abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65436550
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:00 schreef dennistd het volgende:

[..]

nummer 1 en 3 kloppen (enschede en saxion)
Dan is 2 een ICMm

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2009 22:03:48 ]
  Redactie Sport maandag 26 januari 2009 @ 22:02:55 #52
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_65436580
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dan is 2 een plan v/t/u
en wederom fout
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_65436608
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:02 schreef dennistd het volgende:

[..]

en wederom fout
Ik had hem al hersteld:) zag pas later de weerspiegeling

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2009 22:04:03 ]
  Redactie Sport maandag 26 januari 2009 @ 22:04:51 #54
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_65436678
het is inderdaad een ICMm

nu alleen vraag 1a nog
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 januari 2009 @ 22:08:03 #55
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65436801
Het was vroeger geen kopstation maar een doorgaand station. Het rode sein aan het eind van perron 4 doet nog mee in de beveiliging? Er mist een hele hap uit spoor 5? Het vijfde perron is alleen via een om/overweg te bereiken? Er wordt te veel gerangeerd?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_65436811
Tja, die cta's daar die heb ik nog nooit eerder gezien op Enschede. Maar ben er al zo lang niet meer geweest...

Voor de rest geen flauw idee
pi_65436842
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
Het was vroeger geen kopstation maar een doorgaand station. Het rode sein aan het eind van perron 4 doet nog mee in de beveiliging? Er mist een hele hap uit spoor 5? Het vijfde perron is alleen via een om/overweg te bereiken? Er wordt te veel gerangeerd?
  Redactie Sport maandag 26 januari 2009 @ 22:08:58 #58
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_65436848
het goede antwoord:
het is een dubbel kopstation
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_65436913
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:08 schreef dennistd het volgende:
het goede antwoord:
het is een dubbel kopstation
Zaten we allebei toch warm
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 januari 2009 @ 22:11:38 #60
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65436966
Dat zijn Leeuwarden en Groningen ook Evenals nog meer stations
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport maandag 26 januari 2009 @ 22:13:08 #61
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_65437049
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zijn Leeuwarden en Groningen ook Evenals nog meer stations
ja, maar daar kun je nog doorrijden over andere sporen
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 januari 2009 @ 22:15:06 #62
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65437152
True en dat kan in Enschede niet
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_65437197
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
True en dat kan in Enschede niet
Wat niet kan, die stootjuk aan de kant rammen...

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2009 22:16:55 ]
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 januari 2009 @ 22:16:50 #64
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65437245
Er mist een hap spoor uit hoor
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_65437259
Is dat ook nieuw? Of was het altijd al zo?

Dr staat toch alleen maar een stootjuk tussen? Dan zit je zo bij t perron waar die trein naar duitsland staat?

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2009 22:19:45 ]
  maandag 26 januari 2009 @ 22:22:48 #66
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_65437537
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef veldmuis het volgende:
Oh, en
[ afbeelding ]

380 7508!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 januari 2009 @ 22:22:54 #67
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65437540
Nope, er mist echt een stukje spoorrails uit.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_65437684
Deze trekt veel sneller op dan de gemiddelde Skoda.

............................
  maandag 26 januari 2009 @ 22:31:19 #69
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_65437917
Ik wil graag dit tussen Utrecht en Alphen a/d Rijn

Signature.
pi_65437992
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef sander89 het volgende:
Deze trekt veel sneller op dan de gemiddelde Skoda.


Dat ding klinkt een beetje als een voorbij vliegende fluitketel... Of ligt dat aan mij?
pi_65439008
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil graag dit tussen Utrecht en Alphen a/d Rijn

Dat ding is wel vrij vet ja Ik geloof dat ze bij die rit ook nog een TGV met 420+ de andere kant op gestuurd hebben om te kijken wat een snelheidsverschil van 1000 km/h zou doen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_65439438
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat ding is wel vrij vet ja Ik geloof dat ze bij die rit ook nog een TGV met 420+ de andere kant op gestuurd hebben om te kijken wat een snelheidsverschil van 1000 km/h zou doen
Staat er iedergeval niet tussen op wiki: http://en.wikipedia.org/w(...)d_between_two_trains
............................
pi_65442776
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:40 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Lelijke kleur .
Maar ze zitten wel goed.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 07:43:15 #74
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_65444419
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:02 schreef Duvel het volgende:
Kut TT.
Het is wel zo. Ze gaan weer gezamelijk de verkeersleiding doen.
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:07 schreef Duvel het volgende:
Ik vind dat gedoe met NSFSC trouwens stinken. Nederlandse treinen zijn verkocht aan een Iers bedrijf (dat 100% in Nederlandse handen is) en worden vervolgens van dat bedrijf geleased.

Zal belastingtechnisch wel het handigste zijn.
NS leased van NS
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  dinsdag 27 januari 2009 @ 07:50:42 #75
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_65444469
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:26 schreef sander89 het volgende:
Deze trekt veel sneller op dan de gemiddelde Skoda.

de NS 1600 kan dat ook
via via kan de ie van 0 km/u naar 100km/u in 6 sec
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:08:38 #76
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_65444588
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil graag dit tussen Utrecht en Alphen a/d Rijn

Moet je er eerst spoor neerleggen op een zwaar onderheide betonplaat.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:51:29 #77
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_65445092
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

De Efteling Stoomtrein Maatschappij kan sneller materieel leveren voor minder geld
Ja alleen hebben die wat moeite met het zich houden aan het baanprofiel


(Foto van zondag )
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:58:40 #78
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_65445216
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:08 schreef Duvel het volgende:

[..]

Moet je er eerst spoor neerleggen op een zwaar onderheide betonplaat.
Oh, da's prima.
Duurt m'n reis nog maar iets van een paar minuten
Signature.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:07:16 #79
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_65445349
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Ja alleen hebben die wat moeite met het zich houden aan het baanprofiel
[ afbeelding ]

(Foto van zondag )
Ik zie het probleem niet zo, DD?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:18:32 #80
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_65445548
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:07 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo, DD?

Afgebroken muurtje... dit is het eerste "smallere" gedeelte wat je tegenkomt na de remise. De signaalpaal voor de overgang is wel snel hersteld.. dus die staat er op de foto dan ook wel bij. Maar waar de hekken staan daar was muur met hekken zoals helemaal rechts wel te zien is
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:19:25 #81
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_65445569
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil graag dit tussen Utrecht en Alphen a/d Rijn

Mooi ook hoe die machinist net voor vertrek z'n mouwen even opstroopt, zo van, ik zal dit klusje wel even klaren.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:26:21 #82
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_65445716
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Afgebroken muurtje... dit is het eerste "smallere" gedeelte wat je tegenkomt na de remise. De signaalpaal voor de overgang is wel snel hersteld.. dus die staat er op de foto dan ook wel bij. Maar waar de hekken staan daar was muur met hekken zoals helemaal rechts wel te zien is
Oh wacht! Is daar een trein uit gehobbeld of een autotje de weg kwijt geraakt?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:09:21 #83
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_65446742
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:26 schreef Duvel het volgende:

[..]

Oh wacht! Is daar een trein uit gehobbeld of een autotje de weg kwijt geraakt?
Het gesloopte lijkt me wat veel voor een spykstaal wagentje...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:07:45 #84
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_65448560
Zojuist te 's-Hertogenbosch een 1700 + ICL voorbij zien rijden, en daarachter hing een roodwit DB NachtZug-rijtuig... apart
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:37:20 #85
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_65449535
Hoe heten trouwens die auto's die ze op de rails laten rijden i.v.m. onderhoud?
Dus die wagens die en op de weg en op de rails kunnen.
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:54:06 #86
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_65450050
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:07 schreef James1988 het volgende:
Zojuist te 's-Hertogenbosch een 1700 + ICL voorbij zien rijden, en daarachter hing een roodwit DB NachtZug-rijtuig... apart
Zal wel een overbrengingsritje zijn geweest, zijn beide rijtuigen met standplaats Watergraafsmeer die worden onderhouden in Duitsland, en gaan daarvoor altijd in Venlo de grens over.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:06:26 #87
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_65450444
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef James-Hetfield het volgende:
Hoe heten trouwens die auto's die ze op de rails laten rijden i.v.m. onderhoud?
Dus die wagens die en op de weg en op de rails kunnen.
Railauto, stormobiel, hefbordesauto, automontagewagen, you name it.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:30:04 #88
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_65451094
quote:
NS past dienstregeling alweer aan
van NOS.nl nieuws
De Nederlandse Spoorwegen passen de nieuwe dienstregeling, die in december inging, alweer aan. Gebleken is dat de punctualiteit op een aantal trajecten onder de maat is. Het personeel klaagde over te korte overstaptijden en te hoge werkdruk. Komende tijd wordt de regeling op honderden plekken aangepast.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:27:16 #89
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_65452886
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:54 schreef ReisT het volgende:

[..]

Zal wel een overbrengingsritje zijn geweest, zijn beide rijtuigen met standplaats Watergraafsmeer die worden onderhouden in Duitsland, en gaan daarvoor altijd in Venlo de grens over.
Hij reed in zuidelijke richting, richting TIlburg/Maastricht zegmaar (kon niet zien waarheen precies, ik kijk uit op het station), niet op de andere kant.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:01:13 #90
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_65454186
NS heeft een adviesaanvraag ingediend voor dienstregeling 2010 (zie hier) Met daarin de plannen voor de 'Oude Lijn' wanneer de HSL in gebruik is. Ze verwachten zelf ook niet dat dat komende december al zal zijn, wordt dus dec. 2010 (drgl 2011).

De enige doorgaande verbinding Rotterdam-Den Haag-Amsterdam zal dus de (tot IC omgedoopte) sneltrein via Haarlem zijn.
quote:
Intercity's
- 2 keer per uur Intercity Vlissingen (stopt tot en met Roosendaal op alle tussengelegen
stations) - Dordrecht - Rotterdam Blaak - Rotterdam Centraal - Schiedam Centrum - Delft -
Den Haag HS - Den Haag Laan van NOI - Leiden Centraal - Heemstede-Aerdenhout -
Haarlem - Amsterdam Sloterdijk - Amsterdam Centraal
- 2 keer per uur Intercity Dordrecht - Rotterdam Blaak - Rotterdam Centraal - Schiedam
Centrum - Delft - Den Haag HS - Den Haag Laan van NOI - Leiden Centraal - Heemstede-
Aerdenhout - Haarlem - Amsterdam Sloterdijk - Amsterdam Centraal

- 2 keer per uur Intercity Den Haag Centraal - Den Haag HS - Delft - Rotterdam Centraal -
Dordrecht - Breda en verder naar Venlo

- 2 keer per uur Intercity Den Haag Centraal - Leiden Centraal - Hoofddorp - Schiphol -
Amsterdam Lelylaan - Amsterdam Sloterdijk - Amsterdam Centraal
- 2 keer per uur Intercity Den Haag Centraal - Leiden Centraal - Schiphol - Amsterdam Zuid -
Hilversum en via Amersfoort verder naar noordoost Nederland.

Geen doorgaande stoptrein Rotterdam-Leiden meer: Den Haag wordt overal het eindpunt:
quote:
Stoptreinen
- 2 keer per uur stoptrein Den Haag Centraal - Leiden Centraal - Schiphol - Amsterdam
Centraal
- 2 keer per uur stoptrein Den Haag Centraal - Leiden Centraal - Haarlem

- 2 keer per uur Sprinter Den Haag Centraal - Rotterdam - Dordrecht - Roosendaal
- 2 keer per uur Sprinter Den Haag Centraal - Rotterdam - Dordrecht - Breda
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:10:49 #91
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_65454580
ehm
Die intercity vlissingen Amsterdam , vanaf wel punt tot roosendaal is het dan een stoptrein?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:34:09 #92
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_65455517
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
ehm
Die intercity vlissingen Amsterdam , vanaf wel punt tot roosendaal is het dan een stoptrein?
Nee, een wadloper.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_65455522
quote:
"Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee,
Enschede..."
Willem Wilmink
Socialist in Mercedes
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:37:35 #94
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_65455649
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
ehm
Die intercity vlissingen Amsterdam , vanaf wel punt tot roosendaal is het dan een stoptrein?
Wat ik begrijp is het traject Vlissingen - Roosendaal stoptrein, verder als Intercity. Al is het gewoon een sneltrein gezien het aantal stations, imho.

Verder is die dienstregeling wel acceptabel, maar het kan beter - ik vind niet dat de HST's de gewone IC's moeten verdringen, alleen maar om ervoor te zorgen dat NS Hispeed een beetje kostendekkend kan zijn. Dat is gewoon niet acceptabel, imho.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:42:36 #95
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_65455856
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:34 schreef Charango het volgende:

[..]

Willem Wilmink
Dode dichter...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport dinsdag 27 januari 2009 @ 14:45:03 #96
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_65455942
Overigens ook opvallend om te lezen: de nachttrein naar Schiphol vanaf Enschede wordt geen gewone nachttrein, maar een besloten rit met kaartjes via reisbureaus
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 januari 2009 @ 14:45:39 #97
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_65455976
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:34 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Nee, een wadloper.
Een Scheldeloper zul je bedoelen
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:52:04 #98
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_65456220
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:45 schreef dennistd het volgende:
Overigens ook opvallend om te lezen: de nachttrein naar Schiphol vanaf Enschede wordt geen gewone nachttrein, maar een besloten rit met kaartjes via reisbureaus
What the hell? Wat heeft dát nou voor nut?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:14:00 #99
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_65457084
Die Locov-aanvraag is wel weer interessant leesvoer.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport dinsdag 27 januari 2009 @ 15:22:46 #100
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_65457388
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:52 schreef James1988 het volgende:

[..]

What the hell? Wat heeft dát nou voor nut?
Het enige dat ik me kan bedenken is dat ze bang zijn dat ie te vol raakt met alle koffers e.d. (zal wel een los drietje worden)
Of dat ze de mensen niet lastig willen vallen met het volk dat normaal in nachttreinen zit (uitgaansvolk dus)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')