Plus dat iedereen dan toch wel weet dat het bij H&M verkocht is, dat geeft er toch een andere schwung aan. Zoals die trouwjurk, daar wil je toch niet in gezien worden zegquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet in de rij staan voor kleren
Weet je hoeveel winkels er op de wereld zijn
En ik ga me niet verlagen zo als die dames daar
Ja schat, als je even het topic doorgelezen had dan had je kunnen lezen dat ik ze al besteld hebt maar dat ze een levertijd van 2 maanden hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
dan bestel je ze toch?
hoef je ook geen hms meer af
sorry hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja schat, als je even het topic doorgelezen had dan had je kunnen lezen dat ik ze al besteld hebt maar dat ze een levertijd van 2 maanden hebben
En ik wil ze eerst passenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja schat, als je even het topic doorgelezen had dan had je kunnen lezen dat ik ze al besteld hebt maar dat ze een levertijd van 2 maanden hebben
Het zou best kunnen dat ze ook pas eind maart in de winkel liggen. Het meeste wat je on-line kunt kopen, komt ook in de winkel (niet alles, maar het meeste wel).quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:50 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft ze al in de winkels gespot? Ik ben 3 H&M's afgegaan maar ze hebben alleen die van 12,90En een medewerkster zei dat het misschien Shop Online-only is...
Ik wil ze in het lichtrozequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:50 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft ze al in de winkels gespot? Ik ben 3 H&M's afgegaan maar ze hebben alleen die van 12,90En een medewerkster zei dat het misschien Shop Online-only is...
hoe kom je uberhaupt aan die mailtjes? Werken de huidige codes in de openingspost niet meer?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg geen mailtjes meer met kortingscodes.
Ik heb denk ik een week of twee (zoiets) geleden nog de catalogus aangevraagd, tot op heden niet ontvangen. De enige die ik ontvangen heb was fall/winter, daarna nooit meer iets.quote:
hmm, misschien komt ie nog wel. ik moet iig ook elke keer een nieuwe catalogus aanvragen als er een nieuwe uit is, na de aanvraag duurt t meestal nog een tijdje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een week of twee (zoiets) geleden nog de catalogus aangevraagd, tot op heden niet ontvangen. De enige die ik ontvangen heb was fall/winter, daarna nooit meer iets.
Heb net nog even gekeken (want gisteravond kon het niet), maar het staat nog steeds op 'Ja graag' bij newsletter en catalogus.
I doubt it...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:45 schreef pinquit het volgende:
[..]
hmm, misschien komt ie nog wel. ik moet iig ook elke keer een nieuwe catalogus aanvragen als er een nieuwe uit is, na de aanvraag duurt t meestal nog een tijdje.
ik was weer eens te laat met de sale leegkopennu moet ik wachten tot maandag. bah
In de spam misschien? Bij mij was de newsletter de eerste keer daar beland.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I doubt it...Ik krijg ook nooit een newsletter dus het is nogal vaag. Magoed... we zien wel.
Ohjee! Er zaten idd leuke dingen in de sale.. Wellicht maandag idd een goed bijgevulde sale
Lijkt me sterk, de bevestigingen van een verandering van bestelling komen wel gewoon in mijn inbox.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:15 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
In de spam misschien? Bij mij was de newsletter de eerste keer daar beland.
Ik doe dat wel vaker.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:04 schreef alors het volgende:
Volgens mij hoort ie idd in de taille. Als dat niet lekker vind zitten, kun je em een paar maten groter doen zodat ie op je heupen past. Dat heb ik teminste wel eens gedaan
In de catalogus (ik heb de spring inspiration ook binnen gekregen vandaagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef Psych-case het volgende:
Hoe hoog moet deze rok zitten?
Hij zit bij mij vrij hoog!
Hoort dat zo?
[ afbeelding ]
Heb je een aan foto?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:20 schreef alors het volgende:yaayy ik heb mn beloved Trend zebrajurkje, het was de enige die er hing en ook nog maatje 36
zie post van Bloodylotte eerder ze vertelde dat ze zou beginnen bij klantenservice bij H & M! Misschien heb je der wat aan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:57 schreef Syrena het volgende:
We missen gewoon een insider in dit topic. Eentje die werkt bij H&M en alles kan nakijken voor ons, de naar gympies hunkerende massa
Die is ook mooi!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
In de catalogus (ik heb de spring inspiration ook binnen gekregen vandaag) zit ie inderdaad vrij hoog.
Moest er zelf even aan wennen (heb deze nog niet binnen, maar wel deze » http://shop.hm.com/media/(...)24_11003_45_1259.jpg en die zit ook vrij hoog. Even wennen, maar wel erg leuk!) maar het is ook maar net wat je zelf fijn vindt natuurlijk
Bevestigingen en newsletters worden vanaf verschillende email adressen verstuurdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, de bevestigingen van een verandering van bestelling komen wel gewoon in mijn inbox.
Misschien maar eens mailen met de helpdesk
Nee, ik wil morgen wel even proberen, maar ik heb geen camera met zelfontspanner dus.. Ik heb wel brakke foto van het jurkje hangend.quote:
En ik werk er.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:19 schreef samara het volgende:
[..]
zie post van Bloodylotte eerder ze vertelde dat ze zou beginnen bij klantenservice bij H & M! Misschien heb je der wat aan.
Oke. Maar sinds ik mijn nieuwe emailadres heb, die veranderd heb bij de H&M online shop, heb ik nog geen newsletter gezien. Wel allemaal bevestigingen, maar geen newsletters. Ook niet in mn junk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:25 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Bevestigingen en newsletters worden vanaf verschillende email adressen verstuurd
Ja die maandfactuur komt 1 keer per maand op de mat vallenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:15 schreef Psych-case het volgende:
Hoe zat dat nou ook alweer met die maandfactuur. Sturen ze vanzelf een factuur naar je toe?
Oke, thanx!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:17 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ja die maandfactuur komt 1 keer per maand op de mat vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |