Dat ik haar leuk vind.quote:
Als ze niet bekend was geweest had je het een hork gevonden.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:54 schreef Heathen. het volgende:
ze is lekker op een vreemde manier.
Van mij wel.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ik haar leuk vind.
En dat mag niet van de cultuurmaffia.
Nee hoor. Zo'n type ben ik niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ze niet bekend was geweest had je het een hork gevonden.
ANPquote:Op maandag 26 januari 2009 16:54 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een scheve bakkus heeft dat wijf. Net The Joker.
Ik vind het een scheetjequote:Op maandag 26 januari 2009 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ik haar leuk vind.
En dat mag niet van de cultuurmaffia.
Harriesquote:
Dus jij keek ook Pauw en Witteman zojuistquote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef tong80 het volgende:
Dat hoort en mag niet.
Maar ik hoorde haar net 'Recalcitrant' zeggen.
Dat vond ik zo mooi.
Verder zuigt ze de ballen uit je zak vermoed ik.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:14 schreef NDAsilenced het volgende:
Toen ze dat populair wetenschappelijk programma ging presenteren stond zij op de cover van de VPRO gids. Een zeer mooie foto waarop zij er uiterst charmant bij zit met een boek over quantum mechanica, ik moest even slikken. Dus ja ik kan begrijpen waarom 'Sjors' leuk gevonden wordt.
En een hoertje!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:28 schreef Susi het volgende:
In 't Vrije Schaep is ze ook leuk
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:24 schreef conleche het volgende:
Ze heeft wel rare voeten zie ik nu. Net een apie!!
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:35 schreef LockonStratos het volgende:
Wat is sws?
En watvoor tattoo heeft zei daar op haar enkel?
Dat KAN ze ook niet. Ze is te achterlijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:54 schreef 16meter het volgende:
Verder probeert ze zich nooit echt slimmer voor te doen dan ze is. I.t.t. veel van die BNer wijven.
Begrijpelijk dat je die fout maakt:quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Sorry maar kan iemand nu even die pic posten over die gozer die een reactie typt van :
Mm haar armen zijn iets te groot in vergelijking met het lichaam, en haar jukbeenderen staan een beetje scheef (oid ) I'd hit it , but only when im drunk.
En dan die foto van zon nerdje
Dat is het samen met het feit dat ze schijt over met wat de rest over haar denktquote:Op maandag 26 januari 2009 18:22 schreef BB-King het volgende:
Georgina is een beetje apart en daar houd ik eigenlijk wel van...![]()
Ze is juist helemaal zichzelf.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef Ice22 het volgende:
Ik vind dat zo'n ongelooflijk kutwijf!
Ik weet niet wat het is, maar zodra ik die kop zie wordt ik al agressief. En het wordt helemaal erg als ze ook haar muil nog opentrekt.
Dat wijf is zo fake en zo nep als maar zijn kan, qua uiterlijk maar ook qua hoe ze zich voordoet.
Jij hebt echt geen smaak man.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is juist helemaal zichzelf.
Daar kon ik erst niet tegen maar waardeer het nu juist
Vertel me eens jouw smaakquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Valt me op dat wanneer vrouwen bekend zijn ze ineens wel lekker gevonden worden. Terwijl wanneer ze secretaresse geweest was niemand (op de baas na) haar had zien staan.
Maar wat Tong zegt klopt wel: Volgens mij zuigt ze je de ballen uit de broek.
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat moet haast wel voor een film zijn! Knijp je ogen dicht en ze is weer een lekker ding
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Miley Cyrus is te doen, Hilary Duff, Hayley Williams, Hayden Pannetiere, Vanessa Hudgens en de hele Disney crew.quote:
Is dat legaal ?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Miley Cyrus is te doen, Hilary Duff, Hayley Williams, Hayden Pannetiere, Vanessa Hudgens en de hele Disney crew.
Dat zijn van die mooie kadootjes dat als je ze openmaakt er eigenlijk alleen maar schuim in zit, en dan blijkt later ook nog eens dat de verpakking van vorig jaar was.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Miley Cyrus is te doen, Hilary Duff, Hayley Williams, Hayden Pannetiere, Vanessa Hudgens en de hele Disney crew.
Van die wijven zonder vlees die denken dat ze kunnen acteren ?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Koffie ?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:28 schreef sinadO het volgende:
Iedere gast hier zou d'r doen als ie kon, en wie zegt van niet liegt dat ie barst.
Zo. Iemand koffie?
Ach, het slimste wat je uit haar kan halen is je eigen lul.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:28 schreef sinadO het volgende:
Iedere gast hier zou d'r doen als ie kon, en wie zegt van niet liegt dat ie barst.
Zo. Iemand koffie?
Ik wil dat NU iemand een foto van die nerd post die dat lekkere wijf afkraakt, dit is het moment! Ik kan hem nergens vinden, wie heeft hem?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:40 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Ach, het slimste wat je uit haar kan halen is je eigen lul.
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik wil dat NU iemand een foto van die nerd post die dat lekkere wijf afkraakt, dit is het moment! Ik kan hem nergens vinden, wie heeft hem?
Dus jij zou Zac Efron ook nog in zijn poepertje nemen. Iewl!!quote:Op maandag 26 januari 2009 19:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:19 schreef Ice22 het volgende:
[..]
Dus jij zou Zac Efron ook nog in zijn poepertje nemen. Iewl!!
nothitit.jpgquote:Op maandag 26 januari 2009 19:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik wil dat NU iemand een foto van die nerd post die dat lekkere wijf afkraakt, dit is het moment! Ik kan hem nergens vinden, wie heeft hem?
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Sorry maar kan iemand nu even die pic posten over die gozer die een reactie typt van :
Mm haar armen zijn iets te groot in vergelijking met het lichaam, en haar jukbeenderen staan een beetje scheef (oid ) I'd hit it , but only when im drunk.
En dan die foto van zon nerdje
Ik was lekker eerderquote:Op maandag 26 januari 2009 19:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
'Recalcitrant' zei ze?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:51 schreef tong80 het volgende:
Dat hoort en mag niet.
Maar ik hoorde haar net 'Recalcitrant' zeggen.
Dat vond ik zo mooi.
Verder zuigt ze de ballen uit je zak vermoed ik.
Miley Cyrus? Ik verwacht dat die griet niet eens de Club van 27 haalt.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gezellig. Ik zit net koffie te drinken en kan weer een nieuw toetsenbord pakken.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet in z`n poeper nee...
Aantrekkelijkheid bestaat uit meerdere factoren. Fysieke aantrekkelijkheid is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Valt me op dat wanneer vrouwen bekend zijn ze ineens wel lekker gevonden worden. Terwijl wanneer ze secretaresse geweest was niemand (op de baas na) haar had zien staan.
Maar wat Tong zegt klopt wel: Volgens mij zuigt ze je de ballen uit de broek.
Precies. Zeker van die Amerikaanse jonge sterren, inclusief jonge fans die dan helemaal van zo'n gastje of grietje weg zijn. Overdreven gedoe. Normaal zou je zo iemand amper zien staan.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze gewoon lekker zijn en dat dat ze aantrekkelijk maakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies. Zeker van die Amerikaanse jonge sterren, inclusief jonge fans die dan helemaal van zo'n gastje of grietje weg zijn. Overdreven gedoe. Normaal zou je zo iemand amper zien staan.
Maar goed, geld en status maakt veel mensen schijnbaar aantrekkelijk.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
ANP
Gerogina Verbaan gaat postuum de Oscar van Head lechster in ontvangst nemen.
Georgina weet het zelf nog niet.
Maar op Fok, het grootste Forum van Nederland was het al uitgelekt.
De Boswachter ook wel Paulus de Boskabouter genoemd is immers de best ingewijde.
Het wachten is op de reactie van Georgina.
Dat ze Bin Laden aantrekkelijk vond was ook een juweeltjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nog steeds respect voor die erotische ananassen opmerking
Jaaa die kan ik me ook nog wel herinnerenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ze Bin Laden aantrekkelijk vond was ook een juweeltje
Stiekem houden heel veel mensen van Georgina.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:11 schreef tong80 het volgende:
Had nooit verwacht dat dit topic zo zou lopen
Eigenlijk ik ook. Vooral als ze in discussie ging met Victoria (zelfverklaard alleskunner) Koblenko in 'Ranking the Stars'.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stiekem houden heel veel mensen van Georgina.
Kunnen we nu zeggen dat Bin Laden eindelijk gevonden is?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ze Bin Laden aantrekkelijk vond was ook een juweeltje
Jij hebt dat ook alleen dan bij mannenquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
Ik doelde op haar persoonlijkheid.
Grappig dat mensen bij een vrouw gelijk aan neuken denken
Niet bij 'Ik vind Doctors van Leeuwen leuk'quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:41 schreef rockstah het volgende:
[..]
Jij hebt dat ook alleen dan bij mannen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet bij 'Ik vind Doctors van Leeuwen leuk'
Google maar op hem.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
.
Dat moet wel de lelijkste man zijn die ik ooit heb gezien
|
Forum Opties | |