Ik haat hem zeker niet, sterker nog ik vind het top wat hij doet met Fok tv. Dat zeg ik dan ook duidelijk. Het is alleen een bokkenlul.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:54 schreef jimmyrodgers het volgende:
Dat geenstijl haten is wel weer triesten sunchaser haten te simpel
haha, jij mag zeggen wat je wil trouwens je bent Zappa fan.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:57 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Ik haat hem zeker niet, sterker nog ik vind het top wat hij doet met Fok tv. Dat zeg ik dan ook duidelijk. Het is alleen een bokkenlul.
Een behoorlijke fan inderdaad. Ik heb al z'n platen. Morgen jat ik z'n videorecorder.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:59 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
haha, jij mag zeggen wat je wil trouwens je bent Zappa fan.
Allequote:Op maandag 26 januari 2009 21:01 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Een behoorlijke fan inderdaad. Ik heb al z'n platen. Morgen jat ik z'n videorecorder.
Ik heb nu alles. Ook alle releases die na zijn dood zijn uitgebracht. Nu gaat Roxy and Elsewhere mee in de auto. Meep Meep!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:03 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Allehoeveel zijn dat er niet? heb er zelf iets van 12 vooraal pre Joe's garage
Somige albums vind ik fantastisch, maar soms denk ik bij een Zappa album wat is ditquote:Op maandag 26 januari 2009 21:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Ik heb nu alles. Ook alle releases die na zijn dood zijn uitgebracht. Nu gaat Roxy and Elsewhere mee in de auto. Meep Meep!
*handdoek paktquote:Op maandag 26 januari 2009 21:09 schreef FOKradio het volgende:
goed, we gaan Sanne zo maar eens bellen
quote:Op maandag 26 januari 2009 21:09 schreef FOKradio het volgende:
goed, we gaan Sanne zo maar eens bellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |