedergeval niet tussen op wiki: http://en.wikipedia.org/w(...)d_between_two_trains
............................
pi_65442776
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:40 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Lelijke kleur .
Maar ze zitten wel goed.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 07:43:15 #74
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_65444419
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:02 schreef Duvel het volgende:
Kut TT.
Het is wel zo. Ze gaan weer gezamelijk de verkeersleiding doen.
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef Duvel het volgende:
Ik vind dat gedoe met NSFSC trouwens stinken. Nederlandse treinen zijn verkocht aan een Iers bedrijf (dat 100% in Nederlandse handen is) en worden vervolgens van dat bedrijf geleased.

Zal belastingtechnisch wel het handigste zijn.
NS leased van NS
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  dinsdag 27 januari 2009 @ 07:50:42 #75
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_65444469
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef sander89 het volgende:
Deze trekt veel sneller op dan de gemiddelde Skoda.

de NS 1600 kan dat ook
via via kan de ie van 0 km/u naar 100km/u in 6 sec
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:08:38 #76
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_65444588
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil graag dit tussen Utrecht en Alphen a/d Rijn

Moet je er eerst spoor neerleggen op een zwaar onderheide betonplaat.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:51:29 #77
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_65445092
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

De Efteling Stoomtrein Maatschappij kan sneller materieel leveren voor minder geld
Ja alleen hebben die wat moeite met het zich houden aan het baanprofiel


(Foto van zondag )
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:58:40 #78
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_65445216
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:08 schreef Duvel het volgende:

[..]

Moet je er eerst spoor neerleggen op een zwaar onderheide betonplaat.
Oh, da's prima.
Duurt m'n reis nog maar iets van een paar minuten
Signature.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:07:16 #79
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_65445349
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Ja alleen hebben die wat moeite met het zich houden aan het baanprofiel
[ afbeelding ]

(Foto van zondag )
Ik zie het probleem niet zo, DD?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:18:32 #80
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_65445548
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:07 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo, DD?

Afgebroken muurtje... dit is het eerste "smallere" gedeelte wat je tegenkomt na de remise. De signaalpaal voor de overgang is wel snel hersteld.. dus die staat er op de foto dan ook wel bij. Maar waar de hekken staan daar was muur met hekken zoals helemaal rechts wel te zien is
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:19:25 #81
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_65445569
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil graag dit tussen Utrecht en Alphen a/d Rijn

Mooi ook hoe die machinist net voor vertrek z'n mouwen even opstroopt, zo van, ik zal dit klusje wel even klaren.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:26:21 #82
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_65445716
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Afgebroken muurtje... dit is het eerste "smallere" gedeelte wat je tegenkomt na de remise. De signaalpaal voor de overgang is wel snel hersteld.. dus die staat er op de foto dan ook wel bij. Maar waar de hekken staan daar was muur met hekken zoals helemaal rechts wel te zien is
Oh wacht! Is daar een trein uit gehobbeld of een autotje de weg kwijt geraakt?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:09:21 #83
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_65446742
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:26 schreef Duvel het volgende:

[..]

Oh wacht! Is daar een trein uit gehobbeld of een autotje de weg kwijt geraakt?
Het gesloopte lijkt me wat veel voor een spykstaal wagentje...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:07:45 #84
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_65448560
Zojuist te 's-Hertogenbosch een 1700 + ICL voorbij zien rijden, en daarachter hing een roodwit DB NachtZug-rijtuig... apart
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:37:20 #85
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_65449535
Hoe heten trouwens die auto's die ze op de rails laten rijden i.v.m. onderhoud?
Dus die wagens die en op de weg en op de rails kunnen.
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:54:06 #86
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_65450050
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:07 schreef James1988 het volgende:
Zojuist te 's-Hertogenbosch een 1700 + ICL voorbij zien rijden, en daarachter hing een roodwit DB NachtZug-rijtuig... apart
Zal wel een overbrengingsritje zijn geweest, zijn beide rijtuigen met standplaats Watergraafsmeer die worden onderhouden in Duitsland, en gaan daarvoor altijd in Venlo de grens over.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:06:26 #87
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_65450444
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef James-Hetfield het volgende:
Hoe heten trouwens die auto's die ze op de rails laten rijden i.v.m. onderhoud?
Dus die wagens die en op de weg en op de rails kunnen.
Railauto, stormobiel, hefbordesauto, automontagewagen, you name it.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:30:04 #88
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_65451094
quote:
NS past dienstregeling alweer aan
van NOS.nl nieuws
De Nederlandse Spoorwegen passen de nieuwe dienstregeling, die in december inging, alweer aan. Gebleken is dat de punctualiteit op een aantal trajecten onder de maat is. Het personeel klaagde over te korte overstaptijden en te hoge werkdruk. Komende tijd wordt de regeling op honderden plekken aangepast.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:27:16 #89
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_65452886
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:54 schreef ReisT het volgende:

[..]

Zal wel een overbrengingsritje zijn geweest, zijn beide rijtuigen met standplaats Watergraafsmeer die worden onderhouden in Duitsland, en gaan daarvoor altijd in Venlo de grens over.
Hij reed in zuidelijke richting, richting TIlburg/Maastricht zegmaar (kon niet zien waarheen precies, ik kijk uit op het station), niet op de andere kant.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:01:13 #90
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_65454186
NS heeft een adviesaanvraag ingediend voor dienstregeling 2010 (zie hier) Met daarin de plannen voor de 'Oude Lijn' wanneer de HSL in gebruik is. Ze verwachten zelf ook niet dat dat komende december al zal zijn, wordt dus dec. 2010 (drgl 2011).

De enige doorgaande verbinding Rotterdam-Den Haag-Amsterdam zal dus de (tot IC omgedoopte) sneltrein via Haarlem zijn.
quote:
Intercity's
- 2 keer per uur Intercity Vlissingen (stopt tot en met Roosendaal op alle tussengelegen
stations) - Dordrecht - Rotterdam Blaak - Rotterdam Centraal - Schiedam Centrum - Delft -
Den Haag HS - Den Haag Laan van NOI - Leiden Centraal - Heemstede-Aerdenhout -
Haarlem - Amsterdam Sloterdijk - Amsterdam Centraal
- 2 keer per uur Intercity Dordrecht - Rotterdam Blaak - Rotterdam Centraal - Schiedam
Centrum - Delft - Den Haag HS - Den Haag Laan van NOI - Leiden Centraal - Heemstede-
Aerdenhout - Haarlem - Amsterdam Sloterdijk - Amsterdam Centraal

- 2 keer per uur Intercity Den Haag Centraal - Den Haag HS - Delft - Rotterdam Centraal -
Dordrecht - Breda en verder naar Venlo

- 2 keer per uur Intercity Den Haag Centraal - Leiden Centraal - Hoofddorp - Schiphol -
Amsterdam Lelylaan - Amsterdam Sloterdijk - Amsterdam Centraal
- 2 keer per uur Intercity Den Haag Centraal - Leiden Centraal - Schiphol - Amsterdam Zuid -
Hilversum en via Amersfoort verder naar noordoost Nederland.

Geen doorgaande stoptrein Rotterdam-Leiden meer: Den Haag wordt overal het eindpunt:
quote:
Stoptreinen
- 2 keer per uur stoptrein Den Haag Centraal - Leiden Centraal - Schiphol - Amsterdam
Centraal
- 2 keer per uur stoptrein Den Haag Centraal - Leiden Centraal - Haarlem

- 2 keer per uur Sprinter Den Haag Centraal - Rotterdam - Dordrecht - Roosendaal
- 2 keer per uur Sprinter Den Haag Centraal - Rotterdam - Dordrecht - Breda
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')