Je zin was mooier geweest met een hoofdletter en een vraagteken achter de zin.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef Mindstate het volgende:
wat ben je ook een ongelooflijke kutuser he
Die bestaan nogquote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef Ole het volgende:
Vooral die uit de jaren 70, waar je alleen maar water bij hoeft te doen
Maar ongeveer net als jij tong, laag voor laag..
En met een vorkje is niet te doen
Accent grave heet zo'n streepje.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zin was mooier geweest met een hoofdletter en een vraagteken achter de zin.
Streepje op de E had ook niet misstaan.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:39 schreef WalkingDisaster het volgende:
Trek de bovenkant eraf, eet eerst de pudding + onderste koek op, daarna de bovenkant
Ik zou een zebra accent grave noemenquote:
Op de smalle kant? Lijkt me nogal een risico?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:38 schreef Kings het volgende:
1. De tompouce rechtop zetten
2. Met een vorkje door het midden van de pudding heen
3. Onderste helft (onderkantje + helft pudding) opeten
4. Bovenste helft (roze kantje + helft pudding) opeten
Dat is de beste manier!
Dat voorzichtige is juist de rampquote:Op maandag 26 januari 2009 16:55 schreef LastRequest het volgende:
Voorzichtig doormidden hakken met een vorkje, en dan gewoon voorzichtig happen.. Zonde om niet alle laagjes tegelijk te eten
herkenbaarquote:Op maandag 26 januari 2009 16:56 schreef Isegrim het volgende:
Wij maakten vroeger thuis ook vaak die instant tompoucen. En dan alle glazuur en pudding opeten zodat je geen tompoucen meer kunt maken.
Weet ikquote:
Gewoon goed vasthouden, tis maar voor eventjes om de tompouce doormidden te snijden!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Op de smalle kant? Lijkt me nogal een risico?
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:45 schreef golfer het volgende:
Volgens mij had je die vraag al eens eerder gesteld in Hoe eet je dit in gezelschap ?
Het houdt me wel bezigquote:Op maandag 26 januari 2009 17:45 schreef golfer het volgende:
Volgens mij had je die vraag al eens eerder gesteld in Hoe eet je dit in gezelschap ?
Je houdt je dan ook meer bezig met de nederlandse taalquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef Megumi het volgende:
Ik wordt al kots misselijk als ik er aan denk.
Ik niet zo. Ik maak denk nog eens de overstap naar een andere taal. DT regel welke bosmogool verzint het.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je houdt je dan ook meer bezig met de nederlandse taal
Sorry. Ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik niet zo. Ik maak denk nog eens de overstap naar een andere taal. DT regel welke bosmogool verzint het.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef PiRANiA het volgende:
Eerst met een vorkje de zijkanten van de pudding opeten, dan het koekje aan de onderkant en dan het roze
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik ga zo'n ding meestal als volgt te lijf:
1. Roze bovenplaat vastpakken, hap eruit nemen, terugplaatsen.
2. Met vorkje een stuk pudding eruit pulken en opeten.
3. Met vorkje een stuk onderplaat afbreken en opeten.
En dit ritueel dan steeds herhalen tot het ding op is.
Zo eet ik ze ook!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:51 schreef SHE het volgende:
het roze dakje eraf halen en gebruiken als schep voor de pudding. Bij elke scoop, een hapje roze koek meenemen.
Dan de onderkant op eten.
Ik ook, want het bovenste is het lekkerst.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:39 schreef WalkingDisaster het volgende:
Trek de bovenkant eraf, eet eerst de pudding + onderste koek op, daarna de bovenkant
komt-ie dan ook vierkant weer naar buiten? Of zit er ergens in bovengenoemd proces nog een fase 'kauwen'?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:15 schreef z80 het volgende:
gewoon in 1 keer naar binnen schuiven.
dus vast, pakken mond open, kompleet naar binnen schuiven en mond weer dicht.
ja ik ben een reserve Duitser.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:41 schreef Laureline het volgende:
Onderkant weggooien..
Een duitser zei ooit tegen mijn moeder: Ja, ik praat hard. Weet je waarom ze Duitsers met hun mond dicht begraven?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:15 schreef z80 het volgende:
gewoon in 1 keer naar binnen schuiven.
dus vast, pakken mond open, kompleet naar binnen schuiven en mond weer dicht.
ja ik ben een reserve Duitser.
+ 1!quote:Op maandag 26 januari 2009 16:38 schreef Kings het volgende:
1. De tompouce rechtop zetten
2. Met een vorkje door het midden van de pudding heen
3. Onderste helft (onderkantje + helft pudding) opeten
4. Bovenste helft (roze kantje + helft pudding) opeten
Dat is de beste manier!
Dit klinkt meer als een bef instructie, voor bij een vrouw die zich weinig wast maar wel een onderhouden streep heeftquote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef Isegrim het volgende:
Eerst de streep eraf likken. Dan het bovenste korstje opeten met de roze kant naar onderen voor extra smaaksensatie. Dan het onderste korstje met de pudding.
OMG nu heb ik onwijs veel zin in een tompouce.
Ik wou al zeggen, bij de korstjes (al dan niet met puddingquote:Op woensdag 29 april 2009 19:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als een bef instructie, voor bij een vrouw die zich weinig wast maar wel een onderhouden streep heeft
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef Isegrim het volgende:
Eerst de streep eraf likken. Dan het bovenste korstje opeten met de roze kant naar onderen voor extra smaaksensatie. Dan het onderste korstje met de pudding.
OMG nu heb ik onwijs veel zin in een tompouce.
quote:Op maandag 26 januari 2009 17:45 schreef golfer het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:39 schreef WalkingDisaster het volgende:
Die ga ik proberen!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
MMMMMMM Tompouce!!!!
Als je nou alle smaak tegelijk wilt eten:
1. til de bovenkant eraf
2. plak deze onder de onderkant (wel met de roze kant naar beneden)
3. Neem nu steeds een hap waarbij je pudding, onderkant en bovenkant tegelijk eet...
Goeie tip idd!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
MMMMMMM Tompouce!!!!
Als je nou alle smaak tegelijk wilt eten:
1. til de bovenkant eraf
2. plak deze onder de onderkant (wel met de roze kant naar beneden)
3. Neem nu steeds een hap waarbij je pudding, onderkant en bovenkant tegelijk eet...
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:25 schreef MamaMimi het volgende:
dat lik ik er met me lange tong af..
waarom heb ik anders een lange tong haha..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |