HAHAHAHA.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:33 schreef Sannevdm het volgende:
Hij speelde vroeger ook korfbal, net als ik. Dus opzich hebben we wel wat gemeen.
Zo gaat het nu eenmaal tochquote:Op maandag 26 januari 2009 15:52 schreef WurM het volgende:
[..]
De hoop dat hij haar ook leuk vindt. De reden om te leven!
Haha, jij heet Bert!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hoi Sanne!
Met je rechterhand en wat spuug of glijmiddel kom je er wel!
Groetjes,
Bert
Dat krijg je ervan als je mensen vertelt dat ze ervoor moeten gaanquote:
Jij hebt op korfbal gezetenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:07 schreef _Led_ het volgende:
Hoi, Lucas hier.
Ben jij dat, Sanne van der Molen ?
HIJS LELIJKquote:Op maandag 26 januari 2009 16:20 schreef grizegrijn het volgende:
Sanne van der Meer?![]()
Bedoel je hem:
[ afbeelding ]
Er staan er verscheidene op Hyves, geen enkele heeft een Lucas als vriend. Dus misschien moet de TS daar maar eens mee beginnen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ken een Sanne van der Meer. Zal haar trouwens niet zijn denk ik zo.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:41 schreef NJ het volgende:
Iemand staat op het punt om er op de harde manier achter te komen hoeveel informatie er op internet te vinden is..
Maar! Die Sanne die ik ken speelde basketballquote:Op maandag 26 januari 2009 16:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Er staan er verscheidene op Hyves, geen enkele heeft een Lucas als vriend. Dus misschien moet de TS daar maar eens mee beginnen.
1. Lucas is een homo omdat die op Korfbal zatquote:Op maandag 26 januari 2009 15:33 schreef Sannevdm het volgende:
Hey,
Kunnen jullie me helpen? Nou, laat ik eerst maar eens het probleem vertellen. Ik ben 19 jaar, heet Sanne. Ik vind een jongen nogal erg leuk, alleen weet ik niet of ik het hem moet vertellen. Ik heb hem een hele tijd terug ontmoet bij zijn korfbal-club. Alleen herinnert hij zich daar niks meer van. Hij heet Lucas, en komt uit Delft. Hij speelde vroeger ook korfbal, net als ik. Dus opzich hebben we wel wat gemeen. Het is gewoon een super leuke jongen, maar wat moet ik doen?
Groetjes,
Sanne
Bij mijn ex was dat iig wel het geval. Waren jongens/meisjes van 17/18 jaar oud. Vond het zelf ook vrij frappant.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef Florian_ het volgende:
Zeg, is het nou echt gezamenlijk douchen?
Meen je dat? Waarom ben ik in godsnaam gaan voetballenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:45 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Bij mijn ex was dat iig wel het geval. Waren jongens/meisjes van 17/18 jaar oud. Vond het zelf ook vrij frappant.
quote:Op maandag 26 januari 2009 16:41 schreef NJ het volgende:
Iemand staat op het punt om er op de harde manier achter te komen hoeveel informatie er op internet te vinden is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |