Dan is 2 een ICMmquote:Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
nummer 1 en 3 kloppen (enschede en saxion)
en wederom foutquote:
Ik had hem al hersteld:) zag pas later de weerspiegelingquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
Het was vroeger geen kopstation maar een doorgaand station. Het rode sein aan het eind van perron 4 doet nog mee in de beveiliging? Er mist een hele hap uit spoor 5? Het vijfde perron is alleen via een om/overweg te bereiken? Er wordt te veel gerangeerd?
Zaten we allebei toch warmquote:Op maandag 26 januari 2009 22:08 schreef dennistd het volgende:
het goede antwoord:
het is een dubbel kopstation
ja, maar daar kun je nog doorrijden over andere sporenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zijn Leeuwarden en Groningen ookEvenals nog meer stations
Wat niet kan, die stootjuk aan de kant rammen...quote:Op maandag 26 januari 2009 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
True en dat kan in Enschede niet
Dat ding klinkt een beetje als een voorbij vliegende fluitketel... Of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef sander89 het volgende:
Deze trekt veel sneller op dan de gemiddelde Skoda.![]()
Dat ding is wel vrij vet jaquote:Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil graag dit tussen Utrecht en Alphen a/d Rijn
Staat er iedergeval niet tussen op wiki: http://en.wikipedia.org/w(...)d_between_two_trainsquote:Op maandag 26 januari 2009 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ding is wel vrij vet jaIk geloof dat ze bij die rit ook nog een TGV met 420+ de andere kant op gestuurd hebben om te kijken wat een snelheidsverschil van 1000 km/h zou doen
Het is wel zo. Ze gaan weer gezamelijk de verkeersleiding doen.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:02 schreef Duvel het volgende:
Kut TT.
NS leased van NSquote:Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef Duvel het volgende:
Ik vind dat gedoe met NSFSC trouwens stinken. Nederlandse treinen zijn verkocht aan een Iers bedrijf (dat 100% in Nederlandse handen is) en worden vervolgens van dat bedrijf geleased.
Zal belastingtechnisch wel het handigste zijn.
de NS 1600 kan dat ookquote:Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef sander89 het volgende:
Deze trekt veel sneller op dan de gemiddelde Skoda.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |