Ik luister niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Sanne:quote:Op maandag 26 januari 2009 15:58 schreef stamppot het volgende:
Foto's man, hier hebben we toch geen zak aan.
Die zijn te oud?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef remlof het volgende:
Schoolmeisjes vallen buiten m'n doelgroep
Alleen op internet is je penis enorm, In Real life past het echt welquote:
ik wil niks met sanne, neuken?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gelukkig dat het al uit is tussen ons, anders was ik toch echt ff boos geworden...
z'n nieuwe album is gewoon verslavend. staan weer heerlijke nummers op! (ook kutnummers, maar de meeste zijn okquote:Op maandag 26 januari 2009 20:16 schreef jimmyrodgers het volgende:
Springsteen dat is wel goede muziek.
Ze een a laatste was fantastisch nieuwe gauw uit checken.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:18 schreef BartUlft het volgende:
[..]
z'n nieuwe album is gewoon verslavend. staan weer heerlijke nummers op! (ook kutnummers, maar de meeste zijn ok)
zometeenquote:Op maandag 26 januari 2009 20:23 schreef Het_hupt het volgende:Born to be wild
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:23 schreef Het_hupt het volgende:Born to be wild
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Hoezo? Of Heb je je al zo op de foto's uitgeleefd dat je wel genoemd moet worden?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoezo? Of Heb je je al zo op de foto's uitgeleefd dat je wel genoemd moet worden?
Wie weet gebeurt dat nog welquote:Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoezo? Of Heb je je al zo op de foto's uitgeleefd dat je wel genoemd moet worden?
ruim je het ook ff op dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Sanne hereeeeeeeeeeee i comeeeeeeeeeeee
Ctrl + F en dan Drachten?quote:Op maandag 26 januari 2009 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
Je kunt Drachten niet eens vinden
Uhhu, dat is me bekend!quote:
dat zeg je nu pas, verdoriequote:Op maandag 26 januari 2009 20:39 schreef jimmyrodgers het volgende:
saaii ik willen tieten! o nee het is radio
Ah dus moderators hebben voorang?quote:
Abbofokkers vind ik ook wel heelquote:Op maandag 26 januari 2009 20:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah dus moderators hebben voorang?
Ik heb een abbo dus kan ik ook doen zo van:
'Hey, ik heb een pimp abbo. Neuken?'
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:32 schreef Het_hupt het volgende:
lol, waarom doet BrandX niet mee aan de miss verkiezingen?
Zegquote:Op maandag 26 januari 2009 20:43 schreef Het_hupt het volgende:
Laten we Jojoortje in de groep gooien
Bukkakeeeeeeeeeeee
Ik haat hem zeker niet, sterker nog ik vind het top wat hij doet met Fok tv. Dat zeg ik dan ook duidelijk. Het is alleen een bokkenlul.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef jimmyrodgers het volgende:
Dat geenstijl haten is wel weer triesten sunchaser haten te simpel
haha, jij mag zeggen wat je wil trouwens je bent Zappa fan.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Ik haat hem zeker niet, sterker nog ik vind het top wat hij doet met Fok tv. Dat zeg ik dan ook duidelijk. Het is alleen een bokkenlul.
Een behoorlijke fan inderdaad. Ik heb al z'n platen. Morgen jat ik z'n videorecorder.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:59 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
haha, jij mag zeggen wat je wil trouwens je bent Zappa fan.
Allequote:Op maandag 26 januari 2009 21:01 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Een behoorlijke fan inderdaad. Ik heb al z'n platen. Morgen jat ik z'n videorecorder.
Ik heb nu alles. Ook alle releases die na zijn dood zijn uitgebracht. Nu gaat Roxy and Elsewhere mee in de auto. Meep Meep!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:03 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Allehoeveel zijn dat er niet? heb er zelf iets van 12 vooraal pre Joe's garage
Somige albums vind ik fantastisch, maar soms denk ik bij een Zappa album wat is ditquote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Ik heb nu alles. Ook alle releases die na zijn dood zijn uitgebracht. Nu gaat Roxy and Elsewhere mee in de auto. Meep Meep!
*handdoek paktquote:Op maandag 26 januari 2009 21:09 schreef FOKradio het volgende:
goed, we gaan Sanne zo maar eens bellen
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:09 schreef FOKradio het volgende:
goed, we gaan Sanne zo maar eens bellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |